Zou idd zo kunnen zijn. Maar zou nogal dom zijn dat Georgina dan het verkeerde adres opgeeft. Ze weet dondersgoed dat Serena bij Blair woontquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Oh lol, ik las het compleet verkeerd
Maar wat ik denk, je ziet het beeld focussen op het adres 500 E55th Street. Het shot daarna zie je het gebouw waar de vdW wonen wat in het echt op 300 E55th Street staatHet shot dus waar Lily en Rufus er net uitgekickt zijn door Ivy
Nu zeggen die echte adressen niks natuurlijk maar vond het wel tekenend. Zeker omdat Ivy ook zo'n scheming figuur is en Serena totaal faalde met dat GG alternatief
Je kunt in die gebouwen idd naar elkaar zwaaienquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
In NY is alles zo hoog dat het niet echt opvalt dat je hoog zit... snappie?!
Haha je hebt dus echt genoten van het uitzicht?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Je kunt in die gebouwen idd naar elkaar zwaaien
Ik weet nog wel toen ik op het Empire State Building stond dat ik stond te trillen op mijn benen
-dubbel-quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Je kunt in die gebouwen idd naar elkaar zwaaien
Ik weet nog wel toen ik op het Empire State Building stond dat ik stond te trillen op mijn benen
Erg genoten jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Haha je hebt dus echt genoten van het uitzicht?NY blijft sowieso gaaf!
White Collar is dan ook wel mooi voor de beelden, één en al New Yorkquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef tjoptjop het volgende:
Die beelden is ook een van de reden dat ik blijf kijken
Sex & the city ook. Al komt dat niet meer op tvquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:40 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
White Collar is dan ook wel mooi voor de beelden, één en al New York
Die volg ik dan ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:40 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
White Collar is dan ook wel mooi voor de beelden, één en al New York
Helemaal mee eens!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Erg genoten ja
I know. Elke keer als ik GG kijk wil ik weer terug naar NY! Voor mij de gaafste stad van de wereld
Ja ik snap beide kanten eigenlijk wel. Maar ik snap Ivy gewoon dat ze wraak nam omdat zij zich gekwetst voelde, aangezien ze toch van de familie Van der Woodsen ging houden. En ik vind eigenlijk ook wel dat de Van der Woodsens veel voor het geld doen en hun imago. Ze hebben niet altijd de beste redenen voor hun handelen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:26 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik heb dus echt géén medelijden met Ivy. De vorige keer zei ik het al: ze had nooit Lily haar huis uit moeten zetten! Daar maak je geen vrienden mee dat lijkt me nogal logisch!
Stefan/Damon?!!! Wie zijn dat...?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef Tegan het volgende:
Leuk stukje idd. Verder ben ik toch echt team Chuck, maar ik vind het opzich ook wel interessant als het een soort Stefan/Damon verhaal wordt voor Blair dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |