Trouwens in je sig wordt gelinkt naar fok.film.nl terwijl het film.fok.nl moest zijn. Just sayin'quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja, dus je komt ook?
[..]
Hier wel iig.
Mooi.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:01 schreef Mordecai het volgende:
http://www.planetminecraft.com/project/wip-tropican-sky-village/
Hoe bedoel je niet veel bouwen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:34 schreef j95 het volgende:
Ik speelde net even die gratis versie, maar je kan niet echt veel bouwen. Is dat in die betaalde anders? Want dan is het wel geinig
Als ik op B druk kan ik niet echt veel blokjes kiezen, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet veel bouwen?
Als je classic speelde, dat is creative (alleen dan minder uitgebreid).
Ik speel zelf liever survival, Dus alles verzamelen etc.
Klopt, In de gekochte versie zijn het er veel meer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:39 schreef j95 het volgende:
[..]
Als ik op B druk kan ik niet echt veel blokjes kiezen, dat bedoel ik
Ah oke, ik vind het best geinig. Alleen wat je meer kan dan blokjes bouwen en weghalen weet ik nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Klopt, In de gekochte versie zijn het er veel meer.
I know..quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Trouwens in je sig wordt gelinkt naar fok.film.nl terwijl het film.fok.nl moest zijn. Just sayin'
Hmm okquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef bobbernaut het volgende:
huh? maar ik heb m serieus vaker gezien! deze bijvoorbeeld!
was de intro van mineconquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Waar dan? "Geüpload door TeamMojang op 6 dec 2011"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |