Het idee, hè...?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:58 schreef Etcetera het volgende:
Jawel, hij is in het weekend thuis. Maar we zien elkaar ook alleen 's weekends, dus het maakt wezenlijk niks uit
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:56 schreef Etcetera het volgende:
Waarom vind ik het zo stom dat E. ver(der) weggaat? Makes no sense, het is niet alsof ik hem anders eerder zou hebben teruggezien. Maar nu ben ik wel een beetje
TS had het erg moeilijk en raakte psychisch in de war. Vervolgens gaan er een aantal zweefteven beweren dat het niet gezocht moet worden in de psychologie/psychiatrie maar dat de duivel aan het werk is, de bijbel gelezen moet worden enzo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap geen reet van dat topique...
Denk hequote:
Ik snap wel een beetje hoe je je voelt als jouw vriend weg isquote:
Het is idee dat je nu absoluut geen mogelijkheid hebt om 's avonds even langs te wippen terwijl dat normaal gesproken ook niet gemakkelijk is maar met enige moeite wel zou kunnen. Denk ik dan.quote:
Oh, dat maakt het iets minder leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel een zelf betaald kerstpakket...
Jawel maar omdat het in TRU staat, dacht ik dat het iemand was die dat zelf, evt mbv van een medium, had gedaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
En het was nog wel de eerste zin in zijn OP
Oh joh, heisa om niks.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:58 schreef Etcetera het volgende:
Jawel, hij is in het weekend thuis. Maar we zien elkaar ook alleen 's weekends, dus het maakt wezenlijk niks uit
Ik was er net een beetje aan gewend dattie naar een boorplatform zou verdoriequote:Op dinsdag 6 december 2011 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is idee dat je nu absoluut geen mogelijkheid hebt om 's avonds even langs te wippen terwijl dat normaal gesproken ook niet gemakkelijk is maar met enige moeite wel zou kunnen. Denk ik dan.
Oftewel, hij hallucineert vanwege de medicijnen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
TS had het erg moeilijk en raakte psychisch in de war. Vervolgens gaan er een aantal zweefteven beweren dat het niet gezocht moet worden in de psychologie/psychiatrie maar dat de duivel aan het werk is, de bijbel gelezen moet worden enzo.
Vervolgens gaan ik en een aantal andere zwarte ridders het licht bestrijden om er vervolgens achter te komen dat TS al aan de medicijnen zit.
Ik snap 'mquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:01 schreef wyccie het volgende:
Jawel maar omdat het in TRU staat, dacht ik dat het iemand was die dat zelf, evt mbv van een medium, had gedaan.
Ja, vertel mij dat. Dat wéét ik wel maar zo voelt het nietquote:
Oh nee, ik bedoel dat 'ie ondertussen aan de medicijnen zit en het een stuk beter gaat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oftewel, hij hallucineert vanwege de medicijnen?
Ja het idee is gewoon niet tofquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Denk he
[..]
Ik snap wel een beetje hoe je je voelt als jouw vriend weg isen ik woon verdorie nog niet eens samen
Zodra we een huis kunnen huren bij mij of in Assen. Net nog gekeken, gaat nog wel even duren geloof ik. Kans dat we hier terecht kunnen is groter dan Assen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja het idee is gewoon niet tof
Wanneer gaan jullie samenwonen?
Ik lees dingen als 'uittreding', 'duivelsuitdrijving' en 'kennen jullie dan iemand die uitdrijvingen doet'.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoel dat 'ie ondertussen aan de medicijnen zit en het een stuk beter gaat.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zodra we een huis kunnen huren bij mij of in Assen. Net nog gekeken, gaat nog wel even duren geloof ik. Kans dat we hier terecht kunnen is groter dan Assen.
Deels economische redenen hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Dat is vrij concreet, wat tof!!
Die had 'ie in oktober ook nog niet. Die heeft 'ie gekregen na een second opinion naar aanleiding van het topic.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees dingen als 'uittreding', 'duivelsuitdrijving' en 'kennen jullie dan iemand die uitdrijvingen doet'.
Dan denk ik dat je juist niet je pillen ingenomen hebt...
Oh ja joh?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef Etcetera het volgende:
dus vooral omdat we elkaar heul leuk vinden
Niet mijn onderwerp eigenlijk...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die had 'ie in oktober ook nog niet. Die heeft 'ie gekregen na een second opinion naar aanleiding van het topic.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja joh?![]()
Ik hoop dat jullie gauw iets leuks vinden.
Mijn onderwerp dus eigenlijk ook niet, maar ik ging wel een beetje over de zeik toen men over de bijbel en duivels begon en er een paar van de Pinkstergemeente kwamen posten terwijl die kerel duidelijk hulp nodig had.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet mijn onderwerp eigenlijk...
Dat laatste is wat teltquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Deels economische redenen hoorals ik een gewoon salaris ga krijgen terwijl ik nog thuis woon worden m'n ouders gekort op hun uitkering. Maar we hebben het er al eens over gehad voordat dat speelde en we zien het allebei echt wel zitten
dus vooral omdat we elkaar heul leuk vinden
Ik had serieus verwacht dat er iemand over zou beginnen maar dat was niet gebeurdquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef wyccie het volgende:
Hehe, stukje teruggelezen. Nem, je usericon helpt je natuurlijk ook niet mee, jij duivelsgebroed.
Maar is dit forum the place to be voor dat soort onderwerpen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn onderwerp dus eigenlijk ook niet, maar ik ging wel een beetje over de zeik toen men over de bijbel en duivels begon en er een paar van de Pinkstergemeente kwamen posten terwijl die kerel duidelijk hulp nodig had.
Hij is zo liefquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:10 schreef Etcetera het volgende:
Leuker: Maaike Hartjes heeft een twitteraccount
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef Etcetera het volgende:
De tekenares van Soemp's UI die jij hebt aangepast nu ze zwanger is. Die.
Check!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm..iedere keer dat de SNS spaarbankbanner in beeld komt, laadt de pagina niet verder.
Wat kun je daarmee?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:17 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, ik moet de Rabobank app nog autoriseren.
Is blijkbaar een bekend probleem als ik in >>BUG kijk.quote:
Saldo checken (zonder in te loggenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat kun je daarmee?
Nieuwsgierig, ook al heb ik geen smartphone en zit ik niet meer bij de Rabobank.
Dat is echt superhandig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:22 schreef Etcetera het volgende:
Saldo checken (zonder in te loggen(en dat is veilig omdat je verder toch niks kunt, dan moet je eerst inloggen) en bankieren zoals via internet
Vroegah had je internetbankieren met de Digipas, dat ding paste in m ijn portemonnee.quote:Je had de RaboReader niet nodig bij de vorige versie van de app, geen idee of dat veranderd is of niet. Hoop het niet, want ik heb niet altijd zo'n ding bij me of een pinautomaat in de buurt
Ik heb de grootste portemonnee van iedereen die ik ken, don't worryquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is echt superhandig.
[..]
Vroegah had je internetbankieren met de Digipas, dat ding paste in m ijn portemonnee.
Ok, zegt misschien meer over mijn portemonnee.
Het is niet lelijk, maar ik vind het gewoon niks voor mij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
Die portemonnee lijkt me best mooi in het roze
Hoezo dat? Past beter dan onder één van de andere accessoire-categorieën, en een portemonnee heb je in je tas (vrouwen).quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het ook wel grappig dat het onder het kopje "Tassen & portemonnees" staat.
Jullie hadden het over grote portemonnees.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:37 schreef wyccie het volgende:
Hoezo dat? Past beter dan onder één van de andere accessoire-categorieën, en een portemonnee heb je in je tas (vrouwen).
Daarom lees ik dat soort topics ook eigenlijk niet meer. Ik erger me toch maar dood.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Schijt, die uittreding waar hij het over had!![]()
![]()
Oh zo. Ja, knapzakken zijn het.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
Jullie hadden het over grote portemonnees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
Bedtijd hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de suggesties uitgeschakeldquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef wyccie het volgende:
Bij mij komt zoiets alleen in mijn telefoon te staan, als ik het woord ook heb toegevoegd.
Bedtijd hierDat mag best..maar we weten dat je vriend er niet is dus dat had een hoop vragen opgeroepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Mijn vriend? Die zit hier gewoon in de studeerkamer hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat mag best..maar we weten dat je vriend er niet is dus dat had een hoop vragen opgeroepen
Huh? Oh ik dacht dat 'ie weg wasquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend? Die zit hier gewoon in de studeerkamer hoor
Bedtijd hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Waren er nog mensen die het helemaal goed hadden?quote:Op woensdag 7 december 2011 09:01 schreef MadMaster het volgende:
Eerste 40 punten (gedeelde 10e plek van de 29) m.b.t. de blinde whisky proeverij zijn binnen.
Valt dus niet echt mee.
Distilleerderij had ik fout, qua alcohol zat ik er 4,8% naast en qua leeftijd 2 jaar. Regio had ik wel goed..
Vanavond 3 whiskies doen, want morgen (Youp van 't Hek in de Kleine Komedie) en overmorgen (Japanse whiskyproeverij) zijn we bezet...
Nee, niemand had distilleerderij juist.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Waren er nog mensen die het helemaal goed hadden?
Dank!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |