SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2011 03:00:03 ]
Turkse Nederlanders/Nederlandse Turken zijn de grootste nationalisten die er sinds de dood van Hitler rondlopen.quote:Op maandag 5 december 2011 03:01 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
Die hele Zargon is een opruier.
Opdat Turkije het niet krijgt. Dat kernwapenprogramma van hen tegen Israel is al genoeg gespekt door de Arabische Liga. Nederlandse Liga's zijn sowieso lekkerderquote:Op maandag 5 december 2011 03:04 schreef Ayca het volgende:
Waarom zou FOK! die ¤10.000 moeten krijgen dan?
Zo is dat. Ik eet alleen de krenten maar het is beter dan Durum Doner door een rietje.quote:Op maandag 5 december 2011 03:08 schreef Ayca het volgende:
Liga's zijn wel oke, evergreen is lekkerder.
De drugshandel is keihard werken lan, keihard! die busjes moeten helemaal vol met heroine uit Turkije naar Arnhem en dat is naast een stuk rijden ook behoorlijk gevaarlijkquote:Op maandag 5 december 2011 03:16 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
Ik heb ook niets tegen Turken. Dat zijn, als ze niet in de drugshandel zitten, best harde werkers.
Dat weet ik, maar volkswagen-busjes met gordijnen zijn wel extra verdacht aan de grens.quote:Op maandag 5 december 2011 03:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De drugshandel is keihard werken lan, keihard! die busjes moeten helemaal vol met heroine uit Turkije naar Arnhem en dat is naast een stuk rijden ook behoorlijk gevaarlijk
Ach als je met 400kg puike Afghaanse heroine in een door de MIT gesponsorde bus naar de Koerdische in Arnhem woonachtige dealers onderweg bent en ze pakken je in Oostenrijk, dan is die boete voor het niet voeren van een rijbewijs wel het laatste probleem.quote:Op maandag 5 december 2011 03:32 schreef Ayca het volgende:
En nog geen rijbewijs heb, maar dat doet er niet toe. Die kopen we wel in Turkije.
welnee...de ottomanen en de habsburgers hebben een geheime onderlinge verstandshouding die teruggaat tot in het verre verleden.quote:Op maandag 5 december 2011 03:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ach als je met 400kg puike Afghaanse heroine in een door de MIT gesponsorde bus naar de Koerdische in Arnhem woonachtige dealers onderweg bent en ze pakken je in Oostenrijk, dan is die boete voor het niet voeren van een rijbewijs wel het laatste probleem.
quote:Op maandag 5 december 2011 03:37 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
[..]
welnee...de ottomanen en de habsburgers hebben een geheime onderlinge verstandshouding die teruggaat tot in het verre verleden. Je hoeft alleen maar te zeggen dat je anti-joods bent, en je mag doorrijden.
quote:Op maandag 5 december 2011 03:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Het komt allemaal door koning Jan van Polen111!!!11!!!
Zonder hem zouden jullie nu Turks lullen
Ja hoorquote:Op maandag 5 december 2011 03:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Het komt allemaal door koning Jan van Polen111!!!11!!!
Zonder hem zouden jullie nu Turks lullen
Zat mannen in Thessaloniki die een baan zoeken, laat de Turkse regering daar een nieuwe leider gaan zoeken!quote:Op maandag 5 december 2011 03:49 schreef Ayca het volgende:
Och, dagelijks treur ik nog.
Moge er ooit weer iemand als onze Ata opstaan voor het Turkse volk.
Kappen met topics volspammenquote:
Dat is niet echt een vereiste, maar bedankt voor het meedenken.quote:Op maandag 5 december 2011 04:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zat mannen in Thessaloniki die een baan zoeken, laat de Turkse regering daar een nieuwe leider gaan zoeken!
Dat zeg je nu.quote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef Ayca het volgende:
Geef geen zier om m'n postcount, mogen ze op 0 zetten wmb.
Je bent gewoon een wannabe.quote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef Ayca het volgende:
Van zarGonquote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef Ayca het volgende:
quote:
En mensen die Teoman hebben ook niet.quote:Op maandag 5 december 2011 13:07 schreef Teoman het volgende:
[..]
Bij turken hebben vrouwen geen spreekrecht.
Graag gedaan!quote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is niet echt een vereiste, maar bedankt voor het meedenken.
quote:Op maandag 5 december 2011 13:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En mensen die Teoman hebben ook niet.
quote:Op maandag 5 december 2011 13:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En mensen die Teoman hebben ook niet.
Jaaa jaa, ik bedoelde dus heten ipv hebben (gekke typo trouwens)quote:
Slipper tegen je hoofd nodig jij.quote:Op maandag 5 december 2011 13:07 schreef Teoman het volgende:
[..]
Lol, ik zag het niet eens.quote:Op maandag 5 december 2011 17:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jaaa jaa, ik bedoelde dus heten ipv hebben (gekke typo trouwens)
But you get the point, Ayca did iig..
Spreken is dan ook niet altijd nodig, donkere felle ogen en gemotiveerde blikken zijn genoeg om je tot zaken te dwingen...quote:Op maandag 5 december 2011 13:07 schreef Teoman het volgende:
[..]
"Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır."quote:Op maandag 5 december 2011 13:07 schreef Teoman het volgende:
[..]
QFTquote:Op maandag 5 december 2011 18:29 schreef Julis het volgende:
Rerere Rarara Galatasaray Galatasaray Cimbombomm!! Goede TT.
Pertinent onwaar, derhalve verworpen.quote:"Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır.". Vrouwen hebben spreekrecht volgens dit gezegde.
Heb je een vriendin/vrouw?quote:Op maandag 5 december 2011 18:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
QFT
[..]
Pertinent onwaar, derhalve verworpen.
Ja?quote:Op maandag 5 december 2011 18:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zit op Fok!, wat denk jezelf ?
Over dergelijke onderwerpen wordt geen uitspraak gedaan.quote:
Nouja zeg. Je hoeft niet zo formeel te reageren op die vraag.quote:Op maandag 5 december 2011 18:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Over dergelijke onderwerpen wordt geen uitspraak gedaan.
Hoogachtend,
S.W.I. Weissman
CEO van Weissman en Zonen B.V.
Verwacht je dat dat confrere W middels een schriftelijke verklaring zal erkennen dat hij een polygamist is?quote:Op maandag 5 december 2011 18:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Nouja zeg. Je hoeft niet zo formeel te reageren op die vraag.. Waarom wordt er over dat soort onderwerpen geen uitspraak gedaan?
Is hij dat, ja?quote:Op maandag 5 december 2011 21:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Verwacht je dat dat confrere W middels een schriftelijke verklaring zal erkennen dat hij een polygamist is?
quote:Op maandag 5 december 2011 18:57 schreef Julis het volgende:
Nouja zeg. Je hoeft niet zo formeel te reageren op die vraag.. Waarom wordt er over dat soort onderwerpen geen uitspraak gedaan?
WW, jij snapt hetquote:Op maandag 5 december 2011 21:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Verwacht je dat dat confrere W middels een schriftelijke verklaring zal erkennen dat hij een polygamist is?
Absurde aantijging, derhalve verworpenquote:Op maandag 5 december 2011 19:25 schreef Slayage het volgende:
FB OWNT GS ALWAYS
hier is geen discussie over mogelijk......
Eigenlijk wel, geloof niet dat een mens met een gezond stuk verstand kan kiezen voor een monogame relatie of levensstijl. Hetzelfde denk ik over aanhangers van monotheïstische religies maar dat is een andere discussie.quote:
KIRMIZI !!!quote:
Nja, lang niet zo lekker als met melk, maar ik eet geen zuivel.quote:
Ja, de voortplantingsverhoudingen zijn scheel. Mannen hebben vooral de behoefde om hun genen te verspreiden door zoveel mogelijk vrouwen te neuken. Vrouwen streven vooral naar een goede zorg zodat het kindje overleeft. "Women are limited in the number of children they can have during their lifetime. Men have no restriction when it comes to reproduction." Vrouwen zijn dus beperkter dan mannen wat betreft hun genen verspreiden. Daarom hebben vrouwen vooral voorkeur naar mannen met status (want dan hebben ze zekerheid dat ze goed worden verzorgd en dat het kindje dan kan overleven). Mannen hebben voorkeur naar jonge vrouwen, want die zijn vruchtbaar en kunnen veel kindjes baren en dus zijn genen verspreiden.quote:Op maandag 5 december 2011 22:33 schreef Weissman het volgende:
Eigenlijk wel, geloof niet dat een mens met een gezond stuk verstand kan kiezen voor een monogame relatie of levensstijl. Hetzelfde denk ik over aanhangers van monotheïstische religies maar dat is een andere discussie.
Je kan het ook verder bekijken, hoewel ik niet weet of hier theorieën over bestaan. Een man wil zoveel mogelijk zijn eigen genen verspreiden. Elk dier wil dat. Als een man zijn zonen blijft verzorgen, heeft hij meer zekerheid dat deze zullen overleven om zich ook voort te planten. Die zoon zal dus zijn vaders genen doorgeven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, de voortplantingsverhoudingen zijn scheel. Mannen hebben vooral de behoefde om hun genen te verspreiden door zoveel mogelijk vrouwen te neuken. Vrouwen streven vooral naar een goede zorg zodat het kindje overleeft. "Women are limited in the number of children they can have during their lifetime. Men have no restriction when it comes to reproduction." Vrouwen zijn dus beperkter dan mannen wat betreft hun genen verspreiden. Daarom hebben vrouwen vooral voorkeur naar mannen met status (want dan hebben ze zekerheid dat ze goed worden verzorgd en dat het kindje dan kan overleven). Mannen hebben voorkeur naar jonge vrouwen, want die zijn vruchtbaar en kunnen veel kindjes baren en dus zijn genen verspreiden.
Dus ik begrijp dat jij voor polygamie kiest. Dat zou een gezond stuk verstand zijn voor mannen. Vrouwen daarentegen zullen eerder voor monogamie kiezen (omdat ze dan een soort van zekerheid hebben dat ze alle aandacht zullen krijgen van de man, en dat de aandacht van de man niet zal worden verdeeld onder tig andere vrouwen).
Bron
LACIVERT!!!!!quote:
Ik denk dat de keuze van vrouwen vooral komt door maatschappelijke druk. Hetzelfde geldt voor mannen die een monogame levensstijl hebben en zeggen gelukkig te zijn IMHO.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:02 schreef Julis het volgende:
Dus ik begrijp dat jij voor polygamie kiest. Dat zou een gezond stuk verstand zijn voor mannen. Vrouwen daarentegen zullen eerder voor monogamie kiezen (omdat ze dan een soort van zekerheid hebben dat ze alle aandacht zullen krijgen van de man, en dat de aandacht van de man niet zal worden verdeeld onder tig andere vrouwen).
Bron
Een man heeft niks met verzorging te maken; daarom zijn het jagers. Het is sinds een jaartje of 100.000 jagen, doden en opeten of jagen, vangen en bevruchten. Daar is weinig aan veranderd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:34 schreef Levolution het volgende:
Je kan het ook verder bekijken, hoewel ik niet weet of hier theorieën over bestaan. Een man wil zoveel mogelijk zijn eigen genen verspreiden. Elk dier wil dat. Als een man zijn zonen blijft verzorgen, heeft hij meer zekerheid dat deze zullen overleven om zich ook voort te planten. Die zoon zal dus zijn vaders genen doorgeven.
Hoewel er natuurlijk meer genen verspreid worden als je tientallen zonen maakt waarvan er enkele doodgaan, dan twee zonen die allebei overleven door jouw verzorging.
Maar drie zonen bij drie verschillende vrouwen die je niet onderhoudt, zijn dus nadeliger dan twee zonen bij dezelfde vrouw die je verzorgt.
En tja, aangezien de gemiddelde FOK!ker geen tientallen vrouwen zal bevruchten, is het verstandiger om monogaam te zijn.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, de voortplantingsverhoudingen zijn scheel. Mannen hebben vooral de behoefde om hun genen te verspreiden door zoveel mogelijk vrouwen te neuken. Vrouwen streven vooral naar een goede zorg zodat het kindje overleeft. "Women are limited in the number of children they can have during their lifetime. Men have no restriction when it comes to reproduction." Vrouwen zijn dus beperkter dan mannen wat betreft hun genen verspreiden. Daarom hebben vrouwen vooral voorkeur naar mannen met status (want dan hebben ze zekerheid dat ze goed worden verzorgd en dat het kindje dan kan overleven). Mannen hebben voorkeur naar jonge vrouwen, want die zijn vruchtbaar en kunnen veel kindjes baren en dus zijn genen verspreiden.
Bron
tl;drquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je kan het ook verder bekijken, hoewel ik niet weet of hier theorieën over bestaan. Een man wil zoveel mogelijk zijn eigen genen verspreiden. Elk dier wil dat. Als een man zijn zonen blijft verzorgen, heeft hij meer zekerheid dat deze zullen overleven om zich ook voort te planten. Die zoon zal dus zijn vaders genen doorgeven.
Hoewel er natuurlijk meer genen verspreid worden als je tientallen zonen maakt waarvan er enkele doodgaan, dan twee zonen die allebei overleven door jouw verzorging.
Maar drie zonen bij drie verschillende vrouwen die je niet onderhoudt, zijn dus nadeliger dan twee zonen bij dezelfde vrouw die je verzorgt.
En tja, aangezien de gemiddelde FOK!ker geen tientallen vrouwen zal bevruchten, is het verstandiger om monogaam te zijn.
Beschermen dan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik denk dat de keuze van vrouwen vooral komt door maatschappelijke druk. Hetzelfde geldt voor mannen die een monogame levensstijl hebben en zeggen gelukkig te zijn IMHO.
[..]
Een man heeft niks met verzorging te maken; daarom zijn het jagers. Het is sinds een jaartje of 100.000 jagen, doden en opeten of jagen, vangen en bevruchten. Daar is weinig aan veranderd.
Mammoeten zijn (waren) zelden agressief; en zelfs als ze aanvallend gedrag vertonen zullen ze niet zo snel mensen aanvallen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:25 schreef Levolution het volgende:
Beschermen dan.
De vrouw kan moeilijk agressieve mammoeten wegjagen als ze twee baby's aan de borsten heeft hangen.
Natuurlijk, de ratio vrouw man op de aarde is ongeveer 1:1. Hierdoor is polygynie al niet echt realistisch. De man kampt dan ook nog eens met andere concurrenten. Omdat polygynie niet echt mogelijk/makkelijk is, moeten mannen dan maar het beste maken van de situatie. En dat is het verzorgen van zijn eigen kinderenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld, geen bewering over hoe agressief mammoeten al dan niet waren. In de bronsttijd waren ze - net als onze eigen olifanten - vast wel eens agressief. Dat ze zelden agressief waren, sluit de kans op een aanval op de mens niet uit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mammoeten zijn (waren) zelden agressief; en zelfs als ze aanvallend gedrag vertonen zullen ze niet zo snel mensen aanvallen.
Een mens kan wel degelijk een tijger afschrikken. Twee mensen helemaal. Daarom zou je als vader je nakomelingen moeten beschermen.quote:En al werden vrouwen aangevallen door andere dieren; tijgers etc; dan maakt het niet zoveel meer uit of je wat aan je borst hebt hangen of niet.
Evolutionair gedrag is lang niet zo zwart-wit als je denkt. Je denkt dat een man volledig gefocust is op het zoveel mogelijk verspreiden van zaad, terwijl het niet zo werkt in de biologie. Een dier gedraagt zich altijd zo, dat de maximale fitness en reproductieve succes wordt bereikt. Hoe verklaar je anders monogamie in sommige vogels? Het mannetje moet voedsel verzamelen voor zijn nakomelingen omdat ze anders zullen sterven. De moeder kan dat niet alleen, terwijl ze ook de nakomelingen moet beschermen. De man moet wel degelijk zijn nakomelingen beschermen, anders is de kans op overleving van die nakomelingen kleiner. De man moet energie stoppen in het verzamelen van voedsel voor zijn nakomelingen, zodat de mortaliteit lager en daarmee de overlevingskans hoger is. Dan heeft hij zijn genen succesvol verspreid. Zou hij de tijd nodig voor het beschermen en verzorgen van zijn nakomelingen besteden aan het zoeken van nieuwe partners, dan gaat dat ten koste van zijn reeds bestaande nakomelingen.quote:Anyway, de hersenen van een man zijn gew niet ingesteld op verzorging en bescherming. (uitzonderingen daar gelaten uiteraard) Dat de Turkische ManMensch overdreven beschermend is naar vrouwelijke familie-leden is te wijten aan een genetische afwijking. Of ze maken daar een wijdgebruikte verzonnen psychose van zoals namus of andere principes van het bir zijn.
Doe je huiswerk brah
"wedden dat ik het kan", "ik zeg.. doen!".quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Beschermen dan.
De vrouw kan moeilijk agressieve mammoeten wegjagen als ze twee baby's aan de borsten heeft hangen.
Waarom verstandiger ? Zie er geen enkel nut of voordeel in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:45 schreef Julis het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat Weissman liever polygamie heeft, maar het is verstandiger om monogaam te zijn idd.
Als je toch foto's van een Neanderthaler gaat neerzetten; zet dan ook het heldenfilmpje er bij van wat dat apengedrag bij hem getriggerd heeft.quote:
Alimentatiekosten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom verstandiger ? Zie er geen enkel nut of voordeel in.
Ten eerste heb je dan veel meer concurrentie met andere mannen. En cultureel is polygamie ook niet echt gewenst in deze tijden.Tenzij jouw omgeving het accepteert dan is het een ander verhaal. Ik bedoel, het lijkt me moeilijk om een vrouw te vinden die accepteert om een polygame leven wil leiden met je. Je kijkt (evolutionair gezien) naar de beste manier van het verspreiden van je genen, dus je moet ook bereid zijn om die vrouwen op te voeden (want zo indirect/direct hou je de kinderen 'levend'). En dat lijkt me moeilijk. Het opvoeden van vele vrouwen. En wat Levolution zei klinkt aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom verstandiger ? Zie er geen enkel nut of voordeel in.
Veel van de vrouwen van deze tijd zijn zelf terugge-evolueerd naar het type mammoet; maar dat is een andere discussiequote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
"wedden dat ik het kan", "ik zeg.. doen!".
Nu nog de vrouwen vinden die mee willen doen aan je polygamiequote:Op woensdag 7 december 2011 00:35 schreef Weissman het volgende:
Wat maakt die concurrentie nog uit als de bevruchting voltooid is ? Die kinderen maken volgens mij ook weinig uit; anders waren mannen daar wel opgebouwd. Lomp met kinderen, te weinig oxytocine in de hersenen etc. En idd er zijn weinig vrouwen die een man zouden willen delen maar dat is de maatschappelijke verwachting, feminisme; maar dat maakt mijn mening er niet minder waar op![]()
Trouwens, puiken post Levo![]()
En
[..]
Veel van de vrouwen van deze tijd zijn zelf terugge-evolueerd naar het type mammoet; maar dat is een andere discussie
Het voorbeeld van de Surinamer is eigenlijk een geval waarin polygamie evolutionair gezien voordelig is. De Surinamer heeft de garantie dat zijn kinderen zullen overleven, zodat hij er zelf geen omkijken meer naar heeft. Daardoor kan hij meerdere vrouwen bevruchten.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Evolutionair gezien is de Koekoek ook wel intressant, iedere keer als ik een stiefouder liefdevol voor een kind zie zorgen denk ik aan deze geniale vogel.![]()
Doet mij ook denken aan de veelal Surinaamse mannen die veel (WW komt uit de Bijlmer) kinderen verwekken en de zorg in zijn geheel aan de moeder en de belastingbetaler over besluiten te laten
HAHAHA. Dit plaatje blijft leukquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Evolutionair gezien is de Koekoek ook wel intressant, iedere keer als ik een stiefouder liefdevol voor een kind zie zorgen denk ik aan deze geniale vogel.![]()
Doet mij ook denken aan de veelal Surinaamse mannen die veel (WW komt uit de Bijlmer) kinderen verwekken en de zorg in zijn geheel aan de moeder en de belastingbetaler over besluiten te laten
Nuja als je trouwt met meerdere vrouwen ben je nooit alleen, alhoewel je dat soms wel zou willen ivm het constante geruzie onder de kwebbelende vrouwenquote:Op woensdag 7 december 2011 00:56 schreef Levolution het volgende:
Trouwens, 'polygamie' is leuk als je jong bent, maar als je de 50 passeert en niemand je rimpelige pik meer hoeft, wordt het dan niet heel eenzaam als je geen monogame leefstijl hebt aangenomen?
Dus wat betreft 'het gezond verstand', moet je niet anticiperen op deze potentiële eenzaamheid?
Vandaar polygamie tussen aanhalingstekens, ik bedoelde meer de leefstijl die uit one-night-stands bestaat.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja als je trouwt met meerdere vrouwen ben je nooit alleen, alhoewel je dat soms wel zou willen ivm het constante geruzie onder de kwebbelende vrouwen
Tja, het lijkt me ook fijner om veel over één iemand te weten waarvan je houdt dan wat minder weten over vele vrouwen. Een gesprekspartner. Een vrouw heb je natuurlijk niet om alleen te neukenquote:Op woensdag 7 december 2011 00:56 schreef Levolution het volgende:
Trouwens, 'polygamie' is leuk als je jong bent, maar als je de 50 passeert en niemand je rimpelige pik meer hoeft, wordt het dan niet heel eenzaam als je geen monogame leefstijl hebt aangenomen?
Dus wat betreft 'het gezond verstand', moet je niet anticiperen op deze potentiële eenzaamheid?
Ja dat klopt, tegen die tijd mag je hopen dat je dochters danwel zusters voor je willen zorgen, verwaarloos die dus niet als playerquote:Op woensdag 7 december 2011 01:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vandaar polygamie tussen aanhalingstekens, ik bedoelde meer de leefstijl die uit one-night-stands bestaat.
Polygamie zelf is inderdaad niet eenzaam.
Op een gegeven moment ben je dan wel uitgepraat vrees ik, je kan de reactie van de ander volledig voorspellen en annecdotes zijn als een aflevering van The A-Team, zo belegen dat ze na vier keer toch echt niet fijn meer zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Tja, het lijkt me ook fijner om veel over één iemand te weten waarvan je houdt dan wat minder weten over vele vrouwen. Een gesprekspartner. Een vrouw heb je natuurlijk niet om alleen te neuken
quote:Op woensdag 7 december 2011 01:16 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
Wanneer gaan jullie Nederturken nu eens leren dat jullie geen reet voorstellen in Turkije.
Ze moeten jullie niet, alleen voor Dienstplicht, omdat jullie dat liever willen afkopen omdat de Nederlandse Vlag veel mooier is.
Stelletje vlagaanbiddende wierdo's. Geloof me nou: Turkije is ver vooruit vergeleken met andere moslimlanden, maar nog altijd achterlijk vergeleken met de nederlandse seculiere samenleving.
Ik zou pas in dienst gaan als Turkije zijn excuses aanbood voor de Armeense holocaust.
Maar dat is gelukkig mijn mening.
Waarom haten schatje ?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:45 schreef Julis het volgende:
Nu nog de vrouwen vinden die mee willen doen aan je polygamie.
Zolang ik geen enkele garantie heb dat ik 50 haal zal het alleen maar een uiting van angst zijn om voor monogamie te kiezen.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:56 schreef Levolution het volgende:
Dit bedoel ik dusquote:Op woensdag 7 december 2011 01:02 schreef Levolution het volgende:
Vandaar polygamie tussen aanhalingstekens, ik bedoelde meer de leefstijl die uit one-night-stands bestaat.
Polygamie zelf is inderdaad niet eenzaam.
Om dit te kunnen zeggen moet je ook wel een vrouw zijn. Onzekerheid en beweren dat vrouwen een andere evolutionaire functie hebbenquote:Op woensdag 7 december 2011 01:03 schreef Julis het volgende:
Tja, het lijkt me ook fijner om veel over één iemand te weten waarvan je houdt dan wat minder weten over vele vrouwen. Een gesprekspartner. Een vrouw heb je natuurlijk niet om alleen te neuken.
Pertinent onwaar derhalve verworpen.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Een vaste relatie en soms als beloning voor jezelf naar de dames van plezier gaan is wellicht toch de meest ideale balans in die zin.
Ik haat niet ♥. Kijk. Een hartje. ♥.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom haten schatje ?
[..]
Zolang ik geen enkele garantie heb dat ik 50 haal zal het alleen maar een uiting van angst zijn om voor monogamie te kiezen.
[..]
Dit bedoel ik dusEr zit een groot verschil in idd.
[..]
Om dit te kunnen zeggen moet je ook wel een vrouw zijn. Onzekerheid en beweren dat vrouwen een andere evolutionaire functie hebbenNo offence verder
quote:
Waarom zou het fijn zijn voor een man ? Ik heb nog nooit een man horen zeggen dat ze het leuk of fijn vinden dat ze kunnen praten met een vrouw. Vrouwen vinden dat fijn, mannen niet. Het is alleen af en toe handig als ze snapt waar je het over hebt.quote:Ik beweer ook niet dat 'een vrouw hebben waarmee je kunt praten' een evolutionaire functie heeft.
Het lijkt me alleen fijn voor de man.
Ik ben vrouw-vriendelijker dan je denkt. Waarschijnlijk meer geëmancipeerd dan de meest brute feministe die je kent. Echt waarquote:Jouw beeld over vrouwen.
Ik bedoelde ook meer iemand waarmee je kunt praten, dus die je begrijpt. Vrouwen die veel veel praten zijn meestal irritant, jaquote:Op woensdag 7 december 2011 12:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou het fijn zijn voor een man ? Ik heb nog nooit een man horen zeggen dat ze het leuk of fijn vinden dat ze kunnen praten met een vrouw. Vrouwen vinden dat fijn, mannen niet. Het is alleen af en toe handig als ze snapt waar je het over hebt.
Vrouwen zoeken een man waar ze mee kunnen praten; mannen zoeken een vrouw die weinig praat/vragen stelt.
[..]
Ik ben vrouw-vriendelijker dan je denkt. Waarschijnlijk meer geëmancipeerd dan de meest brute feministe die je kent. Echt waar![]()
Ik uit alleen enkele feiten en het diepste verlangen van mezelf en duizenden andere mannen die er niet openlijk over durven te praten.
Maar daar moet je maar zelf achter komen
Een man hoef je niet te begrijpen. Echt niet. Daar hebben we niks aan.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:30 schreef Julis het volgende:
Ik bedoelde ook meer iemand waarmee je kunt praten, dus die je begrijpt.
Niet alleen als ze veel praten maar meestal is het dat ze de verkeerde vragen op het verkeerde moment stellen bijv.quote:Vrouwen die heel veel pratende zijn meestal irritant, ja. Dat kan ik me voorstellen.
quote:. Whehe. Okay dan.
Niet specifiek hoor.quote:Ohjee. Bedoel je een trio-wens oid?.
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:08 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik haat niet ♥. Kijk. Een hartje. ♥.
"Het is alleen af en toe handig als ze snapt waar je het over hebt. "quote:Op woensdag 7 december 2011 12:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een man hoef je niet te begrijpen. Echt niet. Daar hebben we niks aan.
[..]
Niet alleen als ze veel praten maar meestal is het dat ze de verkeerde vragen op het verkeerde moment stellen bijv.
[..]
[..]
Niet specifiek hoor.
Heel goed zelfsquote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef Julis het volgende:
[..]
"Het is alleen af en toe handig als ze snapt waar je het over hebt. ".
Ohja, vrouwen zijn blijkbaar goed in het geestelijk vermoeien van mannen.
Dank je, jij ook succes! ❤.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:40 schreef Julis het volgende:
[..]
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥. Heel veel hartjes. Succes op je werk.
ik hoop dat je daarmee niet op mij doelt :pquote:Op woensdag 7 december 2011 00:35 schreef Weissman het volgende:
Wat maakt die concurrentie nog uit als de bevruchting voltooid is ? Die kinderen maken volgens mij ook weinig uit; anders waren mannen daar wel opgebouwd. Lomp met kinderen, te weinig oxytocine in de hersenen etc. En idd er zijn weinig vrouwen die een man zouden willen delen maar dat is de maatschappelijke verwachting, feminisme; maar dat maakt mijn mening er niet minder waar op![]()
Trouwens, puiken post Levo![]()
En
[..]
Veel van de vrouwen van deze tijd zijn zelf terugge-evolueerd naar het type mammoet; maar dat is een andere discussie
Abi lan, straks krijg je haar broers en neven a.k.a. de Bir-Brigade achter je aan.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:55 schreef zarGon het volgende:
❤. En een paar kusjes. Op de binnenkant van je dijbeen. En in je nek, incluis zoete gefluister in je oor. ❤.
Neuh, tot zover ik heb gemerkt; zie je er niet uit als een mammoet, praat en gedraag je je ook niet als mammoet.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik hoop dat je daarmee niet op mij doelt :p
wanneer was dit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef Julis het volgende:
Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet je dat zeker?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:48 schreef zarGon het volgende:
Galatasaray gaat dus echt wel scoren hè!
of niet. kkFenerliquote:Op woensdag 7 december 2011 19:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
HAHAHAHA LOLOL
Die gozer pleurt gelijk z'n stream uit LOLOLOL
Eerste stream is weg. Direct na de 2-0quote:Op woensdag 7 december 2011 19:15 schreef EL_Presidente het volgende:
firstrow gitti mi ne...? bij jullie ook?
Whatsapp doet het hier prima.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef WammesWaggel het volgende:
www.whatsapp.com
Doet deze site het bij jullie? zowel Whatsapp als de site functioneren hier niet
ja maar dan moet je FireFoxquote:Op woensdag 7 december 2011 19:18 schreef Julis het volgende:
http://www.ilemi.me/36588/2/Watch-Galatasaray-vs-Fenerbahce/
Een kleine moeite, tochquote:Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ja maar dan moet je FireFoxdownloaden als je op Apple zit..
RAAAAWWRRR.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:25 schreef xminator het volgende:
Wint gs ook nog is een keer, mag ook wel als ze thuis spelen.
FB speelt enorm slecht..
Heb jij je grote vlag hangen?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:33 schreef xminator het volgende:
Kinders, maakt plezier. Dit zullen jullie niet vaak meer meemaken in jullie leven
quote:
wel zolang Aziz in de bak zit..quote:Op woensdag 7 december 2011 19:33 schreef xminator het volgende:
Kinders, maakt plezier. Dit zullen jullie niet vaak meer meemaken in jullie leven
3 jaar en 6 maanden.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:25 schreef zarGon het volgende:
Galatasaray wint na 1319 dagen van Fener.. Dat is 5 jaar of zo?
.
Lan ga ajax kijken dan.quote:
ik ben niet voor galatasarayquote:Op woensdag 7 december 2011 20:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Lan ga ajax kijken dan.
Ekte gheysarayli actie: van te voren zeggen Als ze verliezen maakt het niet uit bla bla bla (jezelf indekken) Vervolgens wanneer ze winnen, tevoorschijn komen en blij zijn:')
Best wel hardquote:Op woensdag 7 december 2011 19:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.ensonhaber.com(...)ecti-2011-12-07.html
lol
Fener şikeyi sever, Orda Aziz'e var mı yer, Söylesene Savcı Berk, Aziz Kaç sene giyer?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:09 schreef EL_Presidente het volgende:
waar is Aziz baskan als je hem nodig hebt..
ach ze overwinteren iig tochquote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef zarGon het volgende:
FUCK FUCK FUCK, CSKA staat 1-2 voor. '87.
Morgen ben ik aan de beurt bij de konsoloss...quote:
Speciaal voor jou dushiquote:Op donderdag 8 december 2011 12:01 schreef xminator het volgende:
Morgen ben ik aan de beurt bij de konsoloss...
Je moet wel een halve liter in eenkeer opdrinken he ayca
quote:Maçın bitiş düdüğüyle birlikte Arena hopörlerinden "Mini, mini bir kuş donmuştu, pencereme konmuştu. Aldım onu içeriye cik cik cik cik ötsün diye. Pır pır ederken canlandı ellerim bak boş kaldı" çocuk şarkısı yayınlandı. Bu şarkıyla tribünlerin de eşlik etmesi Türk Telekom Arena'da tarifi olmayan eşsiz görüntüleri de beraberinde getirdi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm verder kan ik niet deze week.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Morgen ben ik aan de beurt bij de konsoloss...
Je moet wel een halve liter in eenkeer opdrinken he ayca
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dushi
[ afbeelding ]
En trouwens
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Mini, mini bir kuş donmuştu..
.
Baarden zijn leuk.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Baarden zijn helemaal De Hip tegenwoordig, dankzij held Arie Boomsma
Vroeger werd je aangezien voor een terrorist. Tegenwoordig is het mode inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik heb al jaren een baard en word al jaren terrorist genoemd. Myth busted !!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:36 schreef Suc het volgende:
Vroeger werd je aangezien voor een terrorist. Tegenwoordig is het mode inderdaad.
Neuken ?quote:
Baarden zijn hip; snorren zijn bir.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn de kaaklijn en schouders met opzet groter getekend in verhouding om je mannelijker te laten lijken ?quote:
Zeg zeg wanneer!!quote:Op donderdag 8 december 2011 12:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hm verder kan ik niet deze week.![]()
Haha dat zien we dan wel.
Nee.quote:
De verhoudingen zijn niet helemaal gelukt zoals ik het wilde, nee. Het is wel mijn eerste portretschilderijquote:Zijn de kaaklijn en schouders met opzet groter getekend in verhouding om je mannelijker te laten lijken ?
quote:
De volgende keer mag je iemand tekenen die een stuk knapper is maakt het al een stuk makkelijker voor jequote:De verhoudingen zijn niet helemaal gelukt zoals ik het wilde, nee. Het is wel mijn eerste portretschilderij. De volgende keer zal ik daar meer aandacht aan besteden.
Waarom zo hatelijk. Hij is knapquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef Weissman het volgende:
[..]Bitch waarom attitude ?
[..]
De volgende keer mag je iemand tekenen die een stuk knapper is maakt het al een stuk makkelijker voor je
Kerstvakantie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Zeg zeg wanneer!!
Groeten uit het altijd gezellige consulaat aan wiesman en de kits.
Heb zelf ook tentamens en 'eindexamen', wat heb jij druk?quote:
goeie tip, thanks!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:46 schreef xminator het volgende:
Yeah naar huis, klaar met dienstplicht...
Tip voor mensen met nummer: je krijgt kaartje adhv je nummer dus je kunt net zo goed iets later komen( althans bij ons was het zo )
School en verjaardagen etcquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb zelf ook tentamens en 'eindexamen', wat heb jij druk?
Tip voor mensen met nummer: je krijgt kaartje adhv je nummer dus je kunt net zo goed iets later komen( althans bij ons was het zo )
1 e kerstdag :p, denk rond(na) 25 januari.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
School en verjaardagen etcWanneer kan jij dan
?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:20 schreef zarGon het volgende:
Dolma!.
Turkse moeders!.
Heerlijck! De dolma dan, alhoewel de moeders dat vast ook wel zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:01 schreef kanovinnie het volgende:
Dit wordt ook een beetje een postopkrik reeks. Nietwaar?
Niet alleen deze keer hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef zarGon het volgende:
[..].
Doe moeilijk over die paar posts.. Relax.
Het is van tijdelijke aard en heeft een korte duur. Het is een SC, eentje die zichzelf wel in de goede richting stuurt. In ditzelfde topic is er ook een serieuze discussie geweest (monogamie/polygamie-man/vrouw) en net was het even minder serieus. Moet kunnen.quote:
Ja, ik hou wel van Turkse mensen hoor. Alleen zie je me niet op hun verjaardag verschijnen. Ik hou niet zo van bmw-claxonsquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:02 schreef Ayca het volgende:
Ahw volgende keer mag je op mijn verjaardag komen, kan je verzekeren dat er geen getoeter is.
Behalve als er een voetbalwedstrijd is, maar dat is logisch.
Heb jij trouwens die 10 uur lange versie van dat kattegejank gehoord?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:02 schreef Ayca het volgende:
Ahw volgende keer mag je op mijn verjaardag komen, kan je verzekeren dat er geen getoeter is.
Behalve als er een voetbalwedstrijd is, maar dat is logisch.
sterven?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:36 schreef Levolution het volgende:
Joep ik wil geen dienstplicht doen wat moet ik doen??
trouwens, moet je nou wel of niet die drie weken alsnog naar burdur, want er gaan verschillende verhalen rond, was laatst ook op tv, dat het onduidelijk was ofzoquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:46 schreef xminator het volgende:
Hoeveel wil je verdienen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:55 schreef zarGon het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)_vmbo_beroepske.html
wat is deze
leuk filmpje, maar ik begreep "wat is deze" nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:55 schreef zarGon het volgende:
wat is deze
op die leeftijd weten weinig kinderen wat veel of weinig geld is lijkt mequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoeveel wil je verdienen?
"Veel"
Hoeveel is veel?
"Ja maar ik weet niet precies hoe dat zit met dat geld enzo"
Ze lijkt mij 15/16 jaar. Bovendien is het jammer dat ze zo gefocust zijn op veel geld i.p.v. op andere dingen, maar weten ze helemaal niets over juist datgene waarop ze gefocust zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
op die leeftijd weten weinig kinderen wat veel of weinig geld is lijkt me
Als de nieuwe wet ingaat dan geloof ik van niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
trouwens, moet je nou wel of niet die drie weken alsnog naar burdur, want er gaan verschillende verhalen rond, was laatst ook op tv, dat het onduidelijk was ofzo
Ja, ik wist ook niet wat ik wilde worden op mijn 15e, maar als je gefilmd wordt en ze vragen je wat je kwaliteiten zijn enzo, kun je daar toch wel een mooi verhaaltje van maken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:14 schreef zarGon het volgende:
Het is trouwens wel makkelijk scoren zo. Op mijn 15de zou ik dezelfde antwoorden gegeven hebben, denk ik. Ik wist na mijn hbo-opleiding (nog steeds) niet wat ik wilde (worden). Als je op je 15de al een doel hebt voor de komende jaren van je leven is het leven heel wat gemakkelijker.
En wat Levo zegt.
ja klopt nieuwe wet sowieso niet, maar ik hoorde van anderen die ook geweest waren naar consulaat vorige week ofzo, die hebben hun aanmelding gedaan en alles, maar dat ze niet te horen kregen wanneer ze naar burdur moesten, heb jij dat wel meegekregen wanneer je naar burdur moet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Als de nieuwe wet ingaat dan geloof ik van niet.
of het ligt aan die gast van geenstijl, die alleen dit soort gesprekken gefilterd heeftquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:19 schreef Suc het volgende:
Het ligt niet aan de jongeren in dat filmpje, het ligt aan de studievoorlichting binnen het voortgezet onderwijs. Er wordt veel te weinig aandacht besteed aan dit onderwerp, waardoor jongeren sneller de verkeerde keuzes maken.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
of het ligt aan die gast van geenstijl, die alleen dit soort gesprekken gefilterd heeft
Nee, je kan zelf een datum neerzetten. Maar ik moet over 2 weken oid. terugkomen en dan kan ik de datum enzo doorgeven. Want ik had zelf een datum neergezet en wilde het wijzigen toen zei die man over 2 weken moet je terugkomen(je wordt eerst gebeld), dan kun je dat nog wijzigen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja klopt nieuwe wet sowieso niet, maar ik hoorde van anderen die ook geweest waren naar consulaat vorige week ofzo, die hebben hun aanmelding gedaan en alles, maar dat ze niet te horen kregen wanneer ze naar burdur moesten, heb jij dat wel meegekregen wanneer je naar burdur moet?
ah ok, das duidelijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, je kan zelf een datum neerzetten. Maar ik moet over 2 weken oid. terugkomen en dan kan ik de datum enzo doorgeven. Want ik had zelf een datum neergezet en wilde het wijzigen toen zei die man over 2 weken moet je terugkomen(je wordt eerst gebeld), dan kun je dat nog wijzigen.
Het is heel simpel. Je kunt de Turkse dienstplicht afkopen met 10.000 euro. Het is niet zo dat als je 5.000 euro betaalt, je drie weken of helemaal niet hoeft te gaan. Die regeling bestaat niet meer. Dus iedereen die zich de afgelopen twee weken gehaast heeft voor een nummer, heeft voor niets gestrest.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
trouwens, moet je nou wel of niet die drie weken alsnog naar burdur, want er gaan verschillende verhalen rond, was laatst ook op tv, dat het onduidelijk was ofzo
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:55 schreef zarGon het volgende:
wat is deze
Je had je rug ook moeten verstevigen met deadlifts. Niet alleen is je rug dan sterker, ook voer je tilbewegingen beter uit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:11 schreef Ayca het volgende:
Au, verkeerde beweging gemaakt bij het optillen van stoeptegels, kan me rug niet meer bewegen. Ik word oud.
hier is dus discussie over...quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:02 schreef Suc het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Je kunt de Turkse dienstplicht afkopen met 10.000 euro. Het is niet zo dat als je 5.000 euro betaalt, je drie weken of helemaal niet hoeft te gaan. Die regeling bestaat niet meer. Dus iedereen die zich de afgelopen twee weken gehaast heeft voor een nummer, heeft voor niets gestrest.
Nee! Nee Ayca! Niet dit soort lulkoek ondersteunen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:26 schreef Ayca het volgende:
Hmja nee dankje, heb geen ambities om een bodybuilder te worden.Maar ga me wel weer inschrijven bij de sportschool (decembermaand, typisch
), voelde toch wel lekker.
Paar topics terug, zei je dat je omviel in de bus ofzo, toen zei ik dat je moest squatten.quote:En wut wanneer viel ik om in de bus?
Daarom hoef ik nu alleen nog maar 5112 euro te betalen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:02 schreef Suc het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Je kunt de Turkse dienstplicht afkopen met 10.000 euro. Het is niet zo dat als je 5.000 euro betaalt, je drie weken of helemaal niet hoeft te gaan. Die regeling bestaat niet meer. Dus iedereen die zich de afgelopen twee weken gehaast heeft voor een nummer, heeft voor niets gestrest.
Deed ook wel wat krachttraining hoor, tbh ook veel leuker dan cardio.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee! Nee Ayca! Niet dit soort lulkoek ondersteunen.
Van een beetje krachttraining wordt een mens geen bodybuilder en een vrouw al helemaal niet. Dat moet je onderhand wel weten.
Dat je je inschrijft is goed, maar beperk je niet alleen tot de loopband.
[..]
Paar topics terug, zei je dat je omviel in de bus ofzo, toen zei ik dat je moest squatten.
De Sint is net weg en verneemt over pechquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:11 schreef Ayca het volgende:
Au, verkeerde beweging gemaakt bij het optillen van stoeptegels, kan me rug niet meer bewegen. Ik word oud.
Bwaha, zie al een typische turkse meisje 100kg squatten ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Deed ook wel wat krachttraining hoor, tbh ook veel leuker dan cardio.
Bwehe thnxquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De Sint is net weg en verneemt over pech
Wat nou er werkt een Turkse vrouw in de bouw
Op het kapen van een Poolse baan volgt meteen berouw
Een gezonde rug is een groot goed dus druk je thee in de keet maar extra zoet
Ten eerste: ik ben geen typisch turks meisjequote:Op zaterdag 10 december 2011 15:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Bwaha, zie al een typische turkse meisje 100kg squatten ofzo
Oha yani.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Bwaha, zie al een typische turkse meisje 100kg squatten ofzo
Jaja, zeggen ze allemaal.. Ik ben niet zoals hun, ik ben anders.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ten eerste: ik ben geen typisch turks meisje![]()
Ten tweede: nee, gewoon nee
Ging over den komische beeldvorming, just imaginequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |