abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:07:20 #126
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107714588
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:58 schreef Goofoyou het volgende:
Hij doet het niet bij mij, maar is het een foto van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah crap, doet de foto het niet? ;(
Maar ja, daar is het idd een foto van ;). Kijk anders even op die website leightonmeester.us geloof ik, daar staat de hele serie.
Dit is pas gisteren opgenomen hoor! Foto's komen van de set. Dus wie weet komt dit pas over een aantal afleveringen in beeld (ik weet niet hoe ver ze van te voren filmen?)
KuikenGuppy
pi_107717570
Die foto
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 16:36:20 #128
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_107717863
Nate en die chick kan ook nog een fijne verhaallijn worden.
Trotse Belg.
pi_107718510
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die foto
SPOILER
Ja, dat denk ik dus ook. Ik zag in een filmpje waarin zij die scène aan het filmen zijn dat diezelfde scène een keer is gefilmd zonder
SPOILER
Vraag me dan af of de schrijvers ons van tevoren al op het verkeerde spoor willen zetten, omdat er dan nu, het lijkt tenminste zo, twee scenario's worden gefilmd. Maar we zullen zien. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ah crap, doet de foto het niet? ;(
Maar ja, daar is het idd een foto van ;). Kijk anders even op die website leightonmeester.us geloof ik, daar staat de hele serie.
Dit is pas gisteren opgenomen hoor! Foto's komen van de set. Dus wie weet komt dit pas over een aantal afleveringen in beeld (ik weet niet hoe ver ze van te voren filmen?)
Oh bedankt voor de site! Staan leuke foto's op! Ik heb verder zelf ook geen idee hoe ver van te voren ze alles filmen eigenlijk.

quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:36 schreef Sasman het volgende:
Nate en die chick kan ook nog een fijne verhaallijn worden.
Ja, ben benieuwd naar het moment waarop iedereen ontdekt dat zij de echte Charlie Rhodes is. Hopelijk komt Ivy dan ook weer even terug en wordt zij samen met Carol geconfronteerd. :)

Gossip Girl begint nu toch weer wat interessant te worden!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:06:01 #130
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107720857
Wat ik niet snap he... de echte Charlie Rhodes weet toch dat ze familie is van Lily en Serena?
Ik snap ook niet dat ze haar niet gewoon herkennen, maar dat zal vast komen doordat ze denken dat Ivy de echte Charlie is.
KuikenGuppy
pi_107726967
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:06 schreef Burdie het volgende:
Wat ik niet snap he... de echte Charlie Rhodes weet toch dat ze familie is van Lily en Serena?
Ik snap ook niet dat ze haar niet gewoon herkennen, maar dat zal vast komen doordat ze denken dat Ivy de echte Charlie is.
Ja, dat laatste denk ik en ook omdat ze Charlie zo lang al niet meer hebben gezien. Ik weet niet hoe jong ze was toen ze voor het laatst contact had met Serena en Lily, maar het kan dus zijn dat ze nu op latere leeftijd niet heel erg meer lijkt op het meisje van toen.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:42:00 #132
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_107730453
Van een andere site geplukt maar Blair haar gezicht, briljant!!!

Hoop nu wel heeeeel erg op een Blair & Dan setje O+ Maar aan de andere kant is hun vriendschap ook heel bijzonder!

Ben benieuwd hoe Blair nu uiteindelijk van die engerd af komt...
pi_107730989
Ik dacht door die episode prèmiere dat Blair dan uiteindelijk dan toch voor Chuck koos, maar toen ik vandaag keek was ik best teleurgesteld. Snap niet hoe Blair dan tóch voor Louis kon kiezen en eigenlijk een nep-huwelijk heeft. Vond 't echt jammer en onverwacht.. Ik denk dat Dan en Blair geen stelletje kunnen worden, hun vriendschap is te speciaal denk ik zo. Alhoewel Dan wel diegene is die dat filmpje naar Gossip Girl heeft verstuurd.. :o
XO till we overdose
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:55:30 #134
125420 Starlie
pi_107731097
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:53 schreef ovoxo het volgende:
Ik denk dat Dan en Blair geen stelletje kunnen worden, hun vriendschap is te speciaal denk ik zo. Alhoewel Dan wel diegene is die dat filmpje naar Gossip Girl heeft verstuurd.. :o
Misschien heeft Dorotha dat filmpje wel naar GG verstuurd... Al vrees ik ook wel dat Dan het geweest is... maar aan de andere kant waarom zou Dan dat doen als het een liefdesverklaring aan Chuck is... hij is zelf stapel op haar dus wat had hij ermee willen bereiken?!
pi_107731242
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:

[..]

Misschien heeft Dorotha dat filmpje wel naar GG verstuurd... Al vrees ik ook wel dat Dan het geweest is... maar aan de andere kant waarom zou Dan dat doen als het een liefdesverklaring aan Chuck is... hij is zelf stapel op haar dus wat had hij ermee willen bereiken?!
Dat de bruiloft niet doorging?
pi_107731399
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:

[..]

Dorotha was nergens te bekennen wanneer het incident met de camera gebeurde en lijkt me dus dat ze er niks van af wist? Alleen Chuck, Dan en Serena.. Maar het lijkt me dat Dan gewoon wist dat Blair meer van Chuck hield dan van Louis en haar het beste gunde?

SPOILER
XO till we overdose
  dinsdag 7 februari 2012 @ 22:04:58 #137
125420 Starlie
pi_107731569
Dat zou idd kunnen dat Dan haar het beste gunde... Zo lief is hij wel natuurlijk!
Maar hoop nog steeds dat hij het niet was want dat zou weer een deuk in hun vriendschap betekenen...
pi_107731578
Voor mij was het eigenlijk al duidelijk dat Dan dat filmpje had gestuurd. In de huidige aflevering praat GG over wie nou dat filmpje zou hebben gestuurd, waarop een shot van Dan volgde. Dus de montage gaf het antwoord.
pi_107731814
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:05 schreef Goofoyou het volgende:
Voor mij was het eigenlijk al duidelijk dat Dan dat filmpje had gestuurd. In de huidige aflevering praat GG over wie nou dat filmpje zou hebben gestuurd, waarop een shot van Dan volgde. Dus de montage gaf het antwoord.
Ja, door de montage kreeg ik ook door dat het Dan was. Vind het wel zielig voor hem ;(. Maar het stukje dat Blair vroeg of hij er altijd voor haar was vond ik mooi O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:04 schreef Starlie het volgende:
Dat zou idd kunnen dat Dan haar het beste gunde... Zo lief is hij wel natuurlijk!
Maar hoop nog steeds dat hij het niet was want dat zou weer een deuk in hun vriendschap betekenen...
Blair is nu toch weg en zal denk ik niet te weten komen wie het filmpje heeft verstuurd...

En ik ben benieuwd waar Georgina nu weer mee komt :')
XO till we overdose
  dinsdag 7 februari 2012 @ 22:15:17 #140
125420 Starlie
pi_107732086
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:09 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ja, door de montage kreeg ik ook door dat het Dan was. Vind het wel zielig voor hem ;(. Maar het stukje dat Blair vroeg of hij er altijd voor haar was vond ik mooi O+

[..]

Blair is nu toch weg en zal denk ik niet te weten komen wie het filmpje heeft verstuurd...

En ik ben benieuwd waar Georgina nu weer mee komt :')
Blair zal nooit lang wegblijven ze is nu veel meer "the leading lady" van GG dan Serena... En daarbij komt dat dat gedoe over het filmpje veel te veel een issue was heel deze aflevering dat ik niet geloof dat het nooit meer naar voren komt wie hem heeft "gelekt". Maar we zullen zien... Zal me ook niets verbazen als Eleanor hem gelekt heeft... Maar zo kan ik nog wel even doorgaan met gissen... :D
pi_107740630
SPOILER
  woensdag 8 februari 2012 @ 09:21:56 #142
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107741542
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 08:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILER
SPOILER
KuikenGuppy
pi_107742246
Net gekeken. Bah is Blair toch met louis mee :( Maar wel logisch dat zo'n koninklijke familie een boete erop heeft gezet, vind het wel geloofwaardig.
Vond het vooral zielig toen Blair zo tegen Dan deed, terwijl hij zo zijn best had gedaan voor haar, gelukkig zag ze dat later nog wel in! Ik hoop dat Blair snel van louis af kan komen... En dan maakt het me niet eens uit met wie ze wat krijgt, als die achterbakse prins maar oprot!

Vind nu vooral spannend wat er gaat gebeuren met de echte Charlie!
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:00:39 #144
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107808821
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Georgina is niet de GG die wij kennen uit vorige seizoenen...Georgina heeft GG alleen voortgezet nadat de vorige dus ( tijdelijk ) gestopt was.
Dat schrijft GG ook op haar eigen blog:

quote:
Remember that secret I told you last week? About Gossip Girl’s identity being Georgina? Well, it’s still true. But here’s a bit of new info: I’ve just been acting as GG over the last couple of weeks. I haven’t always been the famous blogger. I’m only filling in.
KuikenGuppy
pi_107816485
Het kwartje viel redelijk laat bij mij (eigenlijk pas na de verwijzing van Blair ernaar), maar die hele bruiloft is natuurlijk 'geinspireerd' op dat huwelijk van Prins Albert van Monaco. Waarbij ook sterke vermoedens bestaan dat dat zo'n geënsceneerd huwelijk is.

Verder best een aardige aflevering
pi_107861786
Georgina :r :r
pi_107863802
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 15:36 schreef Sooph het volgende:
Idd bah :r
pi_107888953
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 15:36 schreef Sooph het volgende:
Bluh, helemaal gelijk. Wat een bitch.
Morgen weeeeeeeeeeer (nouja eigenlijk dinsdag) *O*
XO till we overdose
pi_107962271
Jeez. Nou weer Dan en Blair, ik vind die twee helemaal niet leuk en ook niet geloofwaardig. Of in ieder geval niet van Blairs kant, niet na vorige week..
pi_107962931
Dan/Blair is het enige wat de serie nog enigzins interessant houd. Echt leuk die 2, ook in de aflevering van vannacht :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')