Precies. Ik heb het gevoel alsof dit seizoen echt enorm hard bergafwaarts gaat. Ook Lily & Rufus die opeens ruzie krijgen en Lily die nergens meer om lijkt te geven..quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:20 schreef automatic_ het volgende:
Haha, inderdaad. Kortom, Jack is dus Chuck zijn vader en Diana is "ingehuurd" om dat geheim te verdoezelen.
Juist, ze is nu wel heel erg omgeslagen in dit seizoen. Ik kreeg ook wel het idee dat zij wist dat Lola een zusje was van Serena en Eric. Of heb ik dat mis? Ik vond dat ze vrij mild reageerdequote:Op dinsdag 24 april 2012 16:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Ik heb het gevoel alsof dit seizoen echt enorm hard bergafwaarts gaat. Ook Lily & Rufus die opeens ruzie krijgen en Lily die nergens meer om lijkt te geven..
Ja, Serena was overstuur, vertelde het aan Lily en zij had opeens een heel plan om Carol overal voor op te laten draaienquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist, ze is nu wel heel erg omgeslagen in dit seizoen. Ik kreeg ook wel het idee dat zij wist dat Lola een zusje was van Serena en Eric. Of heb ik dat mis? Ik vond dat ze vrij mild reageerde
Ja, nu je het zegt! Als Rufus mocht kiezen, had hij niet in dat wereldje gestapt denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, Serena was overstuur, vertelde het aan Lily en zij had opeens een heel plan om Carol overal voor op te laten draaienAlsof ze geen hart meer heeft ofzo.. Vind het sowieso opvallend dat ze tegen Rufus zei dat hij geen vrouw kon vinden die zo goed voor hem zorgde (financieel). Ik zag Rufus juist altijd als iemand die 'dat wereldje' er maar bij nam voor de vrouw, niet voor het geld. Gelukkig reageerde hij ook zo.
En AlwaysHappy, al besloten wat je nu gaat doen?quote:Op zondag 22 april 2012 23:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als Jack zijn vader is, dan verdwijnt de serie voor mij direct alsnog in de prullenbak. Dat zou in mijn mening te ver gaan. Dit is nog leuk...( en lag er super dik boven op ), maar als ze nu ook zijn vader veranderen...nee, dankje. Ik weet dat het een drama-serie is, maar ik zit niet te wachten op dat soort drama.
Ik moet de aflevering van vandaag nog kijken maar als daarin is gebeurd wat ik denk dat er gebeurd is, dan ben ik gewoon foetsie hier...denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:12 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
En AlwaysHappy, al besloten wat je nu gaat doen?
Ja ik zou het geld ook gehouden hebben, daarom verbaasde het me ook! Met dat geld had ze een mooi nieuw bestaan met Rufus kunnen opbouwenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:57 schreef Goofoyou het volgende:
Als ik Charlie was, had ik dat geld genomen hoor. Wie wil nou liefde krijgen van die bitch Lily
En Serena is trouwens ook een bitch.
Waarom scheld ik hier toch altijdDeze serie maakt mij slecht
Hahahaquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:00 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja ik zou het geld ook gehouden hebben, daarom verbaasde het me ook! Met dat geld had ze een mooi nieuw bestaan met Rufus kunnen opbouwen
Hij zit toch officieel nog steeds in die band? Of heeft hij dat voor Lily opgezegd?quote:Op woensdag 25 april 2012 07:49 schreef loezzzje het volgende:
Oh bah wat een bitch is Lily zeg. En Serena net zoAlsof Rufus bij Lily is om haar geld
Hij doet het zelf ook niet slecht volgens mij (nu ik er over nadenk, hoe verdient hij zijn geld eigenlijk, hij heeft geen baan volgens mij
) Die loft in Brooklyn vind ik veel gaver dan dat appartementje waar de vd Woodsens wonen
Dat weet ik dus niet. Ik zie hem namelijk nog maar zelden met die band. Vandaar dat ik me dus ineens afvroeg waar zijn geld vandaan komt.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij zit toch officieel nog steeds in die band? Of heeft hij dat voor Lily opgezegd?
Hij ontvangt royalties toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 08:28 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Ik zie hem namelijk nog maar zelden met die band. Vandaar dat ik me dus ineens afvroeg waar zijn geld vandaan komt.
Misschien toch alles van Lily
Ja Chuck zou dan het kind van Jack en Elisabeth zijn maar ik heb verder geen kind van Diana gezien... Misschien is het de zus van Elisabeth ofzo..quote:Op woensdag 25 april 2012 16:59 schreef Michellee het volgende:
Ik ben even de draad kwijt. Is Chuck dan van Jack en Elisabeth? Maar wie is dat kind van Diana dan?
Ik had die cheque van Ivy echt niet verscheurd!
Maar waarom pakte Diana dan een tijdje terug haar foto uit Bart Bass zijn dossier?!quote:Op woensdag 25 april 2012 19:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Aflevering nu vandaag gezien. Volgens mij werd er gezegd dat die Diane er verder helemaal niks mee te maken heeft. Puur ingehuurd door Jack om Chuck te laten stoppen met zoeken naar zijn echte moeder, omdat dat Chuck naar Jack zelf zou wijzen. Aparte verhaallijn. Maar ik blijf dit seizoen nog even kijken.
Het drama rond de van der Woodsen vond ik eigenlijk wel leuk ; een van de redenen dat ik toch nog even blijf kijken. William er dus vandoor met het geld.
Ik snap niet zo goed wat Serena heeft gedaan dat ze net zo erg is als Lily? Lily's acties kan ik niet goedkeuren ( al snap ik dat ze haar zus erbij wil lappen omdat die haar zo lang voor de gek heeft gehouden ) ; maar ik snap niet wat Serena fout doet?
Dan/Blair waren wel leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |