Is dat je standaard PI trouwens?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:30 schreef Specularium het volgende:
Wat een geregisseerd schouderklopje.
Nouquote:Op donderdag 15 december 2011 19:30 schreef Specularium het volgende:
Wat een geregisseerd schouderklopje.
Nee zo goudgeel is het lekkerst!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:22 schreef Karina het volgende:
Van mij mogen ze wel ietsjes bruiner nog.
Door kruiden, wasabi of citroen krijgt het wel meer smaak want zelfgemaakte patat opzich heeft niet heeel veel smaak.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Karina het volgende:
Van die kunstzinnige mayo hoeft voor mij ook niet, met kruiden of andere fratsen. Gewoon lekkere, romige mayo.
Bij Topchef is het niet verkapt meer.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij Topchef is de (verkapte) reclame nog 10x erger.
Alleen mayo met wat citroen, zodat het frisser wordt vind ik lekker eigenlijk. Verder alleen de "normale" kale mayo.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee zo goudgeel is het lekkerst!Anders worden ze té krokant.
[..]
Door kruiden, wasabi of citroen krijgt het wel meer smaak want zelfgemaakte patat opzich heeft niet heeel veel smaak.
Ik verhuisde net van de ene kamer naar de ander, gemist. Lijkt me niet de bedoelingquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:45 schreef skit het volgende:
Zag ik daar nou kant en klare sla uit een pakje?
Ach voor die kinderen is Herman een hele pief natuurlijk.quote:
Laatste, in een keukenomgeving is dat verplicht.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:49 schreef WheeleE het volgende:
Het valt me ineens op dat alle kinderen exact dezelfde zwarte schoenen aanhebben. Sponsoring, of veiligheid?
Ik denk dat Pierre heel leuk is met kinderen, die is zelf net een klein kind met zijn overdreven gedoe.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt mee dat ze niet Pierre Wind hebben uitgenodigd.
Hij doet allemaal van die kook en smaakprojecten met en voor kinderen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat Pierre heel leuk is met kinderen, die is zelf net een klein kind met zijn overdreven gedoe.
Ik hoopte op Boy Bensdorp.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt mee dat ze niet Pierre Wind hebben uitgenodigd.
Oh dat wist ik niet eens. Dan klopt het dus wat ik dacht.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij doet allemaal van die kook en smaakprojecten met en voor kinderen.
quote:
Een kip die kunstmatig zwaarder is gemaakt door het inspuiten met water.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:14 schreef Karina het volgende:
Wat is waterkip? Dat bestaat toch helemaal niet
Weer wat geleerd, ik dacht bijna dat ze een eend bedoelde namelijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een kip die kunstmatig zwaarder is gemaakt door het inspuiten met water.
Een meerkoet wordt ook wel eens waterkip genoemd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, ik dacht bijna dat ze een eend bedoelde namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |