abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107963599
Jeetje ik wordt een beetje moe van die Blair. Eigenlijk is ze best wel een slet. Eerst is ze met Louis, dan gaat ze vreemd met Chuck, dan gaat ze trouwen met Louis maar verklaart wel haar gevoelens aan Chuck, dan zoent ze Dan weer (als getrouwde vrouw).

Serieus, hoe boring kan die verhaallijn zijn. Ik ben op dit moment alleen nog maar benieuwd naar hoe het met Charlie gaat aflopen.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:56:57 #152
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_107973715
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:16 schreef loezzzje het volgende:
Ik ben op dit moment alleen nog maar benieuwd naar hoe het met Charlie gaat aflopen.
Trotse Belg.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 21:55:14 #153
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_107986557
F*ck toch Dan die die video gelekt heeft... Nou dan is het tussen hem en Blair ook gedoemd te mislukken, hoe leuk ik ze ook vind samen!

Dat met Charlie kan nog weleens spannend worden!! De Ivy-Charlie heeft in de tussentijd dus een bijzondere band opgebouwd met Serena haar oma (om haar voor het gemak maar even zo te noemen).
pi_107992655
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:
F*ck toch Dan die die video gelekt heeft... Nou dan is het tussen hem en Blair ook gedoemd te mislukken, hoe leuk ik ze ook vind samen!

Dat met Charlie kan nog weleens spannend worden!! De Ivy-Charlie heeft in de tussentijd dus een bijzondere band opgebouwd met Serena haar oma (om haar voor het gemak maar even zo te noemen).
Dit. Alleen snap ik niet echt wat er nu speelt tussen Dan en Blair. Heeft Blair dan toch gevoelens voor hem? :? Beetje vreemd toch eigenlijk. Hoe kan ze nou gevoelens voor hem hebben als ze al gevoelens heeft voor Chuck. Blair is echt de nieuwe Serena geworden, iedereen wil haar opeens :')
pi_108029883
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:44 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Dit. Alleen snap ik niet echt wat er nu speelt tussen Dan en Blair. Heeft Blair dan toch gevoelens voor hem? :? Beetje vreemd toch eigenlijk. Hoe kan ze nou gevoelens voor hem hebben als ze al gevoelens heeft voor Chuck. )
snapte ik ook niet; zeker niet hoe ze nog keek naar Chuck in de lift.

De Charlie verhaallijn is idd leuk, vond het al jammer dat de nep Charlie een paar afleveringen niet te zien was.

Groot voordeel van Gossip girl vind ik dat de verhaallijnen altijd lekker snel gaan, dus ook een mindere is wel ff te pruimen want duurt maar effies ;)
pi_108032286
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:06 schreef Desii het volgende:
Groot voordeel van Gossip girl vind ik dat de verhaallijnen altijd lekker snel gaan, dus ook een mindere is wel ff te pruimen want duurt maar effies ;)
Ik ervaar die snelle verhaallijnen juist als vervelend eigenlijk :P Er gebeurt gewoon teveel, wat alles nog ongeloofwaardiger maakt dan het al is. Vooral met relaties die aan en uit gaan, iedereen doet het met iedereen want de mogelijkheden raken op etc. Dat vind ik het meest irritante. Maarja inderdaad, het voordeel is dat als iets je niet zint, je er niet te lang naar hoef te kijken ;)
pi_108035057
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:

GG kennende zal het waarschijnlijk wel weer een buitenechtelijk kind zijn van een Rhodes ofzo :')
pi_108036495
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 03:56 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

GG kennende zal het waarschijnlijk wel weer een buitenechtelijk kind zijn van een Rhodes ofzo :')
Huh? Wie is een buitenechtelijk kind van een Rhodes? Ik volg jou niet...
pi_108037079
De nep Charlie. Maar dat denk ik niet.
pi_108037152
Gossip Girl is gewoon een beetje een sleur aan het worden... Blair met Chuck voor het ongeluk, dan toch trouwen met Louis, nu weer gezoend met Dan. Wanneer wordt het nou gewoon Chuck en Blair? :'(
XO till we overdose
pi_108037209
Sowieso is GG best saai af en toe, maar ik kan niet stoppen met volgen, ik kijk het al vanaf het begin :P
pi_108037282
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 09:59 schreef Sooph het volgende:
Sowieso is GG best saai af en toe, maar ik kan niet stoppen met volgen, ik kijk het al vanaf het begin :P
Ja, ik ook. 't Is een soort van gewoonte geworden en ik wil gewoon weten hoe alles af gaat lopen (als ze er dan eindelijk eens een einde aan maken...)
XO till we overdose
pi_108037804
Ik kan ook niet stoppen. Vriendin van mij is al gestopt maar ik wil toch weten hoe het eindigt. Maar hoorde dat er wss een seizoen 6 komt. Als die zo saai wordt als deze dan weet ik het nog niet hoor :P

Ik wil idd ook gewoon Chuck & Blair.
pi_108037822
Ja uhu, ik vind het ook vrij zonde om nu te stoppen, ik zit er al zo lang aan vast :') eigenlijk erg dat het meer een verplichting is geworden hahaha.
pi_108037853
Vampire Diaries kijk ik de hele week naar uit. GG heb ik zoiets van; ohja nieuwe aflevering, laten we die dan maar downloaden.

:') _O-
pi_108037880
Ik vond het ook veel leuker toen ze nog op de middelbare school zaten. Ik dacht trouwens dat ze nu ook iets van university of wat dan ook deden, maar daar hoor je ook niks meer over? :P
pi_108037903
Die lui doen de hele dag shoppen en naar feestjes gaan, verder niks :')
pi_108038005
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:31 schreef Sooph het volgende:
Ik vond het ook veel leuker toen ze nog op de middelbare school zaten. Ik dacht trouwens dat ze nu ook iets van university of wat dan ook deden, maar daar hoor je ook niks meer over? :P
Dat vind ik inderdaad ook zo enorm raar. Terwijl daar ook best potentieel mee zou zijn maarja :)

Maar voor mij voelt het momenteel ook beetje als ''verplichting'' bij deze serie. Het is nog steeds wel vermakelijk maar ik lijk dit soort series een beetje te ontgroeien en daarnaast is de kwaliteit gewoon achteruit gegaan. Ik kijk eigenlijk alleen nog uit naar Dan/Blair scenes.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:37:10 #169
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_108216263
Leuke aflevering! Eindelijk Ivy ontmaskerd :D
KuikenGuppy
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:44:33 #170
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_108218028
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:37 schreef Burdie het volgende:
Helemaal akkoord.
Trotse Belg.
pi_108218558
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:37 schreef Burdie het volgende:
Ik kan vanmiddag pas kijken. Weet iedereen het nou? :D Hoe reageerden ze?
pi_108219469
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:01 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik kan vanmiddag pas kijken. Weet iedereen het nou? :D Hoe reageerden ze?
Niet echt positief natuurlijk. Serena werd al helemaal boos en zette haar het ziekenhuis uit. Maar gezien ze het telefoonnummer van Georgina erbij pakte ( zie eind van seizoen 4 ) zijn we nog niet klaar met haar :)

Verder een goede afl voor Blair/Dan! En ik ben blij dat Serena haar ''toestemming'' gaf aan Blair. Alleen vervelend dat ik nu al gewoon vermoed en bijna zeker weet dat die video uitkomt ( die Dan heeft gefilmd ) en de relatie dan meteen verbreekt tussen hen.
pi_108224889
Gave aflevering! Dan en Blair waren leuk!!!

En toch voelde ik wel mee met Ivy, ze is hun echt als familie gaan zien en die oma nu helemaal! Ben benieuwd wat ze met georgina van plan is!
pi_108226607
vind die fake-Charlie / Ivy ook veel leuker eigenlijk dan de echte :(
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:02:10 #175
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_108242924
Was op zich wel een leuke aflevering, gebeurde weer aardig wat! Krijg alleen een beetje een raar gevoel bij Dan en Blair, hoe leuk ik ze ook vind samen maar vraag me nu echt af of Blair wel oprecht is... Lang zal hun "romance" niet duren natuurlijk als uitkomt dat Dan die video heeft doorgestuurd aan GG. Maar ja aan de andere kant ook dat deed hij om Blair te helpen en haar bij Chuck te krijgen... Maar dat zal ze wel nooit inzien.

Serena was eindelijk een keer verstandig, duurde even een paar jaar maar dan heb je ook wat!

Hopelijk blijft de echte Charlie gewoon een "braaf"/"normaal" meisje dat zou wel een verademing zijn.

Dat CC doodging was wel sneu... en wat lijken zij en Lily toch op elkaar zeg, goed gecast!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')