Dat is waarquote:Op woensdag 7 december 2011 16:42 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat zat ik me dus ook af te vragen... maar ik denk dat ik 't wel ga proberenKan ik wss lachen om de vertalingen
klopt het zijn nu voornuizen en wegpuntenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:02 schreef Mordecai het volgende:
Waar zijn alle furnaces? :/
Is er iets raars gebeurd op de server? Ben ook al mijn waypoints kwijt...
Nee, die heten gewoon fornuizen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:10 schreef maurisioo het volgende:
[..]
zo heet zo'n ding toch? een voornuis
maar goed oven
ow kan ookquote:Op woensdag 7 december 2011 17:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, die heten gewoon fornuizen.
Je hebt zeker een Nvidia kaart ofniet?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef j95 het volgende:
Die demo draait niet eens soepel op mijn i3 laptop?
Lukte hetquote:Ik heb ook een laptop en Minecraft kan er gewoon op draaienWel met graphics 'Fast' en Distance 'Short', anders gaat het nogal sloom... en ja, het kan beter en sneller, maar het is wel speelbaar
Gelukkig
Ik weet wie het waarschijnlijk gedaan heeft ben alleen de naam kwijt, als ik 'm zie dan weet ik het.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Waarom zijn al de furnaces weg? Wie o wie?
de server hier kan je vinden via fokcraft.nl (dat intikken in minecraft)quote:Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef j95 het volgende:
Best geinig. Stel ik koop het, kan ik dan met jullie spelen in een bepaalde wereld? Lijkt me wel lachen
Joostmakaayquote:Op woensdag 7 december 2011 19:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik weet wie het waarschijnlijk gedaan heeft ben alleen de naam kwijt, als ik 'm zie dan weet ik het.
Waar ken ik die muziek van?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |