Nu wil ik het helemaal horenquote:Op maandag 5 december 2011 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lees de quote's in mijn FoBo nog eens door en heroverweeg je standpunt.
Ja, maar wij maken een grapje. EG niet.quote:
Mooi hoor. Die mist geeft er een extra sfeertje aan, alsof je een eeuw terug in de tijd gaat.quote:Op maandag 5 december 2011 20:19 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.braindisorder.(...)lfshaven-in-de-mist/
Hier de_nuance.
Match made in heaven.quote:Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Nu wil ik het helemaal horen
Je bent wel sadomasochistisch aangelegd, maar laat mij even denken, dan floept er wel weer een andere interessante vraag uit.quote:Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Nu wil ik het helemaal horen
Jij bent niet zo zuur aan het neuzelen zo te zienquote:
Ja, cool heh, ik baal er nog van dat ik alleenmaar mijn telefoontje had en niet mijn profi cam.quote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi hoor. Die mist geeft er een extra sfeertje aan, alsof je een eeuw terug in de tijd gaat.
Is een nieuwe (wereld)oorlog noodzakelijk voor het menselijk ras?quote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent wel sadomasochistisch aangelegd, maar laat mij even denken, dan floept er wel weer een andere interessante vraag uit.
Nu we het toch over zuur en kutten hebben, ooit heeft één of andere beta mij een verhaal verteld over de zuurgraad van een kut. En als je je kut met zeep wast heeft dat een averrechts effect, aangezien de zuurgraad dan toeneemt met alle gevolgen van dien (wat de gevolgen waren heeft ie wel verteld, maar dat ben ik vergeten).quote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij bent niet zo zuur aan het neuzelen zo te zien
Er komen vast wel meer gelegenheden. Van de winter naar de lente bijvoorbeeld, en vroege warme zomerochtenden.quote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, cool heh, ik baal er nog van dat ik alleenmaar mijn telefoontje had en niet mijn profi cam.
Ik ben altijd lief.quote:
Jij wil beuken. Ik nietquote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar wij maken een grapje. EG niet.
Werk graag.quote:Op maandag 5 december 2011 20:28 schreef Boze_Appel het volgende:
En EG, echt, zoek een hobby of iets van werk ofzo, iets!
Jazeker, ik werk nog steeds om de hoek dus een wandeling kan zoquote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Er komen vast wel meer gelegenheden. Van de winter naar de lente bijvoorbeeld, en vroege warme zomerochtenden.
Werk is goed voor erk.quote:
Jij zuigt, lul.quote:Op maandag 5 december 2011 20:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is een voorrecht bij zo'n mooi plekje te wonen werken.quote:Op maandag 5 december 2011 20:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jazeker, ik werk nog steeds om de hoek dus een wandeling kan zo
Laten we heel eerlijk zijn, de groei van de wereldbevolking kan op den duur niet meer toereikend worden verzorgd door de planeet aarde, dan zijn de natuurlijke bronnen gewoon op.quote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is een nieuwe (wereld)oorlog noodzakelijk voor het menselijk ras?
Ik woon er niet, moet er 40km voor rijden, maar mooi zeker welquote:Op maandag 5 december 2011 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een voorrecht bij zo'n mooi plekje te wonen.
Nee hoor. Dieren zijn veel beter.quote:Op maandag 5 december 2011 20:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief.
Vooral voor mensen, want dieren zijn voor mensen die geen gewone vrienden kunnen krijgen.
Definieer beter.quote:Op maandag 5 december 2011 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor. Dieren zijn veel beter.
Ik vind dit zo moeilijk, aan de ene kant kan ik enorm van dieren (border collies) genieten en ben graag op mijzelf, maar aan de andere kant kan ik mij niet met het beeld van kansloze loser identificeren.quote:Op maandag 5 december 2011 20:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief.
Vooral voor mensen, want dieren zijn voor mensen die geen gewone vrienden kunnen krijgen.
Ja ik las het pas in tweede instantie goedquote:Op maandag 5 december 2011 20:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik woon er niet, moet er 40km voor rijden, maar mooi zeker wel
Maar als wij onze wapens gebruiken tegen de Afrikanen, dan zullen de verliezen aan onze kant toch ook meevallen, terwijl de technologische vooruitgang aan onze zijde, door de kennis van een efficiente oorlogsvoering, zal stijgen. Economische vooruitgang hier en tegelijkertijd graan en grondstoffen van de andere Afrikaanse landenquote:Op maandag 5 december 2011 20:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we heel eerlijk zijn, de groei van de wereldbevolking kan op den duur niet meer toereikend worden verzorgd door de planeet aarde, dan zijn de natuurlijke bronnen gewoon op.
In zoverre zou het menselijk ras erbij gediend zijn als er door een oorlog veel mensen sterven, dat verlicht de druk die de mens op de aarde heeft.
Als we het dan vanuit ons westerse standpunt bekijken, dan zou het het beste zijn als de Afrikanen in één grote oorlog verzinken. Aangezien dat continent nagenoeg niets bijdraagt aan de economie zullen de economische gevolgen te overzien zijn, terwijl er wel veel mensen wonen die dood kunnen en daardoor een positief effect voor de overgebleven wereldgemeenschap hebben.
Om je vraag te beantwoorden: ja.
Dieren ook niet.quote:
Nee, ik ben nog even de kat uit de boom aan het kijkenquote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij bent niet zo zuur aan het neuzelen zo te zien
Ach, dieren zijn leuk hoor, maar mensen die een soort haat voor mensen voelen en denken dat dieren beter zijn, kunnen zaken niet helemaal inschatten en zijn ofwel naief en te optimistisch over het primitieve gedrag van dieren ofwel te pessimistisch over de mens door wellicht een negatief zelfbeeld.quote:Op maandag 5 december 2011 20:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind dit zo moeilijk, aan de ene kant kan ik enorm van dieren (border collies) genieten en ben graag op mijzelf, maar aan de andere kant kan ik mij niet met het beeld van kansloze loser identificeren.
Jij weet altijd treffende dilemma's voor mijn leven op te werken, GS.
Op die manier, ik had het bekeken als een puur Afrikaanse oorlog waar wij ons niet mee zouden bemoeien, voornamelijk omdat als wij ons ermee bemoeien er minder slachtoffers aan Afrikaanse kant zouden vallen (vanwege strijdende partijen uit elkaar houden etc.).quote:Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar als wij onze wapens gebruiken tegen de Afrikanen, dan zullen de verliezen aan onze kant toch ook meevallen, terwijl de technologische vooruitgang aan onze zijde, door de kennis van een efficiente oorlogsvoering, zal stijgen. Economische vooruitgang hier en tegelijkertijd graan en grondstoffen van de andere Afrikaanse landen
Dat zal wel aan ASS liggenquote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vertrouw meer dieren dan mensen
Katten kan je er beter uit meppen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog even de kat uit de boom aan het kijken
Je bent nu al een topwijf!quote:Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef Slacentrifuge het volgende:
Ik kan ff niet meer quoten, m'n pc flipt de hele tijd. Maar von_Preussen: idd, ik moest me aanpassen, dus dat doe ik O:)
Jij bent best eng voor een conformist als EG.quote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee GSB wil je even bevestigen aan EG dat ik kut ben. Jij hebt mij in het echt gezien dus als hij daar blij mee is.
Doen de Nederlanders ook hoor, anders zou de PVV niet zo groot zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi dat die Italianen het fascisme om het minste of geringste weer vol enthousiasme omarmen.
Komt die opmerking nog?quote:Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er worden idd veel lullen gezogen in deze wereld, dat heb je scherp gezien.
B_A is gewoon een softe hipster.quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent best eng voor een conformist als EG.
EchtGaaf, B_A is groot, met stalen pinnen in zijn lijf en leren petjes op.
Nuttige toepassingen moet je zoeken voor alles en iedereen.quote:
Dankje, dit helpt.quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent best eng voor een conformist als EG.
EchtGaaf, B_A is groot, met stalen pinnen in zijn lijf en leren petjes op.
Vrouwen zijn over het algemeen net als honden, op zich wel aai- en knuffelbaar, maar ze kunnen ook zo vals als de tering zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, dieren zijn leuk hoor, maar mensen die een soort haat voor mensen voelen en denken dat dieren beter zijn, kunnen zaken niet helemaal inschatten en zijn ofwel naief en te optimistisch over het primitieve gedrag van dieren ofwel te pessimistisch over de mens door wellicht een negatief zelfbeeld.
We hebben hier gelukkig nog geen plaatsen waar de PVV met ijzeren vuist regeert. In Italie wel.quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doen de Nederlanders ook hoor, anders zou de PVV niet zo groot zijn.
NPquote:
Duuuuuh, als ik iets onaardigs zeg dan hebben de mods weer een reden op mij te bannen. Ik sta namelijk al sinds de vuurwapendiscussie op hun "hitlist".quote:Op maandag 5 december 2011 20:35 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Nu zeg je iets aardigsIk ben in shock
Dieren zijn wel minderwaardig, want ze kunnen nooit ente nimmer mensen onderhouden door middel van een veilig onderkomen en/of voldoende te eten.quote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrouwen zijn over het algemeen net als honden, op zich wel aai- en knuffelbaar, maar ze kunnen ook zo vals als de tering zijn.
Wat dat betreft heb je gelijk, dieren zijn niet beter dan mensen, ze zijn gewoon gelijk aan elkaar.
Limburg? Daar mag je als zwarte toch sinds enkele weken alleen nog maar met een pasje op straat en dan ook alleen tussen zonsopgang en zonsondergang?quote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben hier gelukkig nog geen plaatsen waar de PVV met ijzeren vuist regeert. In Italie wel.
Geen horloges of 80's gaarne.quote:Op maandag 5 december 2011 20:28 schreef Boze_Appel het volgende:
quote:
Hmmmmm, als je de gemiddelde PvdA'er vraagt dan zal ie stellen dat het gros van de mensen daarbij ook hulp nodig heeft.quote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dieren zijn wel minderwaardig, want ze kunnen nooit ente nimmer mensen onderhouden door middel van een veilig onderkomen en/of voldoende te eten.
Als het aan de PVV ligt wel inderdaad. Limburg zsm verkopen aan de Belgen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Limburg? Daar mag je als zwarte toch sinds enkele weken alleen nog maar met een pasje op straat en dan ook alleen tussen zonsopgang en zonsondergang?
Dat zal het zijnquote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Duuuuuh, als ik iets onaardigs zeg dan hebben de mods weer een reden op mij te bannen. Ik sta namelijk al sinds de vuurwapendiscussie op hun "hitlist".
Hij is al gek van auto's en wil vakanties nemen en een Mercedes huren van belastinggeldquote:
Maar de gemiddelde PvdA'er heeft dan ook een volslagen onnatuurlijk wereldbeeld.quote:Op maandag 5 december 2011 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmmmm, als je de gemiddelde PvdA'er vraagt dan zal ie stellen dat het gros van de mensen daarbij ook hulp nodig heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |