Lukte hetquote:Ik heb ook een laptop en Minecraft kan er gewoon op draaienWel met graphics 'Fast' en Distance 'Short', anders gaat het nogal sloom... en ja, het kan beter en sneller, maar het is wel speelbaar
Gelukkig
Ik weet wie het waarschijnlijk gedaan heeft ben alleen de naam kwijt, als ik 'm zie dan weet ik het.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Waarom zijn al de furnaces weg? Wie o wie?
de server hier kan je vinden via fokcraft.nl (dat intikken in minecraft)quote:Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef j95 het volgende:
Best geinig. Stel ik koop het, kan ik dan met jullie spelen in een bepaalde wereld? Lijkt me wel lachen
Joostmakaayquote:Op woensdag 7 december 2011 19:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik weet wie het waarschijnlijk gedaan heeft ben alleen de naam kwijt, als ik 'm zie dan weet ik het.
Waar ken ik die muziek van?quote:
Vind het project maar vaag. Daarom bouw ik niks.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Fok! server is een hoop lullen maar niet veel bouwen. Niemand te zien bij het project.
Nja in het weekend maar weer knallen dan ofzo
Dit dus, een paar mensen hebben geholpen bij het organiseren van dit, die mensen zijn er dan ook niet zoveel wat jammer is omdat ik zelf ook niet weet hoe de rest moet.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Vind het project maar vaag. Daarom bouw ik niks.
Kijk op MC Wiki.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef j95 het volgende:
Dat craften is nog ingewikkeld ook *Heeft tut gezien maar is combinaties al vergeten
Ik zou inderdaad ook heel graag verder gaan, maar het schiet niet op als ik iets bouw wat tegen het algemene plan ingaat. >.<quote:Op woensdag 7 december 2011 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit dus, een paar mensen hebben geholpen bij het organiseren van dit, die mensen zijn er dan ook niet zoveel wat jammer is omdat ik zelf ook niet weet hoe de rest moet.
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Craftingquote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef j95 het volgende:
Dat craften is nog ingewikkeld ook *Heeft tut gezien maar is combinaties al vergeten
D´r staat al een shitload aan hoge muren dus ik denk wat we net zo goed door kunnen gaan nu.quote:Op donderdag 8 december 2011 06:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Mjah. Ik had wel een plannetje, maar er werd voor iets anders gekozen. Anders had ik nog wel wat fotomateriaal. En plattegronden.
Ik kan zelf hoogstens een uurtje of 2 spelen per week atm.
Hallo, ik moet toegeven, ik heb de laatste tijd zeer weinig minecraft gespeeld aangezien ik vooral bezig ben met Skyrim. Ik zoek leuke mensen waar ik een adventure map mee kan doen.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:14 schreef Mordecai het volgende:
Nog iemand met een x voor de naam! Welkom
Sand dat allemaal valt naar de leegte(void), me gang crasht welquote:
De eerste keer minecraft is dan ook geweldig. Daarna raakt het afgestompt.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:46 schreef delano.888 het volgende:
WTF dit spel is verslavend zeg!
Gisteren dacht ik "laat ik eens kijken dan wat het is" dus ik spelen, 3x dood gaan, hout gevonden. Na een uur of 4 had ik een compleet ondergronds huis met een fucking grote mijn er onder.
Vandaag dacht ik, nee, deze locatie is niet tof. Dus heb alleen iets van 5x 64 steen blokken meegenomen en wat hout. Toen ben ik alsmaar gaan lopen, en heb ik voor het donker gauw een stenen huisje gebouwd, nu wel op een goede locatie (voor een dikke berg, zodat ik vanuit mijn huis zo naar achter kan gaan mijnen)
Ondertussen ben ik weer 4 uur verder, heb ik 2 verdiepingen, een keuken, een berging, een tuin met bomen, en een NOG grotere mijn...
DAMN waarom is dit toch zo leuk
Het is een geniaal spel en het is inderdaad erg verslavend ^^ Wacht maar tot je het online gaat spelen ;oquote:Op donderdag 8 december 2011 14:46 schreef delano.888 het volgende:
WTF dit spel is verslavend zeg!
Gisteren dacht ik "laat ik eens kijken dan wat het is" dus ik spelen, 3x dood gaan, hout gevonden. Na een uur of 4 had ik een compleet ondergronds huis met een fucking grote mijn er onder.
Vandaag dacht ik, nee, deze locatie is niet tof. Dus heb alleen iets van 5x 64 steen blokken meegenomen en wat hout. Toen ben ik alsmaar gaan lopen, en heb ik voor het donker gauw een stenen huisje gebouwd, nu wel op een goede locatie (voor een dikke berg, zodat ik vanuit mijn huis zo naar achter kan gaan mijnen)
Ondertussen ben ik weer 4 uur verder, heb ik 2 verdiepingen, een keuken, een berging, een tuin met bomen, en een NOG grotere mijn...
DAMN waarom is dit toch zo leuk
Het is gewoon zo dat je na de eerste dagen zelf creatief moet worden, als je dat niet bent, zul je het idd niet langer dan een week leuk vinden.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:49 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
De eerste keer minecraft is dan ook geweldig. Daarna raakt het afgestompt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |