Niet veel, volgens mij. Wel wat produkten die nog in de winkelverpakking zaten, maar nergens zoals die Bartlett piepers.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:04 schreef Karina het volgende:
Ik heb de Australische versie niet gezien, zag je daar ook sponsoring?
Da's waar. De meeste kookprogramma's hangen van sponsoring aan elkaar, volgens mij.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij Topchef is de (verkapte) reclame nog 10x erger.
Wat ik dus zei: Als ze het nodig hebben om het programma te draaien is het mij best.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet veel, volgens mij. Wel wat produkten die nog in de winkelverpakking zaten, maar nergens zoals die Bartlett piepers.
Niet in 30 seconden, maar met kloppen lukt het ook wel toch.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:11 schreef Karina het volgende:
Even opletten, misschien kan ik dit ook welOh ik heb al geen staafmixer, gaat niet lukken dan.
Ik heb het nog nooit gedaan. Ik heb wel een mixer, daar kan het ook mee toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Niet in 30 seconden, maar met kloppen lukt het ook wel toch.
Lijkt mij wel. Al heb ik het zelf tot nu toe alleen nog een keer met een staafmixer gemaakt.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan. Ik heb wel een mixer, daar kan het ook mee toch?
Bij mij ook. Ik maar kloppen en kloppen (zonder mixer, met de hand dus) ging ik te lang door.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:17 schreef Karina het volgende:
Bij mij is zelfs slagroom kloppen een keer mislukt, het werd boter
Dat met mayo uit een potjequote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef Karina het volgende:
Zo ga je toch geen patat serverenGewoon een lekkere stapel op het bord en een klodder mayo ernaast.
Ik zag het al eerder in de gewone Australische masterchef. Vier frieten ofzo op elkaar. Als ik dat in een restaurant voor mn neus zou krijgen zou ik sacherijnig worden.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef Karina het volgende:
Zo ga je toch geen patat serverenGewoon een lekkere stapel op het bord en een klodder mayo ernaast.
Bij de patat lijkt het me niet zo lekker. Wasabi lust ik wel, maar dan op sushi, niet bij mijn patat.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja joh, is ook lekker met zalm ofzo.
Ja inderdaad, daar moet je niet mee lopen kutten.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:25 schreef Karina het volgende:
Van die kunstzinnige mayo hoeft voor mij ook niet, met kruiden of andere fratsen. Gewoon lekkere, romige mayo.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:27 schreef Specularium het volgende:
Daar liggen ze weer op Ad van den Berg's kussenparadijs.
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hihihi, mallerd."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |