quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:01 schreef kanovinnie het volgende:
Dit wordt ook een beetje een postopkrik reeks. Nietwaar?
Niet alleen deze keer hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:12 schreef zarGon het volgende:
[..].
Doe moeilijk over die paar posts.. Relax.
Het is van tijdelijke aard en heeft een korte duur. Het is een SC, eentje die zichzelf wel in de goede richting stuurt. In ditzelfde topic is er ook een serieuze discussie geweest (monogamie/polygamie-man/vrouw) en net was het even minder serieus. Moet kunnen.quote:
Ja, ik hou wel van Turkse mensen hoor. Alleen zie je me niet op hun verjaardag verschijnen. Ik hou niet zo van bmw-claxonsquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:02 schreef Ayca het volgende:
Ahw volgende keer mag je op mijn verjaardag komen, kan je verzekeren dat er geen getoeter is.
Behalve als er een voetbalwedstrijd is, maar dat is logisch.
Heb jij trouwens die 10 uur lange versie van dat kattegejank gehoord?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:02 schreef Ayca het volgende:
Ahw volgende keer mag je op mijn verjaardag komen, kan je verzekeren dat er geen getoeter is.
Behalve als er een voetbalwedstrijd is, maar dat is logisch.
sterven?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:36 schreef Levolution het volgende:
Joep ik wil geen dienstplicht doen wat moet ik doen??
trouwens, moet je nou wel of niet die drie weken alsnog naar burdur, want er gaan verschillende verhalen rond, was laatst ook op tv, dat het onduidelijk was ofzoquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:46 schreef xminator het volgende:
Yeah naar huis, klaar met dienstplicht...
Tip voor mensen met nummer: je krijgt kaartje adhv je nummer dus je kunt net zo goed iets later komen( althans bij ons was het zo )
Hoeveel wil je verdienen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:55 schreef zarGon het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)_vmbo_beroepske.html
wat is deze
leuk filmpje, maar ik begreep "wat is deze" nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:55 schreef zarGon het volgende:
wat is deze
op die leeftijd weten weinig kinderen wat veel of weinig geld is lijkt mequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoeveel wil je verdienen?
"Veel"
Hoeveel is veel?
"Ja maar ik weet niet precies hoe dat zit met dat geld enzo"
Ze lijkt mij 15/16 jaar. Bovendien is het jammer dat ze zo gefocust zijn op veel geld i.p.v. op andere dingen, maar weten ze helemaal niets over juist datgene waarop ze gefocust zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
op die leeftijd weten weinig kinderen wat veel of weinig geld is lijkt me
Als de nieuwe wet ingaat dan geloof ik van niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
trouwens, moet je nou wel of niet die drie weken alsnog naar burdur, want er gaan verschillende verhalen rond, was laatst ook op tv, dat het onduidelijk was ofzo
Ja, ik wist ook niet wat ik wilde worden op mijn 15e, maar als je gefilmd wordt en ze vragen je wat je kwaliteiten zijn enzo, kun je daar toch wel een mooi verhaaltje van maken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:14 schreef zarGon het volgende:
Het is trouwens wel makkelijk scoren zo. Op mijn 15de zou ik dezelfde antwoorden gegeven hebben, denk ik. Ik wist na mijn hbo-opleiding (nog steeds) niet wat ik wilde (worden). Als je op je 15de al een doel hebt voor de komende jaren van je leven is het leven heel wat gemakkelijker.
En wat Levo zegt.
ja klopt nieuwe wet sowieso niet, maar ik hoorde van anderen die ook geweest waren naar consulaat vorige week ofzo, die hebben hun aanmelding gedaan en alles, maar dat ze niet te horen kregen wanneer ze naar burdur moesten, heb jij dat wel meegekregen wanneer je naar burdur moet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Als de nieuwe wet ingaat dan geloof ik van niet.
of het ligt aan die gast van geenstijl, die alleen dit soort gesprekken gefilterd heeftquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:19 schreef Suc het volgende:
Het ligt niet aan de jongeren in dat filmpje, het ligt aan de studievoorlichting binnen het voortgezet onderwijs. Er wordt veel te weinig aandacht besteed aan dit onderwerp, waardoor jongeren sneller de verkeerde keuzes maken.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
of het ligt aan die gast van geenstijl, die alleen dit soort gesprekken gefilterd heeft
Nee, je kan zelf een datum neerzetten. Maar ik moet over 2 weken oid. terugkomen en dan kan ik de datum enzo doorgeven. Want ik had zelf een datum neergezet en wilde het wijzigen toen zei die man over 2 weken moet je terugkomen(je wordt eerst gebeld), dan kun je dat nog wijzigen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja klopt nieuwe wet sowieso niet, maar ik hoorde van anderen die ook geweest waren naar consulaat vorige week ofzo, die hebben hun aanmelding gedaan en alles, maar dat ze niet te horen kregen wanneer ze naar burdur moesten, heb jij dat wel meegekregen wanneer je naar burdur moet?
ah ok, das duidelijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, je kan zelf een datum neerzetten. Maar ik moet over 2 weken oid. terugkomen en dan kan ik de datum enzo doorgeven. Want ik had zelf een datum neergezet en wilde het wijzigen toen zei die man over 2 weken moet je terugkomen(je wordt eerst gebeld), dan kun je dat nog wijzigen.
Het is heel simpel. Je kunt de Turkse dienstplicht afkopen met 10.000 euro. Het is niet zo dat als je 5.000 euro betaalt, je drie weken of helemaal niet hoeft te gaan. Die regeling bestaat niet meer. Dus iedereen die zich de afgelopen twee weken gehaast heeft voor een nummer, heeft voor niets gestrest.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
trouwens, moet je nou wel of niet die drie weken alsnog naar burdur, want er gaan verschillende verhalen rond, was laatst ook op tv, dat het onduidelijk was ofzo
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:55 schreef zarGon het volgende:
wat is deze
Je had je rug ook moeten verstevigen met deadlifts. Niet alleen is je rug dan sterker, ook voer je tilbewegingen beter uit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:11 schreef Ayca het volgende:
Au, verkeerde beweging gemaakt bij het optillen van stoeptegels, kan me rug niet meer bewegen. Ik word oud.
hier is dus discussie over...quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:02 schreef Suc het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Je kunt de Turkse dienstplicht afkopen met 10.000 euro. Het is niet zo dat als je 5.000 euro betaalt, je drie weken of helemaal niet hoeft te gaan. Die regeling bestaat niet meer. Dus iedereen die zich de afgelopen twee weken gehaast heeft voor een nummer, heeft voor niets gestrest.
Nee! Nee Ayca! Niet dit soort lulkoek ondersteunen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:26 schreef Ayca het volgende:
Hmja nee dankje, heb geen ambities om een bodybuilder te worden.Maar ga me wel weer inschrijven bij de sportschool (decembermaand, typisch
), voelde toch wel lekker.
Paar topics terug, zei je dat je omviel in de bus ofzo, toen zei ik dat je moest squatten.quote:En wut wanneer viel ik om in de bus?
Daarom hoef ik nu alleen nog maar 5112 euro te betalen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:02 schreef Suc het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Je kunt de Turkse dienstplicht afkopen met 10.000 euro. Het is niet zo dat als je 5.000 euro betaalt, je drie weken of helemaal niet hoeft te gaan. Die regeling bestaat niet meer. Dus iedereen die zich de afgelopen twee weken gehaast heeft voor een nummer, heeft voor niets gestrest.
Deed ook wel wat krachttraining hoor, tbh ook veel leuker dan cardio.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee! Nee Ayca! Niet dit soort lulkoek ondersteunen.
Van een beetje krachttraining wordt een mens geen bodybuilder en een vrouw al helemaal niet. Dat moet je onderhand wel weten.
Dat je je inschrijft is goed, maar beperk je niet alleen tot de loopband.
[..]
Paar topics terug, zei je dat je omviel in de bus ofzo, toen zei ik dat je moest squatten.
De Sint is net weg en verneemt over pechquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:11 schreef Ayca het volgende:
Au, verkeerde beweging gemaakt bij het optillen van stoeptegels, kan me rug niet meer bewegen. Ik word oud.
Bwaha, zie al een typische turkse meisje 100kg squatten ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Deed ook wel wat krachttraining hoor, tbh ook veel leuker dan cardio.
Bwehe thnxquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De Sint is net weg en verneemt over pech
Wat nou er werkt een Turkse vrouw in de bouw
Op het kapen van een Poolse baan volgt meteen berouw
Een gezonde rug is een groot goed dus druk je thee in de keet maar extra zoet
Ten eerste: ik ben geen typisch turks meisjequote:Op zaterdag 10 december 2011 15:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Bwaha, zie al een typische turkse meisje 100kg squatten ofzo
Oha yani.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Bwaha, zie al een typische turkse meisje 100kg squatten ofzo
Jaja, zeggen ze allemaal.. Ik ben niet zoals hun, ik ben anders.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ten eerste: ik ben geen typisch turks meisje![]()
Ten tweede: nee, gewoon nee
Ging over den komische beeldvorming, just imaginequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |