Zeg zeg wanneer!!quote:Op donderdag 8 december 2011 12:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hm verder kan ik niet deze week.![]()
Haha dat zien we dan wel.
Nee.quote:
De verhoudingen zijn niet helemaal gelukt zoals ik het wilde, nee. Het is wel mijn eerste portretschilderijquote:Zijn de kaaklijn en schouders met opzet groter getekend in verhouding om je mannelijker te laten lijken ?
quote:
De volgende keer mag je iemand tekenen die een stuk knapper is maakt het al een stuk makkelijker voor jequote:De verhoudingen zijn niet helemaal gelukt zoals ik het wilde, nee. Het is wel mijn eerste portretschilderij. De volgende keer zal ik daar meer aandacht aan besteden.
Waarom zo hatelijk. Hij is knapquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef Weissman het volgende:
[..]Bitch waarom attitude ?
[..]
De volgende keer mag je iemand tekenen die een stuk knapper is maakt het al een stuk makkelijker voor je
Kerstvakantie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Zeg zeg wanneer!!
Groeten uit het altijd gezellige consulaat aan wiesman en de kits.
Heb zelf ook tentamens en 'eindexamen', wat heb jij druk?quote:
goeie tip, thanks!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:46 schreef xminator het volgende:
Yeah naar huis, klaar met dienstplicht...
Tip voor mensen met nummer: je krijgt kaartje adhv je nummer dus je kunt net zo goed iets later komen( althans bij ons was het zo )
School en verjaardagen etcquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb zelf ook tentamens en 'eindexamen', wat heb jij druk?
Yeah naar huis, klaar met dienstplicht...
Tip voor mensen met nummer: je krijgt kaartje adhv je nummer dus je kunt net zo goed iets later komen( althans bij ons was het zo )
1 e kerstdag :p, denk rond(na) 25 januari.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
School en verjaardagen etcWanneer kan jij dan
?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:20 schreef zarGon het volgende:
Dolma!.
Turkse moeders!.
Heerlijck! De dolma dan, alhoewel de moeders dat vast ook wel zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:01 schreef kanovinnie het volgende:
Dit wordt ook een beetje een postopkrik reeks. Nietwaar?
Niet alleen deze keer hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef zarGon het volgende:
[..].
Doe moeilijk over die paar posts.. Relax.
Het is van tijdelijke aard en heeft een korte duur. Het is een SC, eentje die zichzelf wel in de goede richting stuurt. In ditzelfde topic is er ook een serieuze discussie geweest (monogamie/polygamie-man/vrouw) en net was het even minder serieus. Moet kunnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |