eh je kunt beter gewoon even een paar hoofdstukken van BE, BA en Statistiek doorlezen. En die opdrachten er van maken.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:17 schreef drumstickNL het volgende:
'Aight, kun je trouwens een huiswerk paasen? Of leerwerk whatever, anders mis ik wel erg veel.
QFTquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wacht maar tot je werken moet. Dan is school luxe.
De eerste keer dat ik minecraft speelde:quote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
srsly echt de EERSTE keer dat ik minecraft speelde kwam ik zo'n ding tegen, wist niet wat het was, maar vond het wel een mooi hokje dus was erin gaan wonen.dacht dat die spawner een openhaard was ofzo. wel leuk gespeeld toen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:33 schreef Mender het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik minecraft speelde:
Ik liep rond zonder enig idee te hebben wat ik moest doen. Ik wist alleen dat er 's nachts monsters kwamen. Liep dus een beetje rond in een woestijn biome. Tot het donker werd. Ik dacht zo, waar blijven die monsters nu? Maar ik kwam ze vrij snel daarna tegen en was binnen de kortste keren dood.Toen maar besloten om mezelf in de graven, maar faalde omdat ik het gat boven me probeerde dicht te maken met sand.
![]()
Toen het weer dag was weer verder gaan lopen. Kom ik een berg tegen met een cave erin die buiten uitkomt. Daar zaten een paar creepers in die ik van buiten af kon zien. Dus ik er gewoon inlopen. Zitten er ook ineens twee creepers achter me. Dus ik kon eigenlijk geen kant meer op, maar ik bleef rustig staan want had geen idee wat me te wachten stond.
Kan ja, maar ligt er ook aan of je een goede opleiding hebt afgerond en werk doet dat je leuk vindt in plaats van kutwerk de hele dagen, dat ook nog niet eens zo mega verdient. Dus of je wilt een dikke baan later of een kutbaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Wacht maar tot je werken moet. Dan is school luxe.
Ik was al zover dat ik een toren maakte en daarop bleef zitten. Heel erg lang.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:33 schreef Mender het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik minecraft speelde:
Ik liep rond zonder enig idee te hebben wat ik moest doen. Ik wist alleen dat er 's nachts monsters kwamen. Liep dus een beetje rond in een woestijn biome. Tot het donker werd. Ik dacht zo, waar blijven die monsters nu? Maar ik kwam ze vrij snel daarna tegen en was binnen de kortste keren dood.Toen maar besloten om mezelf in de graven, maar faalde omdat ik het gat boven me probeerde dicht te maken met sand.
![]()
Toen het weer dag was weer verder gaan lopen. Kom ik een berg tegen met een cave erin die buiten uitkomt. Daar zaten een paar creepers in die ik van buiten af kon zien. Dus ik er gewoon inlopen. Zitten er ook ineens twee creepers achter me. Dus ik kon eigenlijk geen kant meer op, maar ik bleef rustig staan want had geen idee wat me te wachten stond.
Komt goed. Ik had Danny gevraagd maar die kwam, zoals gewoonlijk met allerlei vage shit over taaltaken die ik helemaal niet wil maken. Ben nu die boeken een beetje aan het doorlezen van bedrijfseconomie, statistiek en BA.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:25 schreef maurisioo het volgende:
[..]
eh je kunt beter gewoon even een paar hoofdstukken van BE, BA en Statistiek doorlezen. En die opdrachten er van maken.
Liever een alpha cape...quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef JaimyLee het volgende:
Hebben we nou eigenlijk een beta-cape gekregen?
Ik heb het in beta pas gekochtquote:
Nee minecon gangers met gewone pc game hebben het ook. Maar ik verwachtte toch ook wel dat Beta kopers er een zouden krijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja, maar dan alleen voor de xbox versie van minecraft dacht is. Dus dat is wel matig
quote:Sheep eat grass and regain their wool
Farmland is no longer destroyed by items and particles (haha, lol)
Added multiple languages
Added a spawn mob egg item to creative mode
Corrected a setTileEntity multiplayer bug
Corrected a powered rail bug
Corrected a redstone update bug
Ze moeten de pijn van zo'n goed spel op zo'n kutconsole toch ergens mee verzachten...quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja, maar dan alleen voor de xbox versie van minecraft dacht is. Dus dat is wel matig
Shit gedaan die er allang in had moeten zitten, en bug-fixesquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:48 schreef -Datdus- het volgende:
Jeb krijgt shit gedaan.
![]()
http://mojang.com/2011/12(...)nt-snapshot-week-49/
[..]
Sinds wanneer eten alleen schapen gras?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:48 schreef -Datdus- het volgende:
Jeb krijgt shit gedaan.
![]()
http://mojang.com/2011/12(...)nt-snapshot-week-49/
[..]
misschien bedoeld hij dat schapen tall grass eten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:18 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Sinds wanneer eten alleen schapen gras?Maar wel beter dat de wol nu terug groeit
Vieze schaap moet van mn seeds afblijven!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
misschien bedoeld hij dat schapen tall grass eten.
Maar koeien en kippen eten ook gras... zo bedoel ik hetquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
misschien bedoeld hij dat schapen tall grass eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Lorrelies op 09-12-2011 15:16:19 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Maar koeien en kippen eten ook gras... zo bedoel ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
dat kan nog wel denk ik?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:02 schreef Lorrelies het volgende:
Over pocket gesproken... Minecraft op de DSLijkt me wel lache
Owja goed dat je het zegt, was het al helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand al iets gelezen over pocket edition updates?
En drump, hoe staat het met die IRC plugin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |