Ik denk dat het door de ouders komt hoor. Beetje bescheidenheid zijn ze vergeten bij te brengen.quote:
De ouders vinden het waarschijnlijk geweldig "ons kind is zo slim en bijdehand".quote:Op woensdag 7 december 2011 19:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk dat het door de ouders komt hoor. Beetje bescheidenheid zijn ze vergeten bij te brengen.
Ja, die krijgt weinig kritiek thuis.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
De ouders vinden het waarschijnlijk geweldig "ons kind is zo slim en bijdehand".
Vast. Ik hoop dat ze meelezen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
De ouders vinden het waarschijnlijk geweldig "ons kind is zo slim en bijdehand".
Eigen ouders ook?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Het erge is dat ik IRL ook zo'n kind ken. Je wordt er knettergek van (en dat vinden alle volwassenen die haar meemaken).
Wie? Melle? Die skater-types ook altijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Het erge is dat ik IRL ook zo'n kind ken. Je wordt er knettergek van (en dat vinden alle volwassenen die haar meemaken).
Symphatiek is anders inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef Karina het volgende:
En als eerste haar vinger opsteken, IK ga door
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh, Quinty weet zeker dat ze doorgaat
Als ze 18 was geweest zou ik haar eens stevig 'onder handen' hebben genomen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh, Quinty weet zeker dat ze doorgaat
Morgen komt die. Zo ook het meisje dat kookt als ze depri is. Zo te zien komt dat helemaal goed met haar morgen want ze stond te huilen in het filmpje.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:33 schreef welkominspace het volgende:
die donkere jongen van volgende week is net zo groot als die chef
Ik zou het als ouder wel erg vinden als mijn kind dat zou zeggen. En zeker als ze dan iets te vaak in de keuken staat. Dan zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen komt die. Zo ook het meisje dat kookt als ze depri is. Zo te zien komt dat helemaal goed met haar morgen want ze stond te huilen in het filmpje.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:40 schreef Zelva het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit serieus?
Of houdt ze echt heel veel van bloedworst?
6 a 7 keer per weekquote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zou het als ouder wel erg vinden als mijn kind dat zou zeggen. En zeker als ze dan iets te vaak in de keuken staat. Dan zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:40 schreef Zelva het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit serieus?
Of houdt ze echt heel veel van bloedworst?
Dat belooft wat, ik moet het nog gaan kijkenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Tezz het volgende:
Quinty was echt vreselijk. Ik heb het programma net terug gekeken, ik was alleen thuis, maar heb geloof ik wel vier keer hardop 'kutkind' gezegd....
Jups op de site van net5quote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef welkominspace het volgende:
is het ergens terug te zien? heb alleen de laatste 10 minuten ofzo gezien
maar in Australië wonen de kinderen ook tussen de wilde dieren, beetje moeilijk vergelijken lijkt mequote:Op donderdag 8 december 2011 15:21 schreef emss het volgende:
Ik vind echt dat het talent van deze kinderen ver onder het niveau ligt van de Australische kinderen... maar misschien krijgen we meer van ze te zien in de volgende ronden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |