Weer een reden om ze minder loon te betalen, niet alleen worden ze zwanger en kosten daardoor meer, eens per maand zijn ze ook nog eens minder productief.quote:Op maandag 5 december 2011 21:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwen die ongesteld worden zijn gewoon niet actief genoeg, is dat een beetje het verhaal?
Kunnen al die single ladies geen B&Js meer betalen.quote:Op maandag 5 december 2011 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weer een reden om ze minder loon te betalen, niet alleen worden ze zwanger en kosten daardoor meer, eens per maand zijn ze ook nog eens minder productief.
Ow dat is een beetje jammer, dat je op een partij stemt die zich afhankelijk heeft gemaakt van de gedoogsteun van fascisten.quote:Op maandag 5 december 2011 21:18 schreef Slacentrifuge het volgende:
Remlof: VVD, vermoed ik. En jij?
Eat thatquote:Op maandag 5 december 2011 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat is een beetje jammer, dat je op een partij stemt die zich afhankelijk heeft gemaakt van de gedoogsteun van fascisten.
Ik PvdA, maar GL en D66 zijn ook nog een optie.
Gast, je mag niks van het crewforum hier posten...quote:Op maandag 5 december 2011 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
En JoaC PvdD, omdat ie geilt op Marianne
Ik val dan ook stiekem vooral op GroenLinks chickiesquote:Op maandag 5 december 2011 21:21 schreef Slacentrifuge het volgende:
De Squirtende Staart?
Remlof: Jammer. Zo'n piemel en dan zo stemmen!
Democratie is sowieso fascisme van de arbeidsklasse.quote:Op maandag 5 december 2011 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat is een beetje jammer, dat je op een partij stemt die zich afhankelijk heeft gemaakt van de gedoogsteun van fascisten.
Tieten blijven tieten.quote:
Zeg het hem!quote:Op maandag 5 december 2011 21:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Democratie is sowieso fascisme van de arbeidsklasse.
Jawohl mein Führer!quote:Op maandag 5 december 2011 21:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Democratie is sowieso fascisme van de arbeidsklasse.
Dan ken jij de hedendaagse GL-chickies nietquote:Op maandag 5 december 2011 21:24 schreef Slacentrifuge het volgende:
@Remlof: Ja echt? Met heel veel haar overal en een vouwfiets waarop ze op het bagagedragertje een broodtrommel hebben? Jij liever dan ik
Tsja, iemand die aan fascisten stemrecht geeft is zelf schuld. Al helemaal als je nog meer stemrecht aan die fascisten in Brussel wilt geven.quote:
Seks met een stier.quote:Op maandag 5 december 2011 21:24 schreef Slacentrifuge het volgende:
Dit is vast een domme vraag, maar wat is Spaanse seks
Met de penis tussen de tieten raggen.quote:Op maandag 5 december 2011 21:24 schreef Slacentrifuge het volgende:
Dit is vast een domme vraag, maar wat is Spaanse seks
Russisch?quote:Op maandag 5 december 2011 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Met de penis tussen de tieten raggen.
Dat is toch op z'n Russisch?quote:Op maandag 5 december 2011 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Met de penis tussen de tieten raggen.
Hihi.quote:
In VVD-kringen wel.quote:Op maandag 5 december 2011 21:33 schreef Slacentrifuge het volgende:
Aha, ik dacht dat dat gewoon tietneuken heette.
Je moet je verdiepen in die dingenquote:Op maandag 5 december 2011 21:33 schreef Slacentrifuge het volgende:
Aha, ik dacht dat dat gewoon tietneuken heette.
DMquote:Op maandag 5 december 2011 21:32 schreef GSbrder het volgende:
Waar ik trouwens benieuwd naar ben, modjes, is hoe jullie ooit gecontacteerd zijn voor het moderatorschap.
Dat bestond nog niet in de tijd van remlof.quote:
Lethal Weapon FTWquote:
Goede films.quote:
Ik ben A-Ha - Take on me aan het luisteren, niet zeggen dat ik smaak heb aubquote:Op maandag 5 december 2011 21:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een mod die niets doet met smaak. Goed werk.
Echt, klik nou eens opquote:Op maandag 5 december 2011 21:37 schreef Slacentrifuge het volgende:
Remlof: Ja, bij jullie moet het weer multiculti natuurlijk.
JoaC: Daar ben ik mee bezig! Ik leer zo veel hiervan
Tem: Mijne niet iig.
als je op een post wil reageren | Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |