Dat weet ik niet, ik zei dat ik dat denkquote:Op woensdag 7 december 2011 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom weet je dan nu wel dat de opperhoofden het al weten?
Gezellig hequote:Op woensdag 7 december 2011 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dit hele topic gaat nergens over, geweldig!!
Of juist weer niet...quote:Op woensdag 7 december 2011 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat het door het weer komt.
Tja, het is weer die tijd van de maand hequote:
Niet bij mij hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, het is weer die tijd van de maand he
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, het is weer die tijd van de maand he
Ik dacht inderdaad dat je een whisky-examen ofzo had gedaanquote:Op woensdag 7 december 2011 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, examen gehaald en bezig met een wedstrijdje m.b.t. whisky.
Die 2 dingen staan echter los van elkaar en moet je niet door elkaar halen...
Ik zie die banners nietquote:En maak je als MOD s.v.p. nuttig door die kut-SNS een note of ban te geven.
Irritante banners!
OP even gequote. Pareltje welquote:Op woensdag 7 december 2011 14:09 schreef CruellaDeVil11 het volgende:
Toen ik 6 jaar geleden in de vierde klas van de middelbare school zat kreeg een van mijn klasgenotes een stiekeme relatie met de leraar tekenen. Zij was toen nog maar 16 jaar oud en hij al midden dertig. Hoewel 16 jaar de wettelijke leeftijd voor seksuele gemeenschap is, kon het gewoon niet odat zij zijn leerlinge was. We wisten niet meteen of het nou echt aan de gang was wel zagen we haar en haar beste vriendin verdacht vaak met hem op straat lopen buiten schooltijd om. Haar vriendin had een relatie, maar de geruchten gingen dat hij met beiden naar bed ging. Het was inderdaad enorm opvallend dat zij opeens 9ens en 10en haalden terwijl haar talent echt heel middelmatig was. Hun excuus waas dat zij samenwerkten aan de productie van de schoolmusical, maar stiekem hadden ze gewoon seks met elkaar.
Toen we twee jaar later afstudeerden werden er speeches gehouden en verschillende leerlingen werden beloond voor hun harde werk en kregen geldprijzen Het viel mijn ouders, en die van vriendinnen, wel erg op dat Anna (zo heette ze) overladen werd met allemaal prijzen en haar naam wel erg vaak werd genoemd. Het was niet zo vreemd, de leraar die de speeches organiseerde was de tekenleraar. Wij vonden het enorm ongepast dat er van de zoveel havo en vwo leerlingen de hele tijd maar een meisje onder de loep werd gehouden. Zeker omdat er ook andere leerlingen inzet hadden getoond voor de school.
Na mijn middelbare school ben ik verhuisd naar een andere stad en ik hoorde niks meer van Anna of de tekenleraar. Totdat ik laatst een oud klasgenoot zag die me wist te vertellen dat zij meteen waren gaan samenwonen na haar dilomauitreiking, en dat hij nog steeds les geeft. ook wist hij dat die leraar hiervoor al een affaire heeft gehad met een andere leerlinge, die stuk was gelopen toen zij van school ging. Vroeger had ik het afgedaan als roddels, maar van die klasgenoot wist ik dat hij oprecht was. Ergens draaide mijn maag zich om, want ik vond het zo walgelijk dat iemand die zo onprofessioneel is en bovendien ook efebofiel gewoon les mag blijven geven. Toen het hele Anna en de tekenleraar verhaal uitkwam werd zij door de klas uitgekotst (geen wonder, omdat zij seks had voor hogere cijfers), maar hij is er zelf niet eens op aangesproken. Ik heb het nog nagecheckt op Facebook en zij hebben inderdaad een relatie met elkaar.
Het zit me echt enorm dwars dat zo'n man de komende generaties nog misbruik kan maken van onzekere jongen meisjes, want Anna was echt een van de meest onzekere meiden die ik kende. Hoewel het 6 jaar geleden is, wil ik toch nog een klacht indienen. Maar waar? Mijn oude school zal denk ik weinig actie ondernemen, is er een plek hogerop die er voor zorgt dat die man gestraft wordt?
quote:
Jawel, dan krijg ik het als popupafbeelding, maar het was ook niet serieus bedoeld. Ik had verwacht dat het naar een petitie zou linken.quote:
hahaha heel leuk, ik heb m opgeslagen.quote:
quote:"Scientists have developed a vaccine that protects mice against a deadly form of the Ebola virus. First identified in 1976, Ebola fever kills more than 90% of the people it infects. The researchers say that this is the first Ebola vaccine to remain viable long-term and can therefore be successfully stockpiled. The results are reported in the journal Proceedings of National Academy of Sciences (abstract)."
quote:De blondine wil niet dat haar zoon en dochter, de 4-jarige Tijl en 6-jarige Keesje, worden opgevoed als 'Amsterdammertjes, kinderen die weten wat er in de wereld te koop is, streetwise zijn, assertief en zelfstandig'. "Ik veroordeel dat niet, maar het past niet bij mij", zegt ze. "Ik wil Keesje echt kind laten zijn en zo lang mogelijk naïef houden."
Was afgelopen week een rel, incl. de nodige doodsbedreigingen aan 'die bitch die onze stad afvalt'...quote:Op woensdag 7 december 2011 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
Wow, dit had ik niet achter Yvonne Jaspers gezocht
[..]
Ja, daar moet je dan weer een paar achterlijke lui voor hebben die denken dat hun stadje heilig isquote:Op woensdag 7 december 2011 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was afgelopen week een rel, incl. de nodige doodsbedreigingen aan 'die bitch die onze stad afvalt'...
Incl. Lange Frans natuurlijk weer...quote:Op woensdag 7 december 2011 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, daar moet je dan weer een paar achterlijke lui voor hebben die denken dat hun stadje heilig is
(en JA, dat geld voor iedere stad).
Echt waar? Wat een flapdrol is het ookquote:Op woensdag 7 december 2011 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Incl. Lange Frans natuurlijk weer...
Dat wordt wel eens gezegd ja. Maar bedenk je dan wel dat als je de stekker er per ongeluk uittikt, je alles kwijt bent waar je mee bezig wasquote:Op woensdag 7 december 2011 15:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een laptop voor m'n werk, maar die staat nu voor langere tijd op m'n bureau (ik gebruik 'm wel). Ik heb gelezen dat je de accu er dan beter uit kunt halen
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt waar? Wat een flapdrol is het ook
Ik zat me vooral af te vragen hoe ik dat dan moet doenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wordt wel eens gezegd ja. Maar bedenk je dan wel dat als je de stekker er per ongeluk uittikt, je alles kwijt bent waar je mee bezig was
Ik weet niet hoe je aansluit eruit ziet maar sommige stekkers vallen er snel uit als je achter het snoer blijft hangen of je verplaatst je laptop een stukje.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zat me vooral af te vragen hoe ik dat dan moet doen
Aansluiting voor het opladen zit aan de linkerzijkant, achter die kabel blijf ik niet zo even hangenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je aansluit eruit ziet maar sommige stekkers vallen er snel uit als je achter het snoer blijft hangen of je verplaatst je laptop een stukje.
Goeie vraag.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:34 schreef knappekloon het volgende:
haha ik lees net een vraag op goeievraag.nl
1azlef1 (28)
Is het normaal dat ik naar toilet moet maar dat er niks uit komt?
zou het meschien komen omdat ik der voor een hep afgetrokken en dat er een paar druppels sperma uit
Suit yourselfquote:Op woensdag 7 december 2011 15:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aansluiting voor het opladen zit aan de linkerzijkant, achter die kabel blijf ik niet zo even hangen
WC-bezoek na seks is niet zo gek. Maar als die kerel 28 is en zich dat nu pas afvraagt....quote:Op woensdag 7 december 2011 15:34 schreef knappekloon het volgende:
haha ik lees net een vraag op goeievraag.nl
1azlef1 (28)
Is het normaal dat ik naar toilet moet maar dat er niks uit komt?
zou het meschien komen omdat ik der voor een hep afgetrokken en dat er een paar druppels sperma uit
Ik kijk morgen vrijdag wel, ben nu zo vrijquote:
O, dat zijn lekkere masjientjes.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:25 schreef Etcetera het volgende:
Oh en het is een Dell Latitude E5410
Ik zie er niet zoveel mis aan. Maar misschien dat je een paar fotos van binnen opnieuw kunt maken maar dan met het licht aan. Dat is wat warmer en uitnodigender.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:32 schreef knappekloon het volgende:
mag ik jullie wat vragen?
Ik heb mijn huis te koop staan op funda en ik vind dat de foto's niet mooi zijn en wil ze laten veranderen door de makelaar.
Mijn vriend zei dat hij dat niet nodig vindt.
dus ik zou graag van jullie een mening willen hebben![]()
http://www.funda.nl/koop/zutphen/huis-47148069-stokebrand-576/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |