Gespierd, weelderige haargroei, charmant.quote:
Niet iedereen is perfect.quote:Op maandag 5 december 2011 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gespierd, weelderige haargroei, charmant.
Minpunt is zijn voorliefde voor 80's. Daar moet je mee leren leven.
Als pessimist kan het leven dan ook alleen maar meevallenquote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Zeker na al deze verhalen. Dan kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen hè
Paradoxaalquote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als pessimist kan het leven dan ook alleen maar meevallen
Dictator: von_Preussenquote:Op maandag 5 december 2011 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gezien de reactie's van anderen omtrent mijn vorige ban, schijn ik niet de enige te zijn die er anders over denkt.
Ken alleen de Bruce Willis versie van dat nummer. Looking for Freedom is een quilty pleasure.quote:Op maandag 5 december 2011 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg eriksd, luister jij ook naar David Hasselhoff? Dat was toch iets groots in de jaren 80?
80D hè?quote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Slacentrifuge het volgende:
@Boze_Appel, hoe kom je erbij, mijn tieten zijn toch gewoon van jou!
Ja godverdomme, stomme vrouwen ook, jullie halen een diep verborgen goede kant van mij naar boven.quote:Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef Slacentrifuge het volgende:
Sorry von_Preussen, maar hoe kan ik nou in je pure slechtheid geloven als je aardig doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Slacentrifuge het volgende:
Dit is geen twitter vriendquote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Slacentrifuge het volgende:
Het valt me een beetje tegen, ik had meer een beschrijving onder de gordel verwacht.quote:
Rawr, picz please!quote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Slacentrifuge het volgende:
Time-share tieten?quote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Slacentrifuge het volgende:
#postdietieten #waarblijvendietieten #hierblijvendietietenquote:
Had beter gekund inderdaad, maar ik probeer het topic te redden.quote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het valt me een beetje tegen, ik had meer een beschrijving onder de gordel verwacht.
Die man/vrouw verhouding van 25/75% vind ik eigenlijk best wel een goed idee.
Ik wil wel een beschrijving onder de gordel van Slacentrifuge.quote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het valt me een beetje tegen, ik had meer een beschrijving onder de gordel verwacht.
Die man/vrouw verhouding van 25/75% vind ik eigenlijk best wel een goed idee.
Een zuigende beschrijving, bij voorkeur op uw geslachtsdeel?quote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil wel een beschrijving onder de gordel van Slacentrifuge.
Enkel indien ongesteld.quote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een zuigende beschrijving, bij voorkeur op uw geslachtsdeel?
Als ze bloeden moeten ze zuigen is uw motto?quote:Op maandag 5 december 2011 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Enkel indien ongesteld.
Ik heb een reputatie hoog te houden.
En schoonlikken.quote:Op maandag 5 december 2011 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze bloeden moeten ze zuigen is uw motto?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:58 schreef JoaC het volgende:
Een echte zeeman vaart ook in de Rode Zee
B dus.quote:
B_A viel toch op die Suicide Chicks, met nog meer geinjecteerd staal dan hijzelf heeft?quote:
Nee hoor, cupmaten noemen past niet bij jouw imago.quote:Op maandag 5 december 2011 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik heb mijn cupmaat nooit genoemd.
Moet ik de trofee inleveren?
Ik vind Sla ook niet vulgair, ze is een beetje de sfeer aan het aftasten.quote:Op maandag 5 december 2011 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee hoor, cupmaten noemen past niet bij jouw imago.
Jij bent niet zo vulgair.
Ik benader ook dikwijls vreemde gezelschappen met het onderwerp ongesteldheid, bloed en of een combinatie van die twee met seks.quote:Op maandag 5 december 2011 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Sla ook niet vulgair, ze is een beetje de sfeer aan het aftasten.
Hihi, ik heb nog wel 19cm om af te tastenquote:Op maandag 5 december 2011 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Sla ook niet vulgair, ze is een beetje de sfeer aan het aftasten.
Ik had ooit zo'n mooie HipHopnummer met de tekst: "Lick a pussy, suck my dick, just swallow, do it quick. I love that suction on my dick".quote:Op maandag 5 december 2011 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Enkel indien ongesteld.
Ik heb een reputatie hoog te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |