Als Gossip Girl zo voorspelbaar blijft, eindigt de serie inderdaad met Chuck en Blair. Ik was eerst ook pro-Chair, maar nu vind ik het gewoon irritant worden dat welles-nietes de hele tijd. Op dit moment zou ik ook gewoon tevreden zijn als Blair met Dan eindigtquote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef Tegan het volgende:
Leuk stukje idd. Verder ben ik toch echt team Chuck, maar ik vind het opzich ook wel interessant als het een soort Stefan/Damon verhaal wordt voor Blair dus.
quote:
Dat is met de meeste series.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:32 schreef tjoptjop het volgende:
Zit sowieso een dalende lijn in vanaf seizoen 1
Ik vind Paul absoluut niet knap.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:55 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dan mogen Chuck & Dan eerst wel heel wat knapper worden. Ze komen namelijk nog niet eens in de buurt van Paul & Ian
Tsja het is logisch dat het slecht bekeken wordt. Ik vind het namelijk best een slecht seizoen. 4 was ook al niet best meer. 1 & 2 waren nog leuk, daarna ging het downhill.
Het is ook mijn type niet maar ik vind hem knapper dan Chuck & Dan. Dan moet echt naar de kapperquote:
Ik heb gister de eerste 10 min gezien. Vanmiddag ff verder kijken. Wtf had Chuck trouwens aan? Een rode jumpsuitquote:Op woensdag 11 april 2012 11:45 schreef Starlie het volgende:
Niemand hier die de laatste aflevering heeft gezien??! Ik ga vanavond maar eens kijken!
hahaha ja dat pakje!quote:Op woensdag 11 april 2012 12:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb gister de eerste 10 min gezien. Vanmiddag ff verder kijken. Wtf had Chuck trouwens aan? Een rode jumpsuit![]()
Ja dat klopt inderdaad! Misschien is Chuck wel een liefdesbaby van Jack en Diana!! Of draaf ik nu door...quote:Op woensdag 11 april 2012 22:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik meeen me ooit ook te herinneren dat Diana bij Jack in de auto zat.. Klopt dat? Nadat ze er bij the spectator uitgekickt was dacht ikToen had ik al zoiets van ze zal wel de moeder van chuck zijn, maar er is verder nooit meer aandacht aan besteed dus nooit meer opgelet.
Het lag er inderdaad toen al dik bovenop...en dat is alleen maar duidelijker gewordenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik meeen me ooit ook te herinneren dat Diana bij Jack in de auto zat.. Klopt dat? Nadat ze er bij the spectator uitgekickt was dacht ikToen had ik al zoiets van ze zal wel de moeder van chuck zijn, maar er is verder nooit meer aandacht aan besteed dus nooit meer opgelet.
Ik ookquote:Op woensdag 11 april 2012 12:40 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
En oja, ik erger me ook aan dat accent van Elizabeth Hurley. Waarom kijk ik eigenlijk nog?
Maar als ie dan goed bekeken wordt ontvangt originele GG er ook geld voor? (reclame)quote:Op donderdag 12 april 2012 08:44 schreef Yesse het volgende:
Is het niet Georgina die het password terug wil? De originele GG lijkt me ook de website te hosten, ergo het is dan heel gemakkelijk het password gewoon te vervangen door je eigen password... Sowieso apart dat de 'originele' GG niet gewoon de website uit de lucht heeft gehaald, hij/zij betaalt er immers geld voor..
Je hebt gelijk, had ik niet aan gedachtquote:Op donderdag 12 april 2012 10:13 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Maar als ie dan goed bekeken wordt ontvangt originele GG er ook geld voor? (reclame)
Er komt een grote wending aan in het leven van Chuck Bass. Degene die het bloed heeft toegediend is waarschijnlijk een hij en het is niet Jack! Lets the speculate begin!quote:Op donderdag 12 april 2012 01:28 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ook
SerenaIk vind haar zo irritant he bah. Dat einde wil dus zeggen dat ze het password niet aan de echte GG geeft?
Wie heeft Chuck dat bloed toegediend. Was het Diana? Spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |