Waarom verstandiger ? Zie er geen enkel nut of voordeel in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:45 schreef Julis het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat Weissman liever polygamie heeft, maar het is verstandiger om monogaam te zijn idd.
Als je toch foto's van een Neanderthaler gaat neerzetten; zet dan ook het heldenfilmpje er bij van wat dat apengedrag bij hem getriggerd heeft.quote:
Alimentatiekosten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom verstandiger ? Zie er geen enkel nut of voordeel in.
Ten eerste heb je dan veel meer concurrentie met andere mannen. En cultureel is polygamie ook niet echt gewenst in deze tijden.Tenzij jouw omgeving het accepteert dan is het een ander verhaal. Ik bedoel, het lijkt me moeilijk om een vrouw te vinden die accepteert om een polygame leven wil leiden met je. Je kijkt (evolutionair gezien) naar de beste manier van het verspreiden van je genen, dus je moet ook bereid zijn om die vrouwen op te voeden (want zo indirect/direct hou je de kinderen 'levend'). En dat lijkt me moeilijk. Het opvoeden van vele vrouwen. En wat Levolution zei klinkt aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom verstandiger ? Zie er geen enkel nut of voordeel in.
Veel van de vrouwen van deze tijd zijn zelf terugge-evolueerd naar het type mammoet; maar dat is een andere discussiequote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
"wedden dat ik het kan", "ik zeg.. doen!".
Nu nog de vrouwen vinden die mee willen doen aan je polygamiequote:Op woensdag 7 december 2011 00:35 schreef Weissman het volgende:
Wat maakt die concurrentie nog uit als de bevruchting voltooid is ? Die kinderen maken volgens mij ook weinig uit; anders waren mannen daar wel opgebouwd. Lomp met kinderen, te weinig oxytocine in de hersenen etc. En idd er zijn weinig vrouwen die een man zouden willen delen maar dat is de maatschappelijke verwachting, feminisme; maar dat maakt mijn mening er niet minder waar op![]()
Trouwens, puiken post Levo![]()
En
[..]
Veel van de vrouwen van deze tijd zijn zelf terugge-evolueerd naar het type mammoet; maar dat is een andere discussie
Het voorbeeld van de Surinamer is eigenlijk een geval waarin polygamie evolutionair gezien voordelig is. De Surinamer heeft de garantie dat zijn kinderen zullen overleven, zodat hij er zelf geen omkijken meer naar heeft. Daardoor kan hij meerdere vrouwen bevruchten.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Evolutionair gezien is de Koekoek ook wel intressant, iedere keer als ik een stiefouder liefdevol voor een kind zie zorgen denk ik aan deze geniale vogel.![]()
Doet mij ook denken aan de veelal Surinaamse mannen die veel (WW komt uit de Bijlmer) kinderen verwekken en de zorg in zijn geheel aan de moeder en de belastingbetaler over besluiten te laten
HAHAHA. Dit plaatje blijft leukquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 00:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Evolutionair gezien is de Koekoek ook wel intressant, iedere keer als ik een stiefouder liefdevol voor een kind zie zorgen denk ik aan deze geniale vogel.![]()
Doet mij ook denken aan de veelal Surinaamse mannen die veel (WW komt uit de Bijlmer) kinderen verwekken en de zorg in zijn geheel aan de moeder en de belastingbetaler over besluiten te laten
Nuja als je trouwt met meerdere vrouwen ben je nooit alleen, alhoewel je dat soms wel zou willen ivm het constante geruzie onder de kwebbelende vrouwenquote:Op woensdag 7 december 2011 00:56 schreef Levolution het volgende:
Trouwens, 'polygamie' is leuk als je jong bent, maar als je de 50 passeert en niemand je rimpelige pik meer hoeft, wordt het dan niet heel eenzaam als je geen monogame leefstijl hebt aangenomen?
Dus wat betreft 'het gezond verstand', moet je niet anticiperen op deze potentiële eenzaamheid?
Vandaar polygamie tussen aanhalingstekens, ik bedoelde meer de leefstijl die uit one-night-stands bestaat.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja als je trouwt met meerdere vrouwen ben je nooit alleen, alhoewel je dat soms wel zou willen ivm het constante geruzie onder de kwebbelende vrouwen
Tja, het lijkt me ook fijner om veel over één iemand te weten waarvan je houdt dan wat minder weten over vele vrouwen. Een gesprekspartner. Een vrouw heb je natuurlijk niet om alleen te neukenquote:Op woensdag 7 december 2011 00:56 schreef Levolution het volgende:
Trouwens, 'polygamie' is leuk als je jong bent, maar als je de 50 passeert en niemand je rimpelige pik meer hoeft, wordt het dan niet heel eenzaam als je geen monogame leefstijl hebt aangenomen?
Dus wat betreft 'het gezond verstand', moet je niet anticiperen op deze potentiële eenzaamheid?
Ja dat klopt, tegen die tijd mag je hopen dat je dochters danwel zusters voor je willen zorgen, verwaarloos die dus niet als playerquote:Op woensdag 7 december 2011 01:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vandaar polygamie tussen aanhalingstekens, ik bedoelde meer de leefstijl die uit one-night-stands bestaat.
Polygamie zelf is inderdaad niet eenzaam.
Op een gegeven moment ben je dan wel uitgepraat vrees ik, je kan de reactie van de ander volledig voorspellen en annecdotes zijn als een aflevering van The A-Team, zo belegen dat ze na vier keer toch echt niet fijn meer zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Tja, het lijkt me ook fijner om veel over één iemand te weten waarvan je houdt dan wat minder weten over vele vrouwen. Een gesprekspartner. Een vrouw heb je natuurlijk niet om alleen te neuken
quote:Op woensdag 7 december 2011 01:16 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
Wanneer gaan jullie Nederturken nu eens leren dat jullie geen reet voorstellen in Turkije.
Ze moeten jullie niet, alleen voor Dienstplicht, omdat jullie dat liever willen afkopen omdat de Nederlandse Vlag veel mooier is.
Stelletje vlagaanbiddende wierdo's. Geloof me nou: Turkije is ver vooruit vergeleken met andere moslimlanden, maar nog altijd achterlijk vergeleken met de nederlandse seculiere samenleving.
Ik zou pas in dienst gaan als Turkije zijn excuses aanbood voor de Armeense holocaust.
Maar dat is gelukkig mijn mening.
Waarom haten schatje ?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:45 schreef Julis het volgende:
Nu nog de vrouwen vinden die mee willen doen aan je polygamie.
Zolang ik geen enkele garantie heb dat ik 50 haal zal het alleen maar een uiting van angst zijn om voor monogamie te kiezen.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:56 schreef Levolution het volgende:
Dit bedoel ik dusquote:Op woensdag 7 december 2011 01:02 schreef Levolution het volgende:
Vandaar polygamie tussen aanhalingstekens, ik bedoelde meer de leefstijl die uit one-night-stands bestaat.
Polygamie zelf is inderdaad niet eenzaam.
Om dit te kunnen zeggen moet je ook wel een vrouw zijn. Onzekerheid en beweren dat vrouwen een andere evolutionaire functie hebbenquote:Op woensdag 7 december 2011 01:03 schreef Julis het volgende:
Tja, het lijkt me ook fijner om veel over één iemand te weten waarvan je houdt dan wat minder weten over vele vrouwen. Een gesprekspartner. Een vrouw heb je natuurlijk niet om alleen te neuken.
Pertinent onwaar derhalve verworpen.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Een vaste relatie en soms als beloning voor jezelf naar de dames van plezier gaan is wellicht toch de meest ideale balans in die zin.
Ik haat niet ♥. Kijk. Een hartje. ♥.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom haten schatje ?
[..]
Zolang ik geen enkele garantie heb dat ik 50 haal zal het alleen maar een uiting van angst zijn om voor monogamie te kiezen.
[..]
Dit bedoel ik dusEr zit een groot verschil in idd.
[..]
Om dit te kunnen zeggen moet je ook wel een vrouw zijn. Onzekerheid en beweren dat vrouwen een andere evolutionaire functie hebbenNo offence verder
quote:
Waarom zou het fijn zijn voor een man ? Ik heb nog nooit een man horen zeggen dat ze het leuk of fijn vinden dat ze kunnen praten met een vrouw. Vrouwen vinden dat fijn, mannen niet. Het is alleen af en toe handig als ze snapt waar je het over hebt.quote:Ik beweer ook niet dat 'een vrouw hebben waarmee je kunt praten' een evolutionaire functie heeft.
Het lijkt me alleen fijn voor de man.
Ik ben vrouw-vriendelijker dan je denkt. Waarschijnlijk meer geëmancipeerd dan de meest brute feministe die je kent. Echt waarquote:Jouw beeld over vrouwen.
Ik bedoelde ook meer iemand waarmee je kunt praten, dus die je begrijpt. Vrouwen die veel veel praten zijn meestal irritant, jaquote:Op woensdag 7 december 2011 12:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou het fijn zijn voor een man ? Ik heb nog nooit een man horen zeggen dat ze het leuk of fijn vinden dat ze kunnen praten met een vrouw. Vrouwen vinden dat fijn, mannen niet. Het is alleen af en toe handig als ze snapt waar je het over hebt.
Vrouwen zoeken een man waar ze mee kunnen praten; mannen zoeken een vrouw die weinig praat/vragen stelt.
[..]
Ik ben vrouw-vriendelijker dan je denkt. Waarschijnlijk meer geëmancipeerd dan de meest brute feministe die je kent. Echt waar![]()
Ik uit alleen enkele feiten en het diepste verlangen van mezelf en duizenden andere mannen die er niet openlijk over durven te praten.
Maar daar moet je maar zelf achter komen
Een man hoef je niet te begrijpen. Echt niet. Daar hebben we niks aan.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:30 schreef Julis het volgende:
Ik bedoelde ook meer iemand waarmee je kunt praten, dus die je begrijpt.
Niet alleen als ze veel praten maar meestal is het dat ze de verkeerde vragen op het verkeerde moment stellen bijv.quote:Vrouwen die heel veel pratende zijn meestal irritant, ja. Dat kan ik me voorstellen.
quote:. Whehe. Okay dan.
Niet specifiek hoor.quote:Ohjee. Bedoel je een trio-wens oid?.
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:08 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik haat niet ♥. Kijk. Een hartje. ♥.
"Het is alleen af en toe handig als ze snapt waar je het over hebt. "quote:Op woensdag 7 december 2011 12:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een man hoef je niet te begrijpen. Echt niet. Daar hebben we niks aan.
[..]
Niet alleen als ze veel praten maar meestal is het dat ze de verkeerde vragen op het verkeerde moment stellen bijv.
[..]
[..]
Niet specifiek hoor.
Heel goed zelfsquote:Op woensdag 7 december 2011 12:37 schreef Julis het volgende:
[..]
"Het is alleen af en toe handig als ze snapt waar je het over hebt. ".
Ohja, vrouwen zijn blijkbaar goed in het geestelijk vermoeien van mannen.
Dank je, jij ook succes! ❤.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:40 schreef Julis het volgende:
[..]
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥. Heel veel hartjes. Succes op je werk.
ik hoop dat je daarmee niet op mij doelt :pquote:Op woensdag 7 december 2011 00:35 schreef Weissman het volgende:
Wat maakt die concurrentie nog uit als de bevruchting voltooid is ? Die kinderen maken volgens mij ook weinig uit; anders waren mannen daar wel opgebouwd. Lomp met kinderen, te weinig oxytocine in de hersenen etc. En idd er zijn weinig vrouwen die een man zouden willen delen maar dat is de maatschappelijke verwachting, feminisme; maar dat maakt mijn mening er niet minder waar op![]()
Trouwens, puiken post Levo![]()
En
[..]
Veel van de vrouwen van deze tijd zijn zelf terugge-evolueerd naar het type mammoet; maar dat is een andere discussie
Abi lan, straks krijg je haar broers en neven a.k.a. de Bir-Brigade achter je aan.quote:Op woensdag 7 december 2011 12:55 schreef zarGon het volgende:
❤. En een paar kusjes. Op de binnenkant van je dijbeen. En in je nek, incluis zoete gefluister in je oor. ❤.
Neuh, tot zover ik heb gemerkt; zie je er niet uit als een mammoet, praat en gedraag je je ook niet als mammoet.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik hoop dat je daarmee niet op mij doelt :p
wanneer was dit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef Julis het volgende:
Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet je dat zeker?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:48 schreef zarGon het volgende:
Galatasaray gaat dus echt wel scoren hè!
of niet. kkFenerliquote:Op woensdag 7 december 2011 19:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
HAHAHAHA LOLOL
Die gozer pleurt gelijk z'n stream uit LOLOLOL
Eerste stream is weg. Direct na de 2-0quote:Op woensdag 7 december 2011 19:15 schreef EL_Presidente het volgende:
firstrow gitti mi ne...? bij jullie ook?
Whatsapp doet het hier prima.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:38 schreef WammesWaggel het volgende:
www.whatsapp.com
Doet deze site het bij jullie? zowel Whatsapp als de site functioneren hier niet
ja maar dan moet je FireFoxquote:Op woensdag 7 december 2011 19:18 schreef Julis het volgende:
http://www.ilemi.me/36588/2/Watch-Galatasaray-vs-Fenerbahce/
Een kleine moeite, tochquote:Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ja maar dan moet je FireFoxdownloaden als je op Apple zit..
RAAAAWWRRR.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:25 schreef xminator het volgende:
Wint gs ook nog is een keer, mag ook wel als ze thuis spelen.
FB speelt enorm slecht..
Heb jij je grote vlag hangen?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:33 schreef xminator het volgende:
Kinders, maakt plezier. Dit zullen jullie niet vaak meer meemaken in jullie leven
quote:
wel zolang Aziz in de bak zit..quote:Op woensdag 7 december 2011 19:33 schreef xminator het volgende:
Kinders, maakt plezier. Dit zullen jullie niet vaak meer meemaken in jullie leven
3 jaar en 6 maanden.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:25 schreef zarGon het volgende:
Galatasaray wint na 1319 dagen van Fener.. Dat is 5 jaar of zo?
.
Lan ga ajax kijken dan.quote:
ik ben niet voor galatasarayquote:Op woensdag 7 december 2011 20:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Lan ga ajax kijken dan.
Ekte gheysarayli actie: van te voren zeggen Als ze verliezen maakt het niet uit bla bla bla (jezelf indekken) Vervolgens wanneer ze winnen, tevoorschijn komen en blij zijn:')
Best wel hardquote:Op woensdag 7 december 2011 19:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.ensonhaber.com(...)ecti-2011-12-07.html
lol
Fener şikeyi sever, Orda Aziz'e var mı yer, Söylesene Savcı Berk, Aziz Kaç sene giyer?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:09 schreef EL_Presidente het volgende:
waar is Aziz baskan als je hem nodig hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |