Heb je een addblock draaienquote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef Soempie het volgende:
Wat Bart dus zegt. Waarom kan ik nou niet quoten.
En je moet een goede reden hebben om een hogere prijs te vragen dan de rest, anders stappen klanten over. Dat doen ze niet als die prijzen kunstmatig hoog worden gehouden door de aanbieders.
Dat dus?quote:
Dat heeft er natuurlijk geen bal mee te maken.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef knappekloon het volgende:
is het bij andere landen gemiddeld 80 procent.
haha ja nogal. je moet wel rekenigng houden met genoeg capaciteit. bij oud en nieuw, okee, maar daarbuiten...quote:Op woensdag 7 december 2011 13:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje meegelezen over problemen van Hi op de universiteit of hoge school van Nijmegen. Hun reactie: doordat er meer mensen gebruik maken van het netwerk, wordt het trager of werkt het niet. Dan doe je écht iets fout hoor
daarom, het was al veel eerder bekend, waarom staat het nu dan opeens in het nieuws en zijn er nu invallen geweest?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:22 schreef Soempie het volgende:
Knappek, er waren al eerder prijsafspraken tussen deze drie he, dus het verbaast me niks dat het weinig scheelt.
jawel. nederlanders zijn gewoon verwend.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heeft er natuurlijk geen bal mee te maken.
groene vinkjesquote:Op woensdag 7 december 2011 13:23 schreef Bart het volgende:
Soempie:
http://www.fok.nl/gm/diagnosticstool
Wat komt daaruit?
Nee, dat was een andere keer.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:24 schreef knappekloon het volgende:
[..]
daarom, het was al veel eerder bekend
Omdat het nu opnieuw aan de hand is.quote:waarom staat het nu dan opeens in het nieuws en zijn er nu invallen geweest?
Wat is dat nou voor onzin? Wij moeten hier met minder genoegen nemen omdat ze dat in andere landen ook moeten?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:24 schreef knappekloon het volgende:
t
[..]
jawel. nederlanders zijn gewoon verwend.
True, maar dat betekend niet dat het ineens minder hoeft te worden lijkt mequote:Op woensdag 7 december 2011 13:24 schreef knappekloon het volgende:
t
[..]
Nee, zou goed moeten zijn dan... Post anders je klacht even hier, zijn er schijnbaar meer die er last van hebben:quote:Op woensdag 7 december 2011 13:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
groene vinkjes
en een host file oke.
Heb ik dan wel een addblocker?
Toen is er ook ingegrepen he.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:24 schreef knappekloon het volgende:
[..]
daarom, het was al veel eerder bekend, waarom staat het nu dan opeens in het nieuws en zijn er nu invallen geweest?
Wat een drogreden.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:24 schreef knappekloon het volgende:
t
[..]
Thank you.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin? Wij moeten hier met minder genoegen nemen omdat ze dat in andere landen ook moeten?
Okay, vanavond voor jou alleen een kommetje maispap en een vies glaasje slootwater, okay? Daar moeten ze in andere landen immers ook genoegen mee nemen.
ik bedoelde het sarcastisch. ik ben hartstikke blij dat ik zo verwend benquote:Op woensdag 7 december 2011 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin? Wij moeten hier met minder genoegen nemen omdat ze dat in andere landen ook moeten?
Okay, vanavond voor jou alleen een kommetje maispap en een vies glaasje slootwater, okay? Daar moeten ze in andere landen immers ook genoegen mee nemen.
dat komt omdat je nogal stellig en star in de hoek van de door ons schuldig bevonden partij staat en niet echt open lijkt te staan voor discussie.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:28 schreef knappekloon het volgende:
ik durf hier geen discussie meer aan te gaan, zo fel reageren jullie op mij
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:28 schreef knappekloon het volgende:
ik durf hier geen discussie meer aan te gaan, zo fel reageren jullie op mij
Dat dusquote:Op woensdag 7 december 2011 13:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat komt omdat je nogal stellig en star in de hoek van de door ons schuldig bevonden partij staat en niet echt open lijkt te staan voor discussie.
En nu ga ik weer aan het werk
Die blijft briljantquote:
Ja hequote:
Het is ook zo waar.quote:
Heeeeeel herkenbaarquote:Op woensdag 7 december 2011 13:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is ook zo waar.
Ik heb nog regelmatig dat ik hele stukken tik en als ik dan op invoeren wil drukken word ik zo moe van mezelf dat ik alles maar weer delete. Vooral in WGR en POL. Ik lees daar heel veel, maar bescherm mezelf een beetje door maar niet te posten.
quote:
Jaquote:Op woensdag 7 december 2011 13:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is ook zo waar.
Ik heb nog regelmatig dat ik hele stukken tik en als ik dan op invoeren wil drukken word ik zo moe van mezelf dat ik alles maar weer delete. Vooral in WGR en POL. Ik lees daar heel veel, maar bescherm mezelf een beetje door maar niet te posten.
Ja, examen gehaald en bezig met een wedstrijdje m.b.t. whisky.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Nog gefeli trouwens, zag dat je een examen had gehaald? Whisky las ik iets over?
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En maak je als MOD s.v.p. nuttig door die kut-SNS een note of ban te geven.
Irritante banners!
Ik kan me zo voorstellen dat een MOD de geluiden die hij/zij oppikt doorspeelt aan de opper-MODS/-eigenaren...quote:
Neem je toch een abo?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:49 schreef MadMaster het volgende:
En maak je als MOD s.v.p. nuttig door die kut-SNS een note of ban te geven.
Irritante banners!
quote:
Met 2 topics in BUG denk ik dat de opperhoofden het nu wel wetenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat een MOD de geluiden die hij/zij oppikt doorspeelt aan de opper-MODS/-eigenaren...
Waarom dan niet even een response daarop in die topics?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met 2 topics in BUG denk ik dat de opperhoofden het nu wel weten
Dat vind ik ook stuitend. Wel vaker iets met een bugje gedaan en antwoorden laten lang op zich wachtenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom dan niet even een response daarop in die topics?
Ja, gezichtsverlies en zo.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik ook stuitend. Wel vaker iets met een bugje gedaan en antwoorden laten lang op zich wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |