AZ: Sightorson, Romero, Schaars, Moreno.quote:Op zondag 4 december 2011 21:38 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Ik wil al die nieuwe aankopen wel eens kopen en welk belang zij hebben in het team.
Aan de andere kant denk ik dat dit zo ook wel genoeg zegt.
Over onze discussie over het middenveld: het enige waar je mee aan kunt komen is dat Strootman een geweldige middenvelder is. Dat ben ik met je eens, al vind ik wel dat hij redelijk gehyped wordt. Daarnaast bestaan een middenveld uit meer dan 1 speler, dus vind ik het argument 'Strootman' niet volstaan.quote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Joker89 het volgende:
[..]
PSV is op dit moment een team in opbouw dat meedoet om de titel dat is heel iets anders. Verder heb ik volgens mij geen reactie van je overgeslagen als dat wel zo is laat het weten.
Dat geloof ik ook wel, maar als PSV geen CL haalt, dan sluit ik niet uit dat (zonder het verkopen van spelers) er geen ruimte is voor versterkingen. Ik ben geen financieel expert, maar het lijkt me gewoon niet kunnen dat PSV op het ene moment bijna failliet is, en na wat magie van Sanders PSV ineens geld als water heeft en alle zorgen als sneeuw voor de zon verdwenen zijn, ongeacht de prestaties. Dat kan gewoon niet.quote:Op zondag 4 december 2011 21:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er is een complete herstructurering qua financien. Ik weet niet precies hoe die eruit ziet. Ik weet alleen dat Sanders heeft gemeld dat we door de inkomsten helemaal opgelucht adem kunnen halen, spelers hebben kunnen halen en de stand op de uiteindelijke ranglijst geen invloed heeft op deze herstructurering. Het is wel de wens van heel veel mensen, lijkt het wel. Maar dit jaar hoeft er dus geen CL te worden gehaald. Vanuit financieel opzicht dan, sportief is een ander verhaal.
Ik vind voetbal prima zoals het is, in het stadion kan je onder meer lekker emotioneel zijn, en hier bijvoorbeeld iets meer rationeel. Ik denk dat jij op dit moment niet realistisch post, ik beweer niet dat PSV geen kampioenskandidaat is of niet mee moet doen om de titel, ik stel slechts dat PSV een team in opbouw, een club in heropbouw, en dat stabiliteit dit seizoen voorop staat.quote:Op zondag 4 december 2011 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is voetbal uberhaupt leuk als je alles zo afdoet? Dit is niet realistisch dit is jezelf voor de gek houden.
Geen magie, herstructurering. En die herstructurering en alle miljoenen inkomsten hebben ervoor gezorgd dat een CL geen verplichting is, dit seizoen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar als PSV geen CL haalt, dan sluit ik niet uit dat (zonder het verkopen van spelers) er geen ruimte is voor versterkingen. Ik ben geen financieel expert, maar het lijkt me gewoon niet kunnen dat PSV op het ene moment bijna failliet is, en na wat magie van Sanders PSV ineens geld als water heeft en alle zorgen als sneeuw voor de zon verdwenen zijn, ongeacht de prestaties. Dat kan gewoon niet.
Noem het hoe je het noemen wilt, maar ik vind het naïef om te geloven dat PSV geen enkele financiële noodzaak heeft om CL te halen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen magie, herstructurering. En die herstructurering en alle miljoenen inkomsten hebben ervoor gezorgd dat een CL geen verplichting is, dit seizoen.
Ik ben dat om de pot heen draaien van je een beetje beu, dus even in 1 of 2 zinnen: wat beweer je dan wél concreet gezien?quote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Ik vind voetbal prima zoals het is, in het stadion kan je onder meer lekker emotioneel zijn, en hier bijvoorbeeld iets meer rationeel. Ik denk dat jij op dit moment niet realistisch post, ik beweer niet dat PSV geen kampioenskandidaat is of niet mee moet doen om de titel, ik stel slechts dat PSV een team in opbouw, een club in heropbouw, en dat stabiliteit dit seizoen voorop staat.
Maar is de herstructurering zodanig gelukt dat PSV in de toekomst ook zonder de eenmalige verkoop van de grond rond kan komen? De loonkosten waren volgens mij veel minder gedaald dan verwacht.quote:Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen magie, herstructurering. En die herstructurering en alle miljoenen inkomsten hebben ervoor gezorgd dat een CL geen verplichting is, dit seizoen.
Dan check je de begroting toch gewoon? Daar staat het zwart op wit.quote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Noem het hoe je het noemen wilt, maar ik vind het naïef om te geloven dat PSV geen enkele financiële noodzaak heeft om CL te halen.
Spelers die vertrekken hebben minder invloed dan spelers die er in het team bijkomen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
AZ: Sightorson, Romero, Schaars, Moreno.
Twente: Janssen, Ruiz
Alleen bij Ajax valt het nog wel mee. Ook bij PSV is eigenlijk alleen Doedzak vertrokken. En dan ook nog eens 30 miljoen erin pompen.
Ja, ik ben niet gestopt met die discussie ik reageer op jouw posts als dat onderwerp verwaterd is dan is dat denk ik niet mijn schuld, en volgens niet mijn bedoeling daar. Volgens mij heb ik wel wat meer gezegd over zowel het middenveld van PSV als dat van Feyenoord, als jij slechts een aspect opmaakt, dan is dat jouw manier van selectief lezen en selectief reageren. Ik zie slechts in dit topic voor het eerst sinds lange tijd wat gezeik terugkomen wat betreft Rutten verder zie ik niet zoveel gezeik. Het vorige gebash zijn kant op had meer betrekking op het vorige seizoen en het seizoen daarvoor, naar mijn mening niet geheel onterecht, maar nu gaat het al heel wat beter als je het mij vraagt.quote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Over onze discussie over het middenveld: het enige waar je mee aan kunt komen is dat Strootman een geweldige middenvelder is. Dat ben ik met je eens, al vind ik wel dat hij redelijk gehyped wordt. Daarnaast bestaan een middenveld uit meer dan 1 speler, dus vind ik het argument 'Strootman' niet volstaan.
En als PSV een team in opbouw is, waarom is Rutten dan ineens de geslagen hond?
Linkquote:Op zondag 4 december 2011 21:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan check je de begroting toch gewoon? Daar staat het zwart op wit.
Het staat er zo'n beetje letterlijk in de zin van die post die je aanhaalt in de quote die ik aanhaal.quote:Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben dat om de pot heen draaien van je een beetje beu, dus even in 1 of 2 zinnen: wat beweer je dan wél concreet gezien?
Nee hoor, je hebt het alleen over Strootman gehad. Dus komop: waarom vind jij het middenveld van PSV beter dan dat van Feyenoord? Feyenoord heeft belangrijke wedstrijden op het middenveld gedomineerd, nu jij.quote:Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Spelers die vertrekken hebben minder invloed dan spelers die er in het team bijkomen.
Richt je daar maar eens op en kom dan terug, Twente is niet veel anders, AZ evenmin.
[..]
Ja, ik ben niet gestopt met die discussie ik reageer op jouw posts als dat onderwerp verwaterd is dan is dat denk ik niet mijn schuld, en volgens niet mijn bedoeling daar. Volgens mij heb ik wel wat meer gezegd over zowel het middenveld van PSV als dat van Feyenoord, als jij slechts een aspect opmaakt, dan is dat jouw manier van selectief lezen en selectief reageren. Ik zie slechts in dit topic voor het eerst sinds lange tijd wat gezeik terugkomen wat betreft Rutten verder zie ik niet zoveel gezeik. Het vorige gebash zijn kant op had meer betrekking op het vorige seizoen en het seizoen daarvoor, naar mijn mening niet geheel onterecht, maar nu gaat het al heel wat beter als je het mij vraagt.
Oké, als die Strootman, Mertens en Matavz echt zulke geweldenaren waren als hier constant wordt beweerd (vandaag wederom niet gezien), hadden jullie dan al niet stijf bovenaan moeten staan?quote:Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Spelers die vertrekken hebben minder invloed dan spelers die er in het team bijkomen.
Richt je daar maar eens op en kom dan terug, Twente is niet veel anders, AZ evenmin.
Nee, je bent net een PvdA-er. Je zegt iets, maar komt daar weer op terug met allerlei kanttekeningen met als gevolg dat je jezelf uiteindelijk niet expliciet hebt uitgesproken over de situatie.quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Het staat er zo'n beetje letterlijk in de zin van mijn vorige post.
Doe niet zo raar met jouw manier van posten.
Allicht niet. Het is November, puntje of 6 achter. Dit is over en sluiten.quote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is PSV nu een titelkandidaat ja of nee?
Ik heb echt tig keer meer gezegd, het enige wat jij hebt gezegd is dat Strootman de enige redelijke middenvelder van PSV is, haha kortom je leest nauwelijks wat ik heb geschreven.quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt het alleen over Strootman gehad. Dus komop: waarom vind jij het middenveld van PSV beter dan dat van Feyenoord?
Het team gaat steeds beter presteren dus dat komt allemaal echt wel goed. Dit was een mindere wedstrijd in een lange reeks van goede wedstrijden naar mijn mening.quote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Oké, als die Strootman, Mertens en Matavz echt zulke geweldenaren waren als hier constant wordt beweerd (vandaag wederom niet gezien), hadden jullie dan al niet stijf bovenaan moeten staan?
Zoals ik al zei in die post is PSV een titelkandidaat en dat jij dat weigert te begrijpen ligt niet aan mij haha. Ik heb niet iets anders beweerd in tegenstelling tot jij hier.quote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, je bent net een PvdA-er. Je zegt iets, maar komt daar weer op terug met allerlei kanttekeningen met als gevolg dat je jezelf uiteindelijk niet expliciet hebt uitgesproken over de situatie.
Is PSV nu een titelkandidaat ja of nee?
Ik ben benieuwd, wie je voor de rest beter vindt dan de middenvelders van Feyenoord?quote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Ik heb echt tig keer meer gezegd, het enige wat jij hebt gezegd is dat Strootman de enige redelijke middenvelder van PSV is, haha kortom je leest nauwelijks wat ik heb geschreven.
Oké. De vorige keer dat ik PSV heb gezien was tegen De Graafschap, en ook toen vond ik het al erg matig.quote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef Joker89 het volgende:
Het team gaat steeds beter presteren dus dat komt allemaal echt wel goed. Dit was een mindere wedstrijd in een lange reeks van goede wedstrijden naar mijn mening.
Ok, dan de volgende vraag: Moet PSV dit jaar de titel winnen?quote:Op zondag 4 december 2011 21:55 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in die post is PSV een titelkandidaat en dat jij dat weigert te begrijpen ligt niet aan mij haha. Ik heb niet iets anders beweerd in tegenstelling tot jij hier.
Niet waar, want Strootman.quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Oké. De vorige keer dat ik PSV heb gezien was tegen De Graafschap, en ook toen vond ik het al erg matig.
Dan moet je vaker kijken.quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Oké. De vorige keer dat ik PSV heb gezien was tegen De Graafschap, en ook toen vond ik het al erg matig.
Ik had een zwaar middagje, maar alles weer boven waterquote:
nee dankje.quote:
Ik vind het spel ook vaak niet goed.quote:
Doe niet zo denigrerend. Dit Feyenoord heeft het ook Ajax en AZ bijzonder moeilijk gemaakt. Het is gewoon een goede ploeg, alleen relatief wisselvallig en onervaren.quote:Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik had een zwaar middagje, maar alles weer boven water
Nu maar hopen dat de morgentraining wordt overgeslagen en er even heel goed gereflecteerd gaat worden hoe we van dit Feyenoord kunnen verliezen.
Je gaat me vertellen wat ik moet en niet moet doen. Zulks een schattigheidquote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe niet zo denigrerend. Dit Feyenoord heeft het ook Ajax en AZ bijzonder moeilijk gemaakt. Het is gewoon een goede ploeg, alleen relatief wisselvallig en onervaren.
Dat is makkelijk: Baggerverdediging plus Wijnaldum en Matavz blijken geen killers voor de goal.quote:Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik had een zwaar middagje, maar alles weer boven water
Nu maar hopen dat de morgentraining wordt overgeslagen en er even heel goed gereflecteerd gaat worden hoe we van dit Feyenoord kunnen verliezen.
Zolang jij eerst een grote bek hebt en vervolgens niet mans genoeg bent om hier je ploeg te verdedigen/je ongelijk te erkennen na een verloren wedstrijd hoef ik jou al helemaal niet serieus te nemen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je gaat me vertellen wat ik moet en niet moet doen. Zulks een schattigheid
Allemaal en ik heb ze zelfs al aangehaald zoek maar terug ja.quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, wie je voor de rest beter vindt dan de middenvelders van Feyenoord?
Niet heel sterk nee, ook niet heel zwak, zoals ik al zei er moet een stabiel team komen en dat is nu in opbouw, we zijn goed op weg, maar vandaag bewijst het resultaat dat we er nog niet zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar ze moeten er wel voor gaan en ja dat zijn twee heel verschillende zaken. Volgend seizoen moet PSV wel kampioen gaan worden en er ook voor gaan.quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, dan de volgende vraag: Moet PSV dit jaar de titel winnen?
Matavz is juist wel een killer imo. Een soort Makaay, maar die miste ook wel eens.quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat is makkelijk: Baggerverdediging plus Wijnaldum en Matavz blijken geen killers voor de goal.
Ik zet mijn kritiek juist op middenvelders Toivonen en Strootman. Ongelofelijk dat spelers met mindere kwaliteiten hen de baas waren.quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat is makkelijk: Baggerverdediging plus Wijnaldum en Matavz blijken geen killers voor de goal.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang jij eerst een grote bek hebt en vervolgens niet mans genoeg bent om hier je ploeg te verdedigen/je ongelijk te erkennen na een verloren wedstrijd hoef ik jou al helemaal niet serieus te nemen.![]()
Wie vind je beter dan Clasie en El Ahmadi?quote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Allemaal en ik heb ze zelfs al aangehaald zoek maar terug ja.
Ok, dan snap ik het. Dat is inderdaad een verschil. Alsnog vind ik dat je met 30 miljoen investeringen in de Eredivisie kampioen moet worden, maar dat terzijde.quote:Nee maar ze moeten er wel voor gaan en ja dat zijn twee heel verschillende zaken. Volgend seizoen moet PSV wel kampioen gaan worden en dan maakt het niet uit wie komt en/of/ vertrekt.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop zo dat hij er zondag ene inschieten dan dat W'tje doet
Ik neem me voor de variatie eens een fototoestel mee. Schuimbekkende Feyenoorders die OEGABOEGA doen en wild worden, i like it
Matavz staat op een eiland. Die krijgt 1 tot 2 echte kansen per helft, terwijl ie dan wel laat zien dat het een echte spits is.quote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Matavz is juist wel een killer imo. Een soort Makaay, maar die miste ook wel eens.
Ik vind Matavz bij PSV nog tegenvallen. Mist te veel grote kansen, vaak door slap ingeschoten ballen. Maar dat komt nog wel goed denk ik.quote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Matavz is juist wel een killer imo. Een soort Makaay, maar die miste ook wel eens.
no shit, toen denummer10 dit voor het seizoen al riep werd hij nog voor troll uitgemaaktquote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Matavz staat op een eiland. Die krijgt 1 tot 2 echte kansen per helft, terwijl ie dan wel laat zien dat het een echte spits is.
Schijnbaarquote:
Bij Mertens moet erin worden geramt dat hij niet in vorm is, en Labydad stond ook liever op het middenveld dan maar op de flank een voorzet geven.quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Matavz staat op een eiland. Die krijgt 1 tot 2 echte kansen per helft, terwijl ie dan wel laat zien dat het een echte spits is.
Mertens gaat veel te vaak voor z'n eigen succes. Als hij gewoon de actie maakt en netjes de bal afgeeft is er niks aan de hand.quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doe maar olijk om er niet concreet op in te hoeven gaan. Toont alleen maar je gebrek aan goede argumenten.quote:
Toen stond ik hem nog bij dat PSV dan wel in de tactiek van Groningen moet spelen en Rutten Mertens en Lens heel goed moest instrueren. Je let zo niet op, beter ga je weer grapjes maken dat ik zelfmoord pleeg.quote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
no shit, toen denummer10 dit voor het seizoen al riep werd hij nog voor troll uitgemaakt
Jup, meer voor het team gaan spelen mertens, passen, niet lekker lopen en dribbelen en doen lukt toch niet.quote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Mertens moet erin worden gerampt dat hij niet in vorm is, en Labydad stond ook liever op het middenveld dan maar op de flank een voorzet geven.
Krijgt ook gewoon niet genoeg aanvoer.quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vind Matavz bij PSV nog tegenvallen. Mist te veel grote kansen, vaak door slap ingeschoten ballen. Maar dat komt nog wel goed denk ik.
Quote maar dan? Ik probeer overal inhoudelijk te gaan op de wedstrijd ipv dat sneue en kinderachtige "boehoe wat een rotclub hebben jullie" PSV'er of Feyenoorder, whatsoever.quote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe maar olijk om er niet concreet op in te gaan. Toont alleen maar je gebrek aan goede argumenten.
Als er iemand zich als een wijf gedraagt ben jij het wel door je verlies niet als een man te nemen, na een hele week zo'n grote bek te hebben gehad.
Toch blijft het jullie beste speler vind ik.quote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jup, meer voor het team gaan spelen mertens, passen, niet lekker lopen en dribbelen en doen lukt toch niet.
Meer als de helft hier was er zeker van dat er wel ff gewonnen werdquote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
Van Feyenoord kan je gewoon verliezen hoor. Het is geen degradatieploeg tegen wie je speelt.
Op het eerste ga je voor het gemak niet in? Makkelijk discussieren.quote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je het dan ook daadwerkelijk uitvoert?
Weet niet, als je na zoveel weken nog niet door heb dat het makkelijker moet ben je toch wel een beetje een blind paard, om maar een voetbalcliche te gebruikenquote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch blijft het jullie beste speler vind ik.
Jammer man. Wel respect voor de 90 minuten stilte voor onze Dirk.quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij schoot er geen in he.... dus nee helaas.
Wat moet ik quoten? Iedereen hier weet dat jij hoog van de toren blies deze week. Het tekent je in negatieve zin dat je er niet eerlijk voor uit durft te komen dat PSV vandaag is overklast en dat je op je grote woorden terug moet komen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Quote maar dan? Ik probeer overal inhoudelijk te gaan op de wedstrijd ipv dat sneue en kinderachtige "boehoe wat een rotclub hebben jullie" PSV'er of Feyenoorder, whatsoever.
Het is dat Feyenoord de ene week dramatisch speelt en de andere week juist best degelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Meer als de helft hier was er zeker van dat er wel ff gewonnen werd. Maar goed, nu staan ze misschien weer met beide benen op de grond
100% mee eens. Misschien valt het daarom ook meer op dat hij die paar kansen die hij überhaupt krijgt, regelmatig verprutst.quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Krijgt ook gewoon niet genoeg aanvoer.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer man. Wel respect voor de 90 minuten stilte voor onze Dirk.
Toivonen, Strootman, en Wijnaldum bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie vind je beter dan Clasie en El Ahmadi?
Dat snap ik maar aangezien ik niet verwacht, en Sanders kennelijk ook niet, dat die transformatie ook direct tot resultaten zal leiden stel ik het uit tot volgend seizoen, 30 miljoen is een investering voor de lange termijn, en niet alleen voor dit seizoen, ook, maar niet alleen.quote:Ok, dan snap ik het. Dat is inderdaad een verschil. Alsnog vind ik dat je met 30 miljoen investeringen in de Eredivisie kampioen moet worden, maar dat terzijde.
Ok man.quote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Quote die hoge woorden dan? Neem pakweg de laatste 2 PSV topics en alle drie de wedstrijdtopics en daar zal geen 1 trollpoging in staan.quote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moet ik quoten? Iedereen hier weet dat jij hoog van de toren blies deze week. Het tekent je in negatieve zin dat je er niet eerlijk voor uit durft te komen dat PSV vandaag is overklast en dat je op je grote woorden terug moet komen.
Want ik heb hem nog geen kansen ala Berg zien missen en hij heeft toch best wel wat knappe goals gemaakt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
100% mee eens. Misschien valt het daarom ook meer op dat hij die paar kansen die hij überhaupt krijgt, regelmatig verprutst.
Nee tuurlijk niet, er is nog niks aan de hand. En iedereen kan van iedereen verliezen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is dat Feyenoord de ene week dramatisch speelt en de andere week juist best degelijk.
Maar dat het een enorm schande is dat PSV van Feyenoord verloren heeft? Tuurlijk niet.
Strootman: Is inderdaad van hetzelfde niveau, of misschien wel beter.quote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Toivonen, Strootman, en Wijnaldum bijvoorbeeld.
Dirk?!quote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een heel degelijke spits, maar de toevoer is gewoon zo wisselvallig. Krijgt ie ze allemaal zo netjes voorgeschoteld als bij de 1-0 tegen Ajax, dan maakt ie er gewoon veel meer. Een hoop ruimte voor de bal en met slechts 1 of 2 verdedigers.quote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Want ik heb hem nog geen kansen ala Berg zien missen en hij heeft toch best wel wat knappe goals gemaakt.
Ik ga me daar een uur zitten zoeken in PSV-topics.quote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Quote die hoge woorden dan? Neem pakweg de laatste 2 PSV topics en alle drie de wedstrijdtopics en daar zal geen 1 trollpoging in staan.
Dan snap ik sowieso niet wat je hier doet?!quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga me daar een uur zitten zoeken in PSV-topics.Ik heb wel iets beters te doen.
Ik kan mijn mening nu wel gaan posten over zowel deze middenvelders als die van Feyenoord maar daar schieten we weinig mee op. Ik denk dat jij ook wel beseft dat als Wijnaldum bij Feyenoord was gebleven dat je heel iets anders had gezegd. Je zou hetzelfde denk ik niet gezegd hebben over beide Feyenoord-middenvelders vorig seizoen. Dit zijn botsende meningen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Strootman: Is inderdaad van hetzelfde niveau, of misschien wel beter.
Toivonen: absoluut niet en is eigenlijk ook stiekem een verkapte aanvaller.
Wijnaldum: tussengevalletje, blind dravertje maar heeft ontegenzeggelijk talent ja. Beter is hij niet vind ik.
Dirk ja. Of waren jullie om andere redenen de gehele wedstrijd niet te horen?quote:
Hier reageren is toch niet hetzelfde als zoeken in gesloten topics van een paar dagen geleden?quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan snap ik sowieso niet wat je hier doet?!
Feyenoordfan die vandaag zijn laatste voetbalwedstrijd bijwoonde. Is ernstig ziek en overlijd binnenkort. Was in de 12e minuut een minuut stilte voor. Erg indrukwekkend.quote:
Nee maar dan noem je ook één van de meest mislukte spitsen uit de PSV-historiequote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Want ik heb hem nog geen kansen ala Berg zien missen en hij heeft toch best wel wat knappe goals gemaakt.
Had je het geluid van je TV aan moeten zetten.quote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dirk ja. Of waren jullie om andere redenen de gehele wedstrijd niet te horen?
Nee, want ik (en velen met mij) vonden Wijnaldum altijd een groot talent, totdat we zagen dat hij zich al 2 jaar niet ontwikkelde en alleen maar dom met de bal naar voren kon rennen. Af en toe pikte hij zijn goaltje mee en maakte hij een mooie actie, maar daar bleef het bij. Daarbij wilde hij op 10 spelen, wat hij absoluut niet beheerst.quote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Ik kan mijn mening nu wel gaan posten over zowel deze middenvelders als die van Feyenoord maar daar schieten we weinig mee op. Ik denk dat jij ook wel beseft dat als Wijnaldum bij Feyenoord was gebleven dat je heel iets anders had gezegd. Je zou hetzelfde denk ik niet gezegd hebben over beide Feyenoord-middenvelders vorig seizoen. Dit zijn botsende meningen.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had je het geluid van je TV aan moeten zetten.
Het ligt puur en alleen aan de toevoer. Het is zo marginaal, die jongen moet met 2 halve kansen minimaal een goal maken, want meer wordt ie gewoon niet gevonden. En een spits moet goals maken.quote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nee maar dan noem je ook één van de meest mislukte spitsen uit de PSV-historieMaar net zoals die kans van vandaag, die moet er eigenlijk gewoon in vind ik.
Zie hier de PSV-supporter in optima forma.quote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had je het geluid van je TV aan moeten zetten.
Ah ja dat heb ik wel meegekregen, weet ik veel dat die kerel Dirk heet.quote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Feyenoordfan die vandaag zijn laatste voetbalwedstrijd bijwoonde. Is ernstig ziek en overlijd binnenkort. Was in de 12e minuut een minuut stilte voor. Erg indrukwekkend.
Nja wat moet je bij een stel schraalbekken doen dan?!quote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier reageren is toch niet hetzelfde als zoeken in gesloten topics van een paar dagen geleden?
quote:Op zondag 4 december 2011 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
Dat PSV topique.Wat een schraalbekken bij elkaar zeg.
Klopt. Maar richt je woede vooral op het middenveld, dat er voor heeft gezorgd dat het bij die ene kans voor hem bleef.quote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nee maar dan noem je ook één van de meest mislukte spitsen uit de PSV-historieMaar net zoals die kans van vandaag, die moet er eigenlijk gewoon in vind ik.
Wat wil je nu zeggen? Dat jullie je niet als schraalbekken gedragen na een week zo hoog van de toren te blazen (althans velen hier) en nu geen kritiek kunnen incasseren?quote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah ja dat heb ik wel meegekregen, weet ik veel dat die kerel Dirk heet.
[..]
Nja wat moet je bij een stel schraalbekken doen dan?!
[..]
Zegt iemand die op FOK wedstrijden van Feyenoord volgt. Lol.quote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie hier de PSV-supporter in optima forma.
Ik zie zeker de laatste wedstrijden bij PSV een ontketende Wijnaldum. Ik zag bij Feyenoord dat er misschien twee spelers met talent waren, Fer en Wijnaldum, die nog wat resultaten wisten te bereiken vorig seizoen. Dat je Wijnaldum een zwakke speler vindt zonder hier geldige argumenten voor aan te dragen bevestigt slechts dat je mening gekleurd is. Dat kan, in dit geval ook niet erg, maar ga niet zeggen dat er hier nu echt een zinnige discussie over gevoerd kan worden, het kan slechts uitmonden in welles-nietes, en als jij met Clasie en El Ahmadi kampioen wilt worden en denkt dat niet te kunnen met Toivonen en Wijnaldum dan wens ik je bij deze veel succes maar ik heb er voor jou toch een hard hoofd in.quote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, want ik (en velen met mij) vonden Wijnaldum altijd een groot talent, totdat we zagen dat hij zich al 2 jaar niet ontwikkelde en alleen maar dom met de bal naar voren kon rennen. Af en toe pikte hij zijn goaltje mee en maakte hij een mooie actie, maar daar bleef het bij. Daarbij wilde hij op 10 spelen, wat hij absoluut niet beheerst.
En vorig jaar had ik inderdaad niet gezegd dat El Ahmadi en Clasie zo goed waren, simpelweg omdat ze dat toen ook niet waren.
Gast, ik zeg net waarom ik Wijnaldum een groot talent vond, maar dat het er gewoon niet uitkwam en dat hij daarom ook een beetje op een dood spoor was beland qua ontwikkeling. Ik geef ook redenen, waarom ik vind dat hij niet zo goed was bij Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 22:16 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Ik zie zeker de laatste wedstrijden bij PSV een ontketende Wijnaldum. Ik zag bij Feyenoord dat er misschien twee spelers met talent waren, Fer en Wijnaldum, die nog wat resultaten wisten te bereiken vorig seizoen. Dat je Wijnaldum een zwakke speler vindt zonder hier geldige argumenten voor aan te dragen bevestigt slechts dat je mening gekleurd is. Dat kan, in dit geval ook niet erg, maar ga niet zeggen dat er hier nu echt een zinnige discussie over gevoerd kan worden, het kan slechts uitmonden in welles-nietes, en als jij met Clasie en El Ahmadi kampioen wilt worden en denkt dat niet te kunnen met Toivonen en Wijnaldum dan wens ik je bij deze veel succes maar ik heb er voor jou toch een hard hoofd in.
Heb je je eigen club vorig seizoen eigenlijk wel gevolgd?quote:Op zondag 4 december 2011 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, ik zeg net waarom ik Wijnaldum een groot talent vond, maar dat het er gewoon niet uitkwam en dat hij daarom ook een beetje op een dood spoor was beland qua ontwikkeling. Ik geef ook redenen, waarom ik vind dat hij niet zo goed was bij Feyenoord.
Fer was ontegenzeggenlijk een heel groot talent.
Ik ben blij dat Wijnaldum zijn spoor bij PSV weer teruggevonden heeftquote:Op zondag 4 december 2011 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, ik zeg net waarom ik Wijnaldum een groot talent vond, maar dat het er gewoon niet uitkwam en dat hij daarom ook een beetje op een dood spoor was beland qua ontwikkeling. Ik geef ook redenen, waarom ik vind dat hij niet zo goed was bij Feyenoord.
Fer was ontegenzeggenlijk een heel groot talent.
Wijnaldum liep een beetje op een dood spoor. Dom dravertje dat persé op 10 wou spelen, maar daar de kwaliteiten niet voor heeft. Dat is toch ook gewoon zo?quote:Op zondag 4 december 2011 22:19 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Heb je je eigen club vorig seizoen eigenlijk wel gevolgd?
Fer wel en Wijnaldum niet, laat me niet lachen, ach PSV en van Marwijk denken er anders over!
Ik ook, die oogkleppen lijken nu al weg te trekken (vandaag helaas niet) en dan begint de groei.quote:Op zondag 4 december 2011 22:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Wijnaldum zijn spoor bij PSV weer teruggevonden heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |