Jij bent best eng voor een conformist als EG.quote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee GSB wil je even bevestigen aan EG dat ik kut ben. Jij hebt mij in het echt gezien dus als hij daar blij mee is.
Doen de Nederlanders ook hoor, anders zou de PVV niet zo groot zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi dat die Italianen het fascisme om het minste of geringste weer vol enthousiasme omarmen.
Komt die opmerking nog?quote:Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er worden idd veel lullen gezogen in deze wereld, dat heb je scherp gezien.
B_A is gewoon een softe hipster.quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent best eng voor een conformist als EG.
EchtGaaf, B_A is groot, met stalen pinnen in zijn lijf en leren petjes op.
Nuttige toepassingen moet je zoeken voor alles en iedereen.quote:
Dankje, dit helpt.quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent best eng voor een conformist als EG.
EchtGaaf, B_A is groot, met stalen pinnen in zijn lijf en leren petjes op.
Vrouwen zijn over het algemeen net als honden, op zich wel aai- en knuffelbaar, maar ze kunnen ook zo vals als de tering zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, dieren zijn leuk hoor, maar mensen die een soort haat voor mensen voelen en denken dat dieren beter zijn, kunnen zaken niet helemaal inschatten en zijn ofwel naief en te optimistisch over het primitieve gedrag van dieren ofwel te pessimistisch over de mens door wellicht een negatief zelfbeeld.
We hebben hier gelukkig nog geen plaatsen waar de PVV met ijzeren vuist regeert. In Italie wel.quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doen de Nederlanders ook hoor, anders zou de PVV niet zo groot zijn.
NPquote:
Duuuuuh, als ik iets onaardigs zeg dan hebben de mods weer een reden op mij te bannen. Ik sta namelijk al sinds de vuurwapendiscussie op hun "hitlist".quote:Op maandag 5 december 2011 20:35 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Nu zeg je iets aardigsIk ben in shock
Dieren zijn wel minderwaardig, want ze kunnen nooit ente nimmer mensen onderhouden door middel van een veilig onderkomen en/of voldoende te eten.quote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrouwen zijn over het algemeen net als honden, op zich wel aai- en knuffelbaar, maar ze kunnen ook zo vals als de tering zijn.
Wat dat betreft heb je gelijk, dieren zijn niet beter dan mensen, ze zijn gewoon gelijk aan elkaar.
Limburg? Daar mag je als zwarte toch sinds enkele weken alleen nog maar met een pasje op straat en dan ook alleen tussen zonsopgang en zonsondergang?quote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben hier gelukkig nog geen plaatsen waar de PVV met ijzeren vuist regeert. In Italie wel.
Geen horloges of 80's gaarne.quote:Op maandag 5 december 2011 20:28 schreef Boze_Appel het volgende:
En EG, echt, zoek een hobby of iets van werk ofzo, iets!
quote:
Hmmmmm, als je de gemiddelde PvdA'er vraagt dan zal ie stellen dat het gros van de mensen daarbij ook hulp nodig heeft.quote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dieren zijn wel minderwaardig, want ze kunnen nooit ente nimmer mensen onderhouden door middel van een veilig onderkomen en/of voldoende te eten.
Als het aan de PVV ligt wel inderdaad. Limburg zsm verkopen aan de Belgen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Limburg? Daar mag je als zwarte toch sinds enkele weken alleen nog maar met een pasje op straat en dan ook alleen tussen zonsopgang en zonsondergang?
Dat zal het zijnquote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Duuuuuh, als ik iets onaardigs zeg dan hebben de mods weer een reden op mij te bannen. Ik sta namelijk al sinds de vuurwapendiscussie op hun "hitlist".
Hij is al gek van auto's en wil vakanties nemen en een Mercedes huren van belastinggeldquote:
Maar de gemiddelde PvdA'er heeft dan ook een volslagen onnatuurlijk wereldbeeld.quote:Op maandag 5 december 2011 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmmmm, als je de gemiddelde PvdA'er vraagt dan zal ie stellen dat het gros van de mensen daarbij ook hulp nodig heeft.
Ik zit te denken, maar kan geen goede opmerking verzinnen.quote:
Die waarmee ik in POL ben ingetreden.quote:Op maandag 5 december 2011 20:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
Vraag me trouwens ook af over welke vuurwapendiscussie je het elke keer hebt?
De zoveelste vuurwapengekkie die wat gekkigheid uitkraamt. Dat maakt geen indrukquote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die waarmee ik in POL ben ingetreden.
Die van de wet toch?quote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef JoaC het volgende:
Ik zie persoonlijke situaties beschreven/bespot worden, ook de SC heeft grenzen
Ben het ook wel weer zat.quote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef JoaC het volgende:
Hee JoaC, ben jij toevallig mod hier?quote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef JoaC het volgende:
Zou het?quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee JoaC, ben jij toevallig mod hier?
Och, als ik de reactie's zie die ik naar m'n hoofd heb gekregen, dan heeft het schijnbaar wel indruk gemaakt.quote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
De zoveelste vuurwapengekkie die wat gekkigheid uitkraamt. Dat maakt geen indruk.
Ik moet toch iets bolle.quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef eriksd het volgende:
B_A is best knap trouwens. Hij maakte helaas wel mijn uiterlijk belachelijk, dat was wel een minpunt.
Tja het zal wel. Met de beoordeling van je gedrag hier heeft het gewoon niks te maken.quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Och, als ik de reactie's zie die ik naar m'n hoofd heb gekregen, dan heeft het schijnbaar wel indruk gemaakt.
Gezien de reactie's van anderen omtrent mijn vorige ban, schijn ik niet de enige te zijn die er anders over denkt.quote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja het zal wel. Met de beoordeling van je gedrag hier heeft het gewoon niks te maken.
Wat zijn we ook een stel narcisten, hier op Fok.quote:
Tja dit soort vage troep kan ik niet zoveel mee. Je bans waren vanwege hufterig gedrag. Dat je elke keer een of andere verloren vuurwapendiscussie er bij haalt is prima hoor maar dat heeft er niks mee te maken.quote:Op maandag 5 december 2011 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gezien de reactie's van anderen omtrent mijn vorige ban, schijn ik niet de enige te zijn die er anders over denkt.
Soms ook eerlijk en dat siert mij wel.quote:Op maandag 5 december 2011 20:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat zijn we ook een stel narcisten, hier op Fok.
Gezond wantrouwen jegens medemensenquote:Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef Slacentrifuge het volgende:
Sorry von_Preussen, maar hoe kan ik nou in je pure slechtheid geloven als je aardig doet
Sommigen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat zijn we ook een stel narcisten, hier op Fok.
Hij is ook niet puur slecht.quote:Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef Slacentrifuge het volgende:
Sorry von_Preussen, maar hoe kan ik nou in je pure slechtheid geloven als je aardig doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |