Haha dat zou best kunnen maar of PSV dat salaris wil betalen betwijfel ik dan weer.quote:Op zondag 4 december 2011 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Louis van Gaal is straks nog op zoek naar een baan.
Ach van Gaal past zich overal wel aan.quote:Op zondag 4 december 2011 20:59 schreef mrstylo het volgende:
Maar persoon Van Gaal past niet bij PSV.
Ernest Faber.quote:Op zondag 4 december 2011 21:02 schreef mrstylo het volgende:
Gelukkig niet.
Maar wie komt volgend jaar dan?
Kan echt geen namen bedenken.
Heeft Cocu de papieren al?quote:Op zondag 4 december 2011 21:02 schreef mrstylo het volgende:
Gelukkig niet.
Maar wie komt volgend jaar dan?
Kan echt geen namen bedenken.
Op basis van het feit dat hij gewoon aan het uitlokken is. Mods, dit is nu typisch een geval waar je naar mag kijken. Krijgt zijn gelijk niet van anderen en gaat dan onzinnig lopen trollen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Op basis waarvan doe jij deze uitspraken? Ik denk eerder dat Feyenoord te laag staat.
En vergeet deze niet.quote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE..
Hoevaak horen we dat niet? Dus wat zeik jij nou weer lelijk butsmurf? Als iemand zijn hypocriete mondje nu moet houden ben jij het wel
Ja, maar er is toch niemand die anders beweert dus wat is je punt precies?quote:Op zondag 4 december 2011 20:36 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Toen lukte het niet, of soms wel, en nu speelt Feyenoord al weer een stuk beter dan vorig seizoen ten minste op dit moment. Nogmaals het team stelt gewoon te weinig voor voor echt meer.
Zou ook een mooie duo zijn.quote:
Dat PSV een beter team is dan Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar er is toch niemand die anders beweert dus wat is je punt precies?
Ik denk dat Erik ten Hag meer zal gaan met Rutten, maar die andere twee, inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2011 21:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou ook een mooie duo zijn.
Eigenlijk een trio: Erik ten Hag, Faber en Cocu
Doe dat dan in VBL FBquote:Op zondag 4 december 2011 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op basis van het feit dat hij gewoon aan het uitlokken is. Mods, dit is nu typisch een geval waar je naar mag kijken. Krijgt zijn gelijk niet van anderen en gaat dan onzinnig lopen trollen.Rubbereend, GGMM...jullie kunnen hier laten zien dat jullie niet selectief zijn.
Guus gaat naar Vitessequote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Uhu, Guus de technische man er achter en van Raaij voor de interviews..
Guus wil alleen nog maar geld scheppen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Van Raaij heeft wel de club economisch kapot gemaakt en ik denk dat Sanders PSV op een bijna wonderbaarlijke manier in zo'n korte periode heeft gered met hulp van sponsors.quote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wie niet?quote:Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Guus wil alleen nog maar geld scheppen.
Nee, je kijkt niet scheel. Het ging om de post van Joker89 waar Merkie op reageerde.quote:Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe dat dan in VBL FB![]()
(En ben ik nou scheel of zie ik er niets verkeerds aan? En Rubbereend is geen VBLmod)
Quote hem maar in het feedback-topic.quote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, je kijkt niet scheel. Het ging om de post van Joker89 waar Merkie op reageerde.
Grote nonsens.quote:Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Van Raaij heeft wel de club economisch kapot gemaakt en ik denk dat Sanders PSV op een bijna wonderbaarlijke manier in zo'n korte periode heeft gered met hulp van sponsors.
Dus posts die kritisch zijn wat betreft Feyenoord zijn nu opeens trollen ga toch weg man.quote:Op zondag 4 december 2011 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op basis van het feit dat hij gewoon aan het uitlokken is. Mods, dit is nu typisch een geval waar je naar mag kijken. Krijgt zijn gelijk niet van anderen en gaat dan onzinnig lopen trollen.Rubbereend, GGMM...jullie kunnen hier laten zien dat jullie niet selectief zijn.
Niet zo kleinzerig doen.quote:En vergeet deze niet.
Je bedoelt rullevant.quote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Weet ik het, is ook niet relevant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |