abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110224105
Spoilers bitte

Niet echt handig dit.
pi_110225084
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:35 schreef danusz1986 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet iedereen wil dit weten, in spoiler tags zetten is wel zo handig :Y

[ Bericht 9% gewijzigd door Mike op 12-04-2012 17:51:21 ]
pi_110235947
Ik zeg al niks meer! Ik had daar geneens aan gedacht.
pi_110236013
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:33 schreef danusz1986 het volgende:
Het mag best gezegd worden, er zullen vast mensen zijn die het leuk vinden om te weten. Maar niet iedereen dus het is fijn als je dan de keuze hebt om te lezen of niet :) (door het te verstoppen in een spoilertag dus)
  donderdag 12 april 2012 @ 16:39:54 #255
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_110236298
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 16:33 schreef danusz1986 het volgende:
Pas je het ook even aan dan?
KuikenGuppy
pi_110238247
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:39 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Niet iedereen wil dit weten, in spoiler tags zetten is wel zo handig :Y
Het Quoten is dan ook weer niet zo handig ;)
pi_110241877
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 17:22 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Het Quoten is dan ook weer niet zo handig ;)
Daar dacht ik dan weer niet aan :@ _O-
pi_110311356
Hmm spoilers zijn nog niet aangepast :{

Ik vind Serena echt zo'n erge hypocriete bitch he. Gaat ze helemaal het slachtoffer spelen tegenover Lola van 'you used me', terwijl Serena Lola juist gebruikte om de aandacht weg te krijgen van haar zelf. En dan later heel jaloers op GG posten dat zijzelf 'de it-girl' is.

Verder weet ik niet of het überhaupt mogelijk is, maar ik zat eigenlijk al eerder te denken of misschien Diane de moeder kan zijn van Chuck? Toen ze nog bij de Spectator zat, verstopte ze een foto van haar met Bart Bass. Ik weet echter niet hoe oud zij is. Bart was al best wel oud of hij was gewoon te grijs, maar misschien dat zij al op heel jonge leeftijd Chuck kreeg? Ik heb geen idee. Ik denk namelijk dat er meer aan de hand is dan dat zij nog gevoelens heeft voor Nate (waarvan ik eigenlijk denk dat zij daar ook over liegt). Maarja, aan de andere kant vreemd dat die Elizabeth een foto van haar met een baby had (misschien toch wel Chuck?).

Ik vond Dan en Blair echt schattig. Je ziet echt dat hij haar gelukkig maakt O+
pi_110312745
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:54 schreef Goofoyou het volgende:
Ik weet echter niet hoe oud zij is.
De actrice die haar speelt ( Elizabeth Hurley ) is 46. Geen idee hoe oud Diana moet zijn in gossip girl.
Chuck (Ed Westwick) is irl 24 jaar oud, maar speelt volgens mij in gossip girl iemand die een stuk jonger is. (jaartje of 15 in het eerste seizoen, dus rond de 20 nu?).

Zou dus prima moeten kunnen dat Diana zijn moeder blijkt :Y
pi_110313117
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:46 schreef CrashO het volgende:

[..]

De actrice die haar speelt ( Elizabeth Hurley ) is 46. Geen idee hoe oud Diana moet zijn in gossip girl.
Chuck (Ed Westwick) is irl 24 jaar oud, maar speelt volgens mij in gossip girl iemand die een stuk jonger is. (jaartje of 15 in het eerste seizoen, dus rond de 20 nu?).

Zou dus prima moeten kunnen dat Diana zijn moeder blijkt :Y
Wel ironisch eigenlijk :') Chucks potentiële moeder gedraagt zich dan net zoals die meisjes met wie hij zich elke dag vermaakt :P En vreemd, omdat zijn moeder dan iets met zijn beste vriend had. Het zou me echter niets verbazen.
pi_110436369
Hij was leuk! Al lag het er dik bovenop dat Diane Chuck z'n moeder was. Wel benieuwd waar haar echte geheim inhoud waar de echte Gossip Girl haar over berichtte op het eind.

Dan en Blair konden me deze aflevering niet echt boeien.

Lola die weg gaat...zal haar niet echt missen eerlijk gezegd.
pi_110459861
Wat is serena een trut zeg.. Ik vond lola juist wel leuk..

Vind het ook een beetje out of character dat serena nu zon bitch is.. eerst jaren lopen zeuren om GG en dan nu zelf iemand kapot maken, maar als die persoon jou iets aandoet kei hard lopen janken :r
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:35:53 #263
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_110460330
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:

Vind het ook een beetje out of character dat serena nu zon bitch is.. eerst jaren lopen zeuren om GG en dan nu zelf iemand kapot maken, maar als die persoon jou iets aandoet kei hard lopen janken :r
Mooie samenvatting.
Trotse Belg.
pi_110460904
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:

Helemaal mee eens. Wat een bitch zeg.

Ben ook benieuwd wat het echte geheim is.
pi_110468053
Ach. Lola interesseerde me steeds minder. Het is alsof elk nieuw karakter in de serie ''rustig'' begint en volhoud dat ze zich niet zal verliezen in de upper east side maar na een paar afleveringen is er weer een nieuwe ''it girl''. Al zo vaak gezien in GG...en die kant gingen ze met Lola ook weer op. Ik vind t juist leuk als er een karakter is die niet zo meegaat in die sferen zoals Dan nog had in de eerdere seizoenen, net als Vanessa. Maarja..
pi_110475794
Serena :') als ik Lola was geweest en ze had mijn auditie geruineerd, had ik haar geheim echt niet voor me gehouden. Ga lekker terug naar school ofzo ipv Gossip Girl spelen :{w
pi_110477238
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:49 schreef Sooph het volgende:
Serena :') als ik Lola was geweest en ze had mijn auditie geruineerd, had ik haar geheim echt niet voor me gehouden. Ga lekker terug naar school ofzo ipv Gossip Girl spelen :{w
Exactly my thoughts!

Ik vond Dan en Blair juist wel heel leuk. Vooral op het eind, ze zijn intellectueel ook gewoon op hetzelfde niveau. Er worden ten minste gesprekken gevoerd!
  woensdag 18 april 2012 @ 21:50:41 #268
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_110507834
Serena schijnheilige kuttekop... Zij denkt echt alleen maar aan zichzelf, het is ook net haar moeder!!

Sneu voor Rufus trouwens, ze zullen nu wel definitief uit elkaar zijn lijkt me, het huwelijk duurde voor soap begrippen al best lang natuurlijk!

Dan en Blair vond ik ook leuk samen, wat mij betreft blijven ze lekker bij elkaar, hun relatie is een stuk realistischer dan de relatie die Blair met Chuck had.

Zou het trouwens niet zo kunnen zijn dat Jack de vader is van Chuck en Diana dan wel de moeder... Anders ben ik wel erg benieuwd welk geheim Diana nu nog meer heeft.
pi_110510716
Dat dacht ik ook al starlie
pi_110655086
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 21:50 schreef Starlie het volgende:
Zou het trouwens niet zo kunnen zijn dat Jack de vader is van Chuck en Diana dan wel de moeder... Anders ben ik wel erg benieuwd welk geheim Diana nu nog meer heeft.
Als dat waar is heb ik echt zó erg medelijden met Chuck. Schok na schok moet hij dan verwerken. :'(

En Serena is echt de grootste hypocriete bitch ooit :')

Dan en Blair. Blair is ook gewoon nooit ongelukkig met hem net zoals ze bij Chuck vaak was. Het is alleen zo dat er cultuurverschillen zijn :P
pi_110657551
Als Jack zijn vader is, dan verdwijnt de serie voor mij direct alsnog in de prullenbak. Dat zou in mijn mening te ver gaan. Dit is nog leuk...( en lag er super dik boven op ), maar als ze nu ook zijn vader veranderen...nee, dankje. Ik weet dat het een drama-serie is, maar ik zit niet te wachten op dat soort drama.
pi_110658246
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 23:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als Jack zijn vader is, dan verdwijnt de serie voor mij direct alsnog in de prullenbak. Dat zou in mijn mening te ver gaan. Dit is nog leuk...( en lag er super dik boven op ), maar als ze nu ook zijn vader veranderen...nee, dankje. Ik weet dat het een drama-serie is, maar ik zit niet te wachten op dat soort drama.
_O- Ja naja, deze serie heeft zijn waarde al lang geleden verloren voor mij :') Het zou wel vreemd zijn als Jack de vader is. Hij heeft Chuck toch vanalles geflikt? Heb eigenlijk geen idee meer wat, maar een vader zou een kind toch niet dingen flikken. Maarja, die moeder van hem is ook met zijn beste vriend naar bed gegaan :')

Zielig voor Chuck. Hij had nooit echt een normaal leventje en nu wordt alles alleen maar erger gemaakt.
pi_110658561
Dan zou zijn vader ook met zijn toenmalige vriendin naar bed zijn gegaan ( Blair ). Leuke ouders heeft hij dan. Vader die zijn zoons vriendin neukt ; en een moeder die zijn beste vriend neukt. Gezellig! Daarnaast ziet Jack er veels te jong uit om zijn vader te kunnen zijn. En je hebt gelijk..de hele serie is al onrealistisch, maar Jack die zijn vader blijkt te zijn, zou me iets te ver gaan :P
pi_110659927
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 23:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dan zou zijn vader ook met zijn toenmalige vriendin naar bed zijn gegaan ( Blair ). Leuke ouders heeft hij dan. Vader die zijn zoons vriendin neukt ; en een moeder die zijn beste vriend neukt. Gezellig! Daarnaast ziet Jack er veels te jong uit om zijn vader te kunnen zijn. En je hebt gelijk..de hele serie is al onrealistisch, maar Jack die zijn vader blijkt te zijn, zou me iets te ver gaan :P
Gatver _O-
pi_110660142
Ik vrees eigenlijk dat Jack inderdaad Chucks vader is. Toen Diane Jack belde zei ze toch iets in de trant van 'straks komt Chuck achter ons probleem'? Of verzin ik dat nou. Dan is t ook Jacks probleem. Ik zie de schrijvers hier echt voor aan. Als Chucks moeder naar bed kan gaan met haar zoons beste vriend, kan zijn vader ook wel naar bed gaan met zijn vriendin :') Arme Chuck.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')