quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:16 schreef loezzzje het volgende:
Ik ben op dit moment alleen nog maar benieuwd naar hoe het met Charlie gaat aflopen.
Dit. Alleen snap ik niet echt wat er nu speelt tussen Dan en Blair. Heeft Blair dan toch gevoelens voor hem?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:
F*ck toch Dan die die video gelekt heeft... Nou dan is het tussen hem en Blair ook gedoemd te mislukken, hoe leuk ik ze ook vind samen!
Dat met Charlie kan nog weleens spannend worden!! De Ivy-Charlie heeft in de tussentijd dus een bijzondere band opgebouwd met Serena haar oma (om haar voor het gemak maar even zo te noemen).
snapte ik ook niet; zeker niet hoe ze nog keek naar Chuck in de lift.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:44 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Dit. Alleen snap ik niet echt wat er nu speelt tussen Dan en Blair. Heeft Blair dan toch gevoelens voor hem?Beetje vreemd toch eigenlijk. Hoe kan ze nou gevoelens voor hem hebben als ze al gevoelens heeft voor Chuck. )
Ik ervaar die snelle verhaallijnen juist als vervelend eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:06 schreef Desii het volgende:
Groot voordeel van Gossip girl vind ik dat de verhaallijnen altijd lekker snel gaan, dus ook een mindere is wel ff te pruimen want duurt maar effies
GG kennende zal het waarschijnlijk wel weer een buitenechtelijk kind zijn van een Rhodes ofzoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:
Dat met Charlie kan nog weleens spannend worden!! De Ivy-Charlie heeft in de tussentijd dus een bijzondere band opgebouwd met Serena haar oma (om haar voor het gemak maar even zo te noemen).
Huh? Wie is een buitenechtelijk kind van een Rhodes? Ik volg jou niet...quote:Op donderdag 16 februari 2012 03:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
GG kennende zal het waarschijnlijk wel weer een buitenechtelijk kind zijn van een Rhodes ofzo
Ja, ik ook. 't Is een soort van gewoonte geworden en ik wil gewoon weten hoe alles af gaat lopen (als ze er dan eindelijk eens een einde aan maken...)quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:59 schreef Sooph het volgende:
Sowieso is GG best saai af en toe, maar ik kan niet stoppen met volgen, ik kijk het al vanaf het begin
Dat vind ik inderdaad ook zo enorm raar. Terwijl daar ook best potentieel mee zou zijn maarjaquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:31 schreef Sooph het volgende:
Ik vond het ook veel leuker toen ze nog op de middelbare school zaten. Ik dacht trouwens dat ze nu ook iets van university of wat dan ook deden, maar daar hoor je ook niks meer over?
Helemaal akkoord.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:37 schreef Burdie het volgende:
Leuke aflevering! Eindelijk Ivy ontmaskerd
Ik kan vanmiddag pas kijken. Weet iedereen het nou?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:37 schreef Burdie het volgende:
Leuke aflevering! Eindelijk Ivy ontmaskerd
Niet echt positief natuurlijk. Serena werd al helemaal boos en zette haar het ziekenhuis uit. Maar gezien ze het telefoonnummer van Georgina erbij pakte ( zie eind van seizoen 4 ) zijn we nog niet klaar met haarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:01 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik kan vanmiddag pas kijken. Weet iedereen het nou?Hoe reageerden ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |