quote:Op woensdag 7 december 2011 11:45 schreef wyccie het volgende:
Als ze weten waar het probleem de oorzaak ligt, is de oplossing toch heel makkelijk?
Komt wel eens van pasquote:Op woensdag 7 december 2011 12:05 schreef wyccie het volgende:
Grappig, op de screenshot zie je dat mods in één oogopslag kunnen zien hoeveel notes een user heeft.
Je kan sneller conclusies trekken over posts/topics van users. Iemand die bijvoorbeeld tien jaar lid is, en drie notes heeft, en een niet zo slimme vraag stelt, die kan het bijvoorbeeld gewoon niet weten. Iemand die een jaar lid is en 158 notes heeft, dan weet je dat het gelul is, of een trollpost. Over het algemeen dan he. Maar iemand met veel notes is meestal een wat vervelendere user dan eentje met heel weinig notesquote:
Dat gaat heel lastig aangezien je via internet communiceert. Ik zit bijvoorbeeld veel in DIG. Daar kun je bijvoorbeeld voor de situatie komen dat iemand een ander adviseert om zijn pc te formatteren. Iemand die al heel lang lid is en weinig notes heeft, zal zoiets serieus bedoelen. Misschien heeft ie het bij het verkeerde eind, maar hij zal de ander niet proberen te naaien. Iemand die zo'n opmerking maakt met superveel notes in een korte tijd, die heeft een veel grotere kans dat ie de ander probeert zijn pc te verkloten. Daar moet je als mod dan dus ook heel anders mee omgaanquote:Op woensdag 7 december 2011 12:29 schreef Soempie het volgende:
Ik zou er juist wat objectiever in willen staan.
Jij hebt bijvoorbeeld maar 1 note. Zegt al wat over je, zeker gezien je aantal posts op FOK!. Hoef ik je verder nog helemaal niet te kennen, maar als jij voor het eerst iets in DIG post, dan kan ik daar al veel beter op acterenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:32 schreef wyccie het volgende:
Precies in dat soort gevallen, als je niet zeker weet of iemand iets serieus bedoelt en het wel gevolgen kan hebben, lijkt mij dat handig inderdaad.
Je hebt er eentje, een positievequote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef wyccie het volgende:
Eén maar? Dan is er eentje verwijderd.
Logisch, ik snap ook niet waarom mensen dat überhaupt doen, zo boeiend is het allemaal nietquote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er 5Nooit gekeken waarover, geen zin om daar geld voor te betalen.
Ik weet over 1 post zeker dat ik een note hebquote:Op woensdag 7 december 2011 12:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Logisch, ik snap ook niet waarom mensen dat überhaupt doen, zo boeiend is het allemaal niet. Vond het wel een leuke bijkomstigheid dat ik ze bij mijn abo kon inzien trouwens, maar er apart geld voor betalen zou ik zelf nooit doen
.
True, het plaats iemand ook in een hokje. Maar wel in een hokje dat nagenoeg altijd klopt. Iemand krijgt niet 100+ notes voor zijn goede gedrag.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:41 schreef Soempie het volgende:
Ik kan niet quoten, maar Bart, ik ben het niet met je eens. Als iemand dat advies geeft, dan kun je ook aangeven dat er andere mogelijkheden zijn. Als je denkt dat iets een trollpost is, dan is het wel handig om die notes te hebben. Maar ze direct kunnen zien, tja, ik zie daar niet de meerwaarde van. Eerder dat je iemand al vooraf in een hokje plaatst.
Je moet dan ook niet bij elke post die iemand doet naar het aantal notes kijken, de geposte berichten zelf hebben veel meer waarde. Het is gewoon een handige functie voor de mods.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:41 schreef Soempie het volgende:
Maar ze direct kunnen zien, tja, ik zie daar niet de meerwaarde van. Eerder dat je iemand al vooraf in een hokje plaatst.
Daarom vind ik het ook prima die notes, maar dan wel na het beoordelen van de post zonder dat je het aantal notes ziet.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet bij elke post die iemand doet naar het aantal notes kijken, de geposte berichten zelf hebben veel meer waarde. Het is gewoon een handige functie voor de mods.
Ik kijk naar het aantal notes als ik een post lees waarover ik mijn twijfels heb. Heel vaak zegt het aantal notes dan niets (heb je er bijvoorbeeld 20, dan kan je er geen oordeel over vellen). Maar soms zegt het gelijk wat (100+ dus).quote:Op woensdag 7 december 2011 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook prima die notes, maar dan wel na het beoordelen van de post zonder dat je het aantal notes ziet.
Nee dat zie je niet bij die dief. Maar stel je eens voor dat je het wel kon zienquote:Op woensdag 7 december 2011 12:47 schreef Soempie het volgende:
Maar de dief heeft niet een bordje boven z'n hoofd met: 'ik heb al 100 keer iets gejat'. Stel dat hij die supermarkt in gaat met wél zo'n bordje... Hij heeft z'n straf al gehad, dus schone lei. Maar toch zal de winkelier dat niet zo zien.
En ik denk dat je soms overhaaste conclusies trekt als je af gaat op de notes.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kijk naar het aantal notes als ik een post lees waarover ik mijn twijfels heb. Heel vaak zegt het aantal notes dan niets (heb je er bijvoorbeeld 20, dan kan je er geen oordeel over vellen). Maar soms zegt het gelijk wat (100+ dus).
Tja, het is wettelijk toegestaan daar een vergoeding voor te vragen van maximaal 4,50 euro. Snap wel dat Danny dat doet. Anders krijg je ten eerste dat iedereen zijn notes gaat opvragen, wat ook weer bandbreedte en servercapaciteit kost (en dus geld), en ten tweede krijg je dan duizend miljoen miljard mensen die gaan lopen zeiken dat in hun opinie note die en die zwaar onterecht zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 12:45 schreef Soempie het volgende:
Dat je die notes niet zomaar in kunt zien vind ik trouwens ook onzin.
Sorry, maar dit vind ik echt een stomme opmerking. Zelfs als iemand 1 keer is veroordeeld zal een ander daar een mening over hebben als ze het weten. Terwijl straf is uitgezeten en iemand dus gewoon met een schone lei zou moeten kunnen beginnen.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee dat zie je niet bij die dief. Maar stel je eens voor dat je het wel kon zien. Dan weet je toch gelijk waar je aan toe bent
.
Oh nee hoor, is geen verschil van mening hierin, ik weet ook wel dat je soms overhaaste conclusies trekt op deze manier. Maar je kan moeilijk iemand complete postgeschiedenis gaan nalezen, of zelfs alle 200 notes van sommige mensen. Fouten maak je inderdaad. Maar dat hoor je dan snel genoeg van de 'bedadeelde'. Heeft ie een plausibele verklaring, dan excuses en terugdraaienquote:Op woensdag 7 december 2011 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
En ik denk dat je soms overhaaste conclusies trekt als je af gaat op de notes.
Verschil van mening waar we toch niet uit zullen komen.
Daarom zeg ik ook, bij weinig notes kan je er ook geen oordeel over vellenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik echt een stomme opmerking. Zelfs als iemand 1 keer is veroordeeld zal een ander daar een mening over hebben als ze het weten. Terwijl straf is uitgezeten en iemand dus gewoon met een schone lei zou moeten kunnen beginnen.
Daarin verschillen we dus van meningquote:Op woensdag 7 december 2011 12:52 schreef Soempie het volgende:
Ik zeg dus niet dat je de postgeschiedenis door moet lezen. Ik zeg alleen dat het aantal notes niet direct zichtbaar moet zijn.
Dat zei ik dus al.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dus van mening.
Dat weet ikquote:
Jaquote:Op woensdag 7 december 2011 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
daar zijn jullie het dan over eens
Jij vroeg erover doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Terwijl Bart een twijfelachtig voorbeeld aanhaalt. Zoveel notes, het zal wel advies zijn om iemand een hak te zetten, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:57 schreef wyccie het volgende:
Al heeft iemand 500 notes en je kunt dat gelijk zien, als zijn post gewoon netjes en serieus is, maakt dat niets uit. Het aantal notes is slechts een hulpmiddel, niet om gelijk een oordeel klaar te hebben.
Ja, nu echt klaar.
Nou, zeg dat wel! Wind enzo! Gelukkig heb ik daar in de auto weinig last vanquote:
Neehee, alleen als die post twijfelachtig is, niet bij elke post die zo iemand doet.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:59 schreef Soempie het volgende:
Terwijl Bart een twijfelachtig voorbeeld aanhaalt. Zoveel notes, het zal wel advies zijn om iemand een hak te zetten, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Je kan ook niet stoppen hequote:Op woensdag 7 december 2011 12:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Terwijl Bart een twijfelachtig voorbeeld aanhaalt. Zoveel notes, het zal wel advies zijn om iemand een hak te zetten, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Oke, ik ga op m'n handjes zitten.
ben je aan het forummen in de auto?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel! Wind enzo! Gelukkig heb ik daar in de auto weinig last van.
De bedoeling is concurrentie natuurlijk en niet dat ze gezamelijk de prijs lekker hoog houden.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:00 schreef knappekloon het volgende:
ja heb er een; prijsafspraken van telecomproviders!
Wat the fuck maakt het nou uit als ze het onderling bespreken, of dat er 1 provider iets verhoogd en de rest de dag erna ook volgen? Ik zie het verschil niet zo.
En als de overheid vindt dat de prijzen te hoog zijn, dan zetten ze toch een maximum bedrag erop??
arme meisjes, dus allemaal hartstikke moe en sacho nu?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:59 schreef wyccie het volgende:
Ik werd wakker geschreeuwd door meisjes die bang werden van het onweer.
Dat is toch net zoiets als op een Vakantieveilingsite of op Marktplaats de prijs van je eigen product omhoog drijven door er zelf biedingen op te doen? Vind ik niet netjes.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:00 schreef knappekloon het volgende:
Wat the fuck maakt het nou uit als ze het onderling bespreken, of dat er 1 provider iets verhoogd en de rest de dag erna ook volgen? Ik zie het verschil niet zo.
En als de overheid vindt dat de prijzen te hoog zijn, dan zetten ze toch een maximum bedrag erop??
Hier is het grijs en grauwquote:
Nee, maar nu zit ik op kantoor en heb ik dus geen last van. Straks in de auto ook niet. En thuis ook nietquote:Op woensdag 7 december 2011 13:00 schreef knappekloon het volgende:
[..]
ben je aan het forummen in de auto?
heel veel, want misschien volgen die anderen die prijsverhoging dan juist niet, om meer klanten te binden, soort van marktwerking zeg maarquote:Op woensdag 7 december 2011 13:00 schreef knappekloon het volgende:
Het idee van concurrentie is dat de consument daar voordeel bij heeft. Als dat door de bedrijven wordt tegengewerkt, jij meer moet dokken, vind je dat niet erg? Ik vind het vooral raar dat het zolang geduurd heeft voordat die inval eens kwamquote:Op woensdag 7 december 2011 13:00 schreef knappekloon het volgende:
als ze zeuren moeten ze toch een maximum prijs opstellen?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is toch net zoiets als op een Vakantieveilingsite of op Marktplaats de prijs van je eigen product omhoog drijven door er zelf biedingen op te doen? Vind ik niet netjes.
je moet nog naar de auto lopen?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, maar nu zit ik op kantoor en heb ik dus geen last van. Straks in de auto ook niet. En thuis ook niet.
Voor de duidelijkheid, niet mijn meisjes. Het waren meisjes op straat. En ik denk dat ze zich aanstelden.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:01 schreef knappekloon het volgende:
arme meisjes, dus allemaal hartstikke moe en sacho nu?
doen ze toch wel. als ze meer kunnen verdienen pakken ze het aan/quote:Op woensdag 7 december 2011 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
heel veel, want misschien volgen die anderen die prijsverhoging dan juist niet, om meer klanten te binden, soort van marktwerking zeg maar
Precies. Eerder gold er ook een maximum voor de tandarts. Maar ze willen concurrentie, vrije marktwerking, etc. Dus laat de overheid dat los.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:03 schreef Etcetera het volgende:
En een maximum prijs opstellen gaat een beetje in tegen de vrije marktwerking waar Nederland zo dol op is
Omdat er geen marktwerking is, de prijzen hadden lager kunnen zijn, jij betaalt dus meer dan nodig. Normaal zou er misschien eentje niet de prijzen verhogen om zo klanten te lokken, waardoor de klanten voordeel hebben van die lagere prijs ten opzichte van concurrenten.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:00 schreef knappekloon het volgende:
Dat is ook het geval.quote:En als de overheid vindt dat de prijzen te hoog zijn, dan zetten ze toch een maximum bedrag erop??
10m ongeveerquote:Op woensdag 7 december 2011 13:03 schreef knappekloon het volgende:
[..]
je moet nog naar de auto lopen?
Wat ze gister ook aangaven: als KPN en vodadinges de prijzen omhoog gooien, dan is het logisch als een ander daar juist onder gaat zitten: die zal meer klanten werven. Maar door de afspraken gebeurt dit dus niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:03 schreef knappekloon het volgende:
[..]
doen ze toch wel. als ze meer kunnen verdienen pakken ze het aan/
Nou, als je ziet hoeveel geld daar soms in om gaat, ben ik wel blij dat het gebeurt. Dat geld kan veel beter besteed worden (of dat dan ook gebeurt is een tweede).quote:Op woensdag 7 december 2011 13:04 schreef Etcetera het volgende:
Trouwens, er komen in de semi-publieke sector een verbod op bonussen en te hoge salarissen, dát vind ik raar als je bedenkt dat ze, zoals Soemp zegt, van die overheidsinvloed afwillen.
jep. heeft de overheid heel wat geld gekost doordat aannemers onderling de prijzen hoog hielden en behoorlijk incasseerden op projecten van de overheidquote:Op woensdag 7 december 2011 13:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat ze gister ook aangaven: als KPN en vodadinges de prijzen omhoog gooien, dan is het logisch als een ander daar juist onder gaat zitten: die zal meer klanten werven. Maar door de afspraken gebeurt dit dus niet.
Was er ook jaren geleden niet zoiets in de bouwsector?
Ik vind het ook wel goed hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 13:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, als je ziet hoeveel geld daar soms in om gaat, ben ik wel blij dat het gebeurt. Dat geld kan veel beter besteed worden (of dat dan ook gebeurt is een tweede).
tuurlijk de prijzen kunnen veel lager zijn. van de 13 ct die je per minuut betaalt, hoeft een telecomprovider werkelijk maar 1 ct te betalen de rest stoppen ze in hun eigen zak.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat er geen marktwerking is, de prijzen hadden lager kunnen zijn, jij betaalt dus meer dan nodig. Normaal zou er misschien eentje niet de prijzen verhogen om zo klanten te lokken, waardoor de klanten voordeel hebben van die lagere prijs ten opzichte van concurrenten.
[..]
Dat is ook het geval.
dat doen de providers niet, het lijkt goedkoper, maar er zit altijd een addertje waarop je op hetzelfde uitkomt.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat ze gister ook aangaven: als KPN en vodadinges de prijzen omhoog gooien, dan is het logisch als een ander daar juist onder gaat zitten: die zal meer klanten werven. Maar door de afspraken gebeurt dit dus niet.
Was er ook jaren geleden niet zoiets in de bouwsector?
Dat krijg je wel ja. Tijdje terug ook bijvoorbeeld de nieuwe directeur van GVB Amsterdam. Die verdient boven de Balkenende-norm. Maar zoek jij maar eens een directeur voor een bedrijf met meer dan 10.000 man personeel die minder verdient dan 2 ton per jaar. Een goede dan he. Dat doet niemand op dat niveau...quote:Op woensdag 7 december 2011 13:08 schreef Etcetera het volgende:
óf dat er over x-aantal jaar geklaagd wordt dat al het talent uit Nederland weggaat om in het buitenland te werken, want daar verdiend het beter.
dat is 1 dag verschil, wat maakt het uit?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:10 schreef Soempie het volgende:
Die grote drie hebben dus waarschijnlijk afspraken gemaakt. Daar ging het juist om. Het is dus niet dat een de prijs omhoog gooit en dat de anderen daar zomaar op volgen. Ze wisten het van te voren van elkaar.
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mensen die steeds 'klaar' zeggen.
haha ik deed het inderdaad om het einde van de discussie aan te geven.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mensen die steeds 'klaar' zeggen.
Wie zegt dat ze zonder die prijsafspraken alledrie de prijs verhoogd zouden hebben? Dat is het punt.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:11 schreef knappekloon het volgende:
[..]
dat is 1 dag verschil, wat maakt het uit?
Je hebt de OP niet gelezen he?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:12 schreef knappekloon het volgende:
[..]
haha ik deed het inderdaad om het einde van de discussie aan te geven.
het punt is dat iedereen tegenwoordig whatsappt en data verbruikt, en veel minder mensen bellen en smsen. dit kost de provider geld. dus tuurlijk zullen ze de prijzen verhoogd hebben, zonder de afspraken.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze zonder die prijsafspraken alledrie de prijs verhoogd zouden hebben? Dat is het punt.
nee lees m nu pasquote:Op woensdag 7 december 2011 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt de OP niet gelezen he?
twitter:AlexanderNL twitterde op woensdag 07-12-2011 om 12:36:03Dat ze prijsafspraken maken is tot daar aan toe, maar dat ze óndanks dat geen fatsoenlijk 3G bereik willen leveren is raaaaar. reageer retweet
Misschien niet allemaal, of misschien wel minder hoog. Dat weet je dus niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:14 schreef knappekloon het volgende:
[..]
het punt is dat iedereen tegenwoordig whatsappt en data verbruikt, en veel minder mensen bellen en smsen. dit kost de provider geld. dus tuurlijk zullen ze de prijzen verhoogd hebben, zonder de afspraken.
ach dat zijn zeikerds.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:16 schreef Etcetera het volgende:
Net op Twitter
twitter:AlexanderNL twitterde op woensdag 07-12-2011 om 12:36:03Dat ze prijsafspraken maken is tot daar aan toe, maar dat ze óndanks dat geen fatsoenlijk 3G bereik willen leveren is raaaaar. reageer retweet
nee daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien niet allemaal, of misschien wel minder hoog. Dat weet je dus niet.
Ik heb een tijdje meegelezen over problemen van Hi op de universiteit of hoge school van Nijmegen. Hun reactie: doordat er meer mensen gebruik maken van het netwerk, wordt het trager of werkt het niet. Dan doe je écht iets fout hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef knappekloon het volgende:
[..]
ach dat zijn zeikerds.
99.6 procent van nederland is gedekt, als je de dekking vergelijkt met andere landen , is het bij andere landen gemiddeld 80 procent. en ja dit heeft te maken met dat nederland klein en dichtbevolkt is.
vaak vergeten mensen dat de providers niet overal antennemasten mogen plaatsen, 'en dat de gemeentes de palen afwijzen.
dan stappen ze toch lekker over. dan zijn ze evenveel geld kwijt.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef Soempie het volgende:
Wat Bart dus zegt. Waarom kan ik nou niet quoten.
En je moet een goede reden hebben om een hogere prijs te vragen dan de rest, anders stappen klanten over. Dat doen ze niet als die prijzen kunstmatig hoog worden gehouden door de aanbieders.
Heb je een addblock draaienquote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef Soempie het volgende:
Wat Bart dus zegt. Waarom kan ik nou niet quoten.
En je moet een goede reden hebben om een hogere prijs te vragen dan de rest, anders stappen klanten over. Dat doen ze niet als die prijzen kunstmatig hoog worden gehouden door de aanbieders.
Dat dus?quote:
Dat heeft er natuurlijk geen bal mee te maken.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef knappekloon het volgende:
is het bij andere landen gemiddeld 80 procent.
haha ja nogal. je moet wel rekenigng houden met genoeg capaciteit. bij oud en nieuw, okee, maar daarbuiten...quote:Op woensdag 7 december 2011 13:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje meegelezen over problemen van Hi op de universiteit of hoge school van Nijmegen. Hun reactie: doordat er meer mensen gebruik maken van het netwerk, wordt het trager of werkt het niet. Dan doe je écht iets fout hoor
daarom, het was al veel eerder bekend, waarom staat het nu dan opeens in het nieuws en zijn er nu invallen geweest?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:22 schreef Soempie het volgende:
Knappek, er waren al eerder prijsafspraken tussen deze drie he, dus het verbaast me niks dat het weinig scheelt.
jawel. nederlanders zijn gewoon verwend.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heeft er natuurlijk geen bal mee te maken.
groene vinkjesquote:Op woensdag 7 december 2011 13:23 schreef Bart het volgende:
Soempie:
http://www.fok.nl/gm/diagnosticstool
Wat komt daaruit?
Nee, dat was een andere keer.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:24 schreef knappekloon het volgende:
[..]
daarom, het was al veel eerder bekend
Omdat het nu opnieuw aan de hand is.quote:waarom staat het nu dan opeens in het nieuws en zijn er nu invallen geweest?
Wat is dat nou voor onzin? Wij moeten hier met minder genoegen nemen omdat ze dat in andere landen ook moeten?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:24 schreef knappekloon het volgende:
t
[..]
jawel. nederlanders zijn gewoon verwend.
True, maar dat betekend niet dat het ineens minder hoeft te worden lijkt mequote:Op woensdag 7 december 2011 13:24 schreef knappekloon het volgende:
t
[..]
Nee, zou goed moeten zijn dan... Post anders je klacht even hier, zijn er schijnbaar meer die er last van hebben:quote:Op woensdag 7 december 2011 13:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
groene vinkjes
en een host file oke.
Heb ik dan wel een addblocker?
Toen is er ook ingegrepen he.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:24 schreef knappekloon het volgende:
[..]
daarom, het was al veel eerder bekend, waarom staat het nu dan opeens in het nieuws en zijn er nu invallen geweest?
Wat een drogreden.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:24 schreef knappekloon het volgende:
t
[..]
Thank you.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin? Wij moeten hier met minder genoegen nemen omdat ze dat in andere landen ook moeten?
Okay, vanavond voor jou alleen een kommetje maispap en een vies glaasje slootwater, okay? Daar moeten ze in andere landen immers ook genoegen mee nemen.
ik bedoelde het sarcastisch. ik ben hartstikke blij dat ik zo verwend benquote:Op woensdag 7 december 2011 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin? Wij moeten hier met minder genoegen nemen omdat ze dat in andere landen ook moeten?
Okay, vanavond voor jou alleen een kommetje maispap en een vies glaasje slootwater, okay? Daar moeten ze in andere landen immers ook genoegen mee nemen.
dat komt omdat je nogal stellig en star in de hoek van de door ons schuldig bevonden partij staat en niet echt open lijkt te staan voor discussie.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:28 schreef knappekloon het volgende:
ik durf hier geen discussie meer aan te gaan, zo fel reageren jullie op mij
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:28 schreef knappekloon het volgende:
ik durf hier geen discussie meer aan te gaan, zo fel reageren jullie op mij
Dat dusquote:Op woensdag 7 december 2011 13:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat komt omdat je nogal stellig en star in de hoek van de door ons schuldig bevonden partij staat en niet echt open lijkt te staan voor discussie.
En nu ga ik weer aan het werk
Die blijft briljantquote:
Ja hequote:
Het is ook zo waar.quote:
Heeeeeel herkenbaarquote:Op woensdag 7 december 2011 13:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is ook zo waar.
Ik heb nog regelmatig dat ik hele stukken tik en als ik dan op invoeren wil drukken word ik zo moe van mezelf dat ik alles maar weer delete. Vooral in WGR en POL. Ik lees daar heel veel, maar bescherm mezelf een beetje door maar niet te posten.
quote:
Jaquote:Op woensdag 7 december 2011 13:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is ook zo waar.
Ik heb nog regelmatig dat ik hele stukken tik en als ik dan op invoeren wil drukken word ik zo moe van mezelf dat ik alles maar weer delete. Vooral in WGR en POL. Ik lees daar heel veel, maar bescherm mezelf een beetje door maar niet te posten.
Ja, examen gehaald en bezig met een wedstrijdje m.b.t. whisky.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Nog gefeli trouwens, zag dat je een examen had gehaald? Whisky las ik iets over?
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En maak je als MOD s.v.p. nuttig door die kut-SNS een note of ban te geven.
Irritante banners!
Ik kan me zo voorstellen dat een MOD de geluiden die hij/zij oppikt doorspeelt aan de opper-MODS/-eigenaren...quote:
Neem je toch een abo?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:49 schreef MadMaster het volgende:
En maak je als MOD s.v.p. nuttig door die kut-SNS een note of ban te geven.
Irritante banners!
quote:
Met 2 topics in BUG denk ik dat de opperhoofden het nu wel wetenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat een MOD de geluiden die hij/zij oppikt doorspeelt aan de opper-MODS/-eigenaren...
Waarom dan niet even een response daarop in die topics?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met 2 topics in BUG denk ik dat de opperhoofden het nu wel weten
Dat vind ik ook stuitend. Wel vaker iets met een bugje gedaan en antwoorden laten lang op zich wachtenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom dan niet even een response daarop in die topics?
Ja, gezichtsverlies en zo.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik ook stuitend. Wel vaker iets met een bugje gedaan en antwoorden laten lang op zich wachten
Dat weet ik niet, ik zei dat ik dat denkquote:Op woensdag 7 december 2011 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom weet je dan nu wel dat de opperhoofden het al weten?
Gezellig hequote:Op woensdag 7 december 2011 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dit hele topic gaat nergens over, geweldig!!
Of juist weer niet...quote:Op woensdag 7 december 2011 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat het door het weer komt.
Tja, het is weer die tijd van de maand hequote:
Niet bij mij hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, het is weer die tijd van de maand he
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, het is weer die tijd van de maand he
Ik dacht inderdaad dat je een whisky-examen ofzo had gedaanquote:Op woensdag 7 december 2011 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, examen gehaald en bezig met een wedstrijdje m.b.t. whisky.
Die 2 dingen staan echter los van elkaar en moet je niet door elkaar halen...
Ik zie die banners nietquote:En maak je als MOD s.v.p. nuttig door die kut-SNS een note of ban te geven.
Irritante banners!
OP even gequote. Pareltje welquote:Op woensdag 7 december 2011 14:09 schreef CruellaDeVil11 het volgende:
Toen ik 6 jaar geleden in de vierde klas van de middelbare school zat kreeg een van mijn klasgenotes een stiekeme relatie met de leraar tekenen. Zij was toen nog maar 16 jaar oud en hij al midden dertig. Hoewel 16 jaar de wettelijke leeftijd voor seksuele gemeenschap is, kon het gewoon niet odat zij zijn leerlinge was. We wisten niet meteen of het nou echt aan de gang was wel zagen we haar en haar beste vriendin verdacht vaak met hem op straat lopen buiten schooltijd om. Haar vriendin had een relatie, maar de geruchten gingen dat hij met beiden naar bed ging. Het was inderdaad enorm opvallend dat zij opeens 9ens en 10en haalden terwijl haar talent echt heel middelmatig was. Hun excuus waas dat zij samenwerkten aan de productie van de schoolmusical, maar stiekem hadden ze gewoon seks met elkaar.
Toen we twee jaar later afstudeerden werden er speeches gehouden en verschillende leerlingen werden beloond voor hun harde werk en kregen geldprijzen Het viel mijn ouders, en die van vriendinnen, wel erg op dat Anna (zo heette ze) overladen werd met allemaal prijzen en haar naam wel erg vaak werd genoemd. Het was niet zo vreemd, de leraar die de speeches organiseerde was de tekenleraar. Wij vonden het enorm ongepast dat er van de zoveel havo en vwo leerlingen de hele tijd maar een meisje onder de loep werd gehouden. Zeker omdat er ook andere leerlingen inzet hadden getoond voor de school.
Na mijn middelbare school ben ik verhuisd naar een andere stad en ik hoorde niks meer van Anna of de tekenleraar. Totdat ik laatst een oud klasgenoot zag die me wist te vertellen dat zij meteen waren gaan samenwonen na haar dilomauitreiking, en dat hij nog steeds les geeft. ook wist hij dat die leraar hiervoor al een affaire heeft gehad met een andere leerlinge, die stuk was gelopen toen zij van school ging. Vroeger had ik het afgedaan als roddels, maar van die klasgenoot wist ik dat hij oprecht was. Ergens draaide mijn maag zich om, want ik vond het zo walgelijk dat iemand die zo onprofessioneel is en bovendien ook efebofiel gewoon les mag blijven geven. Toen het hele Anna en de tekenleraar verhaal uitkwam werd zij door de klas uitgekotst (geen wonder, omdat zij seks had voor hogere cijfers), maar hij is er zelf niet eens op aangesproken. Ik heb het nog nagecheckt op Facebook en zij hebben inderdaad een relatie met elkaar.
Het zit me echt enorm dwars dat zo'n man de komende generaties nog misbruik kan maken van onzekere jongen meisjes, want Anna was echt een van de meest onzekere meiden die ik kende. Hoewel het 6 jaar geleden is, wil ik toch nog een klacht indienen. Maar waar? Mijn oude school zal denk ik weinig actie ondernemen, is er een plek hogerop die er voor zorgt dat die man gestraft wordt?
quote:
Jawel, dan krijg ik het als popupafbeelding, maar het was ook niet serieus bedoeld. Ik had verwacht dat het naar een petitie zou linken.quote:
hahaha heel leuk, ik heb m opgeslagen.quote:
quote:"Scientists have developed a vaccine that protects mice against a deadly form of the Ebola virus. First identified in 1976, Ebola fever kills more than 90% of the people it infects. The researchers say that this is the first Ebola vaccine to remain viable long-term and can therefore be successfully stockpiled. The results are reported in the journal Proceedings of National Academy of Sciences (abstract)."
quote:De blondine wil niet dat haar zoon en dochter, de 4-jarige Tijl en 6-jarige Keesje, worden opgevoed als 'Amsterdammertjes, kinderen die weten wat er in de wereld te koop is, streetwise zijn, assertief en zelfstandig'. "Ik veroordeel dat niet, maar het past niet bij mij", zegt ze. "Ik wil Keesje echt kind laten zijn en zo lang mogelijk naïef houden."
Was afgelopen week een rel, incl. de nodige doodsbedreigingen aan 'die bitch die onze stad afvalt'...quote:Op woensdag 7 december 2011 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
Wow, dit had ik niet achter Yvonne Jaspers gezocht
[..]
Ja, daar moet je dan weer een paar achterlijke lui voor hebben die denken dat hun stadje heilig isquote:Op woensdag 7 december 2011 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was afgelopen week een rel, incl. de nodige doodsbedreigingen aan 'die bitch die onze stad afvalt'...
Incl. Lange Frans natuurlijk weer...quote:Op woensdag 7 december 2011 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, daar moet je dan weer een paar achterlijke lui voor hebben die denken dat hun stadje heilig is
(en JA, dat geld voor iedere stad).
Echt waar? Wat een flapdrol is het ookquote:Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Incl. Lange Frans natuurlijk weer...
Dat wordt wel eens gezegd ja. Maar bedenk je dan wel dat als je de stekker er per ongeluk uittikt, je alles kwijt bent waar je mee bezig wasquote:Op woensdag 7 december 2011 15:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een laptop voor m'n werk, maar die staat nu voor langere tijd op m'n bureau (ik gebruik 'm wel). Ik heb gelezen dat je de accu er dan beter uit kunt halen
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt waar? Wat een flapdrol is het ook
Ik zat me vooral af te vragen hoe ik dat dan moet doenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wordt wel eens gezegd ja. Maar bedenk je dan wel dat als je de stekker er per ongeluk uittikt, je alles kwijt bent waar je mee bezig was
Ik weet niet hoe je aansluit eruit ziet maar sommige stekkers vallen er snel uit als je achter het snoer blijft hangen of je verplaatst je laptop een stukje.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zat me vooral af te vragen hoe ik dat dan moet doen
Aansluiting voor het opladen zit aan de linkerzijkant, achter die kabel blijf ik niet zo even hangenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je aansluit eruit ziet maar sommige stekkers vallen er snel uit als je achter het snoer blijft hangen of je verplaatst je laptop een stukje.
Goeie vraag.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:34 schreef knappekloon het volgende:
haha ik lees net een vraag op goeievraag.nl
1azlef1 (28)
Is het normaal dat ik naar toilet moet maar dat er niks uit komt?
zou het meschien komen omdat ik der voor een hep afgetrokken en dat er een paar druppels sperma uit
Suit yourselfquote:Op woensdag 7 december 2011 15:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aansluiting voor het opladen zit aan de linkerzijkant, achter die kabel blijf ik niet zo even hangen
WC-bezoek na seks is niet zo gek. Maar als die kerel 28 is en zich dat nu pas afvraagt....quote:Op woensdag 7 december 2011 15:34 schreef knappekloon het volgende:
haha ik lees net een vraag op goeievraag.nl
1azlef1 (28)
Is het normaal dat ik naar toilet moet maar dat er niks uit komt?
zou het meschien komen omdat ik der voor een hep afgetrokken en dat er een paar druppels sperma uit
Ik kijk morgen vrijdag wel, ben nu zo vrijquote:
O, dat zijn lekkere masjientjes.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:25 schreef Etcetera het volgende:
Oh en het is een Dell Latitude E5410
Ik zie er niet zoveel mis aan. Maar misschien dat je een paar fotos van binnen opnieuw kunt maken maar dan met het licht aan. Dat is wat warmer en uitnodigender.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:32 schreef knappekloon het volgende:
mag ik jullie wat vragen?
Ik heb mijn huis te koop staan op funda en ik vind dat de foto's niet mooi zijn en wil ze laten veranderen door de makelaar.
Mijn vriend zei dat hij dat niet nodig vindt.
dus ik zou graag van jullie een mening willen hebben![]()
http://www.funda.nl/koop/zutphen/huis-47148069-stokebrand-576/
Gaat lekkerquote:
Niets mis mee imhoquote:Op woensdag 7 december 2011 16:32 schreef knappekloon het volgende:
Ik heb mijn huis te koop staan op funda en ik vind dat de foto's niet mooi zijn en wil ze laten veranderen door de makelaar.
Ja ik slaap weer meer dan ooitquote:Op woensdag 7 december 2011 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gaat lekker
Ik ga zo een experiment met eten uitvoeren. Er zullen in ieder geval gerookte champignons bij zitten
Prima foto's. Je wil ze wat gelikter hebben? Zou ik niet doen, hebben de potentiële kopers toch wel door als het te nep is. Nu laat jij het zien zoals het is, en dat is gewoon goed.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:32 schreef knappekloon het volgende:
Dat is heul lekkerquote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik slaap weer meer dan ooitmaar zolang ik slaap ben ik niet duizelig en misselijk en de dag gaat sneller. Ik kan nu niet meer lopen van de duizeligheid, erg fijn
Enne iew dat lijkt me nikswat gaat er nog meer in?
Oh absoluut! twee dromen uitgekomen wat dat betreft: de achtbaan in New York New York en Zumanity van Cirque du Soleil gezienquote:Op woensdag 7 december 2011 18:30 schreef wyccie het volgende:
Lijkt mij ook.
Nog wel die kermisdingen gedaan?
Speelt Zumanity nog?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh absoluut! twee dromen uitgekomen wat dat betreft: de achtbaan in New York New York en Zumanity van Cirque du Soleil gezien
En zelf de Vegas strip opgereden
Dixons?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef wyccie het volgende:
In welke fysieke winkel zou ik voor een paar euro een webcam kunnen halen?
Super.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh absoluut! twee dromen uitgekomen wat dat betreft: de achtbaan in New York New York en Zumanity van Cirque du Soleil gezien
En zelf de Vegas strip opgereden
Dacht dat die best duur was, maar zie al webcams van 10 euro staan.quote:
mij?quote:
Stapelen?!quote:
Wie dan? Zet hem net aan en nu zit Maarten van Rossem erquote:
Uit hoeveel, 4 of 5?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
trouwens ook weer even knallende resultaten gehaald dit trimester3.85 totaal gemiddelde
Een of andere kunstenaar die een kunstwerk wil gaan maken maar dat is eigenlijk een hekwerk met poort met diverse verwijzingen naar een concentratiekamp.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie dan? Zet hem net aan en nu zit Maarten van Rossem er
Ik heb er nog een over van mijn oude laptop. Mag je zo hebben. Mijn huidige laptop heeft er een ingebouwd maar zelfs daarvóór had ik hem al 2 jaar niet gebruitk.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef wyccie het volgende:
In welke fysieke winkel zou ik voor een paar euro een webcam kunnen halen?
Dat is lief.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:10 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb er nog een over van mijn oude laptop. Mag je zo hebben. Mijn huidige laptop heeft er een ingebouwd maar zelfs daarvóór had ik hem al 2 jaar niet gebruitk.
De cd-rom ligt hier naast mequote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is lief.
Hoe zit het met de installatie, of is het niet nodig?
quote:Op woensdag 7 december 2011 10:22 schreef MadMaster het volgende:
En sneller dan ik had verwacht, de uitslag van mijn examen afgelopen maandag ontvangen.
Resultaat: Geslaagd...
ik zie een dealquote:Op woensdag 7 december 2011 20:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De cd-rom ligt hier naast meIk had toevallig net opgeruimd en zat me af te vragen wat ik ermee zou doen.
Dat was gisterenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een of andere kunstenaar die een kunstwerk wil gaan maken maar dat is eigenlijk een hekwerk met poort met diverse verwijzingen naar een concentratiekamp.
En dat ging hij nogal krom en ongefundeerd verdedigen
MvR is trouwens zo'n persoon die ik op bepaalde vlakken fantastisch vind en op bepaalde vlakken een ontzettende zeurkousquote:Op woensdag 7 december 2011 20:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie dan? Zet hem net aan en nu zit Maarten van Rossem er
quote:
en vandaag in de reprise dus, maar dan alleen over dit ene stukquote:
Ah..dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en vandaag in de reprise dus, maar dan alleen over dit ene stuk
doe mij 1 zo'n kandelaar, dan kan ik straks ook nog een wasmachine en koelkast kopen als ik ga verhuizenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..dat heb ik dan gemist
Bij Tussen Kunst en Kitsch vandaag trouwens 2 zilveren kandelaren: 35k-45k. Een schilderij van iemand opa: 200.000 dollar. Toe maar.
Waarom wil je ze niet allebei? Anders heb je maar de helft van de waarde, of minder.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
doe mij 1 zo'n kandelaar, dan kan ik straks ook nog een wasmachine en koelkast kopen als ik ga verhuizen
doe dan dat schilderijtje er ook maar bijquote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom wil je ze niet allebei? Anders heb je maar de helft van de waarde, of minder.
misschien wel een zolderkamerquote:
scheelt me niks, al kreeg ze een hartinfarcquote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vandaag is ze weer eens in het nieuw
"Tanja Nijmeijer nog steeds overtuigd FARC-lid"
Ik snap niet dat dit nieuwwaarde heeft, of is het omdat ze vrouw is?
Yep, that's the one.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:03 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Moest even nadenken... Je bedoelt die van M*A*S*H? Wereldserie!
Ik denk omdat het best bijzonder is dat een Nederlandse er vrijwillig voor kiest om bij zo'n organisatie te gaan leven en voor ze wil vechten.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vandaag is ze weer eens in het nieuw
"Tanja Nijmeijer nog steeds overtuigd FARC-lid"
Ik snap niet dat dit nieuwswaarde heeft, of is het omdat ze vrouw is?
Truste.quote:
Ok, en wat is nu je klacht? Dat hij niet tot het einde van het jaar weg is?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef Etcetera het volgende:
Damn![]()
E. komt donderdag terug, gaat maandagochtend weer naar Limburg, komt 's avonds terug, moet dinsdags naar school, gaat woensdags weer naar Limburg en komt donderdags terug.
Dat schilderij was toch 20k? Of kwam er na die kandelaars nog een schilderij?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..dat heb ik dan gemist
Bij Tussen Kunst en Kitsch vandaag trouwens 2 zilveren kandelaren: 35k-45k. Een schilderij van iemand opa: 200.000 dollar. Toe maar.
Ergens op het einde, van Joseph Raphael.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat schilderij was toch 20k? Of kwam er na die kandelaars nog een schilderij?
Dan was het een andere. Het schilderij dat ik bedoelde had geen vaststaande schilderquote:Op woensdag 7 december 2011 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ergens op het einde, van Joseph Raphael.
Ik weet welke je bedoelt. Dat was van die Franse.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan was het een andere. Het schilderij dat ik bedoelde had geen vaststaande schilder
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid: ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Nem ga jij een kaart kopen voor Lowlands?
Redelijk, maar vind ze niet overdreven fantastischquote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef wyccie het volgende:
http://www.pmavoordelen.nl/online-bestellen/lg-optimus-black/
http://www.pmavoordelen.nl/online-bestellen/samsung-galaxy-ace/
http://www.pmavoordelen.nl/online-bestellen/htc-wildfire-s/
Zijn dit goede deals? Niet dat ik er nu wat aan heb, want heb mijn Sim Only al verlengd.
Die jaquote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt. Dat was van die Franse.
Tof! Denk dat ik ook gewoon weer een kaart aanschaf. Nu nog mensen overtuigen dat ook te doenquote:[..]
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid: ja.
Ik denk dat de verkoop wederom snel zal gaan maar wel minder snel dan vorige keerquote:Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die ja
[..]
Tof! Denk dat ik ook gewoon weer een kaart aanschaf. Nu nog mensen overtuigen dat ook te doen
Damesschoenen behoren niet tot mijn sterke puntenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:57 schreef wyccie het volgende:
Het hagelt en ik zit lekker binnen.
Ik wil dit jaar eigenlijk wel goede winterschoenen, die redelijk waterdicht, warm, een goede zool hebben, niet te lomp (moet bij jurk/rok kunnen) en niet te duur zijn.
Iemand idee voor een winkel/merk/schoen?
Niet? Daar gaan miljoenen in om.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Damesschoenen behoren niet tot mijn sterke punten
In drugs- en vrouwenhandel ook. Je punt is?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet? Daar gaan miljoenen in om.
Mag allebei, denk ik.
Maar de vraag is zo specifiek dat je gebruikerservaringen nodig hebtquote:Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet? Daar gaan miljoenen in om.
Mag allebei, denk ik.
Maar dat is illegaal.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In drugs- en vrouwenhandel ook. Je punt is?
Dat is ook wel zo.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
Maar de vraag is zo specifiek dat je gebruikerservaringen nodig hebt
Dat ligt eraan tot welke stam je behoort.quote:
Wel erg leuk zoiets. Begrijp ik nu dat jullie allemaal gelapt hebben en dan zo'n proefdoos hebben gekregen?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie progressie:
5. MadMaster - 80 punten (vandaag) - 120 punten (totaal)
Bron
Tinus!quote:Op donderdag 8 december 2011 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar wil ik iets op zeggen, maar ik weet niet wat.
beter als tegen je hoofdquote:Op donderdag 8 december 2011 02:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
basketbal wedstrijd van school. krijg ik de bal in mijn schootik haat dat soort momenten
helemaal gemist, hoe was Vegas?quote:Op donderdag 8 december 2011 03:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vanavond Vegas afterpartywe missen elkaar allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |