Dat ja, maar ik kan hem er wel opzetten en kijken hoe het gaat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:22 schreef bobbernaut het volgende:
is dat dan een probleem? (behalve dat je dan niet meer kan roddelen.)
Heb nog geen update van Minecraft PEquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand al iets gelezen over pocket edition updates?
En drump, hoe staat het met die IRC plugin?
Maakt niet uit, wat je wilt doneren mag je doneren. Het geld dat "overblijft" wordt gewoon voor de volgende maand gebruikt. Ik kom sowieso elke maand tekort dus alle kleine beetjes helpen mee.quote:
Server kost ¤ 45,- per maand. Heb nu al 6 maanden betaald, dus dat is ¤ 270,- voor alleen server excl. de oude I3D server.quote:
i'm in! met gebrek aan een sociaal leven zit ik elke vrijdagavond toch maar te nietsenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben jullie zin om vanavond een event te houden?
Het is een maze/doolhof event. De maze is gemaakt door Omgitsasy en heeft hier veel tijd in gestoken. Het is aardig pittig
Er komen binnenkort sowieso meer events zoals die ene die Mender een keer had met dat je moet zien te overleven en de gene die wint krijgt een prijs.
oh is dat ene vanavond?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Kom net van stage, en ga daarna naar een verjaardag :p
Nee dat is pas dinsdag mangquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh is dat ene vanavond?dacht dat het pas dinsdag was man. succes!
aightquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee dat is pas dinsdag mang
Nu gewoon van een vriend
Ah hij ziet er goed uitquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:38 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Autopsie van steve.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |