Dat dusquote:Op woensdag 7 december 2011 13:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat komt omdat je nogal stellig en star in de hoek van de door ons schuldig bevonden partij staat en niet echt open lijkt te staan voor discussie.
En nu ga ik weer aan het werk
Die blijft briljantquote:
Ja hequote:
Het is ook zo waar.quote:
Heeeeeel herkenbaarquote:Op woensdag 7 december 2011 13:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is ook zo waar.
Ik heb nog regelmatig dat ik hele stukken tik en als ik dan op invoeren wil drukken word ik zo moe van mezelf dat ik alles maar weer delete. Vooral in WGR en POL. Ik lees daar heel veel, maar bescherm mezelf een beetje door maar niet te posten.
quote:
Jaquote:Op woensdag 7 december 2011 13:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is ook zo waar.
Ik heb nog regelmatig dat ik hele stukken tik en als ik dan op invoeren wil drukken word ik zo moe van mezelf dat ik alles maar weer delete. Vooral in WGR en POL. Ik lees daar heel veel, maar bescherm mezelf een beetje door maar niet te posten.
Ja, examen gehaald en bezig met een wedstrijdje m.b.t. whisky.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Nog gefeli trouwens, zag dat je een examen had gehaald? Whisky las ik iets over?
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En maak je als MOD s.v.p. nuttig door die kut-SNS een note of ban te geven.
Irritante banners!
Ik kan me zo voorstellen dat een MOD de geluiden die hij/zij oppikt doorspeelt aan de opper-MODS/-eigenaren...quote:
Neem je toch een abo?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:49 schreef MadMaster het volgende:
En maak je als MOD s.v.p. nuttig door die kut-SNS een note of ban te geven.
Irritante banners!
quote:
Met 2 topics in BUG denk ik dat de opperhoofden het nu wel wetenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat een MOD de geluiden die hij/zij oppikt doorspeelt aan de opper-MODS/-eigenaren...
Waarom dan niet even een response daarop in die topics?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met 2 topics in BUG denk ik dat de opperhoofden het nu wel weten
Dat vind ik ook stuitend. Wel vaker iets met een bugje gedaan en antwoorden laten lang op zich wachtenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom dan niet even een response daarop in die topics?
Ja, gezichtsverlies en zo.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik ook stuitend. Wel vaker iets met een bugje gedaan en antwoorden laten lang op zich wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |