Die kleine inderdaad. Een beetje nederigheid kan geen kwaad, serves him right.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Dat kleintje? Er waren er zoveel met petjes
Deze zijn een beetje saai. Hier staat de tv ook heel hard.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:44 schreef Karina het volgende:
Ik vind van deze vier er niet echt eentje uitspringen, die ik erg leuk of juist heel irritant vind.
Maar hij was wel bijna opquote:Op woensdag 14 december 2011 18:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind het bietensoepjongetje leuk. Maar het ziet er wel vies uit.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Als een wielewaal naar de winkel?
* mental image heeftquote:Op woensdag 14 december 2011 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Als een wielewaal naar de winkel?
Ja, dat inderdaad.quote:
Mjah, je moet wat als je het niet uitgebreid internationaal kan verkopen. Maar het is weinig subtiel inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedere keer weer die gesponsorde aardappelen.
Bij Topchef is de (verkapte) reclame nog 10x erger.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedere keer weer die gesponsorde aardappelen.
Niet veel, volgens mij. Wel wat produkten die nog in de winkelverpakking zaten, maar nergens zoals die Bartlett piepers.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:04 schreef Karina het volgende:
Ik heb de Australische versie niet gezien, zag je daar ook sponsoring?
Da's waar. De meeste kookprogramma's hangen van sponsoring aan elkaar, volgens mij.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij Topchef is de (verkapte) reclame nog 10x erger.
Wat ik dus zei: Als ze het nodig hebben om het programma te draaien is het mij best.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet veel, volgens mij. Wel wat produkten die nog in de winkelverpakking zaten, maar nergens zoals die Bartlett piepers.
Niet in 30 seconden, maar met kloppen lukt het ook wel toch.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:11 schreef Karina het volgende:
Even opletten, misschien kan ik dit ook welOh ik heb al geen staafmixer, gaat niet lukken dan.
Ik heb het nog nooit gedaan. Ik heb wel een mixer, daar kan het ook mee toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Niet in 30 seconden, maar met kloppen lukt het ook wel toch.
Lijkt mij wel. Al heb ik het zelf tot nu toe alleen nog een keer met een staafmixer gemaakt.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan. Ik heb wel een mixer, daar kan het ook mee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |