quote:Op donderdag 12 april 2012 11:35 schreef danusz1986 het volgende:
Niet iedereen wil dit weten, in spoiler tags zetten is wel zo handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mike op 12-04-2012 17:51:21 ]
Het mag best gezegd worden, er zullen vast mensen zijn die het leuk vinden om te weten. Maar niet iedereen dus het is fijn als je dan de keuze hebt om te lezen of nietquote:Op donderdag 12 april 2012 16:33 schreef danusz1986 het volgende:
Ik zeg al niks meer! Ik had daar geneens aan gedacht.
Pas je het ook even aan dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:33 schreef danusz1986 het volgende:
Ik zeg al niks meer! Ik had daar geneens aan gedacht.
Het Quoten is dan ook weer niet zo handigquote:Op donderdag 12 april 2012 12:39 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Niet iedereen wil dit weten, in spoiler tags zetten is wel zo handig
Daar dacht ik dan weer niet aanquote:Op donderdag 12 april 2012 17:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het Quoten is dan ook weer niet zo handig
De actrice die haar speelt ( Elizabeth Hurley ) is 46. Geen idee hoe oud Diana moet zijn in gossip girl.quote:
Wel ironisch eigenlijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
De actrice die haar speelt ( Elizabeth Hurley ) is 46. Geen idee hoe oud Diana moet zijn in gossip girl.
Chuck (Ed Westwick) is irl 24 jaar oud, maar speelt volgens mij in gossip girl iemand die een stuk jonger is. (jaartje of 15 in het eerste seizoen, dus rond de 20 nu?).
Zou dus prima moeten kunnen dat Diana zijn moeder blijkt
Mooie samenvatting.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is serena een trut zeg.. Ik vond lola juist wel leuk..
Vind het ook een beetje out of character dat serena nu zon bitch is.. eerst jaren lopen zeuren om GG en dan nu zelf iemand kapot maken, maar als die persoon jou iets aandoet kei hard lopen janken
Helemaal mee eens. Wat een bitch zeg.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is serena een trut zeg.. Ik vond lola juist wel leuk..
Vind het ook een beetje out of character dat serena nu zon bitch is.. eerst jaren lopen zeuren om GG en dan nu zelf iemand kapot maken, maar als die persoon jou iets aandoet kei hard lopen janken
Exactly my thoughts!quote:Op woensdag 18 april 2012 10:49 schreef Sooph het volgende:
Serenaals ik Lola was geweest en ze had mijn auditie geruineerd, had ik haar geheim echt niet voor me gehouden. Ga lekker terug naar school ofzo ipv Gossip Girl spelen
Als dat waar is heb ik echt zó erg medelijden met Chuck. Schok na schok moet hij dan verwerken.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:50 schreef Starlie het volgende:
Zou het trouwens niet zo kunnen zijn dat Jack de vader is van Chuck en Diana dan wel de moeder... Anders ben ik wel erg benieuwd welk geheim Diana nu nog meer heeft.
quote:Op zondag 22 april 2012 23:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als Jack zijn vader is, dan verdwijnt de serie voor mij direct alsnog in de prullenbak. Dat zou in mijn mening te ver gaan. Dit is nog leuk...( en lag er super dik boven op ), maar als ze nu ook zijn vader veranderen...nee, dankje. Ik weet dat het een drama-serie is, maar ik zit niet te wachten op dat soort drama.
Gatverquote:Op zondag 22 april 2012 23:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dan zou zijn vader ook met zijn toenmalige vriendin naar bed zijn gegaan ( Blair ). Leuke ouders heeft hij dan. Vader die zijn zoons vriendin neukt ; en een moeder die zijn beste vriend neukt. Gezellig! Daarnaast ziet Jack er veels te jong uit om zijn vader te kunnen zijn. En je hebt gelijk..de hele serie is al onrealistisch, maar Jack die zijn vader blijkt te zijn, zou me iets te ver gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |