abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107476605
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:25 schreef loezzzje het volgende:
Teveel ATWT gekeken? _O-
Dat kijk ik wel, maar om Henry nou een prins te noemen?!
  woensdag 1 februari 2012 @ 13:45:12 #102
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107476775
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:17 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ook geprobeerd... Maar helaas... Ben zooo benieuwd naar de aflevering dat ik geen zin heb om hem eerst een uur te laden ;)
Waarom niet gewoon downloaden? Kan je 'm ook nog eens netjes op je tv kijken ipv op je computer, dat vind ik zelf wel zo prettig.
KuikenGuppy
pi_107476821
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:40 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Dat kijk ik wel, maar om Henry nou een prins te noemen?!
Nou nee niet echt :')
pi_107476884
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:45 schreef Burdie het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon downloaden? Kan je 'm ook nog eens netjes op je tv kijken ipv op je computer, dat vind ik zelf wel zo prettig.
Ja ik kijk GG gewoon op groot scherm, wel zo relaxt!
pi_107476953
Ik kijk ook via Apple TV, kan ik lekker alles in het groot volgen :)
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:39:03 #106
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107478755
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:48 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ja ik kijk GG gewoon op groot scherm, wel zo relaxt!
Precies :) Lekker in HD en als ik 's ochtends wakker word, heeft mijn PC de nieuwste aflevering al gedownload.
KuikenGuppy
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:39:49 #107
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107478782
Lezen jullie trouwens ook de blog van Gossip Girl? Daarop schrijft ze zelf dat ze Georgina Sparks is... zou het dan toch? :?
KuikenGuppy
pi_107482392
Nee ik denk dat Georgina gewoon weer een paar afleveringen komt fucken en uiteindelijk opbiecht dat ze GG niet is en alles weer met een sisser afloopt en we natuurlijk nog steeds niet weten wie er écht GG is!
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:22:31 #109
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107482434
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Nee ik denk dat Georgina gewoon weer een paar afleveringen komt fucken en uiteindelijk opbiecht dat ze GG niet is en alles weer met een sisser afloopt en we natuurlijk nog steeds niet weten wie er écht GG is!
Waarom zou GG dan op haar eigen blog zeggen dat ze GS is? Geintje?
KuikenGuppy
pi_107482524
Omdat Georgina wel weet wie het is en haar in de tang heeft? Omdat Georgina de website heeft gehackt en dus ook niet weet wie de echte GG is? Zat mogelijkheden dunkt mij!
pi_107487016
Zou imo vaag zijn als het Georgina is.....waarom?
Omdat Serena haar probeerde te ontmaskeren in de S2 finale. Hoe het precies ging weet ik niet maar het leek toen alsof GG ook in die kamer met al die leerlingen was. En Georgina zat niet eens in die aflevering. Dus of het is wel GG en de schrijvers maken een grote fout, of het is bluf van Georgina :)
pi_107663686
Ik denk ook dat het gewoon bluf is van Georgina. Maar verder wel leuke cliffhanger :P Had trouwens ook niet verwacht dat het huwelijk zou doorgaan, daarmee heeft GG me wel verrast. Die Louis is echt evil zeg, hij wil met het huwelijk Blair iets aandoen, maar hij doet dan toch ook hemzelf wat aan aangezien hij ook geen ware liefde heeft dan. Ik vind het dreigement van Louis wel een beetje vreemd: hij zegt dat Blair gewoon met hem moet leven en moet blijven lachen voor de camera's totdat hij zegt dat het moet stoppen. Maar wat is dat dan voor een chantage? Hoezo zou zij doen wat hij zegt? Wat heeft zij te verliezen als ze toch van hem scheidt...ja behalve de reputatie misschien, maar die is toch al niet meer zo goed.
pi_107675530
Ja waarschijnlijk was die hele revival van GG al fake, dus vanaf dat contact leggen met Nate
pi_107700850
Misschien een beetje een vreemde vraag om in dit topic te stellen, omdat er hier vooral gespeculeerd wordt, maar ik vroeg me af of iemand hier een goede site kent waarop er allemaal nieuwtjes staan/ spoilers/ promotie foto's van GG zoals deze site van the Vampire Diaries: http://vampirediariesonline.com/ ? Zit te zoeken, maar kom alleen showbizzblogs tegen die het over vanalles en nog wat hebben en soms over GG berichten.
pi_107703126
Ik kijk voor spoilers altijd hier:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruik ik niet alleen voor GG maar eigenlijk voor alle series :P
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:37:58 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107704502
Dus toch GS sinds het ongeluk van Blair!
Ik vond het een heel leuke aflevering :)
KuikenGuppy
pi_107706125
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 07:51 schreef loezzzje het volgende:
Ik kijk voor spoilers altijd hier:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruik ik niet alleen voor GG maar eigenlijk voor alle series :P
Dankje! Maar klopt het dat de site soms een beetje langzaam laadt?
Hopelijk word ik niet verleid om ook de spoilers te lezen van andere series. :P
pi_107706295
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:47 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Dankje! Maar klopt het dat de site soms een beetje langzaam laadt?
Hopelijk word ik niet verleid om ook de spoilers te lezen van andere series. :P
Dat heb ik ook wel eens ja, vooral op mijn telefoon. En ja ik ben gelukkig al lang niet meer op die website geweest door wilskracht :P :') Maar volgens mij staat daar echt alles op!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:16:50 #119
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107706912
Hier is een spoiler voor je:

SPOILER
KuikenGuppy
pi_107708281
Praat Gossip Girl nog wel tussendoor? Als in: "spotted, lonely boy". Ja toch? Ik kan me van de afgelopen aflevering herinneren dat ze de voice over deed toen Georgina de limo van Serena en Chuck volgde. (Iets van: "Sometimes you need to rely on others to ...") Dat was volgens mij gewoon de stem van Gossip Girl en ik denk dat als Georgina in haar eentje GG was we niet de stem van GG zouden horen maar die van Georgina.
In de eerste aflevering van het jaar toen GG down was hoorde je haar ook niet in de intro, heel dat where is Serena, and who am I? That's a secret I'll never tell enz.
pi_107708291
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:16 schreef Burdie het volgende:
Hier is een spoiler voor je:

SPOILER
Hij doet het niet bij mij, maar is het een foto van
SPOILER
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:57 schreef Markeerstift het volgende:
Praat Gossip Girl nog wel tussendoor? Als in: "spotted, lonely boy". Ja toch? Ik kan me van de afgelopen aflevering herinneren dat ze de voice over deed toen Georgina de limo van Serena en Chuck volgde. (Iets van: "Sometimes you need to rely on others to ...") Dat was volgens mij gewoon de stem van Gossip Girl en ik denk dat als Georgina in haar eentje GG was we niet de stem van GG zouden horen maar die van Georgina.
In de eerste aflevering van het jaar toen GG down was hoorde je haar ook niet in de intro, heel dat where is Serena, and who am I? That's a secret I'll never tell enz.
Hmm ik let er eigenlijk niet meer zo erg op, maar zoals jij zelf al aangaf praat ze toch gewoon tussendoor? :P (toen Georgina Serena en Chuck volgde) Of begrijp ik je verkeerd? Denk gewoon dat het per aflevering verschilt hoeveel GG praat. En daarnaast denk ik gewoon dat we nooit de GG/Georgina voice-over gaan horen, omdat Georgina dus doet alsof ze GG is en iedereen dus wel de stem van de echte GG verwacht. Ook al zijn de kijkers de enige die die stem kunnen horen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Goofoyou op 07-02-2012 12:08:55 ]
pi_107708938
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:58 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Hij doet het niet bij mij, maar is het een foto van
SPOILER
[..]

Hmm ik let er eigenlijk niet meer zo erg op, maar zoals jij zelf al aangaf praat ze toch gewoon tussendoor? :P (toen Georgina Serena en Chuck volgde) Of begrijp ik je verkeerd? Denk gewoon dat het per aflevering verschilt hoeveel GG praat. En daarnaast denk ik gewoon dat we nooit de GG/Georgina voice-over gaan horen, omdat Georgina dus doet alsof ze GG is en iedereen dus wel de stem van de echte GG verwacht. Ook al zijn de kijkers de enige die die stem kunnen horen.
Mja dat zou ook kunnen, maar in de aflevering waar de site niet meer bestond kwam GG gewoon totaal niet voor, niet in de intro en ook niet tussendoor.
Toen de site weer in de lucht was zat de voice over ook meteen weer in de serie dus ik denk dat dat wel een teken is dat Georgina niet GG is en hooguit samenwerkt met haar.
pi_107709477
Georgina is niet de GG die wij kennen uit vorige seizoenen...Georgina heeft GG alleen voortgezet nadat de vorige dus ( tijdelijk ) gestopt was.
pi_107710587
Ik zit op mijn gemak in dit topic maar heb de nieuwste aflevering nog niet gezien :') Dus die ga ik eerst maar eens kijken :P
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:05:40 #125
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107714507
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:17 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Mja dat zou ook kunnen, maar in de aflevering waar de site niet meer bestond kwam GG gewoon totaal niet voor, niet in de intro en ook niet tussendoor.
Toen de site weer in de lucht was zat de voice over ook meteen weer in de serie dus ik denk dat dat wel een teken is dat Georgina niet GG is en hooguit samenwerkt met haar.
Heb je de aflevering niet gezien? Georgina vertelt zelf hoe het zit namelijk...
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')