Ohh bij mij begint hij altijd gelijk. Vreemd, zou het aan de internetverbinding liggen, hoe snel die is?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:17 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ook geprobeerd... Maar helaas... Ben zooo benieuwd naar de aflevering dat ik geen zin heb om hem eerst een uur te laden
Heel snel daarom snap ik er niets van... Maar ja niets aan te doen ben allang blij dat ik kan kijken! Bedankt iig!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ohh bij mij begint hij altijd gelijk. Vreemd, zou het aan de internetverbinding liggen, hoe snel die is?
Ik was nou toch benieuwd dus ben even naar de site gegaan. Deze heb ik opgestart en deed het gelijk bij mij, haperde een klein beetje in het begin, maar als je hem een minuut of 2 laat laden doet hij het goed!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:33 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heel snel daarom snap ik er niets van... Maar ja niets aan te doen ben allang blij dat ik kan kijken! Bedankt iig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik was nou toch benieuwd dus ben even naar de site gegaan. Deze heb ik opgestart en deed het gelijk bij mij, haperde een klein beetje in het begin, maar als je hem een minuut of 2 laat laden doet hij het goed!Ah dank je wel voor het kijken, ik kijk nu ook via die site maar als ik hem een paar minuten laat laden dan doet hij het even maar daarna gaat hij bufferen, doet ie het weer 2 sec. gaat hij weer bufferen enz. Met het gevolg dat ik gefrustreerd en ongeduldig achter de pc zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nogmaals bedankt, heb hem nu heeeeel lang laten laden dus ik hoop dat hij het tot het einde volhoudt!
Hmm vreemd. Ik heb het ook wel eens hoor, maar dan laat ik hem een half uur met rust en dan vervolgens doet hij het helemaalquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ah dank je wel voor het kijken, ik kijk nu ook via die site maar als ik hem een paar minuten laat laden dan doet hij het even maar daarna gaat hij bufferen, doet ie het weer 2 sec. gaat hij weer bufferen enz. Met het gevolg dat ik gefrustreerd en ongeduldig achter de pc zit![]()
Nogmaals bedankt, heb hem nu heeeeel lang laten laden dus ik hoop dat hij het tot het einde volhoudt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:32 schreef Starlie het volgende:
Nou he he ik heb hem ook gezien
Poeh... die Louis... dat gemene en kleinerende past wel bij hem, heb nu helemaal een hekel aan die gozer! Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!
Wat een super moeder heeft Blair toch en dat Blair door Sirus en haar echte vader naar het altaar gebracht wilde worden waren wel echtestukjes!
Alleen wat hebben ze dit seizoen met Blair haar haar gedaan... Ziet er niet uit... Serena zag er bijna mooier uit dan Blair.
In de promo van volgende week is...Ik vond haar haren juist prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Nou je het zegt ja! Het was me nog niet opgevallen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:16 schreef Starlie het volgende:
En ie griet van Nate is toch het echte nichtje van Serena??!
Haha ik zie nu pas dat ik zijn naam fout heb onthouden ofzo! Raar, ik bedoel Louis natuurlijk! Hoe kom ik nou weer bij Henry?quote:
Ja, had je anders verwacht van deze serie?quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:16 schreef Starlie het volgende:
En ie griet van Nate is toch het echte nichtje van Serena??!
Uh nee maar het was gewoon een vraag want ik kon me haar niet echt meer herinneren...quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja, had je anders verwacht van deze serie?
Waarom niet gewoon downloaden? Kan je 'm ook nog eens netjes op je tv kijken ipv op je computer, dat vind ik zelf wel zo prettig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:17 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ook geprobeerd... Maar helaas... Ben zooo benieuwd naar de aflevering dat ik geen zin heb om hem eerst een uur te laden
Nou nee niet echtquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:40 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Dat kijk ik wel, maar om Henry nou een prins te noemen?!
Ja ik kijk GG gewoon op groot scherm, wel zo relaxt!quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon downloaden? Kan je 'm ook nog eens netjes op je tv kijken ipv op je computer, dat vind ik zelf wel zo prettig.
Preciesquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:48 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja ik kijk GG gewoon op groot scherm, wel zo relaxt!
Waarom zou GG dan op haar eigen blog zeggen dat ze GS is? Geintje?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Nee ik denk dat Georgina gewoon weer een paar afleveringen komt fucken en uiteindelijk opbiecht dat ze GG niet is en alles weer met een sisser afloopt en we natuurlijk nog steeds niet weten wie er écht GG is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebruik ik niet alleen voor GG maar eigenlijk voor alle series![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 07:51 schreef loezzzje het volgende:
Ik kijk voor spoilers altijd hier:Dankje! Maar klopt het dat de site soms een beetje langzaam laadt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebruik ik niet alleen voor GG maar eigenlijk voor alle series
Hopelijk word ik niet verleid om ook de spoilers te lezen van andere series.![]()
Dat heb ik ook wel eens ja, vooral op mijn telefoon. En ja ik ben gelukkig al lang niet meer op die website geweest door wilskrachtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:47 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Dankje! Maar klopt het dat de site soms een beetje langzaam laadt?
Hopelijk word ik niet verleid om ook de spoilers te lezen van andere series.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:16 schreef Burdie het volgende:
Hier is een spoiler voor je:Hij doet het niet bij mij, maar is het een foto vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm ik let er eigenlijk niet meer zo erg op, maar zoals jij zelf al aangaf praat ze toch gewoon tussendoor?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:57 schreef Markeerstift het volgende:
Praat Gossip Girl nog wel tussendoor? Als in: "spotted, lonely boy". Ja toch? Ik kan me van de afgelopen aflevering herinneren dat ze de voice over deed toen Georgina de limo van Serena en Chuck volgde. (Iets van: "Sometimes you need to rely on others to ...") Dat was volgens mij gewoon de stem van Gossip Girl en ik denk dat als Georgina in haar eentje GG was we niet de stem van GG zouden horen maar die van Georgina.
In de eerste aflevering van het jaar toen GG down was hoorde je haar ook niet in de intro, heel dat where is Serena, and who am I? That's a secret I'll never tell enz.(toen Georgina Serena en Chuck volgde) Of begrijp ik je verkeerd? Denk gewoon dat het per aflevering verschilt hoeveel GG praat. En daarnaast denk ik gewoon dat we nooit de GG/Georgina voice-over gaan horen, omdat Georgina dus doet alsof ze GG is en iedereen dus wel de stem van de echte GG verwacht. Ook al zijn de kijkers de enige die die stem kunnen horen.
[ Bericht 16% gewijzigd door Goofoyou op 07-02-2012 12:08:55 ]
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:58 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Hij doet het niet bij mij, maar is het een foto vanMja dat zou ook kunnen, maar in de aflevering waar de site niet meer bestond kwam GG gewoon totaal niet voor, niet in de intro en ook niet tussendoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hmm ik let er eigenlijk niet meer zo erg op, maar zoals jij zelf al aangaf praat ze toch gewoon tussendoor?(toen Georgina Serena en Chuck volgde) Of begrijp ik je verkeerd? Denk gewoon dat het per aflevering verschilt hoeveel GG praat. En daarnaast denk ik gewoon dat we nooit de GG/Georgina voice-over gaan horen, omdat Georgina dus doet alsof ze GG is en iedereen dus wel de stem van de echte GG verwacht. Ook al zijn de kijkers de enige die die stem kunnen horen.
Toen de site weer in de lucht was zat de voice over ook meteen weer in de serie dus ik denk dat dat wel een teken is dat Georgina niet GG is en hooguit samenwerkt met haar.
Heb je de aflevering niet gezien? Georgina vertelt zelf hoe het zit namelijk...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:17 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Mja dat zou ook kunnen, maar in de aflevering waar de site niet meer bestond kwam GG gewoon totaal niet voor, niet in de intro en ook niet tussendoor.
Toen de site weer in de lucht was zat de voice over ook meteen weer in de serie dus ik denk dat dat wel een teken is dat Georgina niet GG is en hooguit samenwerkt met haar.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:58 schreef Goofoyou het volgende:
Hij doet het niet bij mij, maar is het een foto vanAh crap, doet de foto het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ja, daar is het idd een foto van. Kijk anders even op die website leightonmeester.us geloof ik, daar staat de hele serie.
Dit is pas gisteren opgenomen hoor! Foto's komen van de set. Dus wie weet komt dit pas over een aantal afleveringen in beeld (ik weet niet hoe ver ze van te voren filmen?)
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die fotoJa, dat denk ik dus ook. Ik zag in een filmpje waarin zij die scène aan het filmen zijn dat diezelfde scène een keer is gefilmd zonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vraag me dan af of de schrijvers ons van tevoren al op het verkeerde spoor willen zetten, omdat er dan nu, het lijkt tenminste zo, twee scenario's worden gefilmd. Maar we zullen zien.Oh bedankt voor de site! Staan leuke foto's op! Ik heb verder zelf ook geen idee hoe ver van te voren ze alles filmen eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah crap, doet de foto het niet?![]()
Maar ja, daar is het idd een foto van. Kijk anders even op die website leightonmeester.us geloof ik, daar staat de hele serie.
Dit is pas gisteren opgenomen hoor! Foto's komen van de set. Dus wie weet komt dit pas over een aantal afleveringen in beeld (ik weet niet hoe ver ze van te voren filmen?)Ja, ben benieuwd naar het moment waarop iedereen ontdekt dat zij de echte Charlie Rhodes is. Hopelijk komt Ivy dan ook weer even terug en wordt zij samen met Carol geconfronteerd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:36 schreef Sasman het volgende:
Nate en die chick kan ook nog een fijne verhaallijn worden.
Gossip Girl begint nu toch weer wat interessant te worden!
Ja, dat laatste denk ik en ook omdat ze Charlie zo lang al niet meer hebben gezien. Ik weet niet hoe jong ze was toen ze voor het laatst contact had met Serena en Lily, maar het kan dus zijn dat ze nu op latere leeftijd niet heel erg meer lijkt op het meisje van toen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:06 schreef Burdie het volgende:
Wat ik niet snap he... de echte Charlie Rhodes weet toch dat ze familie is van Lily en Serena?
Ik snap ook niet dat ze haar niet gewoon herkennen, maar dat zal vast komen doordat ze denken dat Ivy de echte Charlie is.
Misschien heeft Dorotha dat filmpje wel naar GG verstuurd... Al vrees ik ook wel dat Dan het geweest is... maar aan de andere kant waarom zou Dan dat doen als het een liefdesverklaring aan Chuck is... hij is zelf stapel op haar dus wat had hij ermee willen bereiken?!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:53 schreef ovoxo het volgende:
Ik denk dat Dan en Blair geen stelletje kunnen worden, hun vriendschap is te speciaal denk ik zo. Alhoewel Dan wel diegene is die dat filmpje naar Gossip Girl heeft verstuurd..
Dat de bruiloft niet doorging?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien heeft Dorotha dat filmpje wel naar GG verstuurd... Al vrees ik ook wel dat Dan het geweest is... maar aan de andere kant waarom zou Dan dat doen als het een liefdesverklaring aan Chuck is... hij is zelf stapel op haar dus wat had hij ermee willen bereiken?!
Dorotha was nergens te bekennen wanneer het incident met de camera gebeurde en lijkt me dus dat ze er niks van af wist? Alleen Chuck, Dan en Serena.. Maar het lijkt me dat Dan gewoon wist dat Blair meer van Chuck hield dan van Louis en haar het beste gunde?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien heeft Dorotha dat filmpje wel naar GG verstuurd... Al vrees ik ook wel dat Dan het geweest is... maar aan de andere kant waarom zou Dan dat doen als het een liefdesverklaring aan Chuck is... hij is zelf stapel op haar dus wat had hij ermee willen bereiken?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
Ja, door de montage kreeg ik ook door dat het Dan was. Vind het wel zielig voor hemquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:05 schreef Goofoyou het volgende:
Voor mij was het eigenlijk al duidelijk dat Dan dat filmpje had gestuurd. In de huidige aflevering praat GG over wie nou dat filmpje zou hebben gestuurd, waarop een shot van Dan volgde. Dus de montage gaf het antwoord.
Blair is nu toch weg en zal denk ik niet te weten komen wie het filmpje heeft verstuurd...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:04 schreef Starlie het volgende:
Dat zou idd kunnen dat Dan haar het beste gunde... Zo lief is hij wel natuurlijk!
Maar hoop nog steeds dat hij het niet was want dat zou weer een deuk in hun vriendschap betekenen...
Blair zal nooit lang wegblijven ze is nu veel meer "the leading lady" van GG dan Serena... En daarbij komt dat dat gedoe over het filmpje veel te veel een issue was heel deze aflevering dat ik niet geloof dat het nooit meer naar voren komt wie hem heeft "gelekt". Maar we zullen zien... Zal me ook niets verbazen als Eleanor hem gelekt heeft... Maar zo kan ik nog wel even doorgaan met gissen...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, door de montage kreeg ik ook door dat het Dan was. Vind het wel zielig voor hem. Maar het stukje dat Blair vroeg of hij er altijd voor haar was vond ik mooi
[..]
Blair is nu toch weg en zal denk ik niet te weten komen wie het filmpje heeft verstuurd...
En ik ben benieuwd waar Georgina nu weer mee komt
quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat schrijft GG ook op haar eigen blog:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Georgina is niet de GG die wij kennen uit vorige seizoenen...Georgina heeft GG alleen voortgezet nadat de vorige dus ( tijdelijk ) gestopt was.
quote:Remember that secret I told you last week? About Gossip Girl’s identity being Georgina? Well, it’s still true. But here’s a bit of new info: I’ve just been acting as GG over the last couple of weeks. I haven’t always been the famous blogger. I’m only filling in.
Bluh, helemaal gelijk. Wat een bitch.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:16 schreef loezzzje het volgende:
Ik ben op dit moment alleen nog maar benieuwd naar hoe het met Charlie gaat aflopen.
Dit. Alleen snap ik niet echt wat er nu speelt tussen Dan en Blair. Heeft Blair dan toch gevoelens voor hem?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:
F*ck toch Dan die die video gelekt heeft... Nou dan is het tussen hem en Blair ook gedoemd te mislukken, hoe leuk ik ze ook vind samen!
Dat met Charlie kan nog weleens spannend worden!! De Ivy-Charlie heeft in de tussentijd dus een bijzondere band opgebouwd met Serena haar oma (om haar voor het gemak maar even zo te noemen).
snapte ik ook niet; zeker niet hoe ze nog keek naar Chuck in de lift.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:44 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Dit. Alleen snap ik niet echt wat er nu speelt tussen Dan en Blair. Heeft Blair dan toch gevoelens voor hem?Beetje vreemd toch eigenlijk. Hoe kan ze nou gevoelens voor hem hebben als ze al gevoelens heeft voor Chuck. )
Ik ervaar die snelle verhaallijnen juist als vervelend eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:06 schreef Desii het volgende:
Groot voordeel van Gossip girl vind ik dat de verhaallijnen altijd lekker snel gaan, dus ook een mindere is wel ff te pruimen want duurt maar effies
GG kennende zal het waarschijnlijk wel weer een buitenechtelijk kind zijn van een Rhodes ofzoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:
Dat met Charlie kan nog weleens spannend worden!! De Ivy-Charlie heeft in de tussentijd dus een bijzondere band opgebouwd met Serena haar oma (om haar voor het gemak maar even zo te noemen).
Huh? Wie is een buitenechtelijk kind van een Rhodes? Ik volg jou niet...quote:Op donderdag 16 februari 2012 03:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
GG kennende zal het waarschijnlijk wel weer een buitenechtelijk kind zijn van een Rhodes ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |