Waarom niet gewoon downloaden? Kan je 'm ook nog eens netjes op je tv kijken ipv op je computer, dat vind ik zelf wel zo prettig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:17 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ook geprobeerd... Maar helaas... Ben zooo benieuwd naar de aflevering dat ik geen zin heb om hem eerst een uur te laden
Nou nee niet echtquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:40 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Dat kijk ik wel, maar om Henry nou een prins te noemen?!
Ja ik kijk GG gewoon op groot scherm, wel zo relaxt!quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon downloaden? Kan je 'm ook nog eens netjes op je tv kijken ipv op je computer, dat vind ik zelf wel zo prettig.
Preciesquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:48 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja ik kijk GG gewoon op groot scherm, wel zo relaxt!
Waarom zou GG dan op haar eigen blog zeggen dat ze GS is? Geintje?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Nee ik denk dat Georgina gewoon weer een paar afleveringen komt fucken en uiteindelijk opbiecht dat ze GG niet is en alles weer met een sisser afloopt en we natuurlijk nog steeds niet weten wie er écht GG is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebruik ik niet alleen voor GG maar eigenlijk voor alle series![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 07:51 schreef loezzzje het volgende:
Ik kijk voor spoilers altijd hier:Dankje! Maar klopt het dat de site soms een beetje langzaam laadt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebruik ik niet alleen voor GG maar eigenlijk voor alle series
Hopelijk word ik niet verleid om ook de spoilers te lezen van andere series.![]()
Dat heb ik ook wel eens ja, vooral op mijn telefoon. En ja ik ben gelukkig al lang niet meer op die website geweest door wilskrachtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:47 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Dankje! Maar klopt het dat de site soms een beetje langzaam laadt?
Hopelijk word ik niet verleid om ook de spoilers te lezen van andere series.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:16 schreef Burdie het volgende:
Hier is een spoiler voor je:Hij doet het niet bij mij, maar is het een foto vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm ik let er eigenlijk niet meer zo erg op, maar zoals jij zelf al aangaf praat ze toch gewoon tussendoor?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:57 schreef Markeerstift het volgende:
Praat Gossip Girl nog wel tussendoor? Als in: "spotted, lonely boy". Ja toch? Ik kan me van de afgelopen aflevering herinneren dat ze de voice over deed toen Georgina de limo van Serena en Chuck volgde. (Iets van: "Sometimes you need to rely on others to ...") Dat was volgens mij gewoon de stem van Gossip Girl en ik denk dat als Georgina in haar eentje GG was we niet de stem van GG zouden horen maar die van Georgina.
In de eerste aflevering van het jaar toen GG down was hoorde je haar ook niet in de intro, heel dat where is Serena, and who am I? That's a secret I'll never tell enz.(toen Georgina Serena en Chuck volgde) Of begrijp ik je verkeerd? Denk gewoon dat het per aflevering verschilt hoeveel GG praat. En daarnaast denk ik gewoon dat we nooit de GG/Georgina voice-over gaan horen, omdat Georgina dus doet alsof ze GG is en iedereen dus wel de stem van de echte GG verwacht. Ook al zijn de kijkers de enige die die stem kunnen horen.
[ Bericht 16% gewijzigd door Goofoyou op 07-02-2012 12:08:55 ]
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:58 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Hij doet het niet bij mij, maar is het een foto vanMja dat zou ook kunnen, maar in de aflevering waar de site niet meer bestond kwam GG gewoon totaal niet voor, niet in de intro en ook niet tussendoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hmm ik let er eigenlijk niet meer zo erg op, maar zoals jij zelf al aangaf praat ze toch gewoon tussendoor?(toen Georgina Serena en Chuck volgde) Of begrijp ik je verkeerd? Denk gewoon dat het per aflevering verschilt hoeveel GG praat. En daarnaast denk ik gewoon dat we nooit de GG/Georgina voice-over gaan horen, omdat Georgina dus doet alsof ze GG is en iedereen dus wel de stem van de echte GG verwacht. Ook al zijn de kijkers de enige die die stem kunnen horen.
Toen de site weer in de lucht was zat de voice over ook meteen weer in de serie dus ik denk dat dat wel een teken is dat Georgina niet GG is en hooguit samenwerkt met haar.
Heb je de aflevering niet gezien? Georgina vertelt zelf hoe het zit namelijk...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:17 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Mja dat zou ook kunnen, maar in de aflevering waar de site niet meer bestond kwam GG gewoon totaal niet voor, niet in de intro en ook niet tussendoor.
Toen de site weer in de lucht was zat de voice over ook meteen weer in de serie dus ik denk dat dat wel een teken is dat Georgina niet GG is en hooguit samenwerkt met haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |