quote:Op woensdag 7 december 2011 12:20 schreef loezzzje het volgende:
Oy wat een spannend einde zeg!Volgens mij was het niet voor Nate bedoeld hoor. Charlie heeft toch de paparazzi laten weten dat Blair en Chuck samen waren en daarom ging de paparazzi achter hun aan?! Charlie gebruikte dit als afleidingsmanoeuvre, zodat zij niet in de picture zou komen te staan met haar verhaal, maar juist Blair en Chuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar reden ze eigenlijk tegen aan? Het leek me niet zo ernstig maar zoals ze daarna zeiden 'its bad' toen dacht ik, tsja waar autogordels al niet goed voor zijn
Het was dus idd voor Nate bedoeld ja, die was in de verkeerde auto gestapt. Trip die zit er waarschijnlijk achter maar heeft hij samen gewerkt met Max dan? Want waarom zou die Nate iets willen aandoen, die wil alleen maar zijn verhaal kwijt.
Er is met de auto geknoeid. En dat gesprek op het einde van de aflevering?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:02 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet voor Nate bedoeld hoor. Charlie heeft toch de paparazzi laten weten dat Blair en Chuck samen waren en daarom ging de paparazzi achter hun aan?! Charlie gebruikte dit als afleidingsmanoeuvre, zodat zij niet in de picture zou komen te staan met haar verhaal, maar juist Blair en Chuck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:36 schreef Tegan het volgende:
Owja en over Chuck.Dat lijkt me drie keer niks, het is geen GTST.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:36 schreef Tegan het volgende:
Owja en over Chuck.LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou wel komisch zijn als
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
LOLZou wel komisch zijn als
Omg, dit is nog beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De FOK scripts zijn gewoon vele malen beter dan dat GG aankan natuurlijk!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:41 schreef Burdie het volgende:
Ben blij dat er op fok geen scriptschrijvers voor GG zitten
Iddquote:Op donderdag 8 december 2011 19:41 schreef Burdie het volgende:
Ben blij dat er op fok geen scriptschrijvers voor GG zitten
Daar kan je ook gewoon downloadenquote:Op maandag 16 januari 2012 06:47 schreef loezzzje het volgende:
Morgen weer kijken!
Wordt een drukke dag qua tv series, zoveel op maandag! Ben blij dat ik niet in Amerika woon, ik zou niet kunnnen kiezen wat ik ging kijken
Ja dat snap ikquote:
Valt volgens mij wel mee. Het is een veel groter land dus je hoort er gewoon meer over. Maar muziek downloaden/films downloaden gebeurd daar volgens mij zelfs nog vaker of op zijn minst net zo veel als elders.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:39 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja dat snap ikMaar volgens mij gaat het daar veel moeilijker, wordt downloaden daar niet erg bestraft?
Zwangerschapshormonen he...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:01 schreef Tegan het volgende:
Opzich hebben ze het leuk gedaan alleen het gedrag van Blair is zo enorm out of character dit hele seizoen. Dat is erg jammer en daardoor is alles zo ongeloofwaardig.
Dat had ik inderdaad ook, zo van DOH wij kunnen die link heus wel leggen hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:33 schreef Crohnjurist het volgende:
Gossip girl zonder gossip girl kan toch ook gewoon niet?!
Vind wel dat Blair behoorlijk doordraait en hoezo moet Dan mee naar de kerk?!
Ik vond het wel behoorlijk overbodig dat we een foto zagen van de echte Charlie met haar moeder, alsof we nog niet doorhadden dat dit dan de echte Charlie zou zijn!
Die intro, casual even na 10 seconden opgelost dat 'probleem'.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind dat ze er een beetje makkelijk vanaf komen met de miskraam
Ach, beter dan Bingquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoezo krijg ik na 5 minuten kijken al het idee dat GG gesponsord wordt door HP
Idd! Ik kijk een serie die niet meer te downloaden is en dus keek ik via streaming maar dat gaat nou niet meerquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:05 schreef Markeerstift het volgende:
jeetje dat streamen is echt een ware hel geworden zonder megavideo en videobb.
Oh, die is ook gewoon te vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:03 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Degrassi. Vanaf seizoen 8 is wel te downloaden en 6 ook maar 7 niet dus nu mis ik een seizoen
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Voorbeeld van een site..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorbeeld van een site..Thanks!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon dat gezicht niet echt plaatsen, blijkt dat hij in 1 aflevering een marginaal rolletje hadquote:Gossip Girl-acteur pleegt zelfmoord
van onze redactie
AMSTERDAM - Gossip Girl-acteur Nick Santino heeft op zijn 47e verjaardag zelfmoord gepleegd. Hij kon zijn hond niet missen..
Nick had zijn hond Rocco laten inslapen, nadat de regels in het appartementcomplex waar hij woonde waren verscherpt. De pitbull mocht niet meer in de lift en ook niet te lang zonder toezicht zijn.
In een emotionele boodschap liet de acteur weten: "Rocco vertrouwde mij, dit heeft hij niet verdiend. Ik heb mijn beste vriend verraden." Nick en Rocco zullen samen worden gecremeerd, heeft de familie laten weten. De acteur haalde de pitbull een paar jaar geleden uit een asiel.
Nick speelde, naast in Gossip Girl, ook gastrollen in Amerikaanse soaps als Guiding Light en All my Children.
http://www.telegraaf.nl/p(...)html?tl=raiser-Prive
Voorbeeld van een site..Sorry... maar kijk jij dan via Google Chromo of via Explorer.... want bij mij zijn ze bij beide retetraag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem altijd novamov. Die is heel snelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Sorry... maar kijk jij dan via Google Chromo of via Explorer.... want bij mij zijn ze bij beide retetraag...
Ook geprobeerd... Maar helaas... Ben zooo benieuwd naar de aflevering dat ik geen zin heb om hem eerst een uur te ladenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik neem altijd novamov. Die is heel snel
Ohh bij mij begint hij altijd gelijk. Vreemd, zou het aan de internetverbinding liggen, hoe snel die is?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:17 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ook geprobeerd... Maar helaas... Ben zooo benieuwd naar de aflevering dat ik geen zin heb om hem eerst een uur te laden
Heel snel daarom snap ik er niets van... Maar ja niets aan te doen ben allang blij dat ik kan kijken! Bedankt iig!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ohh bij mij begint hij altijd gelijk. Vreemd, zou het aan de internetverbinding liggen, hoe snel die is?
Ik was nou toch benieuwd dus ben even naar de site gegaan. Deze heb ik opgestart en deed het gelijk bij mij, haperde een klein beetje in het begin, maar als je hem een minuut of 2 laat laden doet hij het goed!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:33 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heel snel daarom snap ik er niets van... Maar ja niets aan te doen ben allang blij dat ik kan kijken! Bedankt iig!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik was nou toch benieuwd dus ben even naar de site gegaan. Deze heb ik opgestart en deed het gelijk bij mij, haperde een klein beetje in het begin, maar als je hem een minuut of 2 laat laden doet hij het goed!Ah dank je wel voor het kijken, ik kijk nu ook via die site maar als ik hem een paar minuten laat laden dan doet hij het even maar daarna gaat hij bufferen, doet ie het weer 2 sec. gaat hij weer bufferen enz. Met het gevolg dat ik gefrustreerd en ongeduldig achter de pc zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nogmaals bedankt, heb hem nu heeeeel lang laten laden dus ik hoop dat hij het tot het einde volhoudt!
Hmm vreemd. Ik heb het ook wel eens hoor, maar dan laat ik hem een half uur met rust en dan vervolgens doet hij het helemaalquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ah dank je wel voor het kijken, ik kijk nu ook via die site maar als ik hem een paar minuten laat laden dan doet hij het even maar daarna gaat hij bufferen, doet ie het weer 2 sec. gaat hij weer bufferen enz. Met het gevolg dat ik gefrustreerd en ongeduldig achter de pc zit![]()
Nogmaals bedankt, heb hem nu heeeeel lang laten laden dus ik hoop dat hij het tot het einde volhoudt!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:32 schreef Starlie het volgende:
Nou he he ik heb hem ook gezien
Poeh... die Louis... dat gemene en kleinerende past wel bij hem, heb nu helemaal een hekel aan die gozer! Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!
Wat een super moeder heeft Blair toch en dat Blair door Sirus en haar echte vader naar het altaar gebracht wilde worden waren wel echtestukjes!
Alleen wat hebben ze dit seizoen met Blair haar haar gedaan... Ziet er niet uit... Serena zag er bijna mooier uit dan Blair.
In de promo van volgende week is...Ik vond haar haren juist prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Nou je het zegt ja! Het was me nog niet opgevallen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:16 schreef Starlie het volgende:
En ie griet van Nate is toch het echte nichtje van Serena??!
Haha ik zie nu pas dat ik zijn naam fout heb onthouden ofzo! Raar, ik bedoel Louis natuurlijk! Hoe kom ik nou weer bij Henry?quote:
Ja, had je anders verwacht van deze serie?quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:16 schreef Starlie het volgende:
En ie griet van Nate is toch het echte nichtje van Serena??!
Uh nee maar het was gewoon een vraag want ik kon me haar niet echt meer herinneren...quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja, had je anders verwacht van deze serie?
Waarom niet gewoon downloaden? Kan je 'm ook nog eens netjes op je tv kijken ipv op je computer, dat vind ik zelf wel zo prettig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:17 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ook geprobeerd... Maar helaas... Ben zooo benieuwd naar de aflevering dat ik geen zin heb om hem eerst een uur te laden
Nou nee niet echtquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:40 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Dat kijk ik wel, maar om Henry nou een prins te noemen?!
Ja ik kijk GG gewoon op groot scherm, wel zo relaxt!quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon downloaden? Kan je 'm ook nog eens netjes op je tv kijken ipv op je computer, dat vind ik zelf wel zo prettig.
Preciesquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:48 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja ik kijk GG gewoon op groot scherm, wel zo relaxt!
Waarom zou GG dan op haar eigen blog zeggen dat ze GS is? Geintje?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Nee ik denk dat Georgina gewoon weer een paar afleveringen komt fucken en uiteindelijk opbiecht dat ze GG niet is en alles weer met een sisser afloopt en we natuurlijk nog steeds niet weten wie er écht GG is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebruik ik niet alleen voor GG maar eigenlijk voor alle series![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 07:51 schreef loezzzje het volgende:
Ik kijk voor spoilers altijd hier:Dankje! Maar klopt het dat de site soms een beetje langzaam laadt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebruik ik niet alleen voor GG maar eigenlijk voor alle series
Hopelijk word ik niet verleid om ook de spoilers te lezen van andere series.![]()
Dat heb ik ook wel eens ja, vooral op mijn telefoon. En ja ik ben gelukkig al lang niet meer op die website geweest door wilskrachtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:47 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Dankje! Maar klopt het dat de site soms een beetje langzaam laadt?
Hopelijk word ik niet verleid om ook de spoilers te lezen van andere series.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:16 schreef Burdie het volgende:
Hier is een spoiler voor je:Hij doet het niet bij mij, maar is het een foto vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm ik let er eigenlijk niet meer zo erg op, maar zoals jij zelf al aangaf praat ze toch gewoon tussendoor?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:57 schreef Markeerstift het volgende:
Praat Gossip Girl nog wel tussendoor? Als in: "spotted, lonely boy". Ja toch? Ik kan me van de afgelopen aflevering herinneren dat ze de voice over deed toen Georgina de limo van Serena en Chuck volgde. (Iets van: "Sometimes you need to rely on others to ...") Dat was volgens mij gewoon de stem van Gossip Girl en ik denk dat als Georgina in haar eentje GG was we niet de stem van GG zouden horen maar die van Georgina.
In de eerste aflevering van het jaar toen GG down was hoorde je haar ook niet in de intro, heel dat where is Serena, and who am I? That's a secret I'll never tell enz.(toen Georgina Serena en Chuck volgde) Of begrijp ik je verkeerd? Denk gewoon dat het per aflevering verschilt hoeveel GG praat. En daarnaast denk ik gewoon dat we nooit de GG/Georgina voice-over gaan horen, omdat Georgina dus doet alsof ze GG is en iedereen dus wel de stem van de echte GG verwacht. Ook al zijn de kijkers de enige die die stem kunnen horen.
[ Bericht 16% gewijzigd door Goofoyou op 07-02-2012 12:08:55 ]
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:58 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Hij doet het niet bij mij, maar is het een foto vanMja dat zou ook kunnen, maar in de aflevering waar de site niet meer bestond kwam GG gewoon totaal niet voor, niet in de intro en ook niet tussendoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hmm ik let er eigenlijk niet meer zo erg op, maar zoals jij zelf al aangaf praat ze toch gewoon tussendoor?(toen Georgina Serena en Chuck volgde) Of begrijp ik je verkeerd? Denk gewoon dat het per aflevering verschilt hoeveel GG praat. En daarnaast denk ik gewoon dat we nooit de GG/Georgina voice-over gaan horen, omdat Georgina dus doet alsof ze GG is en iedereen dus wel de stem van de echte GG verwacht. Ook al zijn de kijkers de enige die die stem kunnen horen.
Toen de site weer in de lucht was zat de voice over ook meteen weer in de serie dus ik denk dat dat wel een teken is dat Georgina niet GG is en hooguit samenwerkt met haar.
Heb je de aflevering niet gezien? Georgina vertelt zelf hoe het zit namelijk...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:17 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Mja dat zou ook kunnen, maar in de aflevering waar de site niet meer bestond kwam GG gewoon totaal niet voor, niet in de intro en ook niet tussendoor.
Toen de site weer in de lucht was zat de voice over ook meteen weer in de serie dus ik denk dat dat wel een teken is dat Georgina niet GG is en hooguit samenwerkt met haar.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:58 schreef Goofoyou het volgende:
Hij doet het niet bij mij, maar is het een foto vanAh crap, doet de foto het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ja, daar is het idd een foto van. Kijk anders even op die website leightonmeester.us geloof ik, daar staat de hele serie.
Dit is pas gisteren opgenomen hoor! Foto's komen van de set. Dus wie weet komt dit pas over een aantal afleveringen in beeld (ik weet niet hoe ver ze van te voren filmen?)
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die fotoJa, dat denk ik dus ook. Ik zag in een filmpje waarin zij die scène aan het filmen zijn dat diezelfde scène een keer is gefilmd zonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vraag me dan af of de schrijvers ons van tevoren al op het verkeerde spoor willen zetten, omdat er dan nu, het lijkt tenminste zo, twee scenario's worden gefilmd. Maar we zullen zien.Oh bedankt voor de site! Staan leuke foto's op! Ik heb verder zelf ook geen idee hoe ver van te voren ze alles filmen eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah crap, doet de foto het niet?![]()
Maar ja, daar is het idd een foto van. Kijk anders even op die website leightonmeester.us geloof ik, daar staat de hele serie.
Dit is pas gisteren opgenomen hoor! Foto's komen van de set. Dus wie weet komt dit pas over een aantal afleveringen in beeld (ik weet niet hoe ver ze van te voren filmen?)Ja, ben benieuwd naar het moment waarop iedereen ontdekt dat zij de echte Charlie Rhodes is. Hopelijk komt Ivy dan ook weer even terug en wordt zij samen met Carol geconfronteerd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:36 schreef Sasman het volgende:
Nate en die chick kan ook nog een fijne verhaallijn worden.
Gossip Girl begint nu toch weer wat interessant te worden!
Ja, dat laatste denk ik en ook omdat ze Charlie zo lang al niet meer hebben gezien. Ik weet niet hoe jong ze was toen ze voor het laatst contact had met Serena en Lily, maar het kan dus zijn dat ze nu op latere leeftijd niet heel erg meer lijkt op het meisje van toen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:06 schreef Burdie het volgende:
Wat ik niet snap he... de echte Charlie Rhodes weet toch dat ze familie is van Lily en Serena?
Ik snap ook niet dat ze haar niet gewoon herkennen, maar dat zal vast komen doordat ze denken dat Ivy de echte Charlie is.
Misschien heeft Dorotha dat filmpje wel naar GG verstuurd... Al vrees ik ook wel dat Dan het geweest is... maar aan de andere kant waarom zou Dan dat doen als het een liefdesverklaring aan Chuck is... hij is zelf stapel op haar dus wat had hij ermee willen bereiken?!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:53 schreef ovoxo het volgende:
Ik denk dat Dan en Blair geen stelletje kunnen worden, hun vriendschap is te speciaal denk ik zo. Alhoewel Dan wel diegene is die dat filmpje naar Gossip Girl heeft verstuurd..
Dat de bruiloft niet doorging?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien heeft Dorotha dat filmpje wel naar GG verstuurd... Al vrees ik ook wel dat Dan het geweest is... maar aan de andere kant waarom zou Dan dat doen als het een liefdesverklaring aan Chuck is... hij is zelf stapel op haar dus wat had hij ermee willen bereiken?!
Dorotha was nergens te bekennen wanneer het incident met de camera gebeurde en lijkt me dus dat ze er niks van af wist? Alleen Chuck, Dan en Serena.. Maar het lijkt me dat Dan gewoon wist dat Blair meer van Chuck hield dan van Louis en haar het beste gunde?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien heeft Dorotha dat filmpje wel naar GG verstuurd... Al vrees ik ook wel dat Dan het geweest is... maar aan de andere kant waarom zou Dan dat doen als het een liefdesverklaring aan Chuck is... hij is zelf stapel op haar dus wat had hij ermee willen bereiken?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
Ja, door de montage kreeg ik ook door dat het Dan was. Vind het wel zielig voor hemquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:05 schreef Goofoyou het volgende:
Voor mij was het eigenlijk al duidelijk dat Dan dat filmpje had gestuurd. In de huidige aflevering praat GG over wie nou dat filmpje zou hebben gestuurd, waarop een shot van Dan volgde. Dus de montage gaf het antwoord.
Blair is nu toch weg en zal denk ik niet te weten komen wie het filmpje heeft verstuurd...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:04 schreef Starlie het volgende:
Dat zou idd kunnen dat Dan haar het beste gunde... Zo lief is hij wel natuurlijk!
Maar hoop nog steeds dat hij het niet was want dat zou weer een deuk in hun vriendschap betekenen...
Blair zal nooit lang wegblijven ze is nu veel meer "the leading lady" van GG dan Serena... En daarbij komt dat dat gedoe over het filmpje veel te veel een issue was heel deze aflevering dat ik niet geloof dat het nooit meer naar voren komt wie hem heeft "gelekt". Maar we zullen zien... Zal me ook niets verbazen als Eleanor hem gelekt heeft... Maar zo kan ik nog wel even doorgaan met gissen...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, door de montage kreeg ik ook door dat het Dan was. Vind het wel zielig voor hem. Maar het stukje dat Blair vroeg of hij er altijd voor haar was vond ik mooi
[..]
Blair is nu toch weg en zal denk ik niet te weten komen wie het filmpje heeft verstuurd...
En ik ben benieuwd waar Georgina nu weer mee komt
quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat schrijft GG ook op haar eigen blog:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Georgina is niet de GG die wij kennen uit vorige seizoenen...Georgina heeft GG alleen voortgezet nadat de vorige dus ( tijdelijk ) gestopt was.
quote:Remember that secret I told you last week? About Gossip Girl’s identity being Georgina? Well, it’s still true. But here’s a bit of new info: I’ve just been acting as GG over the last couple of weeks. I haven’t always been the famous blogger. I’m only filling in.
Bluh, helemaal gelijk. Wat een bitch.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:16 schreef loezzzje het volgende:
Ik ben op dit moment alleen nog maar benieuwd naar hoe het met Charlie gaat aflopen.
Dit. Alleen snap ik niet echt wat er nu speelt tussen Dan en Blair. Heeft Blair dan toch gevoelens voor hem?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:
F*ck toch Dan die die video gelekt heeft... Nou dan is het tussen hem en Blair ook gedoemd te mislukken, hoe leuk ik ze ook vind samen!
Dat met Charlie kan nog weleens spannend worden!! De Ivy-Charlie heeft in de tussentijd dus een bijzondere band opgebouwd met Serena haar oma (om haar voor het gemak maar even zo te noemen).
snapte ik ook niet; zeker niet hoe ze nog keek naar Chuck in de lift.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:44 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Dit. Alleen snap ik niet echt wat er nu speelt tussen Dan en Blair. Heeft Blair dan toch gevoelens voor hem?Beetje vreemd toch eigenlijk. Hoe kan ze nou gevoelens voor hem hebben als ze al gevoelens heeft voor Chuck. )
Ik ervaar die snelle verhaallijnen juist als vervelend eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:06 schreef Desii het volgende:
Groot voordeel van Gossip girl vind ik dat de verhaallijnen altijd lekker snel gaan, dus ook een mindere is wel ff te pruimen want duurt maar effies
GG kennende zal het waarschijnlijk wel weer een buitenechtelijk kind zijn van een Rhodes ofzoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:
Dat met Charlie kan nog weleens spannend worden!! De Ivy-Charlie heeft in de tussentijd dus een bijzondere band opgebouwd met Serena haar oma (om haar voor het gemak maar even zo te noemen).
Huh? Wie is een buitenechtelijk kind van een Rhodes? Ik volg jou niet...quote:Op donderdag 16 februari 2012 03:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
GG kennende zal het waarschijnlijk wel weer een buitenechtelijk kind zijn van een Rhodes ofzo
Ja, ik ook. 't Is een soort van gewoonte geworden en ik wil gewoon weten hoe alles af gaat lopen (als ze er dan eindelijk eens een einde aan maken...)quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:59 schreef Sooph het volgende:
Sowieso is GG best saai af en toe, maar ik kan niet stoppen met volgen, ik kijk het al vanaf het begin
Dat vind ik inderdaad ook zo enorm raar. Terwijl daar ook best potentieel mee zou zijn maarjaquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:31 schreef Sooph het volgende:
Ik vond het ook veel leuker toen ze nog op de middelbare school zaten. Ik dacht trouwens dat ze nu ook iets van university of wat dan ook deden, maar daar hoor je ook niks meer over?
Helemaal akkoord.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:37 schreef Burdie het volgende:
Leuke aflevering! Eindelijk Ivy ontmaskerd
Ik kan vanmiddag pas kijken. Weet iedereen het nou?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:37 schreef Burdie het volgende:
Leuke aflevering! Eindelijk Ivy ontmaskerd
Niet echt positief natuurlijk. Serena werd al helemaal boos en zette haar het ziekenhuis uit. Maar gezien ze het telefoonnummer van Georgina erbij pakte ( zie eind van seizoen 4 ) zijn we nog niet klaar met haarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:01 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik kan vanmiddag pas kijken. Weet iedereen het nou?Hoe reageerden ze?
Helemaal mee eens!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:57 schreef Goofoyou het volgende:
Zielige aflevering eigenlijk wel. Jammer dat Cece niet meer haar echte nichtje heeft kunnen zien.
Over Dan en Blair: aan de ene kant ben ik superblij dat er eindelijk wat actie is tussen die twee, aan de andere kant stelt het me ook weer teleur eigenlijk. Het is niet erg geloofwaardig dat Blair gevoelens heeft voor Chuck en daarnaast ook voor Dan. Daarnaast komen Chuck en Blair toch uiteindelijk samen dus je kan denk ik niet echt een happy end verwachten voor Dair. Dan en Blair zijn eigenlijk wel de reden dat ik de laatste tijd nog zin heb in Gossip Girl. Had namelijk al vaker de serie links laten liggen omdat het me niet meer kon boeien.
Ik ben benieuwd naar de echte Charlie Rhodes. Áls zij op de upper east side blijft en haar familie wil leren kennen, hoop ik niet dat dat hele verhaal met Ivy weer wordt herhaald: Het doodgewone meisje die opeens tot een it-girl wordt gemaakt. Hoop dan dat ze gewoon down-to-earth blijft net zoals Dan
Ik zit eigenlijk ook te wachten op dat het bekend wordt gemaakt dat Dan die video naar GG heeft gestuurd. Dit zal denk ik helaas wel het einde zijn van hem en Blair, maarja.
Precies!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net de laatste ep gezien. Dan en Blair officially together! Goed nieuwsEn benieuwd wat er gaat gebeuren nu serena Gossip Girl gaat worden...
SPOILER: Promo van 5x18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het niet echt verwacht eigenlijk. Ik had niet verwacht dat er nog zon schok zou komen nadat ze er pas net achter waren gekomen wie de echte Charlie / Lola was.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:54 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Precies!
En ik vond het eigenlijk best stom dat Ivy Lily en Rufus dat huis uitzette. Ze vind het toch zo fijn om bij hun familie te horen? Dan had ze hun juist daar moeten laten wonen om zo haar goede wel te tonen. Hier heeft ze niet bepaald vrienden mee gemaakt zo! Wel heel mooi dat Ceecee gewoon de waarheid wist en alles na liet aan Ivy
En dat de vader van Serena ook de vader is van Charlie/Lola zag ik eigenlijk meteen aan komen op het moment dat hij binnen kwam lopen deze aflevering!
Ik denk dat van Ivy gewoon een reactie is op de Van der Woodsens dat ze haar niet meer willen zien en haar telkens beschuldigen van criminele praktijken (terecht, maar oké). Ze heeft gewoon zoiets van 'als jullie zó gaan doen, doe ik dit'. Ik vraag me echter wel af of Cece echt wist dat zij Ivy Dickens was en Ivy haar alles had verteld, of dat ze het gewoon vermoedde. Ik snap die oma eigenlijk wel. Bij de Van der Woodsens gaat alles om het geld en Ivy heeft nooit echt een familie gehad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had het niet echt verwacht eigenlijk. Ik had niet verwacht dat er nog zon schok zou komen nadat ze er pas net achter waren gekomen wie de echte Charlie / Lola was.
En ik snapte ook niet zo goed waarom Ivy ze het huis uit zette. Zoals je al zei...ze wil juist aardig gevonden worden ed en ze ziet ze als familie...maar familie zet je er dan toch niet uit? Dat vond ik dus een beetje raar. Maar wel dramatisch natuurlijk!
Alleen de terugkeer van Georgina dit seizoen was al met al wat saai. Wat heeft ze nu gedaan? Paar geheimpjes gepost e.d.? That's all? Beetje saboteren? Been there, done that. Wel tof dat ze Blair kon helpen op t eind...maar niet genoemd HOE ze gaat helpen, toch?
Ik hoop eigenlijk dat de serie wordt geannuleerd einde van het seizoen. Ik ben al een paar keer gestopt met kijken omdat het zo saai werd. De serie is niet meer 'fris'. Het wordt inderdaad ook steeds slechter, maar omdat ik het dus ook vanaf het begin volg, blijf ik kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef ovoxo het volgende:
Hopelijk worden de afleveringen beter, anders denk ik dat ik ga stoppen met kijken.. Vind het wel jammer want ik keek het vanaf het begin al, maar 't wordt zo langdradig.
Alleen maar verhaallijnen met vrouwenquote:
Ik zie het nog wel gebeuren dat die laptop naar Ivy gaat, gezien de focus op het adres en dat shot erna van Rufus en Lily die op de taxi wachtten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net de laatste ep gezien. Dan en Blair officially together! Goed nieuwsEn benieuwd wat er gaat gebeuren nu serena Gossip Girl gaat worden...
Kun je best eens gelijk in hebben. Zou ik wel jammer vinden, ik had liever gezien dat Serena even GG zou worden ^^quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren dat die laptop naar Ivy gaat, gezien de focus op het adres en dat shot erna van Rufus en Lily die op de taxi wachtten.
Maar Serena woont toch bij Blair? Tenminste dat dacht ik...Georgina zou dat toch wel moeten weten als GG? Het was mij ook niet geheel duidelijk waar dat pakketje werd afgegeven, herkende de setting niet en ook niet die man.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kun je best eens gelijk in hebben. Zou ik wel jammer vinden, ik had liever gezien dat Serena even GG zou worden ^^
Verder zou ik het wel oke vinden als dit het laatste seizoen zou zijn zolang ze het maar wel goed afronden ( geen cliffhangers, etc ). Maar ik hoor van bijna elke site dat het op zn minst terugkomt voor een laatste seizoen ( 13 of 22 afl ). Ook omdat de contracten pas aflopen eind van seizoen 6.
Dat was gewoon de koerier die het ophaalde. Het adres komt bijna overeen met het echte adres van dit gebouwtjequote:Op woensdag 29 februari 2012 10:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb het even teruggekeken...maar we zien enkel dat die vriend van Georgina het pakje afgeeft aan een bezorger met Serena als ontvanger. Dus we zien niet door wie het in ontvangst word genomen. Waarschijnlijk komt het dus wel bij Serena.
In NY is alles zo hoog dat het niet echt opvalt dat je hoog zit... snappie?!quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:05 schreef loezzzje het volgende:
Gebouwtje? Ik zou met mijn hoogtevrees toch niet graag op die bovenste verdieping wonen
Dat snap ik ^^ Dat zei ik ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat was gewoon de koerier die het ophaalde.
Oh lol, ik las het compleet verkeerdquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat snap ik ^^ Dat zei ik ook
Zou idd zo kunnen zijn. Maar zou nogal dom zijn dat Georgina dan het verkeerde adres opgeeft. Ze weet dondersgoed dat Serena bij Blair woontquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Oh lol, ik las het compleet verkeerd
Maar wat ik denk, je ziet het beeld focussen op het adres 500 E55th Street. Het shot daarna zie je het gebouw waar de vdW wonen wat in het echt op 300 E55th Street staatHet shot dus waar Lily en Rufus er net uitgekickt zijn door Ivy
Nu zeggen die echte adressen niks natuurlijk maar vond het wel tekenend. Zeker omdat Ivy ook zo'n scheming figuur is en Serena totaal faalde met dat GG alternatief
Je kunt in die gebouwen idd naar elkaar zwaaienquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
In NY is alles zo hoog dat het niet echt opvalt dat je hoog zit... snappie?!
Haha je hebt dus echt genoten van het uitzicht?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Je kunt in die gebouwen idd naar elkaar zwaaien
Ik weet nog wel toen ik op het Empire State Building stond dat ik stond te trillen op mijn benen
-dubbel-quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Je kunt in die gebouwen idd naar elkaar zwaaien
Ik weet nog wel toen ik op het Empire State Building stond dat ik stond te trillen op mijn benen
Erg genoten jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Haha je hebt dus echt genoten van het uitzicht?NY blijft sowieso gaaf!
White Collar is dan ook wel mooi voor de beelden, één en al New Yorkquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef tjoptjop het volgende:
Die beelden is ook een van de reden dat ik blijf kijken
Sex & the city ook. Al komt dat niet meer op tvquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:40 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
White Collar is dan ook wel mooi voor de beelden, één en al New York
Die volg ik dan ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:40 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
White Collar is dan ook wel mooi voor de beelden, één en al New York
Helemaal mee eens!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Erg genoten ja
I know. Elke keer als ik GG kijk wil ik weer terug naar NY! Voor mij de gaafste stad van de wereld
Ja ik snap beide kanten eigenlijk wel. Maar ik snap Ivy gewoon dat ze wraak nam omdat zij zich gekwetst voelde, aangezien ze toch van de familie Van der Woodsen ging houden. En ik vind eigenlijk ook wel dat de Van der Woodsens veel voor het geld doen en hun imago. Ze hebben niet altijd de beste redenen voor hun handelen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:26 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik heb dus echt géén medelijden met Ivy. De vorige keer zei ik het al: ze had nooit Lily haar huis uit moeten zetten! Daar maak je geen vrienden mee dat lijkt me nogal logisch!
Stefan/Damon?!!! Wie zijn dat...?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef Tegan het volgende:
Leuk stukje idd. Verder ben ik toch echt team Chuck, maar ik vind het opzich ook wel interessant als het een soort Stefan/Damon verhaal wordt voor Blair dus.
Als Gossip Girl zo voorspelbaar blijft, eindigt de serie inderdaad met Chuck en Blair. Ik was eerst ook pro-Chair, maar nu vind ik het gewoon irritant worden dat welles-nietes de hele tijd. Op dit moment zou ik ook gewoon tevreden zijn als Blair met Dan eindigtquote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef Tegan het volgende:
Leuk stukje idd. Verder ben ik toch echt team Chuck, maar ik vind het opzich ook wel interessant als het een soort Stefan/Damon verhaal wordt voor Blair dus.
quote:
Dat is met de meeste series.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:32 schreef tjoptjop het volgende:
Zit sowieso een dalende lijn in vanaf seizoen 1
Ik vind Paul absoluut niet knap.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:55 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dan mogen Chuck & Dan eerst wel heel wat knapper worden. Ze komen namelijk nog niet eens in de buurt van Paul & Ian
Tsja het is logisch dat het slecht bekeken wordt. Ik vind het namelijk best een slecht seizoen. 4 was ook al niet best meer. 1 & 2 waren nog leuk, daarna ging het downhill.
Het is ook mijn type niet maar ik vind hem knapper dan Chuck & Dan. Dan moet echt naar de kapperquote:
Ik heb gister de eerste 10 min gezien. Vanmiddag ff verder kijken. Wtf had Chuck trouwens aan? Een rode jumpsuitquote:Op woensdag 11 april 2012 11:45 schreef Starlie het volgende:
Niemand hier die de laatste aflevering heeft gezien??! Ik ga vanavond maar eens kijken!
hahaha ja dat pakje!quote:Op woensdag 11 april 2012 12:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb gister de eerste 10 min gezien. Vanmiddag ff verder kijken. Wtf had Chuck trouwens aan? Een rode jumpsuit![]()
Ja dat klopt inderdaad! Misschien is Chuck wel een liefdesbaby van Jack en Diana!! Of draaf ik nu door...quote:Op woensdag 11 april 2012 22:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik meeen me ooit ook te herinneren dat Diana bij Jack in de auto zat.. Klopt dat? Nadat ze er bij the spectator uitgekickt was dacht ikToen had ik al zoiets van ze zal wel de moeder van chuck zijn, maar er is verder nooit meer aandacht aan besteed dus nooit meer opgelet.
Het lag er inderdaad toen al dik bovenop...en dat is alleen maar duidelijker gewordenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik meeen me ooit ook te herinneren dat Diana bij Jack in de auto zat.. Klopt dat? Nadat ze er bij the spectator uitgekickt was dacht ikToen had ik al zoiets van ze zal wel de moeder van chuck zijn, maar er is verder nooit meer aandacht aan besteed dus nooit meer opgelet.
Ik ookquote:Op woensdag 11 april 2012 12:40 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
En oja, ik erger me ook aan dat accent van Elizabeth Hurley. Waarom kijk ik eigenlijk nog?
Maar als ie dan goed bekeken wordt ontvangt originele GG er ook geld voor? (reclame)quote:Op donderdag 12 april 2012 08:44 schreef Yesse het volgende:
Is het niet Georgina die het password terug wil? De originele GG lijkt me ook de website te hosten, ergo het is dan heel gemakkelijk het password gewoon te vervangen door je eigen password... Sowieso apart dat de 'originele' GG niet gewoon de website uit de lucht heeft gehaald, hij/zij betaalt er immers geld voor..
Je hebt gelijk, had ik niet aan gedachtquote:Op donderdag 12 april 2012 10:13 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Maar als ie dan goed bekeken wordt ontvangt originele GG er ook geld voor? (reclame)
Er komt een grote wending aan in het leven van Chuck Bass. Degene die het bloed heeft toegediend is waarschijnlijk een hij en het is niet Jack! Lets the speculate begin!quote:Op donderdag 12 april 2012 01:28 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ook
SerenaIk vind haar zo irritant he bah. Dat einde wil dus zeggen dat ze het password niet aan de echte GG geeft?
Wie heeft Chuck dat bloed toegediend. Was het Diana? Spannend!
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:35 schreef danusz1986 het volgende:
Niet iedereen wil dit weten, in spoiler tags zetten is wel zo handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mike op 12-04-2012 17:51:21 ]
Het mag best gezegd worden, er zullen vast mensen zijn die het leuk vinden om te weten. Maar niet iedereen dus het is fijn als je dan de keuze hebt om te lezen of nietquote:Op donderdag 12 april 2012 16:33 schreef danusz1986 het volgende:
Ik zeg al niks meer! Ik had daar geneens aan gedacht.
Pas je het ook even aan dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:33 schreef danusz1986 het volgende:
Ik zeg al niks meer! Ik had daar geneens aan gedacht.
Het Quoten is dan ook weer niet zo handigquote:Op donderdag 12 april 2012 12:39 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Niet iedereen wil dit weten, in spoiler tags zetten is wel zo handig
Daar dacht ik dan weer niet aanquote:Op donderdag 12 april 2012 17:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het Quoten is dan ook weer niet zo handig
De actrice die haar speelt ( Elizabeth Hurley ) is 46. Geen idee hoe oud Diana moet zijn in gossip girl.quote:
Wel ironisch eigenlijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
De actrice die haar speelt ( Elizabeth Hurley ) is 46. Geen idee hoe oud Diana moet zijn in gossip girl.
Chuck (Ed Westwick) is irl 24 jaar oud, maar speelt volgens mij in gossip girl iemand die een stuk jonger is. (jaartje of 15 in het eerste seizoen, dus rond de 20 nu?).
Zou dus prima moeten kunnen dat Diana zijn moeder blijkt
Mooie samenvatting.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is serena een trut zeg.. Ik vond lola juist wel leuk..
Vind het ook een beetje out of character dat serena nu zon bitch is.. eerst jaren lopen zeuren om GG en dan nu zelf iemand kapot maken, maar als die persoon jou iets aandoet kei hard lopen janken
Helemaal mee eens. Wat een bitch zeg.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is serena een trut zeg.. Ik vond lola juist wel leuk..
Vind het ook een beetje out of character dat serena nu zon bitch is.. eerst jaren lopen zeuren om GG en dan nu zelf iemand kapot maken, maar als die persoon jou iets aandoet kei hard lopen janken
Exactly my thoughts!quote:Op woensdag 18 april 2012 10:49 schreef Sooph het volgende:
Serenaals ik Lola was geweest en ze had mijn auditie geruineerd, had ik haar geheim echt niet voor me gehouden. Ga lekker terug naar school ofzo ipv Gossip Girl spelen
Als dat waar is heb ik echt zó erg medelijden met Chuck. Schok na schok moet hij dan verwerken.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:50 schreef Starlie het volgende:
Zou het trouwens niet zo kunnen zijn dat Jack de vader is van Chuck en Diana dan wel de moeder... Anders ben ik wel erg benieuwd welk geheim Diana nu nog meer heeft.
quote:Op zondag 22 april 2012 23:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als Jack zijn vader is, dan verdwijnt de serie voor mij direct alsnog in de prullenbak. Dat zou in mijn mening te ver gaan. Dit is nog leuk...( en lag er super dik boven op ), maar als ze nu ook zijn vader veranderen...nee, dankje. Ik weet dat het een drama-serie is, maar ik zit niet te wachten op dat soort drama.
Gatverquote:Op zondag 22 april 2012 23:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dan zou zijn vader ook met zijn toenmalige vriendin naar bed zijn gegaan ( Blair ). Leuke ouders heeft hij dan. Vader die zijn zoons vriendin neukt ; en een moeder die zijn beste vriend neukt. Gezellig! Daarnaast ziet Jack er veels te jong uit om zijn vader te kunnen zijn. En je hebt gelijk..de hele serie is al onrealistisch, maar Jack die zijn vader blijkt te zijn, zou me iets te ver gaan
Precies. Ik heb het gevoel alsof dit seizoen echt enorm hard bergafwaarts gaat. Ook Lily & Rufus die opeens ruzie krijgen en Lily die nergens meer om lijkt te geven..quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:20 schreef automatic_ het volgende:
Haha, inderdaad. Kortom, Jack is dus Chuck zijn vader en Diana is "ingehuurd" om dat geheim te verdoezelen.
Juist, ze is nu wel heel erg omgeslagen in dit seizoen. Ik kreeg ook wel het idee dat zij wist dat Lola een zusje was van Serena en Eric. Of heb ik dat mis? Ik vond dat ze vrij mild reageerdequote:Op dinsdag 24 april 2012 16:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Ik heb het gevoel alsof dit seizoen echt enorm hard bergafwaarts gaat. Ook Lily & Rufus die opeens ruzie krijgen en Lily die nergens meer om lijkt te geven..
Ja, Serena was overstuur, vertelde het aan Lily en zij had opeens een heel plan om Carol overal voor op te laten draaienquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist, ze is nu wel heel erg omgeslagen in dit seizoen. Ik kreeg ook wel het idee dat zij wist dat Lola een zusje was van Serena en Eric. Of heb ik dat mis? Ik vond dat ze vrij mild reageerde
Ja, nu je het zegt! Als Rufus mocht kiezen, had hij niet in dat wereldje gestapt denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, Serena was overstuur, vertelde het aan Lily en zij had opeens een heel plan om Carol overal voor op te laten draaienAlsof ze geen hart meer heeft ofzo.. Vind het sowieso opvallend dat ze tegen Rufus zei dat hij geen vrouw kon vinden die zo goed voor hem zorgde (financieel). Ik zag Rufus juist altijd als iemand die 'dat wereldje' er maar bij nam voor de vrouw, niet voor het geld. Gelukkig reageerde hij ook zo.
En AlwaysHappy, al besloten wat je nu gaat doen?quote:Op zondag 22 april 2012 23:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als Jack zijn vader is, dan verdwijnt de serie voor mij direct alsnog in de prullenbak. Dat zou in mijn mening te ver gaan. Dit is nog leuk...( en lag er super dik boven op ), maar als ze nu ook zijn vader veranderen...nee, dankje. Ik weet dat het een drama-serie is, maar ik zit niet te wachten op dat soort drama.
Ik moet de aflevering van vandaag nog kijken maar als daarin is gebeurd wat ik denk dat er gebeurd is, dan ben ik gewoon foetsie hier...denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:12 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
En AlwaysHappy, al besloten wat je nu gaat doen?
Ja ik zou het geld ook gehouden hebben, daarom verbaasde het me ook! Met dat geld had ze een mooi nieuw bestaan met Rufus kunnen opbouwenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:57 schreef Goofoyou het volgende:
Als ik Charlie was, had ik dat geld genomen hoor. Wie wil nou liefde krijgen van die bitch Lily
En Serena is trouwens ook een bitch.
Waarom scheld ik hier toch altijdDeze serie maakt mij slecht
Hahahaquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:00 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja ik zou het geld ook gehouden hebben, daarom verbaasde het me ook! Met dat geld had ze een mooi nieuw bestaan met Rufus kunnen opbouwen
Hij zit toch officieel nog steeds in die band? Of heeft hij dat voor Lily opgezegd?quote:Op woensdag 25 april 2012 07:49 schreef loezzzje het volgende:
Oh bah wat een bitch is Lily zeg. En Serena net zoAlsof Rufus bij Lily is om haar geld
Hij doet het zelf ook niet slecht volgens mij (nu ik er over nadenk, hoe verdient hij zijn geld eigenlijk, hij heeft geen baan volgens mij
) Die loft in Brooklyn vind ik veel gaver dan dat appartementje waar de vd Woodsens wonen
Dat weet ik dus niet. Ik zie hem namelijk nog maar zelden met die band. Vandaar dat ik me dus ineens afvroeg waar zijn geld vandaan komt.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij zit toch officieel nog steeds in die band? Of heeft hij dat voor Lily opgezegd?
Hij ontvangt royalties toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 08:28 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Ik zie hem namelijk nog maar zelden met die band. Vandaar dat ik me dus ineens afvroeg waar zijn geld vandaan komt.
Misschien toch alles van Lily
Ja Chuck zou dan het kind van Jack en Elisabeth zijn maar ik heb verder geen kind van Diana gezien... Misschien is het de zus van Elisabeth ofzo..quote:Op woensdag 25 april 2012 16:59 schreef Michellee het volgende:
Ik ben even de draad kwijt. Is Chuck dan van Jack en Elisabeth? Maar wie is dat kind van Diana dan?
Ik had die cheque van Ivy echt niet verscheurd!
Maar waarom pakte Diana dan een tijdje terug haar foto uit Bart Bass zijn dossier?!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Aflevering nu vandaag gezien. Volgens mij werd er gezegd dat die Diane er verder helemaal niks mee te maken heeft. Puur ingehuurd door Jack om Chuck te laten stoppen met zoeken naar zijn echte moeder, omdat dat Chuck naar Jack zelf zou wijzen. Aparte verhaallijn. Maar ik blijf dit seizoen nog even kijken.
Het drama rond de van der Woodsen vond ik eigenlijk wel leuk ; een van de redenen dat ik toch nog even blijf kijken. William er dus vandoor met het geld.
Ik snap niet zo goed wat Serena heeft gedaan dat ze net zo erg is als Lily? Lily's acties kan ik niet goedkeuren ( al snap ik dat ze haar zus erbij wil lappen omdat die haar zo lang voor de gek heeft gehouden ) ; maar ik snap niet wat Serena fout doet?
Dan/Blair waren wel leuk!
Zoals ik al zei...het is een vaag verhaal rondom Chuck. Ik benoemde enkel wat er benoemd werd in de aflevering zelfquote:Op woensdag 25 april 2012 20:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar waarom pakte Diana dan een tijdje terug haar foto uit Bart Bass zijn dossier?!
En Serena deed behoorlijk lullig tegen Lola wat nou niet echt nodig was want Lola was ook geschrokken. En ik snap wel dat Serena boos is op haar vader maar daar heeft Lola verder niets mee te maken!
Blair en Dan mogen van mij lekker bij elkaar blijven, ik vind ze geweldig samen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |