Et tu, Brute.quote:
Dat ga ik eens checken.quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef eriksd het volgende:
B_A is best knap trouwens. Hij maakte helaas wel mijn uiterlijk belachelijk, dat was wel een minpunt.
Gespierd, weelderige haargroei, charmant.quote:
Niet iedereen is perfect.quote:Op maandag 5 december 2011 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gespierd, weelderige haargroei, charmant.
Minpunt is zijn voorliefde voor 80's. Daar moet je mee leren leven.
Als pessimist kan het leven dan ook alleen maar meevallenquote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Zeker na al deze verhalen. Dan kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen hè
Paradoxaalquote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als pessimist kan het leven dan ook alleen maar meevallen
Dictator: von_Preussenquote:Op maandag 5 december 2011 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gezien de reactie's van anderen omtrent mijn vorige ban, schijn ik niet de enige te zijn die er anders over denkt.
Ken alleen de Bruce Willis versie van dat nummer. Looking for Freedom is een quilty pleasure.quote:Op maandag 5 december 2011 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg eriksd, luister jij ook naar David Hasselhoff? Dat was toch iets groots in de jaren 80?
80D hè?quote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Slacentrifuge het volgende:
@Boze_Appel, hoe kom je erbij, mijn tieten zijn toch gewoon van jou!
Ja godverdomme, stomme vrouwen ook, jullie halen een diep verborgen goede kant van mij naar boven.quote:Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef Slacentrifuge het volgende:
Sorry von_Preussen, maar hoe kan ik nou in je pure slechtheid geloven als je aardig doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Slacentrifuge het volgende:
Dit is geen twitter vriendquote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Slacentrifuge het volgende:
Het valt me een beetje tegen, ik had meer een beschrijving onder de gordel verwacht.quote:
Rawr, picz please!quote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Slacentrifuge het volgende:
Time-share tieten?quote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Slacentrifuge het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |