Misschien.quote:Op zondag 4 december 2011 20:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en ik heb een andere.
Krijgen we dit weerquote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hoevaak horen we dat niet? Dus wat zeik jij nou weer lelijk butsmurf? Als iemand zijn hypocriete mondje nu moet houden ben jij het wel
Het is kampioen worden dit seizoen of hij gaat weg.quote:Op zondag 4 december 2011 20:42 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Nee jouw geween gaat helpen, ik zie een steeds meer stabiel team opstaan, en die resultaten komen wel. Rutten is een prima coach en wacht nu maar gewoon af.
Contract loopt af, dus dat sowieso.quote:Op zondag 4 december 2011 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is kampioen worden dit seizoen of hij gaat weg.
Toch?
Ik mag hopen van wel jaquote:Op zondag 4 december 2011 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toch?
Onder de gordel hoorquote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE..
Hoevaak horen we dat niet? Dus wat zeik jij nou weer lelijk butsmurf? Als iemand zijn hypocriete mondje nu moet houden ben jij het wel
In principe zelfs als hij kampioen zal worden.quote:Op zondag 4 december 2011 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Toch?
quote:Op zondag 4 december 2011 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder de gordel hoor. Ik heb zojuist ondervonden 0 note's te hebben dus ik wil niet vergeleken met Ajacied422 worden!
Vitesse geeft toch ook geen meerjarig contract? PSV is niks te verwijten.quote:Op zondag 4 december 2011 20:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jonathan Reis voorzichtig in looptraining
- "Brands bood Reis enkele maanden geleden een eenjarig contract aan, maar dat werd afgewezen. De speler is nu transfervrij en kan dus gaan en staan waar hij wil. Brands wil geen heel lang contract aanbieden, omdat er een risico bestaat dat Reis niet meer terugkeert op zijn oude niveau. In dat geval zou PSV financieel mogelijk onverantwoorde risico's nemen." -
Dan sluit hij het iig positief af.quote:Op zondag 4 december 2011 20:44 schreef Joker89 het volgende:
[..]
In principe zelfs als hij kampioen zal worden.
En dan zal hij wel lang werkloos zitten.quote:Op zondag 4 december 2011 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan sluit hij het iig positief af.
Als hij met een fantastisch elftal kampioen wordt, ze spelen goed, en worden misschien nog winnaar van de EL dan zie ik hem ook nog wel blijvenquote:Op zondag 4 december 2011 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan sluit hij het iig positief af.
Dat zei ik ook in het vorige topic ook, iemand vroeg om een bron.quote:Op zondag 4 december 2011 20:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vitesse geeft toch ook geen meerjarig contract? PSV is niks te verwijten.
Dit dus, elke keer zo maar goedquote:
Dat lijkt mij wel.quote:Op zondag 4 december 2011 20:49 schreef 3M1N3M het volgende:
Als we EL winnen EN kampioen worden, blijft Rutten toch wel?
Haha, dan krijg je dat.quote:Op zondag 4 december 2011 20:49 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel.
Als Rutten dan nog wil blijven.
Dan moet hij weggaan joh. Op je hoogtepunt stoppen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:49 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel.
Als Rutten dan nog wil blijven.
Alsof dat eerste gaat gebeuren.quote:Op zondag 4 december 2011 20:49 schreef 3M1N3M het volgende:
Als we EL winnen EN kampioen worden, blijft Rutten toch wel?
Niets is onmogelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 20:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alsof dat eerste gaat gebeuren.
Maar goed dan moet er weer een nieuwe coach worden en krijg je misschien weer problemen zo.quote:Op zondag 4 december 2011 20:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan moet hij weggaan joh. Op je hoogtepunt stoppen.
Klopt, maar een beetje realisme mag ook wel.quote:
Louis van Gaal is straks nog op zoek naar een baan.quote:Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Maar goed dan moet er weer een nieuwe coach worden en krijg je misschien weer problemen zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |