Had beter gekund inderdaad, maar ik probeer het topic te redden.quote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het valt me een beetje tegen, ik had meer een beschrijving onder de gordel verwacht.
Die man/vrouw verhouding van 25/75% vind ik eigenlijk best wel een goed idee.
Ik wil wel een beschrijving onder de gordel van Slacentrifuge.quote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het valt me een beetje tegen, ik had meer een beschrijving onder de gordel verwacht.
Die man/vrouw verhouding van 25/75% vind ik eigenlijk best wel een goed idee.
Een zuigende beschrijving, bij voorkeur op uw geslachtsdeel?quote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil wel een beschrijving onder de gordel van Slacentrifuge.
Enkel indien ongesteld.quote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een zuigende beschrijving, bij voorkeur op uw geslachtsdeel?
Als ze bloeden moeten ze zuigen is uw motto?quote:Op maandag 5 december 2011 20:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Enkel indien ongesteld.
Ik heb een reputatie hoog te houden.
En schoonlikken.quote:Op maandag 5 december 2011 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze bloeden moeten ze zuigen is uw motto?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:58 schreef JoaC het volgende:
Een echte zeeman vaart ook in de Rode Zee
B dus.quote:
B_A viel toch op die Suicide Chicks, met nog meer geinjecteerd staal dan hijzelf heeft?quote:
Nee hoor, cupmaten noemen past niet bij jouw imago.quote:Op maandag 5 december 2011 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik heb mijn cupmaat nooit genoemd.
Moet ik de trofee inleveren?
Ik vind Sla ook niet vulgair, ze is een beetje de sfeer aan het aftasten.quote:Op maandag 5 december 2011 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee hoor, cupmaten noemen past niet bij jouw imago.
Jij bent niet zo vulgair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |