abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 december 2011 @ 11:30:46 #1
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_105288052

Welkom in de AKQ SC, voor iedereen die ooit in de AKQ gepost heeft, dat nog van plan is of dat nog steeds doet en ieder ander is ook van harte welkom.

Met als vaste gasten:

soempiebaby.giflolz.jpgboes.JPGNebrionic.jpggk.jpgIRM.PNGth_ec215041.gif
zoekeenleven_3.jpgnapo.JPGiamredleader.jpgAudreyAvatar.jpgavatar214978_1.jpg
sheep60x602.jpgScotch2.gifarcade.jpgwapen60.gif
Brian.pngem-avatar.jpgtyph2.jpg1.jpg

Minister-president (MP) en minister van Algemene Zaken (AZ) - Nembrionic
Minister van Financiën (Fin.) - Iamredleader
Minister van Buitenlandse Zaken (BZ) / (BuZa) - Its-JoJo-4you
Minister van Justitie (Justitie) - Etcetera
Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) / (BiZa) - MadMaster
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) - Soempie & Puntenslijpsel & LadyBlack (deeltijddepartement)
Minister van Defensie (Defensie) - Cobra4
Minister van Verkeer en Waterstaat (V&W) - Ofyles2
Minister van Economische Zaken (EZ) - WhiteGuy
Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) - Hawaii_Tim
Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) / (SoZa) - MaJo
Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) - Mr. Anonimous
Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer (VROM) - TradeMarkie
Minister voor Ontwikkelingssamenwerking (OS) bij (BuZa) - B.ertha
Minister voor Wonen, Wijken en Integratie bij (VROM) - Yurithemaster
Minister voor Jeugd en Gezin bij (VWS) - Tinuviel
Minister voor Informatica (ICT) - De_Hertog
Minister voor Culinaire Wetenschappen (CW) - Diaan73
Minister van Public Relations (PR) - PhysicsRules

Teruglezen? Topicreeks: AKQ SC

Verjaardagen
Its-Jojo-4you - 14 februari
Hawaii_Tim - 26 februari
Cobra4 - 27 februari
Calex - 27 februari
Nembrionic - 9 maart
Soempie - 13 maart
LadyBlack - 8 juni
Whiteguy - 2 juli
MaJo - 7 juli
Yurithemaster - 14 juli
B.ertha - 23 juli
Puntenslijpsel - 31 juli
PhysicsRules - 27 augustus
Supersheep - 29 augustus
Tinuviel - 2 september
Bart - 15 september
TradeMarkie - 25 september
lubje25 - 3 oktober
iamredleader - 11 oktober
Etcetera - 2 november
Nesle - 19 november
Diaan73 - 19 november
Wyccie - eeuwig 18
MadMaster - de leeftijd van een oude whisky
Ofyles - Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen

Altijd al eens de moeder van de AKQ willen horen?
Dat kan, luister naar het geluidsfragment van MaJo die kaarten wint bij de Coen & Sander-show!!

En een andere aanwezige moeder doet ook al aan radio interviews weggeven:
Diaan over het stoppen van R.E.M. op 3FM d.d. 21-09-2011...

pi_105288330
MM, gefeliciteerd! Lekker snel zeg en relaxen tijdens de feestdagen. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_105288573
Als ze weten waar het probleem ligt, is de oplossing toch heel makkelijk?
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 11:49:48 #4
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105288746
Zou ik ook zeggen, maar zie er hier nog niets over staan: Advertentie blokkeert topic pagina's
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_105289345
Grappig, op de screenshot zie je dat mods in één oogopslag kunnen zien hoeveel notes een user heeft.
  woensdag 7 december 2011 @ 12:13:55 #6
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_105289667
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:45 schreef wyccie het volgende:
Als ze weten waar het probleem de oorzaak ligt, is de oplossing toch heel makkelijk?
  woensdag 7 december 2011 @ 12:20:56 #7
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_105289897
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:05 schreef wyccie het volgende:
Grappig, op de screenshot zie je dat mods in één oogopslag kunnen zien hoeveel notes een user heeft.
Komt wel eens van pas ;).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_105289975
quote:
12s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:20 schreef Bart het volgende:

[..]

Komt wel eens van pas ;).
wanneer??
Chickz Rule!!!!
  woensdag 7 december 2011 @ 12:27:01 #9
65252 Bart
pi_105290090
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:23 schreef knappekloon het volgende:

[..]

wanneer??
Je kan sneller conclusies trekken over posts/topics van users. Iemand die bijvoorbeeld tien jaar lid is, en drie notes heeft, en een niet zo slimme vraag stelt, die kan het bijvoorbeeld gewoon niet weten. Iemand die een jaar lid is en 158 notes heeft, dan weet je dat het gelul is, of een trollpost. Over het algemeen dan he. Maar iemand met veel notes is meestal een wat vervelendere user dan eentje met heel weinig notes :P.
pi_105290158
Ik zou er juist wat objectiever in willen staan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 7 december 2011 @ 12:31:51 #11
65252 Bart
pi_105290258
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:29 schreef Soempie het volgende:
Ik zou er juist wat objectiever in willen staan.
Dat gaat heel lastig aangezien je via internet communiceert. Ik zit bijvoorbeeld veel in DIG. Daar kun je bijvoorbeeld voor de situatie komen dat iemand een ander adviseert om zijn pc te formatteren. Iemand die al heel lang lid is en weinig notes heeft, zal zoiets serieus bedoelen. Misschien heeft ie het bij het verkeerde eind, maar hij zal de ander niet proberen te naaien. Iemand die zo'n opmerking maakt met superveel notes in een korte tijd, die heeft een veel grotere kans dat ie de ander probeert zijn pc te verkloten. Daar moet je als mod dan dus ook heel anders mee omgaan :).
  woensdag 7 december 2011 @ 12:32:40 #12
65252 Bart
pi_105290277
Objectiviteit heeft het mijns inziens dan ook niets mee te maken, het is eerder een hulpmiddel om beter in te kunnen schatten hoe iemand is. Bij twijfel kijk ik ook altijd even in die notes, want dat kan ook van alles en nog wat zijn.
pi_105290283
Precies in dat soort gevallen, als je niet zeker weet of iemand iets serieus bedoelt en het wel gevolgen kan hebben, lijkt mij dat handig inderdaad.
  woensdag 7 december 2011 @ 12:34:40 #14
65252 Bart
pi_105290332
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:32 schreef wyccie het volgende:
Precies in dat soort gevallen, als je niet zeker weet of iemand iets serieus bedoelt en het wel gevolgen kan hebben, lijkt mij dat handig inderdaad.
Jij hebt bijvoorbeeld maar 1 note. Zegt al wat over je, zeker gezien je aantal posts op FOK!. Hoef ik je verder nog helemaal niet te kennen, maar als jij voor het eerst iets in DIG post, dan kan ik daar al veel beter op acteren :).
pi_105290414
Eén maar? Dan is er eentje verwijderd.
  woensdag 7 december 2011 @ 12:37:35 #16
65252 Bart
pi_105290426
quote:
11s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef wyccie het volgende:
Eén maar? Dan is er eentje verwijderd.
Je hebt er eentje, een positieve :).
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 12:37:48 #17
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105290444
Ik heb er 5 :P Nooit gekeken waarover, geen zin om daar geld voor te betalen.
With four other people
And aliens
  woensdag 7 december 2011 @ 12:39:43 #18
65252 Bart
pi_105290500
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er 5 :P Nooit gekeken waarover, geen zin om daar geld voor te betalen.
Logisch, ik snap ook niet waarom mensen dat überhaupt doen, zo boeiend is het allemaal niet :D. Vond het wel een leuke bijkomstigheid dat ik ze bij mijn abo kon inzien trouwens, maar er apart geld voor betalen zou ik zelf nooit doen :).
pi_105290530
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef Bart het volgende:
Je hebt er eentje, een positieve :).
Ah, gelukkig maar. :)
pi_105290576
Ik kan niet quoten, maar Bart, ik ben het niet met je eens. Als iemand dat advies geeft, dan kun je ook aangeven dat er andere mogelijkheden zijn. Als je denkt dat iets een trollpost is, dan is het wel handig om die notes te hebben. Maar ze direct kunnen zien, tja, ik zie daar niet de meerwaarde van. Eerder dat je iemand al vooraf in een hokje plaatst.
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 12:42:11 #21
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105290613
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:39 schreef Bart het volgende:

[..]

Logisch, ik snap ook niet waarom mensen dat überhaupt doen, zo boeiend is het allemaal niet :D. Vond het wel een leuke bijkomstigheid dat ik ze bij mijn abo kon inzien trouwens, maar er apart geld voor betalen zou ik zelf nooit doen :).
Ik weet over 1 post zeker dat ik een note heb _O- Misschien neem ik ooit een abo, lijkt me alleen best confronterend om die notes te lezen :@ :')
With four other people
And aliens
pi_105290738
Dat je die notes niet zomaar in kunt zien vind ik trouwens ook onzin. :P
  woensdag 7 december 2011 @ 12:45:19 #23
65252 Bart
pi_105290748
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:41 schreef Soempie het volgende:
Ik kan niet quoten, maar Bart, ik ben het niet met je eens. Als iemand dat advies geeft, dan kun je ook aangeven dat er andere mogelijkheden zijn. Als je denkt dat iets een trollpost is, dan is het wel handig om die notes te hebben. Maar ze direct kunnen zien, tja, ik zie daar niet de meerwaarde van. Eerder dat je iemand al vooraf in een hokje plaatst.
True, het plaats iemand ook in een hokje. Maar wel in een hokje dat nagenoeg altijd klopt. Iemand krijgt niet 100+ notes voor zijn goede gedrag.

Ik bedoel, neem een notoire winkeldief met 100 veroordelingen, of een omaatje van 80 die nog nooit een vlieg heeft doodgemept. Beiden worden in de supermarkt betrapt met een reep chocola in hun tas die ze niet afgerekend hebben. Dan zal niemand aannemen dat die dief het vergeten is af te rekenen, en niemand zal geloven dat die oma bewust die reep gejat heeft. Hoef je echt niet helderziend voor te zijn, en ook niet voor te weten waarvoor die 100 veroordelingen precies voor geweest zijn...
pi_105290749
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:41 schreef Soempie het volgende:
Maar ze direct kunnen zien, tja, ik zie daar niet de meerwaarde van. Eerder dat je iemand al vooraf in een hokje plaatst.
Je moet dan ook niet bij elke post die iemand doet naar het aantal notes kijken, de geposte berichten zelf hebben veel meer waarde. Het is gewoon een handige functie voor de mods.
pi_105290789
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:45 schreef wyccie het volgende:

[..]

Je moet dan ook niet bij elke post die iemand doet naar het aantal notes kijken, de geposte berichten zelf hebben veel meer waarde. Het is gewoon een handige functie voor de mods.
Daarom vind ik het ook prima die notes, maar dan wel na het beoordelen van de post zonder dat je het aantal notes ziet.
pi_105290846
Maar de dief heeft niet een bordje boven z'n hoofd met: 'ik heb al 100 keer iets gejat'. Stel dat hij die supermarkt in gaat met wél zo'n bordje... Hij heeft z'n straf al gehad, dus schone lei. Maar toch zal de winkelier dat niet zo zien. :+
  woensdag 7 december 2011 @ 12:48:26 #27
65252 Bart
pi_105290867
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:46 schreef Soempie het volgende:

[..]

Daarom vind ik het ook prima die notes, maar dan wel na het beoordelen van de post zonder dat je het aantal notes ziet.
Ik kijk naar het aantal notes als ik een post lees waarover ik mijn twijfels heb. Heel vaak zegt het aantal notes dan niets (heb je er bijvoorbeeld 20, dan kan je er geen oordeel over vellen). Maar soms zegt het gelijk wat (100+ dus).
  woensdag 7 december 2011 @ 12:48:58 #28
65252 Bart
pi_105290891
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:47 schreef Soempie het volgende:
Maar de dief heeft niet een bordje boven z'n hoofd met: 'ik heb al 100 keer iets gejat'. Stel dat hij die supermarkt in gaat met wél zo'n bordje... Hij heeft z'n straf al gehad, dus schone lei. Maar toch zal de winkelier dat niet zo zien. :+
Nee dat zie je niet bij die dief. Maar stel je eens voor dat je het wel kon zien :). Dan weet je toch gelijk waar je aan toe bent ;).
pi_105290897
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:48 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik kijk naar het aantal notes als ik een post lees waarover ik mijn twijfels heb. Heel vaak zegt het aantal notes dan niets (heb je er bijvoorbeeld 20, dan kan je er geen oordeel over vellen). Maar soms zegt het gelijk wat (100+ dus).
En ik denk dat je soms overhaaste conclusies trekt als je af gaat op de notes.

Verschil van mening waar we toch niet uit zullen komen.
  woensdag 7 december 2011 @ 12:50:50 #30
65252 Bart
pi_105290955
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:45 schreef Soempie het volgende:
Dat je die notes niet zomaar in kunt zien vind ik trouwens ook onzin. :P
Tja, het is wettelijk toegestaan daar een vergoeding voor te vragen van maximaal 4,50 euro. Snap wel dat Danny dat doet. Anders krijg je ten eerste dat iedereen zijn notes gaat opvragen, wat ook weer bandbreedte en servercapaciteit kost (en dus geld), en ten tweede krijg je dan duizend miljoen miljard mensen die gaan lopen zeiken dat in hun opinie note die en die zwaar onterecht zijn ;).
pi_105290960
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:48 schreef Bart het volgende:

[..]

Nee dat zie je niet bij die dief. Maar stel je eens voor dat je het wel kon zien :). Dan weet je toch gelijk waar je aan toe bent ;).
Sorry, maar dit vind ik echt een stomme opmerking. Zelfs als iemand 1 keer is veroordeeld zal een ander daar een mening over hebben als ze het weten. Terwijl straf is uitgezeten en iemand dus gewoon met een schone lei zou moeten kunnen beginnen.
  woensdag 7 december 2011 @ 12:52:15 #32
65252 Bart
pi_105291014
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:49 schreef Soempie het volgende:

[..]

En ik denk dat je soms overhaaste conclusies trekt als je af gaat op de notes.

Verschil van mening waar we toch niet uit zullen komen.
Oh nee hoor, is geen verschil van mening hierin, ik weet ook wel dat je soms overhaaste conclusies trekt op deze manier. Maar je kan moeilijk iemand complete postgeschiedenis gaan nalezen, of zelfs alle 200 notes van sommige mensen. Fouten maak je inderdaad. Maar dat hoor je dan snel genoeg van de 'bedadeelde'. Heeft ie een plausibele verklaring, dan excuses en terugdraaien :).
  woensdag 7 december 2011 @ 12:52:53 #33
65252 Bart
pi_105291042
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef Soempie het volgende:

[..]

Sorry, maar dit vind ik echt een stomme opmerking. Zelfs als iemand 1 keer is veroordeeld zal een ander daar een mening over hebben als ze het weten. Terwijl straf is uitgezeten en iemand dus gewoon met een schone lei zou moeten kunnen beginnen.
Daarom zeg ik ook, bij weinig notes kan je er ook geen oordeel over vellen :*. Pas bij veel notes kun je er wat mee.
pi_105291049
Ik zeg dus niet dat je de postgeschiedenis door moet lezen. Ik zeg alleen dat het aantal notes niet direct zichtbaar moet zijn.
  woensdag 7 december 2011 @ 12:54:01 #35
65252 Bart
pi_105291102
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:52 schreef Soempie het volgende:
Ik zeg dus niet dat je de postgeschiedenis door moet lezen. Ik zeg alleen dat het aantal notes niet direct zichtbaar moet zijn.
Daarin verschillen we dus van mening ;).
pi_105291122
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:54 schreef Bart het volgende:

[..]

Daarin verschillen we dus van mening ;).
Dat zei ik dus al.
  woensdag 7 december 2011 @ 12:55:28 #37
65252 Bart
pi_105291149
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:54 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dat zei ik dus al.
Dat weet ik :P.
  woensdag 7 december 2011 @ 12:55:41 #38
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_105291157
daar zijn jullie het dan over eens :P
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_105291174
Mooi.
  woensdag 7 december 2011 @ 12:56:35 #40
65252 Bart
pi_105291196
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
daar zijn jullie het dan over eens :P
Ja O+.
pi_105291216
ZO KLAAAAAAARRRRR
ander onderwerp
Chickz Rule!!!!
pi_105291238
Al heeft iemand 500 notes en je kunt dat gelijk zien, als zijn post gewoon netjes en serieus is, maakt dat niets uit. Het aantal notes is slechts een hulpmiddel, niet om gelijk een oordeel klaar te hebben.

Ja, nu echt klaar.
  woensdag 7 december 2011 @ 12:57:52 #43
65252 Bart
pi_105291243
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:57 schreef knappekloon het volgende:
ZO KLAAAAAAARRRRR
ander onderwerp
Jij vroeg erover door :D.
Maar vertel eens wat anders dan :P.
pi_105291244
Dat is altijd zo'n dooddoener.

Kom maar met een onderwerp. :D
  woensdag 7 december 2011 @ 12:58:43 #45
65252 Bart
pi_105291278
We kunnen het over bans gaan hebben? Of slotjes?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105291283
hahhaa uuuhhhh

wat een kutweer he _O-
Chickz Rule!!!!
pi_105291290
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:57 schreef wyccie het volgende:
Al heeft iemand 500 notes en je kunt dat gelijk zien, als zijn post gewoon netjes en serieus is, maakt dat niets uit. Het aantal notes is slechts een hulpmiddel, niet om gelijk een oordeel klaar te hebben.

Ja, nu echt klaar.
Terwijl Bart een twijfelachtig voorbeeld aanhaalt. Zoveel notes, het zal wel advies zijn om iemand een hak te zetten, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.

Oke, ik ga op m'n handjes zitten. :D
  woensdag 7 december 2011 @ 12:59:20 #48
65252 Bart
pi_105291298
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:58 schreef knappekloon het volgende:
hahhaa uuuhhhh

wat een kutweer he _O-
Nou, zeg dat wel! Wind enzo! Gelukkig heb ik daar in de auto weinig last van :P.
pi_105291299
Ik werd wakker geschreeuwd door meisjes die bang werden van het onweer.
pi_105291324
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:59 schreef Soempie het volgende:
Terwijl Bart een twijfelachtig voorbeeld aanhaalt. Zoveel notes, het zal wel advies zijn om iemand een hak te zetten, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Neehee, alleen als die post twijfelachtig is, niet bij elke post die zo iemand doet. :D
pi_105291329
ja heb er een; prijsafspraken van telecomproviders!
Wat the fuck maakt het nou uit als ze het onderling bespreken, of dat er 1 provider iets verhoogd en de rest de dag erna ook volgen? Ik zie het verschil niet zo.
En als de overheid vindt dat de prijzen te hoog zijn, dan zetten ze toch een maximum bedrag erop??
Chickz Rule!!!!
pi_105291331
Hier is de lucht strak blauw. :?
  woensdag 7 december 2011 @ 13:00:40 #53
65252 Bart
pi_105291339
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:59 schreef Soempie het volgende:

[..]

Oke, ik ga op m'n handjes zitten. :D
Je kan ook niet stoppen he :D.
Ik ook niet :@.

Nee, het is geen garantie dat het iemand een hak zetten is, ja, je stopt iemand in een hokje. En ja, 99 van de 100x klopt dat, en ja, 1 van de 100x maak je dus een fout :). Maar dat komt goed uit, wat mods zijn nog steeds mensen en mogen dus fouten maken ;).
  woensdag 7 december 2011 @ 13:00:42 #54
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_105291342
het waait hier als een malle, maar straks wel wind mee :P
pi_105291345
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:59 schreef Bart het volgende:

[..]

Nou, zeg dat wel! Wind enzo! Gelukkig heb ik daar in de auto weinig last van :P.
ben je aan het forummen in de auto?
Chickz Rule!!!!
pi_105291357
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:00 schreef knappekloon het volgende:
Wat the fuck maakt het nou uit als ze het onderling bespreken, of dat er 1 provider iets verhoogd en de rest de dag erna ook volgen? Ik zie het verschil niet zo.
En als de overheid vindt dat de prijzen te hoog zijn, dan zetten ze toch een maximum bedrag erop??
De bedoeling is concurrentie natuurlijk en niet dat ze gezamelijk de prijs lekker hoog houden.
pi_105291363
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:59 schreef wyccie het volgende:
Ik werd wakker geschreeuwd door meisjes die bang werden van het onweer.
arme meisjes, dus allemaal hartstikke moe en sacho nu?
Chickz Rule!!!!
pi_105291381
quote:
Dat is toch net zoiets als op een Vakantieveilingsite of op Marktplaats de prijs van je eigen product omhoog drijven door er zelf biedingen op te doen? Vind ik niet netjes. :N
  woensdag 7 december 2011 @ 13:02:02 #59
65252 Bart
pi_105291400
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:00 schreef Soempie het volgende:
Hier is de lucht strak blauw. :?
Hier is het grijs en grauw ;(.
  woensdag 7 december 2011 @ 13:02:27 #60
65252 Bart
pi_105291418
quote:

[..]

ben je aan het forummen in de auto?
Nee, maar nu zit ik op kantoor en heb ik dus geen last van. Straks in de auto ook niet. En thuis ook niet :P.
  woensdag 7 december 2011 @ 13:02:39 #61
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_105291430
quote:
heel veel, want misschien volgen die anderen die prijsverhoging dan juist niet, om meer klanten te binden, soort van marktwerking zeg maar
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 13:02:41 #62
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105291432
quote:
Het idee van concurrentie is dat de consument daar voordeel bij heeft. Als dat door de bedrijven wordt tegengewerkt, jij meer moet dokken, vind je dat niet erg? Ik vind het vooral raar dat het zolang geduurd heeft voordat die inval eens kwam :')
With four other people
And aliens
pi_105291434
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:01 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat is toch net zoiets als op een Vakantieveilingsite of op Marktplaats de prijs van je eigen product omhoog drijven door er zelf biedingen op te doen? Vind ik niet netjes. :N
als ze zeuren moeten ze toch een maximum prijs opstellen?
tuurlijk zijn telecomproviders heel erg winstgericht, het is geen non-profit organisatie.
als ze zeuren dat het te hoog is, hadden ze daar al voor moeten doen
Chickz Rule!!!!
pi_105291447
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:02 schreef Bart het volgende:

[..]

Nee, maar nu zit ik op kantoor en heb ik dus geen last van. Straks in de auto ook niet. En thuis ook niet :P.
je moet nog naar de auto lopen?
Chickz Rule!!!!
pi_105291450
En ze willen juist de invloed van de overheid terugdringen.

Zo ook met bijvoorbeeld de tarieven van de tandarts. Waar de minister al over moest zeggen dat ze de hele boel zou terugdraaien als tandartsen de prijzen met z'n allen lekker op gaan voeren.
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 13:03:09 #66
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105291452
En een maximum prijs opstellen gaat een beetje in tegen de vrije marktwerking waar Nederland zo dol op is :P
With four other people
And aliens
pi_105291461
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:01 schreef knappekloon het volgende:
arme meisjes, dus allemaal hartstikke moe en sacho nu?
Voor de duidelijkheid, niet mijn meisjes. Het waren meisjes op straat. En ik denk dat ze zich aanstelden.
pi_105291473
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

heel veel, want misschien volgen die anderen die prijsverhoging dan juist niet, om meer klanten te binden, soort van marktwerking zeg maar
doen ze toch wel. als ze meer kunnen verdienen pakken ze het aan/
Chickz Rule!!!!
pi_105291479
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:03 schreef Etcetera het volgende:
En een maximum prijs opstellen gaat een beetje in tegen de vrije marktwerking waar Nederland zo dol op is :P
Precies. Eerder gold er ook een maximum voor de tandarts. Maar ze willen concurrentie, vrije marktwerking, etc. Dus laat de overheid dat los.
  woensdag 7 december 2011 @ 13:03:56 #70
65252 Bart
pi_105291482
quote:
Omdat er geen marktwerking is, de prijzen hadden lager kunnen zijn, jij betaalt dus meer dan nodig. Normaal zou er misschien eentje niet de prijzen verhogen om zo klanten te lokken, waardoor de klanten voordeel hebben van die lagere prijs ten opzichte van concurrenten.
quote:
Dat is ook het geval.
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 13:04:06 #71
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105291488
Trouwens, er komen in de semi-publieke sector een verbod op bonussen en te hoge salarissen, dát vind ik raar als je bedenkt dat ze, zoals Soemp zegt, van die overheidsinvloed afwillen.
With four other people
And aliens
  woensdag 7 december 2011 @ 13:04:18 #72
65252 Bart
pi_105291500
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:03 schreef knappekloon het volgende:

[..]

je moet nog naar de auto lopen?
10m ongeveer :P.
pi_105291532
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:03 schreef knappekloon het volgende:

[..]

doen ze toch wel. als ze meer kunnen verdienen pakken ze het aan/
Wat ze gister ook aangaven: als KPN en vodadinges de prijzen omhoog gooien, dan is het logisch als een ander daar juist onder gaat zitten: die zal meer klanten werven. Maar door de afspraken gebeurt dit dus niet.

Was er ook jaren geleden niet zoiets in de bouwsector?
pi_105291545
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:04 schreef Etcetera het volgende:
Trouwens, er komen in de semi-publieke sector een verbod op bonussen en te hoge salarissen, dát vind ik raar als je bedenkt dat ze, zoals Soemp zegt, van die overheidsinvloed afwillen.
Nou, als je ziet hoeveel geld daar soms in om gaat, ben ik wel blij dat het gebeurt. Dat geld kan veel beter besteed worden (of dat dan ook gebeurt is een tweede).
  woensdag 7 december 2011 @ 13:06:18 #75
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_105291564
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:05 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wat ze gister ook aangaven: als KPN en vodadinges de prijzen omhoog gooien, dan is het logisch als een ander daar juist onder gaat zitten: die zal meer klanten werven. Maar door de afspraken gebeurt dit dus niet.

jep. heeft de overheid heel wat geld gekost doordat aannemers onderling de prijzen hoog hielden en behoorlijk incasseerden op projecten van de overheid
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 13:07:00 #76
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105291586
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:05 schreef wyccie het volgende:

[..]

Nou, als je ziet hoeveel geld daar soms in om gaat, ben ik wel blij dat het gebeurt. Dat geld kan veel beter besteed worden (of dat dan ook gebeurt is een tweede).
Ik vind het ook wel goed hoor :Y maar ik durf te wedden dat ze wel weer iets verzinnen om die bonussen toch te geven :P
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 13:08:30 #77
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105291637
óf dat er over x-aantal jaar geklaagd wordt dat al het talent uit Nederland weggaat om in het buitenland te werken, want daar verdiend het beter.
With four other people
And aliens
pi_105291665
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:03 schreef Bart het volgende:

[..]

Omdat er geen marktwerking is, de prijzen hadden lager kunnen zijn, jij betaalt dus meer dan nodig. Normaal zou er misschien eentje niet de prijzen verhogen om zo klanten te lokken, waardoor de klanten voordeel hebben van die lagere prijs ten opzichte van concurrenten.

[..]

Dat is ook het geval.
tuurlijk de prijzen kunnen veel lager zijn. van de 13 ct die je per minuut betaalt, hoeft een telecomprovider werkelijk maar 1 ct te betalen de rest stoppen ze in hun eigen zak.
en prijsafspraken maken is niet netjes, dat ben ik met jullie eens.

maar ik heb het vooral over het verschil dan wanneer ze prijsafspraken maken, en wanneer een van de grote 3 wat verandert, waarop de rest het ook veranderd. daarom begrijp ik het gezeur niet.

en wat willen ze nou gaan doen?
een santie, waarschuwing, boete??? de providers hebben toch genoeg geld! en als ze niet genoeg geld hebben, dan gaan ze failliet en dan is iedereen met een mobiel de pineut.
de bedrijven laten stoppen?? ook wel leuk, kan niemand in Nederland meer mobiel bellen
Chickz Rule!!!!
pi_105291690
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:05 schreef Soempie het volgende:

[..]

dat doen de providers niet, het lijkt goedkoper, maar er zit altijd een addertje waarop je op hetzelfde uitkomt.
Chickz Rule!!!!
  woensdag 7 december 2011 @ 13:10:17 #80
65252 Bart
pi_105291694
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:08 schreef Etcetera het volgende:
óf dat er over x-aantal jaar geklaagd wordt dat al het talent uit Nederland weggaat om in het buitenland te werken, want daar verdiend het beter.
Dat krijg je wel ja. Tijdje terug ook bijvoorbeeld de nieuwe directeur van GVB Amsterdam. Die verdient boven de Balkenende-norm. Maar zoek jij maar eens een directeur voor een bedrijf met meer dan 10.000 man personeel die minder verdient dan 2 ton per jaar. Een goede dan he. Dat doet niemand op dat niveau...
pi_105291695
Die grote drie hebben dus waarschijnlijk afspraken gemaakt. Daar ging het juist om. Het is dus niet dat een de prijs omhoog gooit en dat de anderen daar zomaar op volgen. Ze wisten het van te voren van elkaar.
  woensdag 7 december 2011 @ 13:10:37 #82
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105291704
Het stormt hier...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 7 december 2011 @ 13:11:23 #83
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105291723
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 12:57 schreef knappekloon het volgende:
ZO KLAAAAAAARRRRR
ander onderwerp
Mensen die steeds 'klaar' zeggen.
pi_105291727
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:10 schreef Soempie het volgende:
Die grote drie hebben dus waarschijnlijk afspraken gemaakt. Daar ging het juist om. Het is dus niet dat een de prijs omhoog gooit en dat de anderen daar zomaar op volgen. Ze wisten het van te voren van elkaar.
dat is 1 dag verschil, wat maakt het uit?
Chickz Rule!!!!
  woensdag 7 december 2011 @ 13:12:14 #85
65252 Bart
pi_105291751
pi_105291764
quote:
haha ik deed het inderdaad om het einde van de discussie aan te geven.
Chickz Rule!!!!
  woensdag 7 december 2011 @ 13:12:43 #87
65252 Bart
pi_105291772
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:11 schreef knappekloon het volgende:

[..]

dat is 1 dag verschil, wat maakt het uit?
Wie zegt dat ze zonder die prijsafspraken alledrie de prijs verhoogd zouden hebben? Dat is het punt.
pi_105291774
het is niet 1 dag verschil. Als ik niet weet wat de anderen gaan doen, dan zal ik wel gek zijn m'n prijs omhoog te gooien. Dikke kans dat m'n klanten over gaan naar de concurrent.
  woensdag 7 december 2011 @ 13:13:45 #89
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105291810
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:12 schreef knappekloon het volgende:

[..]

haha ik deed het inderdaad om het einde van de discussie aan te geven.
Je hebt de OP niet gelezen he?
pi_105291826
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:12 schreef Bart het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze zonder die prijsafspraken alledrie de prijs verhoogd zouden hebben? Dat is het punt.
het punt is dat iedereen tegenwoordig whatsappt en data verbruikt, en veel minder mensen bellen en smsen. dit kost de provider geld. dus tuurlijk zullen ze de prijzen verhoogd hebben, zonder de afspraken.
Chickz Rule!!!!
pi_105291858
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:13 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Je hebt de OP niet gelezen he?
nee lees m nu pas :P
blijkbaar ben ik een agressief persoon die niet open staat voor een tegenargument.
zo dan weten jullie dat alvast
Chickz Rule!!!!
pi_105291888
Ik sms!
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 13:16:22 #93
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105291898
Net op Twitter :D
AlexanderNL twitterde op woensdag 07-12-2011 om 12:36:03 Dat ze prijsafspraken maken is tot daar aan toe, maar dat ze óndanks dat geen fatsoenlijk 3G bereik willen leveren is raaaaar. reageer retweet
With four other people
And aliens
  woensdag 7 december 2011 @ 13:16:48 #94
65252 Bart
pi_105291911
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:14 schreef knappekloon het volgende:

[..]

het punt is dat iedereen tegenwoordig whatsappt en data verbruikt, en veel minder mensen bellen en smsen. dit kost de provider geld. dus tuurlijk zullen ze de prijzen verhoogd hebben, zonder de afspraken.
Misschien niet allemaal, of misschien wel minder hoog. Dat weet je dus niet.
pi_105291951
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:16 schreef Etcetera het volgende:
Net op Twitter :D
AlexanderNL twitterde op woensdag 07-12-2011 om 12:36:03 Dat ze prijsafspraken maken is tot daar aan toe, maar dat ze óndanks dat geen fatsoenlijk 3G bereik willen leveren is raaaaar. reageer retweet
ach dat zijn zeikerds.
99.6 procent van nederland is gedekt, als je de dekking vergelijkt met andere landen , is het bij andere landen gemiddeld 80 procent. en ja dit heeft te maken met dat nederland klein en dichtbevolkt is.
vaak vergeten mensen dat de providers niet overal antennemasten mogen plaatsen, 'en dat de gemeentes de palen afwijzen.
Chickz Rule!!!!
pi_105291962
Wat Bart dus zegt. Waarom kan ik nou niet quoten. :(

En je moet een goede reden hebben om een hogere prijs te vragen dan de rest, anders stappen klanten over. Dat doen ze niet als die prijzen kunstmatig hoog worden gehouden door de aanbieders.
pi_105291988
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:16 schreef Bart het volgende:

[..]

Misschien niet allemaal, of misschien wel minder hoog. Dat weet je dus niet.
nee daar heb je gelijk in.
Ik vind het vooral dat er nogal wat ophef over is. Zullen sommige mensen nou echt denken dat de prijs anders 2 keer zo laag zal zijn? Nee dat gebeurt natuurlijk nooit!!
Chickz Rule!!!!
  woensdag 7 december 2011 @ 13:19:37 #98
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_105291995
dus of er een prijsverhoging noodzakelijk is vanwege het toegenomen dataverbruik is een andere discussie dan die over de verboden prijsafspraken.
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 13:20:30 #99
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105292026
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef knappekloon het volgende:

[..]

ach dat zijn zeikerds.
99.6 procent van nederland is gedekt, als je de dekking vergelijkt met andere landen , is het bij andere landen gemiddeld 80 procent. en ja dit heeft te maken met dat nederland klein en dichtbevolkt is.
vaak vergeten mensen dat de providers niet overal antennemasten mogen plaatsen, 'en dat de gemeentes de palen afwijzen.
Ik heb een tijdje meegelezen over problemen van Hi op de universiteit of hoge school van Nijmegen. Hun reactie: doordat er meer mensen gebruik maken van het netwerk, wordt het trager of werkt het niet. Dan doe je écht iets fout hoor :')
With four other people
And aliens
pi_105292039
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef Soempie het volgende:

En je moet een goede reden hebben om een hogere prijs te vragen dan de rest, anders stappen klanten over. Dat doen ze niet als die prijzen kunstmatig hoog worden gehouden door de aanbieders.
dan stappen ze toch lekker over. dan zijn ze evenveel geld kwijt.
alle abonnementen van telefonie zijn precies hetzelfde sinds 3 jaar. er zijn heeeele kleine verschillen maar uiteindelijk ben je bij elke provider net zo duur uit.
Chickz Rule!!!!
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 13:21:38 #101
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105292055
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef Soempie het volgende:

Heb je een addblock draaien :?
With four other people
And aliens
  woensdag 7 december 2011 @ 13:22:05 #102
30252 Soempie
Procreating
pi_105292078
Geen addblock. :N
  woensdag 7 december 2011 @ 13:22:08 #103
65252 Bart
pi_105292080
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:21 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Heb je een addblock draaien :?
Dat dus?

edit: niet dus.
  woensdag 7 december 2011 @ 13:22:22 #104
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105292086
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef knappekloon het volgende:
is het bij andere landen gemiddeld 80 procent.
Dat heeft er natuurlijk geen bal mee te maken.
pi_105292089
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:20 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje meegelezen over problemen van Hi op de universiteit of hoge school van Nijmegen. Hun reactie: doordat er meer mensen gebruik maken van het netwerk, wordt het trager of werkt het niet. Dan doe je écht iets fout hoor :')
haha ja nogal. je moet wel rekenigng houden met genoeg capaciteit. bij oud en nieuw, okee, maar daarbuiten...
Chickz Rule!!!!
  woensdag 7 december 2011 @ 13:22:32 #106
30252 Soempie
Procreating
pi_105292095
Knappek, er waren al eerder prijsafspraken tussen deze drie he, dus het verbaast me niks dat het weinig scheelt. :')
  woensdag 7 december 2011 @ 13:23:54 #107
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105292148
De NMA valt niet zomaar binnen. Dat doen ze alleen als er wat aan de hand is of het er enorm op lijkt. De klokkenluider is een oud directielid.
  woensdag 7 december 2011 @ 13:23:55 #108
65252 Bart
pi_105292149
Soempie:
http://www.fok.nl/gm/diagnosticstool
Wat komt daaruit?
pi_105292163
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:22 schreef Soempie het volgende:
Knappek, er waren al eerder prijsafspraken tussen deze drie he, dus het verbaast me niks dat het weinig scheelt. :')
daarom, het was al veel eerder bekend, waarom staat het nu dan opeens in het nieuws en zijn er nu invallen geweest?

Ik vind het maar een klein verschil, economische gronden en onrechtvaardige gronden om dingen te wijzigen, aan te passen en in te stellen.
Ik vind economie altijd een gemeen spelletje voor de consument, of er nu prijsafspraken worden gemaakt of niet...
Chickz Rule!!!!
pi_105292191
t
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:22 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat heeft er natuurlijk geen bal mee te maken.
jawel. nederlanders zijn gewoon verwend.
Chickz Rule!!!!
  woensdag 7 december 2011 @ 13:24:59 #111
30252 Soempie
Procreating
pi_105292193
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:23 schreef Bart het volgende:
Soempie:
http://www.fok.nl/gm/diagnosticstool
Wat komt daaruit?
groene vinkjes

en een host file oke.

Heb ik dan wel een addblocker?
  woensdag 7 december 2011 @ 13:25:11 #112
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105292203
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:24 schreef knappekloon het volgende:

[..]

daarom, het was al veel eerder bekend
Nee, dat was een andere keer.

quote:
waarom staat het nu dan opeens in het nieuws en zijn er nu invallen geweest?
Omdat het nu opnieuw aan de hand is.
  woensdag 7 december 2011 @ 13:26:08 #113
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105292234
quote:
t

[..]

Wat is dat nou voor onzin? Wij moeten hier met minder genoegen nemen omdat ze dat in andere landen ook moeten? :')

Okay, vanavond voor jou alleen een kommetje maispap en een vies glaasje slootwater, okay? Daar moeten ze in andere landen immers ook genoegen mee nemen.
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 13:26:08 #114
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105292235
quote:
t

[..]

True, maar dat betekend niet dat het ineens minder hoeft te worden lijkt me :P
With four other people
And aliens
  woensdag 7 december 2011 @ 13:26:32 #115
65252 Bart
pi_105292245
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:24 schreef Soempie het volgende:

[..]

groene vinkjes

en een host file oke.

Heb ik dan wel een addblocker?
Nee, zou goed moeten zijn dan... Post anders je klacht even hier, zijn er schijnbaar meer die er last van hebben:
Kan soms niet quoten!
  woensdag 7 december 2011 @ 13:26:37 #116
30252 Soempie
Procreating
pi_105292248
quote:

[..]

daarom, het was al veel eerder bekend, waarom staat het nu dan opeens in het nieuws en zijn er nu invallen geweest?

Toen is er ook ingegrepen he.

Sorry, maar ik ben er klaar mee. :D

quote:
t

[..]

Wat een drogreden. :o
  woensdag 7 december 2011 @ 13:27:01 #117
30252 Soempie
Procreating
pi_105292268
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:26 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor onzin? Wij moeten hier met minder genoegen nemen omdat ze dat in andere landen ook moeten? :')

Okay, vanavond voor jou alleen een kommetje maispap en een vies glaasje slootwater, okay? Daar moeten ze in andere landen immers ook genoegen mee nemen.
Thank you. _O_
pi_105292271
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:26 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

ik bedoelde het sarcastisch. ik ben hartstikke blij dat ik zo verwend ben *O*
Chickz Rule!!!!
  woensdag 7 december 2011 @ 13:27:40 #119
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105292287
Oh, nu is het opeens sarcastisch. Right :')
  woensdag 7 december 2011 @ 13:28:07 #120
65252 Bart
pi_105292300
:D
pi_105292319
ik durf hier geen discussie meer aan te gaan, zo fel reageren jullie op mij :X
Chickz Rule!!!!
  woensdag 7 december 2011 @ 13:30:17 #122
65252 Bart
pi_105292383
Welnee, bij Nem moet je gewoon een beetje tussen de regels doorlezen :P.
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 13:30:19 #123
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105292385
Ik vind het nog wel meevallen, moet je MM en PS soms te keer zien gaan tegen elkaar ;)
With four other people
And aliens
  woensdag 7 december 2011 @ 13:30:42 #124
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_105292407
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:28 schreef knappekloon het volgende:
dat komt omdat je nogal stellig en star in de hoek van de door ons schuldig bevonden partij staat en niet echt open lijkt te staan voor discussie.

En nu ga ik weer aan het werk :)
  woensdag 7 december 2011 @ 13:30:44 #125
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105292408
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:28 schreef knappekloon het volgende:
:D We reageren gewoon direct als er onzin verkondigd wordt :+
  woensdag 7 december 2011 @ 13:30:56 #126
30252 Soempie
Procreating
pi_105292415
Je gaat ook zo lekker hardnekkig door. O+ Dan blijven er reacties komen.
  woensdag 7 december 2011 @ 13:31:09 #127
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105292420
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:30 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

dat komt omdat je nogal stellig en star in de hoek van de door ons schuldig bevonden partij staat en niet echt open lijkt te staan voor discussie.

En nu ga ik weer aan het werk :)
Dat dus :)
  woensdag 7 december 2011 @ 13:33:18 #128
65252 Bart
pi_105292482
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 13:34:15 #129
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105292519
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:33 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Die blijft briljant :')
With four other people
And aliens
  woensdag 7 december 2011 @ 13:35:08 #130
65252 Bart
pi_105292557
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:34 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ja he :D. Vroeger was ik ook zo, maar tegenwoordig al een stuk minder. Denk gewoon telkens aan dat plaatje als er weer een discussie dreigt :D.
  woensdag 7 december 2011 @ 13:35:50 #131
30252 Soempie
Procreating
pi_105292587
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:34 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Het is ook zo waar. :D

Ik heb nog regelmatig dat ik hele stukken tik en als ik dan op invoeren wil drukken word ik zo moe van mezelf dat ik alles maar weer delete. Vooral in WGR en POL. Ik lees daar heel veel, maar bescherm mezelf een beetje door maar niet te posten. :D
  woensdag 7 december 2011 @ 13:36:44 #132
65252 Bart
pi_105292621
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:35 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik heb nog regelmatig dat ik hele stukken tik en als ik dan op invoeren wil drukken word ik zo moe van mezelf dat ik alles maar weer delete. Vooral in WGR en POL. Ik lees daar heel veel, maar bescherm mezelf een beetje door maar niet te posten. :D
Heeeeeel herkenbaar :D.
  woensdag 7 december 2011 @ 13:37:09 #133
65252 Bart
pi_105292636
"Ach laat ook maar, waar maak ik me eigenlijk druk om :D". Dat moet je gewoon denken, veel beter voor je hart :P.
  woensdag 7 december 2011 @ 13:45:48 #134
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator woensdag 7 december 2011 @ 13:46:55 #135
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105292986
:W moet toch nog even ingaan op wat knappekloon zegt: omdat iets redelijk bekend is of aangenomen kan worden dat het gebeurd is iets geen nieuws meer? Als het strafbaar is hoe kun je daar dan zo makkelijk overheen stappen? Net alsof het misbruik door priesters geen nieuws meer is want iedereen weet immers dat dat gebeurd :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 7 december 2011 @ 13:47:25 #136
65252 Bart
pi_105293005
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:45 schreef MadMaster het volgende:
Lachen in dit topic, zeg... _O-
Nog gefeli trouwens, zag dat je een examen had gehaald? Whisky las ik iets over?
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 13:48:05 #137
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105293036
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:35 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ja _O-
With four other people
And aliens
  woensdag 7 december 2011 @ 13:49:28 #138
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_105293088
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:47 schreef Bart het volgende:

[..]

Nog gefeli trouwens, zag dat je een examen had gehaald? Whisky las ik iets over?
Ja, examen gehaald en bezig met een wedstrijdje m.b.t. whisky.
Die 2 dingen staan echter los van elkaar en moet je niet door elkaar halen... :P

En maak je als MOD s.v.p. nuttig door die kut-SNS een note of ban te geven.
Irritante banners! :(
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 13:49:54 #139
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105293103
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:49 schreef MadMaster het volgende:

[..]

_O-

* Etcetera pakt alvast popcorn :+
With four other people
And aliens
  woensdag 7 december 2011 @ 13:51:13 #140
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_105293154
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:49 schreef Etcetera het volgende:

[..]

_O-

* Etcetera pakt alvast popcorn :+
Ik kan me zo voorstellen dat een MOD de geluiden die hij/zij oppikt doorspeelt aan de opper-MODS/-eigenaren...
  woensdag 7 december 2011 @ 13:51:37 #141
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105293173
  woensdag 7 december 2011 @ 13:52:16 #142
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105293194
quote:
Neem je toch een abo? 8-)
  woensdag 7 december 2011 @ 13:52:38 #143
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 13:54:18 #144
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105293272
quote:
:D Ik kan me voorstellen dat het wel zo een beetje voelt :P
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:51 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik kan me zo voorstellen dat een MOD de geluiden die hij/zij oppikt doorspeelt aan de opper-MODS/-eigenaren...
Met 2 topics in BUG denk ik dat de opperhoofden het nu wel weten ;)
With four other people
And aliens
  woensdag 7 december 2011 @ 13:55:18 #145
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_105293316
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:54 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Met 2 topics in BUG denk ik dat de opperhoofden het nu wel weten ;)
Waarom dan niet even een response daarop in die topics?
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 13:56:00 #146
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105293349
Hoe moet ik dat nou weten :P
With four other people
And aliens
  woensdag 7 december 2011 @ 13:56:13 #147
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105293361
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:55 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Waarom dan niet even een response daarop in die topics?
Dat vind ik ook stuitend. Wel vaker iets met een bugje gedaan en antwoorden laten lang op zich wachten
  woensdag 7 december 2011 @ 13:56:55 #148
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_105293394
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:56 schreef Etcetera het volgende:
Hoe moet ik dat nou weten :P
Waarom weet je dan nu wel dat de opperhoofden het al weten?
  woensdag 7 december 2011 @ 13:57:42 #149
30252 Soempie
Procreating
pi_105293412
De SC-discussiedag. :D
  woensdag 7 december 2011 @ 13:57:45 #150
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_105293414
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:56 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat vind ik ook stuitend. Wel vaker iets met een bugje gedaan en antwoorden laten lang op zich wachten
Ja, gezichtsverlies en zo.
Neem aan dat de SNS die banners ook niet gratis mag plaatsen, dus er zql wel een financieel belang zijn ook...
  woensdag 7 december 2011 @ 13:58:05 #151
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 7 december 2011 @ 13:59:13 #152
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105293464
Ik denk dat het door het weer komt.
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 14:01:47 #153
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105293576
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:56 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Waarom weet je dan nu wel dat de opperhoofden het al weten?
Dat weet ik niet, ik zei dat ik dat denk :P
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:58 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ja, dit hele topic gaat nergens over, geweldig!! *O*
Gezellig he :D
With four other people
And aliens
  woensdag 7 december 2011 @ 14:02:13 #154
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 7 december 2011 @ 14:03:11 #155
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105293638
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:02 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Of juist weer niet...
Tja, het is weer die tijd van de maand he :+
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 14:04:06 #156
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105293673
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:03 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Tja, het is weer die tijd van de maand he :+
Niet bij mij hoor :+
With four other people
And aliens
  woensdag 7 december 2011 @ 14:04:33 #157
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 7 december 2011 @ 14:09:58 #158
65252 Bart
pi_105293933
quote:

[..]

Ja, examen gehaald en bezig met een wedstrijdje m.b.t. whisky.
Die 2 dingen staan echter los van elkaar en moet je niet door elkaar halen... :P
Ik dacht inderdaad dat je een whisky-examen ofzo had gedaan :'). Maar niet dus :D.
quote:
Ik zie die banners niet :7. Maar voor al je problemen met banners:
[CENTRAAL] Bannerproblemen #2
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 14:10:39 #159
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105293955
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:09 schreef CruellaDeVil11 het volgende:
Toen ik 6 jaar geleden in de vierde klas van de middelbare school zat kreeg een van mijn klasgenotes een stiekeme relatie met de leraar tekenen. Zij was toen nog maar 16 jaar oud en hij al midden dertig. Hoewel 16 jaar de wettelijke leeftijd voor seksuele gemeenschap is, kon het gewoon niet odat zij zijn leerlinge was. We wisten niet meteen of het nou echt aan de gang was wel zagen we haar en haar beste vriendin verdacht vaak met hem op straat lopen buiten schooltijd om. Haar vriendin had een relatie, maar de geruchten gingen dat hij met beiden naar bed ging. Het was inderdaad enorm opvallend dat zij opeens 9ens en 10en haalden terwijl haar talent echt heel middelmatig was. Hun excuus waas dat zij samenwerkten aan de productie van de schoolmusical, maar stiekem hadden ze gewoon seks met elkaar.

Toen we twee jaar later afstudeerden werden er speeches gehouden en verschillende leerlingen werden beloond voor hun harde werk en kregen geldprijzen Het viel mijn ouders, en die van vriendinnen, wel erg op dat Anna (zo heette ze) overladen werd met allemaal prijzen en haar naam wel erg vaak werd genoemd. Het was niet zo vreemd, de leraar die de speeches organiseerde was de tekenleraar. Wij vonden het enorm ongepast dat er van de zoveel havo en vwo leerlingen de hele tijd maar een meisje onder de loep werd gehouden. Zeker omdat er ook andere leerlingen inzet hadden getoond voor de school.

Na mijn middelbare school ben ik verhuisd naar een andere stad en ik hoorde niks meer van Anna of de tekenleraar. Totdat ik laatst een oud klasgenoot zag die me wist te vertellen dat zij meteen waren gaan samenwonen na haar dilomauitreiking, en dat hij nog steeds les geeft. ook wist hij dat die leraar hiervoor al een affaire heeft gehad met een andere leerlinge, die stuk was gelopen toen zij van school ging. Vroeger had ik het afgedaan als roddels, maar van die klasgenoot wist ik dat hij oprecht was. Ergens draaide mijn maag zich om, want ik vond het zo walgelijk dat iemand die zo onprofessioneel is en bovendien ook efebofiel gewoon les mag blijven geven. Toen het hele Anna en de tekenleraar verhaal uitkwam werd zij door de klas uitgekotst (geen wonder, omdat zij seks had voor hogere cijfers), maar hij is er zelf niet eens op aangesproken. Ik heb het nog nagecheckt op Facebook en zij hebben inderdaad een relatie met elkaar.

Het zit me echt enorm dwars dat zo'n man de komende generaties nog misbruik kan maken van onzekere jongen meisjes, want Anna was echt een van de meest onzekere meiden die ik kende. Hoewel het 6 jaar geleden is, wil ik toch nog een klacht indienen. Maar waar? Mijn oude school zal denk ik weinig actie ondernemen, is er een plek hogerop die er voor zorgt dat die man gestraft wordt?
OP even gequote. Pareltje wel :P
With four other people
And aliens
  woensdag 7 december 2011 @ 14:12:40 #160
65252 Bart
pi_105294041
quote:
  woensdag 7 december 2011 @ 14:15:34 #161
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_105294498
Er gebeurt niks als ik erop klik.
  woensdag 7 december 2011 @ 14:22:50 #163
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 7 december 2011 @ 14:24:49 #164
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105294589
pi_105294652
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:22 schreef MadMaster het volgende:
Echt helemaal niks?
Jawel, dan krijg ik het als popupafbeelding, maar het was ook niet serieus bedoeld. Ik had verwacht dat het naar een petitie zou linken.
  woensdag 7 december 2011 @ 14:30:02 #166
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105294778
4 Februari gaat Lowlands in de verkoop. Prijs: 185 eu, dankzij de BTW-stijging.
pi_105295117
quote:
hahaha heel leuk, ik heb m opgeslagen.
die ga ik nog een keer gebruiken!!
(sorry day ik effe een tijdje niet heb gereageerd, kwamen klanten binnen)
Chickz Rule!!!!
  woensdag 7 december 2011 @ 14:41:23 #168
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105295184
Claudia de Breij vindt zichzelf slimmer dan Dion Graus
  woensdag 7 december 2011 @ 14:42:01 #169
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105295206
Goed nieuws:

quote:
"Scientists have developed a vaccine that protects mice against a deadly form of the Ebola virus. First identified in 1976, Ebola fever kills more than 90% of the people it infects. The researchers say that this is the first Ebola vaccine to remain viable long-term and can therefore be successfully stockpiled. The results are reported in the journal Proceedings of National Academy of Sciences (abstract)."
  woensdag 7 december 2011 @ 14:43:50 #170
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105295275
Oh, en de Russen hebben aangekondigt binnen 5 jaar een mammoet te hebben gekloond.
  woensdag 7 december 2011 @ 14:50:20 #171
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 7 december 2011 @ 14:50:32 #172
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105295502
Wow, dit had ik niet achter Yvonne Jaspers gezocht :D

quote:
De blondine wil niet dat haar zoon en dochter, de 4-jarige Tijl en 6-jarige Keesje, worden opgevoed als 'Amsterdammertjes, kinderen die weten wat er in de wereld te koop is, streetwise zijn, assertief en zelfstandig'. "Ik veroordeel dat niet, maar het past niet bij mij", zegt ze. "Ik wil Keesje echt kind laten zijn en zo lang mogelijk naïef houden."
  woensdag 7 december 2011 @ 14:54:25 #173
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_105295665
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
Wow, dit had ik niet achter Yvonne Jaspers gezocht :D

[..]

Was afgelopen week een rel, incl. de nodige doodsbedreigingen aan 'die bitch die onze stad afvalt'...
  woensdag 7 december 2011 @ 14:59:44 #174
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105295884
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:54 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Was afgelopen week een rel, incl. de nodige doodsbedreigingen aan 'die bitch die onze stad afvalt'...
Ja, daar moet je dan weer een paar achterlijke lui voor hebben die denken dat hun stadje heilig is :')
(en JA, dat geld voor iedere stad).
  woensdag 7 december 2011 @ 15:03:42 #175
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_105296020
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:59 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ja, daar moet je dan weer een paar achterlijke lui voor hebben die denken dat hun stadje heilig is :')
(en JA, dat geld voor iedere stad).
Incl. Lange Frans natuurlijk weer... :')
  woensdag 7 december 2011 @ 15:09:45 #176
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105296262
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Incl. Lange Frans natuurlijk weer... :')
Echt waar? Wat een flapdrol is het ook :')
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 15:15:45 #177
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105296462
Ik heb een laptop voor m'n werk, maar die staat nu voor langere tijd op m'n bureau (ik gebruik 'm wel). Ik heb gelezen dat je de accu er dan beter uit kunt halen :?
With four other people
And aliens
  woensdag 7 december 2011 @ 15:17:24 #178
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105296523
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een laptop voor m'n werk, maar die staat nu voor langere tijd op m'n bureau (ik gebruik 'm wel). Ik heb gelezen dat je de accu er dan beter uit kunt halen :?
Dat wordt wel eens gezegd ja. Maar bedenk je dan wel dat als je de stekker er per ongeluk uittikt, je alles kwijt bent waar je mee bezig was :P
  woensdag 7 december 2011 @ 15:17:50 #179
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 7 december 2011 @ 15:20:05 #180
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105296614
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:17 schreef MadMaster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')

Goosfraba!
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 15:20:53 #181
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105296649
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:17 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat wordt wel eens gezegd ja. Maar bedenk je dan wel dat als je de stekker er per ongeluk uittikt, je alles kwijt bent waar je mee bezig was :P
Ik zat me vooral af te vragen hoe ik dat dan moet doen _O-
With four other people
And aliens
  woensdag 7 december 2011 @ 15:21:50 #182
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105296682
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:20 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik zat me vooral af te vragen hoe ik dat dan moet doen _O-
Ik weet niet hoe je aansluit eruit ziet maar sommige stekkers vallen er snel uit als je achter het snoer blijft hangen of je verplaatst je laptop een stukje.
  woensdag 7 december 2011 @ 15:22:38 #183
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105296714
Trouwens, wat een soap daar bij Ajax: http://www.nu.nl/sport/26(...)-geding-cruijff.html

Ik vind dat C. een punt heeft maar er is nu zoveel geouwehoer en gehannes dat ik denk dat 'ie er ook niet lang meer zit.
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 15:24:15 #184
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105296769
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:21 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je aansluit eruit ziet maar sommige stekkers vallen er snel uit als je achter het snoer blijft hangen of je verplaatst je laptop een stukje.
Aansluiting voor het opladen zit aan de linkerzijkant, achter die kabel blijf ik niet zo even hangen :)
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 15:25:55 #185
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105296834
Oh en het is een Dell Latitude E5410 :P
With four other people
And aliens
pi_105297146
haha ik lees net een vraag op goeievraag.nl

1azlef1 (28)
Is het normaal dat ik naar toilet moet maar dat er niks uit komt?

zou het meschien komen omdat ik der voor een hep afgetrokken en dat er een paar druppels sperma uit
Chickz Rule!!!!
pi_105297324
:W
pi_105297330
Chickz Rule!!!!
  woensdag 7 december 2011 @ 15:41:18 #189
65252 Bart
pi_105297422
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:34 schreef knappekloon het volgende:

1azlef1 (28)

zou het meschien komen omdat ik der voor een hep afgetrokken en dat er een paar druppels sperma uit
Goeie vraag.
  woensdag 7 december 2011 @ 15:43:10 #190
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105297487
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:24 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Aansluiting voor het opladen zit aan de linkerzijkant, achter die kabel blijf ik niet zo even hangen :)
Suit yourself :)
  woensdag 7 december 2011 @ 15:43:46 #191
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105297521
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:34 schreef knappekloon het volgende:

1azlef1 (28)

WC-bezoek na seks is niet zo gek. Maar als die kerel 28 is en zich dat nu pas afvraagt.... :X
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 15:43:51 #192
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105297523
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:43 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Suit yourself :)
Ik kijk morgen vrijdag wel, ben nu zo vrij :P
With four other people
And aliens
  woensdag 7 december 2011 @ 16:08:28 #193
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_105298406
Vermoeiend...
Mensen die nergens moeite voor doen en vervolgens miepen dat ze pas nadat een evenement begonnen is geïnformeerd worden... :O
  woensdag 7 december 2011 @ 16:09:29 #194
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_105298441
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:25 schreef Etcetera het volgende:
Oh en het is een Dell Latitude E5410 :P
O, dat zijn lekkere masjientjes.
Heb nog een oude en dat is de huiskamer laptop geworden... :D
  woensdag 7 december 2011 @ 16:15:53 #195
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105298669
  woensdag 7 december 2011 @ 16:27:32 #196
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105299118
WTF: Kanonskogel Mythbusters vliegt door huis en auto

De weg die dat ding aflegt :D
pi_105299310
mag ik jullie wat vragen?
Ik heb mijn huis te koop staan op funda en ik vind dat de foto's niet mooi zijn en wil ze laten veranderen door de makelaar.
Mijn vriend zei dat hij dat niet nodig vindt.
dus ik zou graag van jullie een mening willen hebben :?

http://www.funda.nl/koop/zutphen/huis-47148069-stokebrand-576/
Chickz Rule!!!!
  woensdag 7 december 2011 @ 16:34:30 #198
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105299367
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:32 schreef knappekloon het volgende:
Ik heb mijn huis te koop staan op funda en ik vind dat de foto's niet mooi zijn en wil ze laten veranderen door de makelaar.

Ik zie er niet zoveel mis aan. Maar misschien dat je een paar fotos van binnen opnieuw kunt maken maar dan met het licht aan. Dat is wat warmer en uitnodigender.
  Moderator woensdag 7 december 2011 @ 17:01:29 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105300416
Zo, weer wakker :O :@
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 7 december 2011 @ 17:17:23 #200
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105301063
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:01 schreef MaJo het volgende:
Zo, weer wakker :O :@
Gaat lekker :')

Ik ga zo een experiment met eten uitvoeren. Er zullen in ieder geval gerookte champignons bij zitten :9
pi_105301096
quote:

Niets mis mee imho

Ik heb ze veel erger gezien
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  Moderator woensdag 7 december 2011 @ 17:19:47 #202
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105301146
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:17 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Gaat lekker :')

Ik ga zo een experiment met eten uitvoeren. Er zullen in ieder geval gerookte champignons bij zitten :9
Ja ik slaap weer meer dan ooit :@ maar zolang ik slaap ben ik niet duizelig en misselijk en de dag gaat sneller. Ik kan nu niet meer lopen van de duizeligheid, erg fijn :')

Enne iew dat lijkt me niks :X wat gaat er nog meer in?
pi_105301973
quote:

Prima foto's. Je wil ze wat gelikter hebben? Zou ik niet doen, hebben de potentiële kopers toch wel door als het te nep is. Nu laat jij het zien zoals het is, en dat is gewoon goed.
pi_105302018
dankjewel voor jullie reacties over funda.
Chickz Rule!!!!
  woensdag 7 december 2011 @ 18:03:48 #205
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105302886
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja ik slaap weer meer dan ooit :@ maar zolang ik slaap ben ik niet duizelig en misselijk en de dag gaat sneller. Ik kan nu niet meer lopen van de duizeligheid, erg fijn :')

Enne iew dat lijkt me niks :X wat gaat er nog meer in?
Dat is heul lekker :9

Verder: pasta, saus van gevogeltefond, room uien, kerry, beetje rode wijn, parmezaanse kaas, knoflook :9
  woensdag 7 december 2011 @ 18:22:19 #206
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_105303612
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_105303667
Op weg naar huis?
  woensdag 7 december 2011 @ 18:24:42 #208
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_105303724
Net thuis gekomen :)
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_105303781
Vertel, hoe was je avontuur?
  woensdag 7 december 2011 @ 18:27:50 #210
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_105303872
Ja helemaal geweldig. Was het beste wat ik ooit gedaan heb! En eigenlijk was de natuur en zo die we gezien hebben en de wandelingen net zo fantastisch als Vegas zelf :)
Live from Chicago
pi_105304017
Lijkt mij ook.
Nog wel die kermisdingen gedaan?
  woensdag 7 december 2011 @ 18:30:56 #212
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105304053
De omgeving vind ik doorgaans nog interessanter dan Vegas zelf :Y
  woensdag 7 december 2011 @ 18:32:28 #213
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_105304128
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:30 schreef wyccie het volgende:
Lijkt mij ook.
Nog wel die kermisdingen gedaan?
Oh absoluut! twee dromen uitgekomen wat dat betreft: de achtbaan in New York New York en Zumanity van Cirque du Soleil gezien :)

En zelf de Vegas strip opgereden :7
Live from Chicago
pi_105304138
In welke fysieke winkel zou ik voor een paar euro een webcam kunnen halen?
  woensdag 7 december 2011 @ 18:34:52 #215
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105304252
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Oh absoluut! twee dromen uitgekomen wat dat betreft: de achtbaan in New York New York en Zumanity van Cirque du Soleil gezien :)

Speelt Zumanity nog? :D

Langlopende show dan. Wilde ik ook graag heen maar is toen helaas niet gelukt.
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 18:34:58 #216
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105304256
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef wyccie het volgende:
Dixons?
With four other people
And aliens
pi_105304564
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:

Super.
Ooit zal ik naar Amerika gaan. :)
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:34 schreef Etcetera het volgende:

Dixons?
Dacht dat die best duur was, maar zie al webcams van 10 euro staan.
Niet zo goedkoop als die Chinese webshops ( 3 euro :D), maar wel zo makkelijk, snel en kwalitatief beter. ^O^
  woensdag 7 december 2011 @ 18:43:01 #218
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105304629
Goedenavond! Vandaag hele dag cursus gehad! Straks nog wat voor m'n werk doen en morgen weer naar cursus en dan weekend *O*
Make love, not war ☮
  woensdag 7 december 2011 @ 19:18:15 #219
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_105306364
heb ik hier nog wat gemist?
Live from Chicago
  woensdag 7 december 2011 @ 19:21:53 #220
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_105306544
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mij?
  woensdag 7 december 2011 @ 19:23:04 #221
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_105306606
sowieso!
Live from Chicago
  woensdag 7 december 2011 @ 19:23:22 #222
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_105306621
ik jou ook hoor!
  woensdag 7 december 2011 @ 19:28:50 #223
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_105306895
ha mooi :P
Live from Chicago
  woensdag 7 december 2011 @ 19:44:59 #224
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105307712
Hopie!
pi_105307751
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  woensdag 7 december 2011 @ 19:48:02 #226
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_105307900
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
Hopie!
Stapelen?!
  woensdag 7 december 2011 @ 19:52:02 #227
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_105308147
wat een vaag figuur in DWDD zeg
  woensdag 7 december 2011 @ 20:02:09 #228
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_105308741
trouwens ook weer even knallende resultaten gehaald dit trimester :) 3.85 totaal gemiddelde *O*
Live from Chicago
  Moderator woensdag 7 december 2011 @ 20:03:10 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105308796
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
wat een vaag figuur in DWDD zeg
Wie dan? Zet hem net aan en nu zit Maarten van Rossem er O+
  Moderator woensdag 7 december 2011 @ 20:03:56 #230
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_105308837
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
trouwens ook weer even knallende resultaten gehaald dit trimester :) 3.85 totaal gemiddelde *O*
Uit hoeveel, 4 of 5?
  woensdag 7 december 2011 @ 20:04:57 #231
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_105308889
4 :) twee vakken 4.0, wiskunde een 3.7
Live from Chicago
  woensdag 7 december 2011 @ 20:06:16 #232
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_105308956
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Een of andere kunstenaar die een kunstwerk wil gaan maken maar dat is eigenlijk een hekwerk met poort met diverse verwijzingen naar een concentratiekamp.
En dat ging hij nogal krom en ongefundeerd verdedigen
  woensdag 7 december 2011 @ 20:08:02 #233
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_105309055
En ik vind Maarten van Rossem vaak ook leuk om naar te luisteren, nu zeker :)
pi_105309170
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er nog een over van mijn oude laptop. Mag je zo hebben. Mijn huidige laptop heeft er een ingebouwd maar zelfs daarvóór had ik hem al 2 jaar niet gebruitk.
pi_105309283
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:10 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb er nog een over van mijn oude laptop. Mag je zo hebben. Mijn huidige laptop heeft er een ingebouwd maar zelfs daarvóór had ik hem al 2 jaar niet gebruitk.
Dat is lief.
Hoe zit het met de installatie, of is het niet nodig?
pi_105309361
:W goedenavond :)

Gekte bij Bijlmer-ArenA :D allemaal Ajax-gekken :P
pi_105309613
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat is lief.
Hoe zit het met de installatie, of is het niet nodig?
De cd-rom ligt hier naast me :D Ik had toevallig net opgeruimd en zat me af te vragen wat ik ermee zou doen.
pi_105309647
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:22 schreef MadMaster het volgende:
En sneller dan ik had verwacht, de uitslag van mijn examen afgelopen maandag ontvangen.
Resultaat: Geslaagd... *O*
*O* gefeliciteerd
  woensdag 7 december 2011 @ 20:23:47 #239
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105309776
MM, je post helemaal gemist. *O* Gefeliciteerd!
Make love, not war ☮
pi_105310991
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:20 schreef B.ertha het volgende:

[..]

De cd-rom ligt hier naast me :D Ik had toevallig net opgeruimd en zat me af te vragen wat ik ermee zou doen.
ik zie een deal ^O^
  woensdag 7 december 2011 @ 21:24:55 #241
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105313540
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:06 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

Een of andere kunstenaar die een kunstwerk wil gaan maken maar dat is eigenlijk een hekwerk met poort met diverse verwijzingen naar een concentratiekamp.
En dat ging hij nogal krom en ongefundeerd verdedigen
Dat was gisteren :D
  woensdag 7 december 2011 @ 21:25:44 #242
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105313605
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

MvR is trouwens zo'n persoon die ik op bepaalde vlakken fantastisch vind en op bepaalde vlakken een ontzettende zeurkous :D
pi_105313789
Kolonel Potter is dood. -O-
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  woensdag 7 december 2011 @ 21:27:58 #244
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105313835
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
Nu pas? :D
pi_105313936
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nu pas? :D
:Y 96 geworden.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  woensdag 7 december 2011 @ 21:34:36 #246
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_105314320
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat was gisteren :D
en vandaag in de reprise dus, maar dan alleen over dit ene stuk
  woensdag 7 december 2011 @ 21:36:34 #247
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105314468
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

en vandaag in de reprise dus, maar dan alleen over dit ene stuk
Ah..dat heb ik dan gemist :)

Bij Tussen Kunst en Kitsch vandaag trouwens 2 zilveren kandelaren: 35k-45k. Een schilderij van iemand opa: 200.000 dollar. Toe maar.
  woensdag 7 december 2011 @ 21:37:19 #248
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_105314512
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Bij Tussen Kunst en Kitsch vandaag trouwens 2 zilveren kandelaren: 35k-45k. Een schilderij van iemand opa: 200.000 dollar. Toe maar.
doe mij 1 zo'n kandelaar, dan kan ik straks ook nog een wasmachine en koelkast kopen als ik ga verhuizen :')
  woensdag 7 december 2011 @ 21:38:49 #249
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105314615
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

doe mij 1 zo'n kandelaar, dan kan ik straks ook nog een wasmachine en koelkast kopen als ik ga verhuizen :')
Waarom wil je ze niet allebei? Anders heb je maar de helft van de waarde, of minder.
pi_105314661
Waarom heb ik niet zo'n zolder.
pi_105314687
omdat je maar 1 kamer huurt?
  woensdag 7 december 2011 @ 21:40:47 #252
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_105314743
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Waarom wil je ze niet allebei? Anders heb je maar de helft van de waarde, of minder.
doe dan dat schilderijtje er ook maar bij :P
  woensdag 7 december 2011 @ 21:41:03 #253
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_105314762
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
misschien wel een zolderkamer
pi_105314793
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Oh ja. :P
Op onze zolder hadden we alleen kitsch. Zo'n schilderijtje van de Engelbewaarder.
  woensdag 7 december 2011 @ 21:43:59 #255
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105314945
In beide gevallen lag het meer aan de voorouders dan de zolder...
pi_105315929
Vandaag is ze weer eens in het nieuw

"Tanja Nijmeijer nog steeds overtuigd FARC-lid"

Ik snap niet dat dit nieuwswaarde heeft, of is het omdat ze vrouw is?
  woensdag 7 december 2011 @ 21:58:21 #257
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_105316052
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

Ik snap niet dat dit nieuwwaarde heeft, of is het omdat ze vrouw is?
scheelt me niks, al kreeg ze een hartinfarc
pi_105316416
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
Moest even nadenken... Je bedoelt die van M*A*S*H? Wereldserie!
pi_105316574
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:03 schreef Nico_S. het volgende:

[..]

Moest even nadenken... Je bedoelt die van M*A*S*H? Wereldserie!
Yep, that's the one.

Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 22:06:54 #260
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105316684
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

Ik snap niet dat dit nieuwswaarde heeft, of is het omdat ze vrouw is?
Ik denk omdat het best bijzonder is dat een Nederlandse er vrijwillig voor kiest om bij zo'n organisatie te gaan leven en voor ze wil vechten.
With four other people
And aliens
pi_105317510
:W en nu bedtijd :) :Z
pi_105317617
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef iamredleader het volgende:
:W en nu bedtijd :) :Z
Truste. :W
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 22:18:05 #263
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105317630
Damn 8)7
E. komt donderdag terug, gaat maandagochtend weer naar Limburg, komt 's avonds terug, moet dinsdags naar school, gaat woensdags weer naar Limburg en komt donderdags terug.
With four other people
And aliens
pi_105317703
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef Etcetera het volgende:
Damn 8)7
E. komt donderdag terug, gaat maandagochtend weer naar Limburg, komt 's avonds terug, moet dinsdags naar school, gaat woensdags weer naar Limburg en komt donderdags terug.
Ok, en wat is nu je klacht? Dat hij niet tot het einde van het jaar weg is?
  Redactie Frontpage woensdag 7 december 2011 @ 22:20:38 #265
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_105317871
Ik heb medelijden met hem vanwege z'n reisschema. Maar ben egoistisch genoeg dat ik blij ben dat hij er 's weekends gewoon is :P
With four other people
And aliens
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 7 december 2011 @ 22:21:32 #266
39237 crew  H_T
2733
pi_105317938
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat schilderij was toch 20k? Of kwam er na die kandelaars nog een schilderij?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 7 december 2011 @ 22:23:35 #267
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105318109
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dat schilderij was toch 20k? Of kwam er na die kandelaars nog een schilderij?
Ergens op het einde, van Joseph Raphael.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 7 december 2011 @ 22:25:35 #268
39237 crew  H_T
2733
pi_105318245
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:23 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ergens op het einde, van Joseph Raphael.
Dan was het een andere. Het schilderij dat ik bedoelde had geen vaststaande schilder
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 7 december 2011 @ 22:25:48 #269
39237 crew  H_T
2733
pi_105318260
@Nem ga jij een kaart kopen voor Lowlands?
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 7 december 2011 @ 22:33:40 #271
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105318866
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dan was het een andere. Het schilderij dat ik bedoelde had geen vaststaande schilder
Ik weet welke je bedoelt. Dat was van die Franse.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Nem ga jij een kaart kopen voor Lowlands?
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid: ja.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 7 december 2011 @ 22:33:55 #272
39237 crew  H_T
2733
pi_105318886
quote:
Redelijk, maar vind ze niet overdreven fantastisch
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 7 december 2011 @ 22:34:55 #273
39237 crew  H_T
2733
pi_105318965
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik weet welke je bedoelt. Dat was van die Franse.
Die ja :Y
quote:
[..]

Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid: ja.
Tof! Denk dat ik ook gewoon weer een kaart aanschaf. Nu nog mensen overtuigen dat ook te doen :P
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 7 december 2011 @ 22:36:28 #274
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105319075
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Die ja :Y

[..]

Tof! Denk dat ik ook gewoon weer een kaart aanschaf. Nu nog mensen overtuigen dat ook te doen :P
Ik denk dat de verkoop wederom snel zal gaan maar wel minder snel dan vorige keer :P
pi_105320466
Het hagelt en ik zit lekker binnen.

Ik wil dit jaar eigenlijk wel goede winterschoenen, die redelijk waterdicht, warm, een goede zool hebben, niet te lomp (moet bij jurk/rok kunnen) en niet te duur zijn.
Iemand idee voor een winkel/merk/schoen?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 7 december 2011 @ 23:14:15 #276
39237 crew  H_T
2733
pi_105321573
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:57 schreef wyccie het volgende:
Het hagelt en ik zit lekker binnen.

Ik wil dit jaar eigenlijk wel goede winterschoenen, die redelijk waterdicht, warm, een goede zool hebben, niet te lomp (moet bij jurk/rok kunnen) en niet te duur zijn.
Iemand idee voor een winkel/merk/schoen?
Damesschoenen behoren niet tot mijn sterke punten

Edit: of moet het hier grammaticaaltechnisch behoort zijn?
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_105321758
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Damesschoenen behoren niet tot mijn sterke punten
Niet? Daar gaan miljoenen in om.

Mag allebei, denk ik.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 7 december 2011 @ 23:20:30 #278
39237 crew  H_T
2733
pi_105321899
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef wyccie het volgende:

[..]

Mag allebei, denk ik.
In drugs- en vrouwenhandel ook. Je punt is?
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 7 december 2011 @ 23:34:11 #279
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105322455
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef wyccie het volgende:

[..]

Mag allebei, denk ik.
Maar de vraag is zo specifiek dat je gebruikerservaringen nodig hebt :)
pi_105322602
quote:
12s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In drugs- en vrouwenhandel ook. Je punt is?
Maar dat is illegaal.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
Maar de vraag is zo specifiek dat je gebruikerservaringen nodig hebt :)
Dat is ook wel zo.
  woensdag 7 december 2011 @ 23:38:27 #281
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105322625
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:37 schreef wyccie het volgende:

Maar dat is illegaal.

Dat ligt eraan tot welke stam je behoort.
  woensdag 7 december 2011 @ 23:48:53 #282
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 7 december 2011 @ 23:55:18 #283
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105323321
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie progressie:

5. MadMaster - 80 punten (vandaag) - 120 punten (totaal)

Bron
Wel erg leuk zoiets. Begrijp ik nu dat jullie allemaal gelapt hebben en dan zo'n proefdoos hebben gekregen?
  donderdag 8 december 2011 @ 00:09:11 #284
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105323884
Me piek is zoek!
pi_105324125
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
Me piek is zoek!
Daar wil ik iets op zeggen, maar ik weet niet wat. :o
  donderdag 8 december 2011 @ 00:28:32 #286
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105324533
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 00:15 schreef wyccie het volgende:

[..]

Daar wil ik iets op zeggen, maar ik weet niet wat. :o
Tinus!
pi_105325020
Is Tinus de nieuwe Fokhype?

Daarnet zag ik eeen topic over wat je allemaal in je portemonnee hebt.
Ben ik blij dat ik net wat nutteloze bonnetjes weg heb gegooid. Blijf ik nog steeds met een dikke portemonnee zitten.
- ¤7,50 (1 briefje van 5)
- bankpas
- 6 kassabonnetjes
- papiertje met telefoonnumers
- Kruidvat-kaart
- biebpasje
- kaartje met telefoonnummer van de verzekering
- 2 visitekaartjes
- strippenkaart (is die nog ergens geldig?)
- stamceldonorpasje
- zorgverzekeringspasje
- bloeddonorpasje
- bloeddonorkaart
- Ikea-kaart
- Airmilespas
- V&D-kaart
- Selexyz-cadeaukaart (15 euro)
- 2 museumvrijkaartjes
- Bodyshop-cadeaukaart (1 euro over)
- 2 H&M-cadeaukaarten (1,05 euro over)
- blaarpleister
- Bever-kaart
- 2 kluismuntjes van het sportcentrum
- NS-dagkaart
- staatslot
- bioscoopbon
- sportkaart
- personeelspas
- urenregistratiepas
- OV-chipkaart/NS-abonnement
- en nog 5 euro die ik iemand moet teruggeven

Holy shit. :X
En dan heb ik ook altijd een agenda bij me waar ik ook altijd standaard wat spullen bij in bewaar.
  donderdag 8 december 2011 @ 00:49:06 #288
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105325128
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 00:45 schreef wyccie het volgende:
Is Tinus de nieuwe Fokhype?

Erger:

pi_105325153
Daar ga ik mooi niet op klikken. :N Ik heb die scooterclip al eens gezien.
  donderdag 8 december 2011 @ 00:50:19 #290
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_105325168
Dat is trouwens echt veel!
pi_105325324
En dan heb ik al eens de pasjes die ik niet meehoef eruitgehaald.
De visitekaartjes kunnen eruit, maar er moet weer een gewone pleister in. Ik ben graag op alles voorbereid. :')
pi_105326507
basketbal wedstrijd van school. krijg ik de bal in mijn schoot :') ik haat dat soort momenten :P
Live from Chicago
  donderdag 8 december 2011 @ 02:40:13 #293
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_105326717
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 02:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
basketbal wedstrijd van school. krijg ik de bal in mijn schoot :') ik haat dat soort momenten :P
beter als tegen je hoofd :P
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_105326969
Nahja dan verwacht niemand dat je het terug gooit
Live from Chicago
pi_105327015
Vanavond Vegas afterparty :P we missen elkaar allemaal
Live from Chicago
  donderdag 8 december 2011 @ 03:27:19 #296
111575 lubje25
pi_105327022
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 03:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vanavond Vegas afterparty :P we missen elkaar allemaal
helemaal gemist, hoe was Vegas?
pi_105327027
Geweldig O+ Zelfs nog geld gewonnen ook :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live from Chicago
  donderdag 8 december 2011 @ 03:30:46 #298
111575 lubje25
pi_105327034
Met welk spel? Tafel of zo'n gokkast? Toch leuk meegenomen. :D
pi_105327252
Goedemorgen dan maar weer :W
pi_105327432
kast :)
Live from Chicago
pi_105327856
:W mogguh c_/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')