Nu wil ik het helemaal horenquote:Op maandag 5 december 2011 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lees de quote's in mijn FoBo nog eens door en heroverweeg je standpunt.
Ja, maar wij maken een grapje. EG niet.quote:
Mooi hoor. Die mist geeft er een extra sfeertje aan, alsof je een eeuw terug in de tijd gaat.quote:Op maandag 5 december 2011 20:19 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.braindisorder.(...)lfshaven-in-de-mist/
Hier de_nuance.
Match made in heaven.quote:Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Nu wil ik het helemaal horen
Je bent wel sadomasochistisch aangelegd, maar laat mij even denken, dan floept er wel weer een andere interessante vraag uit.quote:Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Nu wil ik het helemaal horen
Jij bent niet zo zuur aan het neuzelen zo te zienquote:
Ja, cool heh, ik baal er nog van dat ik alleenmaar mijn telefoontje had en niet mijn profi cam.quote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi hoor. Die mist geeft er een extra sfeertje aan, alsof je een eeuw terug in de tijd gaat.
Is een nieuwe (wereld)oorlog noodzakelijk voor het menselijk ras?quote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent wel sadomasochistisch aangelegd, maar laat mij even denken, dan floept er wel weer een andere interessante vraag uit.
Nu we het toch over zuur en kutten hebben, ooit heeft één of andere beta mij een verhaal verteld over de zuurgraad van een kut. En als je je kut met zeep wast heeft dat een averrechts effect, aangezien de zuurgraad dan toeneemt met alle gevolgen van dien (wat de gevolgen waren heeft ie wel verteld, maar dat ben ik vergeten).quote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij bent niet zo zuur aan het neuzelen zo te zien
Er komen vast wel meer gelegenheden. Van de winter naar de lente bijvoorbeeld, en vroege warme zomerochtenden.quote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, cool heh, ik baal er nog van dat ik alleenmaar mijn telefoontje had en niet mijn profi cam.
Ik ben altijd lief.quote:
Jij wil beuken. Ik nietquote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar wij maken een grapje. EG niet.
Werk graag.quote:Op maandag 5 december 2011 20:28 schreef Boze_Appel het volgende:
En EG, echt, zoek een hobby of iets van werk ofzo, iets!
Jazeker, ik werk nog steeds om de hoek dus een wandeling kan zoquote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Er komen vast wel meer gelegenheden. Van de winter naar de lente bijvoorbeeld, en vroege warme zomerochtenden.
Werk is goed voor erk.quote:
Jij zuigt, lul.quote:Op maandag 5 december 2011 20:28 schreef Boze_Appel het volgende:
En EG, echt, zoek een hobby of iets van werk ofzo, iets!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |