Haha, dat is wel nice.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
srsly echt de EERSTE keer dat ik minecraft speelde kwam ik zo'n ding tegen, wist niet wat het was, maar vond het wel een mooi hokje dus was erin gaan wonen.dacht dat die spawner een openhaard was ofzo. wel leuk gespeeld toen
Gek stoer doen.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn er meer mensen met ineens een lagere upload sinds 2 dagen bij Ziggo?
Ze waren bezig met 1:1, maar kakt ineens in.
[ link | afbeelding ]
?quote:
Das het nare van dit spelletje.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben een paar dagen 'serieus' bezig, en ik vind het nu al veel te leuk.
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn er meer mensen met ineens een lagere upload sinds 2 dagen bij Ziggo?
Ze waren bezig met 1:1, maar kakt ineens in.
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ik woon alleen helemaal niet in Naaldwijk, sterker nog, ligt best ver nog
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hahah, dat is de server waarmee je de snelhebt hebt gemeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ik woon alleen helemaal niet in Naaldwijk, sterker nog, ligt best ver nog
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2011 22:24:18 ]
Dat hebben de meeste mensen/gezinnenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:44 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb een downloadsnelheid van 20 mb/s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
ik heb 300Kb/s dus niet zeikenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:44 schreef maurisioo het volgende:
MB of Mb?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:44 schreef maurisioo het volgende:
Tering dat is te snel, dan heb je een 1080p film binnen in 10 seconden ofzo?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef delano.888 het volgende:
Nou nog ff wachten tot er iemand uit Ijburg of Nunspeet langskomt met 500mb down EN upload:
http://www.nu.nl/internet(...)mbps-verbinding.html
Ja ik schijn ook in een soort testgebiedje te wonen. Maar merk er weinig van behalve 200mb/s een paar weken.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tering dat is te snel, dan heb je een 1080p film binnen in 10 seconden ofzo?
Vraag me af of je er veel aan hebt, met me 60mb glasvezel ben ik al super tevreden.
Wacht maar tot je werken moet. Dan is school luxe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |