SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Exentric90 - Exentric90quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!If not now, then when.
Echte mannen cheaten hout.quote:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat heul veul gedaan heb.quote:
Was jij niet banned ofzo?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat heul veul gedaan heb.
Nee. Jij?quote:
voorspelbaar +2quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat heul veul gedaan heb.
Been there, done that.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:19 schreef vogelkooi het volgende:
Echte mannen slaan creepers dood met diamond gem stacks in hun hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Waarom speel jij het niet dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:38 schreef edean2s het volgende:
dat is toch een spel voor mensen met autisme
kloon alarm gaat afquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:38 schreef edean2s het volgende:
Ja, dus je komt ook?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:38 schreef edean2s het volgende:
Hier wel iig.quote:
Trouwens in je sig wordt gelinkt naar fok.film.nl terwijl het film.fok.nl moest zijn. Just sayin'quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja, dus je komt ook?
[..]
Hier wel iig.
Mooi.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:01 schreef Mordecai het volgende:
http://www.planetminecraft.com/project/wip-tropican-sky-village/
Hoe bedoel je niet veel bouwen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:34 schreef j95 het volgende:
Ik speelde net even die gratis versie, maar je kan niet echt veel bouwen. Is dat in die betaalde anders? Want dan is het wel geinig
Als ik op B druk kan ik niet echt veel blokjes kiezen, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet veel bouwen?
Als je classic speelde, dat is creative (alleen dan minder uitgebreid).
Ik speel zelf liever survival, Dus alles verzamelen etc.
Klopt, In de gekochte versie zijn het er veel meer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:39 schreef j95 het volgende:
[..]
Als ik op B druk kan ik niet echt veel blokjes kiezen, dat bedoel ik
Ah oke, ik vind het best geinig. Alleen wat je meer kan dan blokjes bouwen en weghalen weet ik nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Klopt, In de gekochte versie zijn het er veel meer.
I know..quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Trouwens in je sig wordt gelinkt naar fok.film.nl terwijl het film.fok.nl moest zijn. Just sayin'
Hmm okquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef bobbernaut het volgende:
huh? maar ik heb m serieus vaker gezien! deze bijvoorbeeld!
was de intro van mineconquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Waar dan? "Geüpload door TeamMojang op 6 dec 2011"
te weinig memory?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef j95 het volgende:
Die demo draait niet eens soepel op mijn i3 laptop?
nee klopt. hier ook niet. Het vreet nogal wat processor power.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef j95 het volgende:
met de " tekens of zondeR?quote:Op woensdag 7 december 2011 09:27 schreef S1gnum het volgende:
Overigens kun je hem beter via een batch file starten als je een 64-bit OS hebt. Maak een batchfile met de volgende tekst:
@ECHO OFF
"Java_Pad/javaw.exe" java -Xmx1024M -Xms1024M -jar "Minecraft_pad/minecraft.exe"
Vervang de Java_Pad en Minecraft_pad door het pad naar deze executables. Hierdoor start Minecraft met 1GB geheugen en heb je minder last van crashes e.d.
Niet op je desktop zetten hea?quote:Op woensdag 7 december 2011 09:33 schreef gogosweden het volgende:
werkt dus niet, "could not find main class:java"
zojuist een snelkoppeling metquote:
1 | java -Xmx1024M -Xms1024M -jar "Your minecraft path here/minecraft.exe |
Dan doe je iets niet goed (zie post van mschol). De java executable is niet altijd javaw.exe (hangt af van je OS). Als je als environment variabele %JAVA_PATH% hebt dan is alleen de tekst "java" (zonder quotes) voldoende als java/executable pad.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:33 schreef gogosweden het volgende:
werkt dus niet, "could not find main class:java"
ga naar start -> configuratiescherm -> Open java control panel -> klik op tab java, en dan op de knop viewquote:Op woensdag 7 december 2011 09:49 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed (zie post van mschol). De java executable is niet altijd javaw.exe (hangt af van je OS).
Je krijgt inderdaad een java venster te zien. Ik heb nog geen manier gevonden om dat weg te halen. Je kan overigens nog meer geheugen toewijzen door de 1024 aan te passen naar bijvoorbeeld 2048.
Heb jij daar een regel toegevoegd voor het starten van Minecraft?quote:Op woensdag 7 december 2011 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ga naar start -> configuratiescherm -> Open java control panel -> klik op tab java, en dan op de knop view
vervolgens kan je volgens mij gewoon bij runtime parameters -Xmx1024M -Xms1024M invoeren
nee, je verhoogt de geheugen hoeveelheid die java bij alle programma's gebruikt (als ik me niet vergis)quote:Op woensdag 7 december 2011 09:55 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Heb jij daar een regel toegevoegd voor het starten van Minecraft?
is dit op windows 7 ? want ik kan hem niet vindenquote:Op woensdag 7 december 2011 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ga naar start -> configuratiescherm -> Open java control panel -> klik op tab java, en dan op de knop view
vervolgens kan je volgens mij gewoon bij runtime parameters -Xmx1024M -Xms1024M invoeren
windows xp was dat, bij 7 moet je in control panel even kijken bij de groep programs in control panelquote:Op woensdag 7 december 2011 10:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is dit op windows 7 ? want ik kan hem niet vinden
Ik zit zelf ook op Windows 7, ik zal vanavond mijn batch file inhoud eens posten hier.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is dit op windows 7 ? want ik kan hem niet vinden
Hehheh, sorry j95 maar je moet even meer geheugen aan java toewijzen, je kunt wel 4 gig in je laptopje hebben zitten maar dat zegt niet over het daadwerkelijk gebruik van die 4 gig.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:01 schreef j95 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ding is best nieuw. zijn deze problemen er ook met de betaalde versie?
Hoe?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hehheh, sorry j95 maar je moet even meer geheugen aan java toewijzen, je kunt wel 4 gig in je laptopje hebben zitten maar dat zegt niet over het daadwerkelijk gebruik van die 4 gig.
Minecraft, hoe lelijk het er ook uitziet, kan soms een dikke pc nodig hebben om redelijk te kunnen draaien. Een i3 op een laptop is altijd minderwaardig aan een desktop i3 dus dat zegt ook niet alles.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:37 schreef j95 het volgende:
Helpt niet. Ik heb 4gb ram dus ik weet niet wat er mis mee is hoor![]()
mja, maar ik -lijk- hem nu te kunnen draaien op een Pentium M 1,7Ghz met 2GB ram...quote:Op woensdag 7 december 2011 14:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Minecraft, hoe lelijk het er ook uitziet, kan soms een dikke pc nodig hebben om redelijk te kunnen draaien. Een i3 op een laptop is altijd minderwaardig aan een desktop i3 dus dat zegt ook niet alles.
waar denk je dat die M voor staat in de processor naam?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:01 schreef drumstickNL het volgende:
maarja laptops is een ander verhaal he, volgens mij heeft Notch zelf een keer gezegd dat het niet voor laptops is.
je kan er overheen springen door te rennen +springen de juiste kant op.., dan kan je net een hekje van 1 hoog over...quote:Op woensdag 7 december 2011 16:18 schreef S1gnum het volgende:
Ik was er gisteren heel even, maar ik heb geen rechten om iets te doen.. heb wel even rondgekeken, maar geen muur gezien waar je het over hebt. Kreeg het wel voor elkaar om het varkenshok in te springen, waar ik nu dus vast zit.
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 07-12-2011 om 15:27:04Progress... http://t.co/gLlsKGnJ Thanks again for your help reageer retweet
wtf in het nederlandsquote:Op woensdag 7 december 2011 16:41 schreef Mordecai het volgende:
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 07-12-2011 om 15:27:04Progress... http://t.co/gLlsKGnJ Thanks again for your help reageer retweet
Dat zat ik me dus ook af te vragen... maar ik denk dat ik 't wel ga proberenquote:Op woensdag 7 december 2011 16:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
wtf in het nederlands
alsof er zoveel te lezen valt
Dat is waarquote:Op woensdag 7 december 2011 16:42 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat zat ik me dus ook af te vragen... maar ik denk dat ik 't wel ga proberenKan ik wss lachen om de vertalingen
klopt het zijn nu voornuizen en wegpuntenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:02 schreef Mordecai het volgende:
Waar zijn alle furnaces? :/
Is er iets raars gebeurd op de server? Ben ook al mijn waypoints kwijt...
Nee, die heten gewoon fornuizen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:10 schreef maurisioo het volgende:
[..]
zo heet zo'n ding toch? een voornuis
maar goed oven
ow kan ookquote:Op woensdag 7 december 2011 17:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, die heten gewoon fornuizen.
Je hebt zeker een Nvidia kaart ofniet?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef j95 het volgende:
Lukte hetquote:Ik heb ook een laptop en Minecraft kan er gewoon op draaienWel met graphics 'Fast' en Distance 'Short', anders gaat het nogal sloom... en ja, het kan beter en sneller, maar het is wel speelbaar
Gelukkig
Ik weet wie het waarschijnlijk gedaan heeft ben alleen de naam kwijt, als ik 'm zie dan weet ik het.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Waarom zijn al de furnaces weg? Wie o wie?
de server hier kan je vinden via fokcraft.nl (dat intikken in minecraft)quote:Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef j95 het volgende:
Best geinig. Stel ik koop het, kan ik dan met jullie spelen in een bepaalde wereld? Lijkt me wel lachen
Joostmakaayquote:Op woensdag 7 december 2011 19:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik weet wie het waarschijnlijk gedaan heeft ben alleen de naam kwijt, als ik 'm zie dan weet ik het.
Waar ken ik die muziek van?quote:
Vind het project maar vaag. Daarom bouw ik niks.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Fok! server is een hoop lullen maar niet veel bouwen. Niemand te zien bij het project.
Nja in het weekend maar weer knallen dan ofzo
Dit dus, een paar mensen hebben geholpen bij het organiseren van dit, die mensen zijn er dan ook niet zoveel wat jammer is omdat ik zelf ook niet weet hoe de rest moet.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Vind het project maar vaag. Daarom bouw ik niks.
Kijk op MC Wiki.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef j95 het volgende:
Dat craften is nog ingewikkeld ook *Heeft tut gezien maar is combinaties al vergeten
Ik zou inderdaad ook heel graag verder gaan, maar het schiet niet op als ik iets bouw wat tegen het algemene plan ingaat. >.<quote:Op woensdag 7 december 2011 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit dus, een paar mensen hebben geholpen bij het organiseren van dit, die mensen zijn er dan ook niet zoveel wat jammer is omdat ik zelf ook niet weet hoe de rest moet.
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Craftingquote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef j95 het volgende:
Dat craften is nog ingewikkeld ook *Heeft tut gezien maar is combinaties al vergeten
D´r staat al een shitload aan hoge muren dus ik denk wat we net zo goed door kunnen gaan nu.quote:Op donderdag 8 december 2011 06:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Mjah. Ik had wel een plannetje, maar er werd voor iets anders gekozen. Anders had ik nog wel wat fotomateriaal. En plattegronden.
Ik kan zelf hoogstens een uurtje of 2 spelen per week atm.
Hallo, ik moet toegeven, ik heb de laatste tijd zeer weinig minecraft gespeeld aangezien ik vooral bezig ben met Skyrim. Ik zoek leuke mensen waar ik een adventure map mee kan doen.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:14 schreef Mordecai het volgende:
Nog iemand met een x voor de naam! Welkom
Sand dat allemaal valt naar de leegte(void), me gang crasht welquote:
De eerste keer minecraft is dan ook geweldig. Daarna raakt het afgestompt.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:46 schreef delano.888 het volgende:
WTF dit spel is verslavend zeg!
Gisteren dacht ik "laat ik eens kijken dan wat het is" dus ik spelen, 3x dood gaan, hout gevonden. Na een uur of 4 had ik een compleet ondergronds huis met een fucking grote mijn er onder.
Vandaag dacht ik, nee, deze locatie is niet tof. Dus heb alleen iets van 5x 64 steen blokken meegenomen en wat hout. Toen ben ik alsmaar gaan lopen, en heb ik voor het donker gauw een stenen huisje gebouwd, nu wel op een goede locatie (voor een dikke berg, zodat ik vanuit mijn huis zo naar achter kan gaan mijnen)
Ondertussen ben ik weer 4 uur verder, heb ik 2 verdiepingen, een keuken, een berging, een tuin met bomen, en een NOG grotere mijn...
DAMN waarom is dit toch zo leuk
Het is een geniaal spel en het is inderdaad erg verslavend ^^ Wacht maar tot je het online gaat spelen ;oquote:Op donderdag 8 december 2011 14:46 schreef delano.888 het volgende:
WTF dit spel is verslavend zeg!
Gisteren dacht ik "laat ik eens kijken dan wat het is" dus ik spelen, 3x dood gaan, hout gevonden. Na een uur of 4 had ik een compleet ondergronds huis met een fucking grote mijn er onder.
Vandaag dacht ik, nee, deze locatie is niet tof. Dus heb alleen iets van 5x 64 steen blokken meegenomen en wat hout. Toen ben ik alsmaar gaan lopen, en heb ik voor het donker gauw een stenen huisje gebouwd, nu wel op een goede locatie (voor een dikke berg, zodat ik vanuit mijn huis zo naar achter kan gaan mijnen)
Ondertussen ben ik weer 4 uur verder, heb ik 2 verdiepingen, een keuken, een berging, een tuin met bomen, en een NOG grotere mijn...
DAMN waarom is dit toch zo leuk
Het is gewoon zo dat je na de eerste dagen zelf creatief moet worden, als je dat niet bent, zul je het idd niet langer dan een week leuk vinden.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:49 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
De eerste keer minecraft is dan ook geweldig. Daarna raakt het afgestompt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAT EEN KUTSCHOOL!!!1!!11!11EINZ!11quote:Op donderdag 8 december 2011 16:23 schreef Flodder450 het volgende:
Mijn school is ook weer in t nieuws
Leerlingen van school na dreigtweets aan docent
http://mojang.com/2011/12(...)nt-snapshot-week-49/quote:Minecraft Development Snapshot Week 49
by Jens Bergensten on December 8, 2011
Hi!
As many of you probably already know, we are publishing snapshots of the development of Minecraft. These are builds of the game that may contain incomplete features or other things that we are testing. These are uploaded separately from the launcher, and are an optional release for those of you who want a sneak peek of whats new in the game.
This weeks snapshot contains the following changes (since last week):
Sheep eat grass and regain their wool
Farmland is no longer destroyed by items and particles (haha, lol)
Added multiple languages
Added a spawn mob egg item to creative mode
Corrected a setTileEntity multiplayer bug
Corrected a powered rail bug
Corrected a redstone update bug
I would like to give a huge THANKS to all of you who helped out translating the game, and to the Minecraft Coder Pack team for helping out with the administration of the language files. Also a big thanks to Ryan Scaevolus Hitchman for help with the Unicode rendering.
The language files are still work in progress, so translation errors and mistakes may still exist. As stated earlier, the snapshots are in development versions of the game
You download the snapshot files from here:
Client http://assets.minecraft.net/11w49a/minecraft.jar
Server http://assets.minecraft.net/11w49a/minecraft_server.jar
To use these, you need to replace the JAR file in the application folder and then start the game from the launcher. If you are not sure what Im talking about, either search for help or wait until weve made an official release
Cheers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha deze dan:quote:Op donderdag 8 december 2011 19:07 schreef Lorrelies het volgende:
Omg Mau wat heb je allemaal gedaan joh
Al die mobs, wowEn oh my gawd... Minecraft in het Nederlands
hehequote:Op donderdag 8 december 2011 19:09 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Haha deze dan:
[ link | afbeelding ]
nvm. Na wat spelen met tnt ben ik er een tegen gekomen.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:20 schreef Mender het volgende:
Weet iemand een seed voor 1.0 waarbij je meteen een mobspawner tegen komt?
Ethoquote:
srsly echt de EERSTE keer dat ik minecraft speelde kwam ik zo'n ding tegen, wist niet wat het was, maar vond het wel een mooi hokje dus was erin gaan wonen.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:43 schreef vogelkooi het volgende:
Vond net en spawner aan de opervlakte onder het sand van en woestijn biome.
Haha, dat is wel nice.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
srsly echt de EERSTE keer dat ik minecraft speelde kwam ik zo'n ding tegen, wist niet wat het was, maar vond het wel een mooi hokje dus was erin gaan wonen.dacht dat die spawner een openhaard was ofzo. wel leuk gespeeld toen
Gek stoer doen.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn er meer mensen met ineens een lagere upload sinds 2 dagen bij Ziggo?
Ze waren bezig met 1:1, maar kakt ineens in.
[ link | afbeelding ]
?quote:
Das het nare van dit spelletje.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben een paar dagen 'serieus' bezig, en ik vind het nu al veel te leuk.
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn er meer mensen met ineens een lagere upload sinds 2 dagen bij Ziggo?
Ze waren bezig met 1:1, maar kakt ineens in.
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ik woon alleen helemaal niet in Naaldwijk, sterker nog, ligt best ver nog
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hahah, dat is de server waarmee je de snelhebt hebt gemeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ik woon alleen helemaal niet in Naaldwijk, sterker nog, ligt best ver nog-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Dat hebben de meeste mensen/gezinnenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:44 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb een downloadsnelheid van 20 mb/s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
ik heb 300Kb/s dus niet zeikenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:44 schreef maurisioo het volgende:
MB of Mb?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:44 schreef maurisioo het volgende:
Tering dat is te snel, dan heb je een 1080p film binnen in 10 seconden ofzo?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef delano.888 het volgende:
Nou nog ff wachten tot er iemand uit Ijburg of Nunspeet langskomt met 500mb down EN upload:
http://www.nu.nl/internet(...)mbps-verbinding.html
Ja ik schijn ook in een soort testgebiedje te wonen. Maar merk er weinig van behalve 200mb/s een paar weken.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tering dat is te snel, dan heb je een 1080p film binnen in 10 seconden ofzo?
Vraag me af of je er veel aan hebt, met me 60mb glasvezel ben ik al super tevreden.
Wacht maar tot je werken moet. Dan is school luxe.quote:
eh je kunt beter gewoon even een paar hoofdstukken van BE, BA en Statistiek doorlezen. En die opdrachten er van maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:17 schreef drumstickNL het volgende:
'Aight, kun je trouwens een huiswerk paasen? Of leerwerk whatever, anders mis ik wel erg veel.
QFTquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wacht maar tot je werken moet. Dan is school luxe.
De eerste keer dat ik minecraft speelde:quote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
srsly echt de EERSTE keer dat ik minecraft speelde kwam ik zo'n ding tegen, wist niet wat het was, maar vond het wel een mooi hokje dus was erin gaan wonen.dacht dat die spawner een openhaard was ofzo. wel leuk gespeeld toen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:33 schreef Mender het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik minecraft speelde:
Ik liep rond zonder enig idee te hebben wat ik moest doen. Ik wist alleen dat er 's nachts monsters kwamen. Liep dus een beetje rond in een woestijn biome. Tot het donker werd. Ik dacht zo, waar blijven die monsters nu? Maar ik kwam ze vrij snel daarna tegen en was binnen de kortste keren dood.Toen maar besloten om mezelf in de graven, maar faalde omdat ik het gat boven me probeerde dicht te maken met sand.
![]()
Toen het weer dag was weer verder gaan lopen. Kom ik een berg tegen met een cave erin die buiten uitkomt. Daar zaten een paar creepers in die ik van buiten af kon zien. Dus ik er gewoon inlopen. Zitten er ook ineens twee creepers achter me. Dus ik kon eigenlijk geen kant meer op, maar ik bleef rustig staan want had geen idee wat me te wachten stond.
Kan ja, maar ligt er ook aan of je een goede opleiding hebt afgerond en werk doet dat je leuk vindt in plaats van kutwerk de hele dagen, dat ook nog niet eens zo mega verdient. Dus of je wilt een dikke baan later of een kutbaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wacht maar tot je werken moet. Dan is school luxe.
Ik was al zover dat ik een toren maakte en daarop bleef zitten. Heel erg lang.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:33 schreef Mender het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik minecraft speelde:
Ik liep rond zonder enig idee te hebben wat ik moest doen. Ik wist alleen dat er 's nachts monsters kwamen. Liep dus een beetje rond in een woestijn biome. Tot het donker werd. Ik dacht zo, waar blijven die monsters nu? Maar ik kwam ze vrij snel daarna tegen en was binnen de kortste keren dood.Toen maar besloten om mezelf in de graven, maar faalde omdat ik het gat boven me probeerde dicht te maken met sand.
![]()
Toen het weer dag was weer verder gaan lopen. Kom ik een berg tegen met een cave erin die buiten uitkomt. Daar zaten een paar creepers in die ik van buiten af kon zien. Dus ik er gewoon inlopen. Zitten er ook ineens twee creepers achter me. Dus ik kon eigenlijk geen kant meer op, maar ik bleef rustig staan want had geen idee wat me te wachten stond.
Komt goed. Ik had Danny gevraagd maar die kwam, zoals gewoonlijk met allerlei vage shit over taaltaken die ik helemaal niet wil maken. Ben nu die boeken een beetje aan het doorlezen van bedrijfseconomie, statistiek en BA.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:25 schreef maurisioo het volgende:
[..]
eh je kunt beter gewoon even een paar hoofdstukken van BE, BA en Statistiek doorlezen. En die opdrachten er van maken.
Liever een alpha cape...quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef JaimyLee het volgende:
Hebben we nou eigenlijk een beta-cape gekregen?
Ik heb het in beta pas gekochtquote:
Nee minecon gangers met gewone pc game hebben het ook. Maar ik verwachtte toch ook wel dat Beta kopers er een zouden krijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja, maar dan alleen voor de xbox versie van minecraft dacht is. Dus dat is wel matig
quote:Sheep eat grass and regain their wool
Farmland is no longer destroyed by items and particles (haha, lol)
Added multiple languages
Added a spawn mob egg item to creative mode
Corrected a setTileEntity multiplayer bug
Corrected a powered rail bug
Corrected a redstone update bug
Ze moeten de pijn van zo'n goed spel op zo'n kutconsole toch ergens mee verzachten...quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja, maar dan alleen voor de xbox versie van minecraft dacht is. Dus dat is wel matig
Shit gedaan die er allang in had moeten zitten, en bug-fixesquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:48 schreef -Datdus- het volgende:
Jeb krijgt shit gedaan.
![]()
http://mojang.com/2011/12(...)nt-snapshot-week-49/
[..]
Sinds wanneer eten alleen schapen gras?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:48 schreef -Datdus- het volgende:
Jeb krijgt shit gedaan.
![]()
http://mojang.com/2011/12(...)nt-snapshot-week-49/
[..]
misschien bedoeld hij dat schapen tall grass eten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:18 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Sinds wanneer eten alleen schapen gras?Maar wel beter dat de wol nu terug groeit
Vieze schaap moet van mn seeds afblijven!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
misschien bedoeld hij dat schapen tall grass eten.
Maar koeien en kippen eten ook gras... zo bedoel ik hetquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
misschien bedoeld hij dat schapen tall grass eten.
[ Bericht 21% gewijzigd door Lorrelies op 09-12-2011 15:16:19 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Maar koeien en kippen eten ook gras... zo bedoel ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
dat kan nog wel denk ik?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:02 schreef Lorrelies het volgende:
Over pocket gesproken... Minecraft op de DSLijkt me wel lache
Owja goed dat je het zegt, was het al helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand al iets gelezen over pocket edition updates?
En drump, hoe staat het met die IRC plugin?
Dat ja, maar ik kan hem er wel opzetten en kijken hoe het gaat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:22 schreef bobbernaut het volgende:
is dat dan een probleem? (behalve dat je dan niet meer kan roddelen.)
Heb nog geen update van Minecraft PEquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand al iets gelezen over pocket edition updates?
En drump, hoe staat het met die IRC plugin?
Maakt niet uit, wat je wilt doneren mag je doneren. Het geld dat "overblijft" wordt gewoon voor de volgende maand gebruikt. Ik kom sowieso elke maand tekort dus alle kleine beetjes helpen mee.quote:
Server kost ¤ 45,- per maand. Heb nu al 6 maanden betaald, dus dat is ¤ 270,- voor alleen server excl. de oude I3D server.quote:
i'm in! met gebrek aan een sociaal leven zit ik elke vrijdagavond toch maar te nietsenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben jullie zin om vanavond een event te houden?
Het is een maze/doolhof event. De maze is gemaakt door Omgitsasy en heeft hier veel tijd in gestoken. Het is aardig pittig
Er komen binnenkort sowieso meer events zoals die ene die Mender een keer had met dat je moet zien te overleven en de gene die wint krijgt een prijs.
oh is dat ene vanavond?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Kom net van stage, en ga daarna naar een verjaardag :p
Nee dat is pas dinsdag mangquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh is dat ene vanavond?dacht dat het pas dinsdag was man. succes!
aightquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee dat is pas dinsdag mang
Nu gewoon van een vriend
Ah hij ziet er goed uitquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:38 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Autopsie van steve.
quote:2) We have mandatory gaming Friday afternoons. Working after lunch on Fridays is frowned upon.
Waarom reageer je daar zo op? Is vast leuker daar werken dan bij jouw ICT-bedrijfje.quote:
Ik werk nog niet eens en toch dat ga je toch niet daar neerzetten als je mensen zoektquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom reageer je daar zo op? Is vast leuker daar werken dan bij jouw ICT-bedrijfje.
Waarom niet? Zo krijg je juist ook mensen die dezelfde spirit hebben wat je nodig hebt in een teamwork.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik werk nog niet eens en toch dat ga je toch niet daar neerzetten als je mensen zoekt
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik werk nog niet eens en toch dat ga je toch niet daar neerzetten als je mensen zoekt
kneus waarom blijf je doorgaan als een klein kind danquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:51 schreef Jajong het volgende:
[..]! Hou je mond dan als je nog nooit gewerkt hebt in je leven. Domme puber.
nee klopt, maar vind dat ze harder moeten werken aan minecraftquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo krijg je juist ook mensen die dezelfde spirit hebben wat je nodig hebt in een teamwork.
Nee, maar dr is dr eentje die het nodig vind blijkbaar.quote:
Komt zo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef Precizionist het volgende:
Ik zie de server niet als online O_o
Omdat ik hulp vroeg over die CraftIRC plugin. Ik leg uit dat er geen plugin map wordt aangemaakt. Gaan ze lopen zeggen dat ik eerst de guide moet lezen dit en dat en dat ik naar bol.com moet gaan om "Lezen voor dummies" te kopen.quote:
Wie is toch die trieste debiel die elke keer als er iets onaardigs gezegd wordt een TR doet. Get a life ofzo.quote:
Jij dus. Stakkerquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Nee, maar dr is dr eentje die het nodig vind blijkbaar.
En ik neem het op veur mau.
Dat ben ik omdat je gewoon irritant loopt te doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wie is toch die trieste debiel die elke keer als er iets onaardigs gezegd wordt een TR doet. Get a life ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |