Prima foto's. Je wil ze wat gelikter hebben? Zou ik niet doen, hebben de potentiėle kopers toch wel door als het te nep is. Nu laat jij het zien zoals het is, en dat is gewoon goed.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:32 schreef knappekloon het volgende:
mag ik jullie wat vragen?
Ik heb mijn huis te koop staan op funda en ik vind dat de foto's niet mooi zijn en wil ze laten veranderen door de makelaar.
Mijn vriend zei dat hij dat niet nodig vindt.
dus ik zou graag van jullie een mening willen hebben![]()
http://www.funda.nl/koop/zutphen/huis-47148069-stokebrand-576/
Dat is heul lekkerquote:Op woensdag 7 december 2011 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik slaap weer meer dan ooitmaar zolang ik slaap ben ik niet duizelig en misselijk en de dag gaat sneller. Ik kan nu niet meer lopen van de duizeligheid, erg fijn
Enne iew dat lijkt me nikswat gaat er nog meer in?
Oh absoluut! twee dromen uitgekomen wat dat betreft: de achtbaan in New York New York en Zumanity van Cirque du Soleil gezienquote:Op woensdag 7 december 2011 18:30 schreef wyccie het volgende:
Lijkt mij ook.
Nog wel die kermisdingen gedaan?
Speelt Zumanity nog?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh absoluut! twee dromen uitgekomen wat dat betreft: de achtbaan in New York New York en Zumanity van Cirque du Soleil gezien
En zelf de Vegas strip opgereden
Dixons?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef wyccie het volgende:
In welke fysieke winkel zou ik voor een paar euro een webcam kunnen halen?
Super.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh absoluut! twee dromen uitgekomen wat dat betreft: de achtbaan in New York New York en Zumanity van Cirque du Soleil gezien
En zelf de Vegas strip opgereden
Dacht dat die best duur was, maar zie al webcams van 10 euro staan.quote:
mij?quote:
Stapelen?!quote:
Uit hoeveel, 4 of 5?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
trouwens ook weer even knallende resultaten gehaald dit trimester3.85 totaal gemiddelde
Een of andere kunstenaar die een kunstwerk wil gaan maken maar dat is eigenlijk een hekwerk met poort met diverse verwijzingen naar een concentratiekamp.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie dan? Zet hem net aan en nu zit Maarten van Rossem er
Ik heb er nog een over van mijn oude laptop. Mag je zo hebben. Mijn huidige laptop heeft er een ingebouwd maar zelfs daarvóór had ik hem al 2 jaar niet gebruitk.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef wyccie het volgende:
In welke fysieke winkel zou ik voor een paar euro een webcam kunnen halen?
Dat is lief.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:10 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb er nog een over van mijn oude laptop. Mag je zo hebben. Mijn huidige laptop heeft er een ingebouwd maar zelfs daarvóór had ik hem al 2 jaar niet gebruitk.
De cd-rom ligt hier naast mequote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is lief.
Hoe zit het met de installatie, of is het niet nodig?
quote:Op woensdag 7 december 2011 10:22 schreef MadMaster het volgende:
En sneller dan ik had verwacht, de uitslag van mijn examen afgelopen maandag ontvangen.
Resultaat: Geslaagd...
ik zie een dealquote:Op woensdag 7 december 2011 20:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De cd-rom ligt hier naast meIk had toevallig net opgeruimd en zat me af te vragen wat ik ermee zou doen.
Dat was gisterenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een of andere kunstenaar die een kunstwerk wil gaan maken maar dat is eigenlijk een hekwerk met poort met diverse verwijzingen naar een concentratiekamp.
En dat ging hij nogal krom en ongefundeerd verdedigen
MvR is trouwens zo'n persoon die ik op bepaalde vlakken fantastisch vind en op bepaalde vlakken een ontzettende zeurkousquote:Op woensdag 7 december 2011 20:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie dan? Zet hem net aan en nu zit Maarten van Rossem er
quote:
en vandaag in de reprise dus, maar dan alleen over dit ene stukquote:
Ah..dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en vandaag in de reprise dus, maar dan alleen over dit ene stuk
doe mij 1 zo'n kandelaar, dan kan ik straks ook nog een wasmachine en koelkast kopen als ik ga verhuizenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..dat heb ik dan gemist
Bij Tussen Kunst en Kitsch vandaag trouwens 2 zilveren kandelaren: 35k-45k. Een schilderij van iemand opa: 200.000 dollar. Toe maar.
Waarom wil je ze niet allebei? Anders heb je maar de helft van de waarde, of minder.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
doe mij 1 zo'n kandelaar, dan kan ik straks ook nog een wasmachine en koelkast kopen als ik ga verhuizen
doe dan dat schilderijtje er ook maar bijquote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom wil je ze niet allebei? Anders heb je maar de helft van de waarde, of minder.
misschien wel een zolderkamerquote:
scheelt me niks, al kreeg ze een hartinfarcquote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vandaag is ze weer eens in het nieuw
"Tanja Nijmeijer nog steeds overtuigd FARC-lid"
Ik snap niet dat dit nieuwwaarde heeft, of is het omdat ze vrouw is?
Yep, that's the one.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:03 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Moest even nadenken... Je bedoelt die van M*A*S*H? Wereldserie!
Ik denk omdat het best bijzonder is dat een Nederlandse er vrijwillig voor kiest om bij zo'n organisatie te gaan leven en voor ze wil vechten.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vandaag is ze weer eens in het nieuw
"Tanja Nijmeijer nog steeds overtuigd FARC-lid"
Ik snap niet dat dit nieuwswaarde heeft, of is het omdat ze vrouw is?
Truste.quote:
Ok, en wat is nu je klacht? Dat hij niet tot het einde van het jaar weg is?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:18 schreef Etcetera het volgende:
Damn![]()
E. komt donderdag terug, gaat maandagochtend weer naar Limburg, komt 's avonds terug, moet dinsdags naar school, gaat woensdags weer naar Limburg en komt donderdags terug.
Dat schilderij was toch 20k? Of kwam er na die kandelaars nog een schilderij?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..dat heb ik dan gemist
Bij Tussen Kunst en Kitsch vandaag trouwens 2 zilveren kandelaren: 35k-45k. Een schilderij van iemand opa: 200.000 dollar. Toe maar.
Ergens op het einde, van Joseph Raphael.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat schilderij was toch 20k? Of kwam er na die kandelaars nog een schilderij?
Dan was het een andere. Het schilderij dat ik bedoelde had geen vaststaande schilderquote:Op woensdag 7 december 2011 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ergens op het einde, van Joseph Raphael.
Ik weet welke je bedoelt. Dat was van die Franse.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan was het een andere. Het schilderij dat ik bedoelde had geen vaststaande schilder
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid: ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Nem ga jij een kaart kopen voor Lowlands?
Redelijk, maar vind ze niet overdreven fantastischquote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef wyccie het volgende:
http://www.pmavoordelen.nl/online-bestellen/lg-optimus-black/
http://www.pmavoordelen.nl/online-bestellen/samsung-galaxy-ace/
http://www.pmavoordelen.nl/online-bestellen/htc-wildfire-s/
Zijn dit goede deals? Niet dat ik er nu wat aan heb, want heb mijn Sim Only al verlengd.
Die jaquote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt. Dat was van die Franse.
Tof! Denk dat ik ook gewoon weer een kaart aanschaf. Nu nog mensen overtuigen dat ook te doenquote:[..]
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid: ja.
Ik denk dat de verkoop wederom snel zal gaan maar wel minder snel dan vorige keerquote:Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die ja
[..]
Tof! Denk dat ik ook gewoon weer een kaart aanschaf. Nu nog mensen overtuigen dat ook te doen
Damesschoenen behoren niet tot mijn sterke puntenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:57 schreef wyccie het volgende:
Het hagelt en ik zit lekker binnen.
Ik wil dit jaar eigenlijk wel goede winterschoenen, die redelijk waterdicht, warm, een goede zool hebben, niet te lomp (moet bij jurk/rok kunnen) en niet te duur zijn.
Iemand idee voor een winkel/merk/schoen?
Niet? Daar gaan miljoenen in om.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Damesschoenen behoren niet tot mijn sterke punten
In drugs- en vrouwenhandel ook. Je punt is?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet? Daar gaan miljoenen in om.
Mag allebei, denk ik.
Maar de vraag is zo specifiek dat je gebruikerservaringen nodig hebtquote:Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet? Daar gaan miljoenen in om.
Mag allebei, denk ik.
Maar dat is illegaal.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In drugs- en vrouwenhandel ook. Je punt is?
Dat is ook wel zo.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
Maar de vraag is zo specifiek dat je gebruikerservaringen nodig hebt
Dat ligt eraan tot welke stam je behoort.quote:
Wel erg leuk zoiets. Begrijp ik nu dat jullie allemaal gelapt hebben en dan zo'n proefdoos hebben gekregen?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie progressie:
5. MadMaster - 80 punten (vandaag) - 120 punten (totaal)
Bron
Tinus!quote:Op donderdag 8 december 2011 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar wil ik iets op zeggen, maar ik weet niet wat.
beter als tegen je hoofdquote:Op donderdag 8 december 2011 02:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
basketbal wedstrijd van school. krijg ik de bal in mijn schootik haat dat soort momenten
helemaal gemist, hoe was Vegas?quote:Op donderdag 8 december 2011 03:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vanavond Vegas afterpartywe missen elkaar allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |