abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:19:10 #81
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_107459926
Leuke, verrassende wending!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_107460028
Ik had echt gedacht dat we eindelijk van Louis af waren. Maarja, denk dat hij er nu voorlopig niet uitgaat.
pi_107460547
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:17 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ook geprobeerd... Maar helaas... Ben zooo benieuwd naar de aflevering dat ik geen zin heb om hem eerst een uur te laden ;)
Ohh bij mij begint hij altijd gelijk. Vreemd, zou het aan de internetverbinding liggen, hoe snel die is?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:33:44 #84
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_107460700
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:30 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ohh bij mij begint hij altijd gelijk. Vreemd, zou het aan de internetverbinding liggen, hoe snel die is?
Heel snel daarom snap ik er niets van... Maar ja niets aan te doen ben allang blij dat ik kan kijken! Bedankt iig!
pi_107460803
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:33 schreef Starlie het volgende:

[..]

Heel snel daarom snap ik er niets van... Maar ja niets aan te doen ben allang blij dat ik kan kijken! Bedankt iig!
Ik was nou toch benieuwd dus ben even naar de site gegaan. Deze heb ik opgestart en deed het gelijk bij mij, haperde een klein beetje in het begin, maar als je hem een minuut of 2 laat laden doet hij het goed!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:39:38 #86
125420 Starlie
pi_107460973
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:36 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik was nou toch benieuwd dus ben even naar de site gegaan. Deze heb ik opgestart en deed het gelijk bij mij, haperde een klein beetje in het begin, maar als je hem een minuut of 2 laat laden doet hij het goed!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah dank je wel voor het kijken, ik kijk nu ook via die site maar als ik hem een paar minuten laat laden dan doet hij het even maar daarna gaat hij bufferen, doet ie het weer 2 sec. gaat hij weer bufferen enz. Met het gevolg dat ik gefrustreerd en ongeduldig achter de pc zit ;)

Nogmaals bedankt, heb hem nu heeeeel lang laten laden dus ik hoop dat hij het tot het einde volhoudt!
pi_107461652
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:39 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ah dank je wel voor het kijken, ik kijk nu ook via die site maar als ik hem een paar minuten laat laden dan doet hij het even maar daarna gaat hij bufferen, doet ie het weer 2 sec. gaat hij weer bufferen enz. Met het gevolg dat ik gefrustreerd en ongeduldig achter de pc zit ;)

Nogmaals bedankt, heb hem nu heeeeel lang laten laden dus ik hoop dat hij het tot het einde volhoudt!
Hmm vreemd. Ik heb het ook wel eens hoor, maar dan laat ik hem een half uur met rust en dan vervolgens doet hij het helemaal :)
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:32:19 #88
125420 Starlie
pi_107463421
Nou he he ik heb hem ook gezien :)

Poeh... die Louis... dat gemene en kleinerende past wel bij hem, heb nu helemaal een hekel aan die gozer! Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!

Wat een super moeder heeft Blair toch en dat Blair door Sirus en haar echte vader naar het altaar gebracht wilde worden waren wel echte O+ stukjes!

Alleen wat hebben ze dit seizoen met Blair haar haar gedaan... Ziet er niet uit... Serena zag er bijna mooier uit dan Blair.

In de promo van volgende week is...
SPOILER
pi_107464044
Ik hoopte ook dat Louis al wegging. Blijkbaar nog niet dus :{
pi_107465159
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 23:32 schreef Starlie het volgende:
Nou he he ik heb hem ook gezien :)

Poeh... die Louis... dat gemene en kleinerende past wel bij hem, heb nu helemaal een hekel aan die gozer! Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!

Wat een super moeder heeft Blair toch en dat Blair door Sirus en haar echte vader naar het altaar gebracht wilde worden waren wel echte O+ stukjes!

Alleen wat hebben ze dit seizoen met Blair haar haar gedaan... Ziet er niet uit... Serena zag er bijna mooier uit dan Blair.

In de promo van volgende week is...
SPOILER
Ik vond haar haren juist prachtig O+
All good things are wild and free.
pi_107465456
Nouja, het paste gewoon compleet niet bij haar bruiloft. Warrig haar. Het was veel mooier als het strak opgestoken was ofzo.
pi_107466914
lol Georgina als GG :')

En uiteraard Nate die weer op die griet valt
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:16:40 #93
125420 Starlie
pi_107469315
Ik zou wel zulke lange haren als Blair willen hebben maar voor die bruiloft vond ik het armoedig zeker omdat ze met een prins trouwt... Niet bepaald prins charming maar toch...

En ie griet van Nate is toch het echte nichtje van Serena??!
pi_107469705
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:16 schreef Starlie het volgende:
Nou je het zegt ja! Het was me nog niet opgevallen.

En Blairs haar was heel mooi ja! O+
pi_107472991
Wat een lul die Henry :( Blair heeft het natuurlijk niet helemaal eerlijk gedaan en zo, maar dit heeft ze echt niet verdiend!

Zal er dan nu alsnog iets tussen Blair en Dan komen? Hij stond natuurlijk wel meteen weer voor haar klaar en Blair weet nu ook dat hij de geloften van Henry heeft geschreven... Chuck wordt hem sowieso voorlopig niet meer denk ik, aangezien ze nog steeds zo gelooft in haar eigen 'pact' met god!

Ik denk trouwens niet dat Georgina echt Gossip Girl is, in ieder geval niet voorheen!
pi_107473034
Wie is Henry? _O-
pi_107473196
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:46 schreef loezzzje het volgende:
Wie is Henry? _O-
Haha ik zie nu pas dat ik zijn naam fout heb onthouden ofzo! Raar, ik bedoel Louis natuurlijk! Hoe kom ik nou weer bij Henry? _O-
pi_107474336
Teveel ATWT gekeken? _O-
pi_107475564
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:16 schreef Starlie het volgende:
Ja, had je anders verwacht van deze serie? :')
  woensdag 1 februari 2012 @ 13:22:28 #100
125420 Starlie
pi_107476022
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:07 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ja, had je anders verwacht van deze serie? :')
Uh nee maar het was gewoon een vraag want ik kon me haar niet echt meer herinneren...
pi_107476605
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:25 schreef loezzzje het volgende:
Teveel ATWT gekeken? _O-
Dat kijk ik wel, maar om Henry nou een prins te noemen?!
  woensdag 1 februari 2012 @ 13:45:12 #102
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107476775
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:17 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ook geprobeerd... Maar helaas... Ben zooo benieuwd naar de aflevering dat ik geen zin heb om hem eerst een uur te laden ;)
Waarom niet gewoon downloaden? Kan je 'm ook nog eens netjes op je tv kijken ipv op je computer, dat vind ik zelf wel zo prettig.
KuikenGuppy
pi_107476821
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:40 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Dat kijk ik wel, maar om Henry nou een prins te noemen?!
Nou nee niet echt :')
pi_107476884
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:45 schreef Burdie het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon downloaden? Kan je 'm ook nog eens netjes op je tv kijken ipv op je computer, dat vind ik zelf wel zo prettig.
Ja ik kijk GG gewoon op groot scherm, wel zo relaxt!
pi_107476953
Ik kijk ook via Apple TV, kan ik lekker alles in het groot volgen :)
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:39:03 #106
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107478755
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:48 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ja ik kijk GG gewoon op groot scherm, wel zo relaxt!
Precies :) Lekker in HD en als ik 's ochtends wakker word, heeft mijn PC de nieuwste aflevering al gedownload.
KuikenGuppy
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:39:49 #107
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107478782
Lezen jullie trouwens ook de blog van Gossip Girl? Daarop schrijft ze zelf dat ze Georgina Sparks is... zou het dan toch? :?
KuikenGuppy
pi_107482392
Nee ik denk dat Georgina gewoon weer een paar afleveringen komt fucken en uiteindelijk opbiecht dat ze GG niet is en alles weer met een sisser afloopt en we natuurlijk nog steeds niet weten wie er écht GG is!
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:22:31 #109
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107482434
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Nee ik denk dat Georgina gewoon weer een paar afleveringen komt fucken en uiteindelijk opbiecht dat ze GG niet is en alles weer met een sisser afloopt en we natuurlijk nog steeds niet weten wie er écht GG is!
Waarom zou GG dan op haar eigen blog zeggen dat ze GS is? Geintje?
KuikenGuppy
pi_107482524
Omdat Georgina wel weet wie het is en haar in de tang heeft? Omdat Georgina de website heeft gehackt en dus ook niet weet wie de echte GG is? Zat mogelijkheden dunkt mij!
pi_107487016
Zou imo vaag zijn als het Georgina is.....waarom?
Omdat Serena haar probeerde te ontmaskeren in de S2 finale. Hoe het precies ging weet ik niet maar het leek toen alsof GG ook in die kamer met al die leerlingen was. En Georgina zat niet eens in die aflevering. Dus of het is wel GG en de schrijvers maken een grote fout, of het is bluf van Georgina :)
pi_107663686
Ik denk ook dat het gewoon bluf is van Georgina. Maar verder wel leuke cliffhanger :P Had trouwens ook niet verwacht dat het huwelijk zou doorgaan, daarmee heeft GG me wel verrast. Die Louis is echt evil zeg, hij wil met het huwelijk Blair iets aandoen, maar hij doet dan toch ook hemzelf wat aan aangezien hij ook geen ware liefde heeft dan. Ik vind het dreigement van Louis wel een beetje vreemd: hij zegt dat Blair gewoon met hem moet leven en moet blijven lachen voor de camera's totdat hij zegt dat het moet stoppen. Maar wat is dat dan voor een chantage? Hoezo zou zij doen wat hij zegt? Wat heeft zij te verliezen als ze toch van hem scheidt...ja behalve de reputatie misschien, maar die is toch al niet meer zo goed.
pi_107675530
Ja waarschijnlijk was die hele revival van GG al fake, dus vanaf dat contact leggen met Nate
pi_107700850
Misschien een beetje een vreemde vraag om in dit topic te stellen, omdat er hier vooral gespeculeerd wordt, maar ik vroeg me af of iemand hier een goede site kent waarop er allemaal nieuwtjes staan/ spoilers/ promotie foto's van GG zoals deze site van the Vampire Diaries: http://vampirediariesonline.com/ ? Zit te zoeken, maar kom alleen showbizzblogs tegen die het over vanalles en nog wat hebben en soms over GG berichten.
pi_107703126
Ik kijk voor spoilers altijd hier:

SPOILER
Gebruik ik niet alleen voor GG maar eigenlijk voor alle series :P
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:37:58 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107704502
Dus toch GS sinds het ongeluk van Blair!
Ik vond het een heel leuke aflevering :)
KuikenGuppy
pi_107706125
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 07:51 schreef loezzzje het volgende:
Ik kijk voor spoilers altijd hier:

SPOILER
Gebruik ik niet alleen voor GG maar eigenlijk voor alle series :P
Dankje! Maar klopt het dat de site soms een beetje langzaam laadt?
Hopelijk word ik niet verleid om ook de spoilers te lezen van andere series. :P
pi_107706295
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:47 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Dankje! Maar klopt het dat de site soms een beetje langzaam laadt?
Hopelijk word ik niet verleid om ook de spoilers te lezen van andere series. :P
Dat heb ik ook wel eens ja, vooral op mijn telefoon. En ja ik ben gelukkig al lang niet meer op die website geweest door wilskracht :P :') Maar volgens mij staat daar echt alles op!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:16:50 #119
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107706912
Hier is een spoiler voor je:

SPOILER
KuikenGuppy
pi_107708281
Praat Gossip Girl nog wel tussendoor? Als in: "spotted, lonely boy". Ja toch? Ik kan me van de afgelopen aflevering herinneren dat ze de voice over deed toen Georgina de limo van Serena en Chuck volgde. (Iets van: "Sometimes you need to rely on others to ...") Dat was volgens mij gewoon de stem van Gossip Girl en ik denk dat als Georgina in haar eentje GG was we niet de stem van GG zouden horen maar die van Georgina.
In de eerste aflevering van het jaar toen GG down was hoorde je haar ook niet in de intro, heel dat where is Serena, and who am I? That's a secret I'll never tell enz.
pi_107708291
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:16 schreef Burdie het volgende:
Hier is een spoiler voor je:

SPOILER
Hij doet het niet bij mij, maar is het een foto van
SPOILER
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:57 schreef Markeerstift het volgende:
Praat Gossip Girl nog wel tussendoor? Als in: "spotted, lonely boy". Ja toch? Ik kan me van de afgelopen aflevering herinneren dat ze de voice over deed toen Georgina de limo van Serena en Chuck volgde. (Iets van: "Sometimes you need to rely on others to ...") Dat was volgens mij gewoon de stem van Gossip Girl en ik denk dat als Georgina in haar eentje GG was we niet de stem van GG zouden horen maar die van Georgina.
In de eerste aflevering van het jaar toen GG down was hoorde je haar ook niet in de intro, heel dat where is Serena, and who am I? That's a secret I'll never tell enz.
Hmm ik let er eigenlijk niet meer zo erg op, maar zoals jij zelf al aangaf praat ze toch gewoon tussendoor? :P (toen Georgina Serena en Chuck volgde) Of begrijp ik je verkeerd? Denk gewoon dat het per aflevering verschilt hoeveel GG praat. En daarnaast denk ik gewoon dat we nooit de GG/Georgina voice-over gaan horen, omdat Georgina dus doet alsof ze GG is en iedereen dus wel de stem van de echte GG verwacht. Ook al zijn de kijkers de enige die die stem kunnen horen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Goofoyou op 07-02-2012 12:08:55 ]
pi_107708938
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:58 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

SPOILER
[..]

Hmm ik let er eigenlijk niet meer zo erg op, maar zoals jij zelf al aangaf praat ze toch gewoon tussendoor? :P (toen Georgina Serena en Chuck volgde) Of begrijp ik je verkeerd? Denk gewoon dat het per aflevering verschilt hoeveel GG praat. En daarnaast denk ik gewoon dat we nooit de GG/Georgina voice-over gaan horen, omdat Georgina dus doet alsof ze GG is en iedereen dus wel de stem van de echte GG verwacht. Ook al zijn de kijkers de enige die die stem kunnen horen.
Mja dat zou ook kunnen, maar in de aflevering waar de site niet meer bestond kwam GG gewoon totaal niet voor, niet in de intro en ook niet tussendoor.
Toen de site weer in de lucht was zat de voice over ook meteen weer in de serie dus ik denk dat dat wel een teken is dat Georgina niet GG is en hooguit samenwerkt met haar.
pi_107709477
Georgina is niet de GG die wij kennen uit vorige seizoenen...Georgina heeft GG alleen voortgezet nadat de vorige dus ( tijdelijk ) gestopt was.
pi_107710587
Ik zit op mijn gemak in dit topic maar heb de nieuwste aflevering nog niet gezien :') Dus die ga ik eerst maar eens kijken :P
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:05:40 #125
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107714507
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:17 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Mja dat zou ook kunnen, maar in de aflevering waar de site niet meer bestond kwam GG gewoon totaal niet voor, niet in de intro en ook niet tussendoor.
Toen de site weer in de lucht was zat de voice over ook meteen weer in de serie dus ik denk dat dat wel een teken is dat Georgina niet GG is en hooguit samenwerkt met haar.
Heb je de aflevering niet gezien? Georgina vertelt zelf hoe het zit namelijk...
KuikenGuppy
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:07:20 #126
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107714588
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:58 schreef Goofoyou het volgende:
SPOILER
Ah crap, doet de foto het niet? ;(
Maar ja, daar is het idd een foto van ;). Kijk anders even op die website leightonmeester.us geloof ik, daar staat de hele serie.
Dit is pas gisteren opgenomen hoor! Foto's komen van de set. Dus wie weet komt dit pas over een aantal afleveringen in beeld (ik weet niet hoe ver ze van te voren filmen?)
KuikenGuppy
pi_107717570
Die foto
SPOILER
  dinsdag 7 februari 2012 @ 16:36:20 #128
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_107717863
Nate en die chick kan ook nog een fijne verhaallijn worden.
Trotse Belg.
pi_107718510
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die foto
SPOILER
Ja, dat denk ik dus ook. Ik zag in een filmpje waarin zij die scène aan het filmen zijn dat diezelfde scène een keer is gefilmd zonder
SPOILER
Vraag me dan af of de schrijvers ons van tevoren al op het verkeerde spoor willen zetten, omdat er dan nu, het lijkt tenminste zo, twee scenario's worden gefilmd. Maar we zullen zien. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ah crap, doet de foto het niet? ;(
Maar ja, daar is het idd een foto van ;). Kijk anders even op die website leightonmeester.us geloof ik, daar staat de hele serie.
Dit is pas gisteren opgenomen hoor! Foto's komen van de set. Dus wie weet komt dit pas over een aantal afleveringen in beeld (ik weet niet hoe ver ze van te voren filmen?)
Oh bedankt voor de site! Staan leuke foto's op! Ik heb verder zelf ook geen idee hoe ver van te voren ze alles filmen eigenlijk.

quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:36 schreef Sasman het volgende:
Nate en die chick kan ook nog een fijne verhaallijn worden.
Ja, ben benieuwd naar het moment waarop iedereen ontdekt dat zij de echte Charlie Rhodes is. Hopelijk komt Ivy dan ook weer even terug en wordt zij samen met Carol geconfronteerd. :)

Gossip Girl begint nu toch weer wat interessant te worden!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:06:01 #130
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107720857
Wat ik niet snap he... de echte Charlie Rhodes weet toch dat ze familie is van Lily en Serena?
Ik snap ook niet dat ze haar niet gewoon herkennen, maar dat zal vast komen doordat ze denken dat Ivy de echte Charlie is.
KuikenGuppy
pi_107726967
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:06 schreef Burdie het volgende:
Wat ik niet snap he... de echte Charlie Rhodes weet toch dat ze familie is van Lily en Serena?
Ik snap ook niet dat ze haar niet gewoon herkennen, maar dat zal vast komen doordat ze denken dat Ivy de echte Charlie is.
Ja, dat laatste denk ik en ook omdat ze Charlie zo lang al niet meer hebben gezien. Ik weet niet hoe jong ze was toen ze voor het laatst contact had met Serena en Lily, maar het kan dus zijn dat ze nu op latere leeftijd niet heel erg meer lijkt op het meisje van toen.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:42:00 #132
125420 Starlie
pi_107730453
Van een andere site geplukt maar Blair haar gezicht, briljant!!!

Hoop nu wel heeeeel erg op een Blair & Dan setje O+ Maar aan de andere kant is hun vriendschap ook heel bijzonder!

Ben benieuwd hoe Blair nu uiteindelijk van die engerd af komt...
pi_107730989
Ik dacht door die episode prèmiere dat Blair dan uiteindelijk dan toch voor Chuck koos, maar toen ik vandaag keek was ik best teleurgesteld. Snap niet hoe Blair dan tóch voor Louis kon kiezen en eigenlijk een nep-huwelijk heeft. Vond 't echt jammer en onverwacht.. Ik denk dat Dan en Blair geen stelletje kunnen worden, hun vriendschap is te speciaal denk ik zo. Alhoewel Dan wel diegene is die dat filmpje naar Gossip Girl heeft verstuurd.. :o
XO till we overdose
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:55:30 #134
125420 Starlie
pi_107731097
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:53 schreef ovoxo het volgende:
Ik denk dat Dan en Blair geen stelletje kunnen worden, hun vriendschap is te speciaal denk ik zo. Alhoewel Dan wel diegene is die dat filmpje naar Gossip Girl heeft verstuurd.. :o
Misschien heeft Dorotha dat filmpje wel naar GG verstuurd... Al vrees ik ook wel dat Dan het geweest is... maar aan de andere kant waarom zou Dan dat doen als het een liefdesverklaring aan Chuck is... hij is zelf stapel op haar dus wat had hij ermee willen bereiken?!
pi_107731242
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:

[..]

Misschien heeft Dorotha dat filmpje wel naar GG verstuurd... Al vrees ik ook wel dat Dan het geweest is... maar aan de andere kant waarom zou Dan dat doen als het een liefdesverklaring aan Chuck is... hij is zelf stapel op haar dus wat had hij ermee willen bereiken?!
Dat de bruiloft niet doorging?
pi_107731399
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:

[..]

Dorotha was nergens te bekennen wanneer het incident met de camera gebeurde en lijkt me dus dat ze er niks van af wist? Alleen Chuck, Dan en Serena.. Maar het lijkt me dat Dan gewoon wist dat Blair meer van Chuck hield dan van Louis en haar het beste gunde?

SPOILER
XO till we overdose
  dinsdag 7 februari 2012 @ 22:04:58 #137
125420 Starlie
pi_107731569
Dat zou idd kunnen dat Dan haar het beste gunde... Zo lief is hij wel natuurlijk!
Maar hoop nog steeds dat hij het niet was want dat zou weer een deuk in hun vriendschap betekenen...
pi_107731578
Voor mij was het eigenlijk al duidelijk dat Dan dat filmpje had gestuurd. In de huidige aflevering praat GG over wie nou dat filmpje zou hebben gestuurd, waarop een shot van Dan volgde. Dus de montage gaf het antwoord.
pi_107731814
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:05 schreef Goofoyou het volgende:
Voor mij was het eigenlijk al duidelijk dat Dan dat filmpje had gestuurd. In de huidige aflevering praat GG over wie nou dat filmpje zou hebben gestuurd, waarop een shot van Dan volgde. Dus de montage gaf het antwoord.
Ja, door de montage kreeg ik ook door dat het Dan was. Vind het wel zielig voor hem ;(. Maar het stukje dat Blair vroeg of hij er altijd voor haar was vond ik mooi O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:04 schreef Starlie het volgende:
Dat zou idd kunnen dat Dan haar het beste gunde... Zo lief is hij wel natuurlijk!
Maar hoop nog steeds dat hij het niet was want dat zou weer een deuk in hun vriendschap betekenen...
Blair is nu toch weg en zal denk ik niet te weten komen wie het filmpje heeft verstuurd...

En ik ben benieuwd waar Georgina nu weer mee komt :')
XO till we overdose
  dinsdag 7 februari 2012 @ 22:15:17 #140
125420 Starlie
pi_107732086
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:09 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ja, door de montage kreeg ik ook door dat het Dan was. Vind het wel zielig voor hem ;(. Maar het stukje dat Blair vroeg of hij er altijd voor haar was vond ik mooi O+

[..]

Blair is nu toch weg en zal denk ik niet te weten komen wie het filmpje heeft verstuurd...

En ik ben benieuwd waar Georgina nu weer mee komt :')
Blair zal nooit lang wegblijven ze is nu veel meer "the leading lady" van GG dan Serena... En daarbij komt dat dat gedoe over het filmpje veel te veel een issue was heel deze aflevering dat ik niet geloof dat het nooit meer naar voren komt wie hem heeft "gelekt". Maar we zullen zien... Zal me ook niets verbazen als Eleanor hem gelekt heeft... Maar zo kan ik nog wel even doorgaan met gissen... :D
pi_107740630
SPOILER
  woensdag 8 februari 2012 @ 09:21:56 #142
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107741542
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 08:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILER
SPOILER
KuikenGuppy
pi_107742246
Net gekeken. Bah is Blair toch met louis mee :( Maar wel logisch dat zo'n koninklijke familie een boete erop heeft gezet, vind het wel geloofwaardig.
Vond het vooral zielig toen Blair zo tegen Dan deed, terwijl hij zo zijn best had gedaan voor haar, gelukkig zag ze dat later nog wel in! Ik hoop dat Blair snel van louis af kan komen... En dan maakt het me niet eens uit met wie ze wat krijgt, als die achterbakse prins maar oprot!

Vind nu vooral spannend wat er gaat gebeuren met de echte Charlie!
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:00:39 #144
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107808821
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Georgina is niet de GG die wij kennen uit vorige seizoenen...Georgina heeft GG alleen voortgezet nadat de vorige dus ( tijdelijk ) gestopt was.
Dat schrijft GG ook op haar eigen blog:

quote:
Remember that secret I told you last week? About Gossip Girl’s identity being Georgina? Well, it’s still true. But here’s a bit of new info: I’ve just been acting as GG over the last couple of weeks. I haven’t always been the famous blogger. I’m only filling in.
KuikenGuppy
pi_107816485
Het kwartje viel redelijk laat bij mij (eigenlijk pas na de verwijzing van Blair ernaar), maar die hele bruiloft is natuurlijk 'geinspireerd' op dat huwelijk van Prins Albert van Monaco. Waarbij ook sterke vermoedens bestaan dat dat zo'n geënsceneerd huwelijk is.

Verder best een aardige aflevering
pi_107861786
Georgina :r :r
pi_107863802
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 15:36 schreef Sooph het volgende:
Idd bah :r
pi_107888953
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 15:36 schreef Sooph het volgende:
Bluh, helemaal gelijk. Wat een bitch.
Morgen weeeeeeeeeeer (nouja eigenlijk dinsdag) *O*
XO till we overdose
pi_107962271
Jeez. Nou weer Dan en Blair, ik vind die twee helemaal niet leuk en ook niet geloofwaardig. Of in ieder geval niet van Blairs kant, niet na vorige week..
pi_107962931
Dan/Blair is het enige wat de serie nog enigzins interessant houd. Echt leuk die 2, ook in de aflevering van vannacht :)
pi_107963599
Jeetje ik wordt een beetje moe van die Blair. Eigenlijk is ze best wel een slet. Eerst is ze met Louis, dan gaat ze vreemd met Chuck, dan gaat ze trouwen met Louis maar verklaart wel haar gevoelens aan Chuck, dan zoent ze Dan weer (als getrouwde vrouw).

Serieus, hoe boring kan die verhaallijn zijn. Ik ben op dit moment alleen nog maar benieuwd naar hoe het met Charlie gaat aflopen.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:56:57 #152
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_107973715
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:16 schreef loezzzje het volgende:
Ik ben op dit moment alleen nog maar benieuwd naar hoe het met Charlie gaat aflopen.
Trotse Belg.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 21:55:14 #153
125420 Starlie
pi_107986557
F*ck toch Dan die die video gelekt heeft... Nou dan is het tussen hem en Blair ook gedoemd te mislukken, hoe leuk ik ze ook vind samen!

Dat met Charlie kan nog weleens spannend worden!! De Ivy-Charlie heeft in de tussentijd dus een bijzondere band opgebouwd met Serena haar oma (om haar voor het gemak maar even zo te noemen).
pi_107992655
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:
F*ck toch Dan die die video gelekt heeft... Nou dan is het tussen hem en Blair ook gedoemd te mislukken, hoe leuk ik ze ook vind samen!

Dat met Charlie kan nog weleens spannend worden!! De Ivy-Charlie heeft in de tussentijd dus een bijzondere band opgebouwd met Serena haar oma (om haar voor het gemak maar even zo te noemen).
Dit. Alleen snap ik niet echt wat er nu speelt tussen Dan en Blair. Heeft Blair dan toch gevoelens voor hem? :? Beetje vreemd toch eigenlijk. Hoe kan ze nou gevoelens voor hem hebben als ze al gevoelens heeft voor Chuck. Blair is echt de nieuwe Serena geworden, iedereen wil haar opeens :')
pi_108029883
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:44 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Dit. Alleen snap ik niet echt wat er nu speelt tussen Dan en Blair. Heeft Blair dan toch gevoelens voor hem? :? Beetje vreemd toch eigenlijk. Hoe kan ze nou gevoelens voor hem hebben als ze al gevoelens heeft voor Chuck. )
snapte ik ook niet; zeker niet hoe ze nog keek naar Chuck in de lift.

De Charlie verhaallijn is idd leuk, vond het al jammer dat de nep Charlie een paar afleveringen niet te zien was.

Groot voordeel van Gossip girl vind ik dat de verhaallijnen altijd lekker snel gaan, dus ook een mindere is wel ff te pruimen want duurt maar effies ;)
pi_108032286
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:06 schreef Desii het volgende:
Groot voordeel van Gossip girl vind ik dat de verhaallijnen altijd lekker snel gaan, dus ook een mindere is wel ff te pruimen want duurt maar effies ;)
Ik ervaar die snelle verhaallijnen juist als vervelend eigenlijk :P Er gebeurt gewoon teveel, wat alles nog ongeloofwaardiger maakt dan het al is. Vooral met relaties die aan en uit gaan, iedereen doet het met iedereen want de mogelijkheden raken op etc. Dat vind ik het meest irritante. Maarja inderdaad, het voordeel is dat als iets je niet zint, je er niet te lang naar hoef te kijken ;)
pi_108035057
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:

GG kennende zal het waarschijnlijk wel weer een buitenechtelijk kind zijn van een Rhodes ofzo :')
pi_108036495
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 03:56 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

GG kennende zal het waarschijnlijk wel weer een buitenechtelijk kind zijn van een Rhodes ofzo :')
Huh? Wie is een buitenechtelijk kind van een Rhodes? Ik volg jou niet...
pi_108037079
De nep Charlie. Maar dat denk ik niet.
pi_108037152
Gossip Girl is gewoon een beetje een sleur aan het worden... Blair met Chuck voor het ongeluk, dan toch trouwen met Louis, nu weer gezoend met Dan. Wanneer wordt het nou gewoon Chuck en Blair? :'(
XO till we overdose
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')