ach ze overwinteren iig tochquote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef zarGon het volgende:
FUCK FUCK FUCK, CSKA staat 1-2 voor. '87.
Morgen ben ik aan de beurt bij de konsoloss...quote:
Speciaal voor jou dushiquote:Op donderdag 8 december 2011 12:01 schreef xminator het volgende:
Morgen ben ik aan de beurt bij de konsoloss...
Je moet wel een halve liter in eenkeer opdrinken he ayca
quote:Maçın bitiş düdüğüyle birlikte Arena hopörlerinden "Mini, mini bir kuş donmuştu, pencereme konmuştu. Aldım onu içeriye cik cik cik cik ötsün diye. Pır pır ederken canlandı ellerim bak boş kaldı" çocuk şarkısı yayınlandı. Bu şarkıyla tribünlerin de eşlik etmesi Türk Telekom Arena'da tarifi olmayan eşsiz görüntüleri de beraberinde getirdi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm verder kan ik niet deze week.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Morgen ben ik aan de beurt bij de konsoloss...
Je moet wel een halve liter in eenkeer opdrinken he ayca
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dushi
[ afbeelding ]
En trouwens
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Mini, mini bir kuş donmuştu..
.
Baarden zijn leuk.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Baarden zijn helemaal De Hip tegenwoordig, dankzij held Arie Boomsma
Vroeger werd je aangezien voor een terrorist. Tegenwoordig is het mode inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik heb al jaren een baard en word al jaren terrorist genoemd. Myth busted !!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:36 schreef Suc het volgende:
Vroeger werd je aangezien voor een terrorist. Tegenwoordig is het mode inderdaad.
Neuken ?quote:
Baarden zijn hip; snorren zijn bir.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn de kaaklijn en schouders met opzet groter getekend in verhouding om je mannelijker te laten lijken ?quote:
Zeg zeg wanneer!!quote:Op donderdag 8 december 2011 12:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hm verder kan ik niet deze week.![]()
Haha dat zien we dan wel.
Nee.quote:
De verhoudingen zijn niet helemaal gelukt zoals ik het wilde, nee. Het is wel mijn eerste portretschilderijquote:Zijn de kaaklijn en schouders met opzet groter getekend in verhouding om je mannelijker te laten lijken ?
quote:
De volgende keer mag je iemand tekenen die een stuk knapper is maakt het al een stuk makkelijker voor jequote:De verhoudingen zijn niet helemaal gelukt zoals ik het wilde, nee. Het is wel mijn eerste portretschilderij. De volgende keer zal ik daar meer aandacht aan besteden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |