Ik benader ook dikwijls vreemde gezelschappen met het onderwerp ongesteldheid, bloed en of een combinatie van die twee met seks.quote:Op maandag 5 december 2011 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Sla ook niet vulgair, ze is een beetje de sfeer aan het aftasten.
Hihi, ik heb nog wel 19cm om af te tastenquote:Op maandag 5 december 2011 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Sla ook niet vulgair, ze is een beetje de sfeer aan het aftasten.
Ik had ooit zo'n mooie HipHopnummer met de tekst: "Lick a pussy, suck my dick, just swallow, do it quick. I love that suction on my dick".quote:Op maandag 5 december 2011 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Enkel indien ongesteld.
Ik heb een reputatie hoog te houden.
Idd, foto's posten is beter!quote:Op maandag 5 december 2011 21:03 schreef Slacentrifuge het volgende:
@GSbrder: Slacentrifuges zijn geweldig in de keuken
Anyway, ik ga hier niet m'n cupmaat vermelden hoor
Wel 80 noemen, maar niet het lettertje?quote:Op maandag 5 december 2011 21:03 schreef Slacentrifuge het volgende:
@GSbrder: Slacentrifuges zijn geweldig in de keuken
Anyway, ik ga hier niet m'n cupmaat vermelden hoor
Hihi, kleintje, op Fok heeft iedereen piemels van 30.quote:Op maandag 5 december 2011 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Hihi, ik heb nog wel 19cm om af te tasten
Laat je speelgoed thuisquote:Op maandag 5 december 2011 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Hihi, ik heb nog wel 19cm om af te tasten
Die ken ik niet, wel deze:quote:Op maandag 5 december 2011 21:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n mooie HipHopnummer met de tekst: "Lick a pussy, suck my dick, just swallow, do it quick. I love that suction on my dick".
Mjah, ik ben te eerlijkquote:Op maandag 5 december 2011 21:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hihi, kleintje, op Fok heeft iedereen piemels van 30.
Behalve ik dan, tijdens mijn besnijdenis is er iets verkeerd gegaan en heeft men mijn lid er half afgesneden.quote:Op maandag 5 december 2011 21:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat had ik dus met de tekst: “I need a girl that I can freak with, and wanna try shit, and ain't scared of a big dick. And love to get her pussy licked, by another bitch, cause I ain't drunk enough to do that.”quote:Op maandag 5 december 2011 21:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n mooie HipHopnummer met de tekst: "Lick a pussy, suck my dick, just swallow, do it quick. I love that suction on my dick".
En onder de gordel?quote:Op maandag 5 december 2011 21:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je je adblocker disabled voor FOK! kan je gewoon replyenquote:Op maandag 5 december 2011 21:06 schreef Slacentrifuge het volgende:
GSbrder, interessant, hoe werkt dat in bijvoorbeeld een kroeg?
En inderdaad, veel meer info hoef ik niet te geven toch
Remlof: 19 cm sfeer is niet veel
Jij hebt tenminste een goede muzieksmaak, die teksten van de nummers die eriksd post gaan nergens over.quote:Op maandag 5 december 2011 21:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat had ik dus met de tekst: “I need a girl that I can freak with, and wanna try shit, and ain't scared of a big dick. And love to get her pussy licked, by another bitch, cause I ain't drunk enough to do that.”
Daar komt die liefde voor ongesteldheid vandaan. Een soort rebirth of the foreskin part deux.quote:Op maandag 5 december 2011 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Behalve ik dan, tijdens mijn besnijdenis is er iets verkeerd gegaan en heeft men mijn lid er half afgesneden.
De hoeveelheid bloed die toen vrijkwam was ongeveer hetzelfde als die van de complete vrouwelijke bevolking van Nederland die in 1 ongesteld raakt.
Met name als de ongesteldheid in 1 grote straal tijdens het squirten naar buiten komt, dat doet me dan aan mijn besnijdenis denken.quote:Op maandag 5 december 2011 21:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar komt die liefde voor ongesteldheid vandaan. Een soort rebirth of the foreskin part deux.
We kunnen het ook blank houden met: “I wanna know, is there anyone on the floor who can suck me like a whore, who can make me scream for more, on and on i wanna see, all you ladies in the place, put your titties in my face, shake that booty to the base, just for me”quote:Op maandag 5 december 2011 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een goede muzieksmaak, die teksten van de nummers die eriksd post gaan nergens over.
Van bloed squirten heb ik nog nooit gehoord eerlijk gezegd.quote:Op maandag 5 december 2011 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met name als de ongesteldheid in 1 grote straal tijdens het squirten naar buiten komt, dat doet me dan aan mijn besnijdenis denken.
U kent uw klassieken, merk ik wel.quote:Op maandag 5 december 2011 21:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We kunnen het ook blank houden met: “I wanna know, is there anyone on the floor who can suck me like a whore, who can make me scream for more, on and on i wanna see, all you ladies in the place, put your titties in my face, shake that booty to the base, just for me”
Dat was dus vanmiddag de grote vraag, of een ongestelde vrouw tijdens het squirten ook veel bloed mee in je gezicht spuit.quote:Op maandag 5 december 2011 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Van bloed squirten heb ik nog nooit gehoord eerlijk gezegd.
Het werkt in de kroeg meestal niet zo goed, maar een hoop mannen zijn dan ook bang voor bloed.quote:Op maandag 5 december 2011 21:06 schreef Slacentrifuge het volgende:
GSbrder, interessant, hoe werkt dat in bijvoorbeeld een kroeg?
En inderdaad, veel meer info hoef ik niet te geven toch
Remlof: 19 cm sfeer is niet veel
Klik gewoon eens opquote:Op maandag 5 december 2011 21:09 schreef Slacentrifuge het volgende:
Remlof, volgens mij ligt het aan m'n pc. En ik ben vrouw, dús atechnisch, dús ik heb geen idee waar je het over hebt
boven een post waar je op wil reageren?
En jij bent dan ook wel benieuwd of dat kan.quote:Op maandag 5 december 2011 21:10 schreef Slacentrifuge het volgende:
Bloed squirten is wel een obsessie voor vP.
Dat denk ik niet, omdat er als ze opgewonden worden niet meer bloed vrijkomt. In tegenstelling tot andere vloeistoffen.quote:Op maandag 5 december 2011 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was dus vanmiddag de grote vraag, of een ongestelde vrouw tijdens het squirten ook veel bloed mee in je gezicht spuit.
Squirten is überhaupt overrated. Als je maar lekker klaarkomt.quote:Op maandag 5 december 2011 21:10 schreef Slacentrifuge het volgende:
Zeker sinds ik een nummer van de Servische hiphopgroep "Beogradski Sindikat" heb gehoord waarin ze rappen tijdens de Balkanoorlog de buiken van zwangere moslimvrouwen met de bajonetten van hun AK-74's uit voormalige Oost-Duitse productie die via een smokkelroute door Bulgarije het land zijn binnengekomen hebben opgesneden en de baby's eruit getrokken.quote:Op maandag 5 december 2011 21:10 schreef Slacentrifuge het volgende:
En als je nu het touwtje van een tampon om je schacht vastmaakt en dan bij het vrouwelijk vaginaal orgasme je terugtrekt, inclusief tampon en bloedprop?quote:Op maandag 5 december 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, omdat er als ze opgewonden worden niet meer bloed vrijkomt. In tegenstelling tot andere vloeistoffen.
Zo he. Connaisseur!quote:Op maandag 5 december 2011 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Squirten is überhaupt overrated. Als je maar lekker klaarkomt.
En ik maar denken dat de vrouwen het antwoord op deze vraag zouden weten, maar nu blijk jij de sexpert van POL te zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, omdat er als ze opgewonden worden niet meer bloed vrijkomt. In tegenstelling tot andere vloeistoffen.
Nee jij bent coolquote:Op maandag 5 december 2011 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik heb mijn cupmaat nooit genoemd.
Moet ik de trofee inleveren?
vP zou een tantraische ervaring rijker zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 21:13 schreef Slacentrifuge het volgende:
GSbrder: Zeker, en dan vooral wat vP dan zou doen
Remlof: wens je me dat toe of?
Met dat tamponding?quote:Op maandag 5 december 2011 21:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
vP zou een tantraische ervaring rijker zijn.
Indien daar spikes uit zouden steken.quote:
Dank je. Jij ookquote:
Wie was hier nou ook alweer de vrouw?quote:Op maandag 5 december 2011 21:15 schreef Slacentrifuge het volgende:
Het is toch zelfs zo dat het bloeden tijdelijk stopt tijdens fysieke activiteiten? Of is dat bullshit
Vrouwen die ongesteld worden zijn gewoon niet actief genoeg, is dat een beetje het verhaal?quote:Op maandag 5 december 2011 21:15 schreef Slacentrifuge het volgende:
Het is toch zelfs zo dat het bloeden tijdelijk stopt tijdens fysieke activiteiten? Of is dat bullshit
Ja ook.quote:Op maandag 5 december 2011 21:13 schreef Slacentrifuge het volgende:
GSbrder: Zeker, en dan vooral wat vP dan zou doen
Remlof: wens je me dat toe of?
Weer een reden om ze minder loon te betalen, niet alleen worden ze zwanger en kosten daardoor meer, eens per maand zijn ze ook nog eens minder productief.quote:Op maandag 5 december 2011 21:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwen die ongesteld worden zijn gewoon niet actief genoeg, is dat een beetje het verhaal?
Kunnen al die single ladies geen B&Js meer betalen.quote:Op maandag 5 december 2011 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weer een reden om ze minder loon te betalen, niet alleen worden ze zwanger en kosten daardoor meer, eens per maand zijn ze ook nog eens minder productief.
Ow dat is een beetje jammer, dat je op een partij stemt die zich afhankelijk heeft gemaakt van de gedoogsteun van fascisten.quote:Op maandag 5 december 2011 21:18 schreef Slacentrifuge het volgende:
Remlof: VVD, vermoed ik. En jij?
Eat thatquote:Op maandag 5 december 2011 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat is een beetje jammer, dat je op een partij stemt die zich afhankelijk heeft gemaakt van de gedoogsteun van fascisten.
Ik PvdA, maar GL en D66 zijn ook nog een optie.
Gast, je mag niks van het crewforum hier posten...quote:Op maandag 5 december 2011 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
En JoaC PvdD, omdat ie geilt op Marianne
Ik val dan ook stiekem vooral op GroenLinks chickiesquote:Op maandag 5 december 2011 21:21 schreef Slacentrifuge het volgende:
De Squirtende Staart?
Remlof: Jammer. Zo'n piemel en dan zo stemmen!
Democratie is sowieso fascisme van de arbeidsklasse.quote:Op maandag 5 december 2011 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat is een beetje jammer, dat je op een partij stemt die zich afhankelijk heeft gemaakt van de gedoogsteun van fascisten.
Tieten blijven tieten.quote:
Zeg het hem!quote:Op maandag 5 december 2011 21:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Democratie is sowieso fascisme van de arbeidsklasse.
Jawohl mein Führer!quote:Op maandag 5 december 2011 21:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Democratie is sowieso fascisme van de arbeidsklasse.
Dan ken jij de hedendaagse GL-chickies nietquote:Op maandag 5 december 2011 21:24 schreef Slacentrifuge het volgende:
@Remlof: Ja echt? Met heel veel haar overal en een vouwfiets waarop ze op het bagagedragertje een broodtrommel hebben? Jij liever dan ik
Tsja, iemand die aan fascisten stemrecht geeft is zelf schuld. Al helemaal als je nog meer stemrecht aan die fascisten in Brussel wilt geven.quote:
Seks met een stier.quote:Op maandag 5 december 2011 21:24 schreef Slacentrifuge het volgende:
Dit is vast een domme vraag, maar wat is Spaanse seks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |