Nee dat is bewust voor het seizoen kenbaar gemaakt.quote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik dacht dat er maar 1 doel was: kampioen worden.
Kijk Ruttens contract loopt af, het is niet zo dat we hem ontslaan.quote:Op zondag 4 december 2011 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja hoe je het ook wendt of keert een voorronde CL is al winst ten opzichte van de vorige jaren, maar ik vind het een beetje hopeloos als je deze resultaten niet veroordeeld en het als opbouw seizoen beschouwd. Maar ik weet zeker dat het bestuur en Rutten daar binnenskamers ook wel anders over denken.
mwah, vooralsnog staan we gewoon tweede.quote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
In de winter Rutten er uit en een bataljon fatsoenlijke verdedigers invliegen, dan kan het nog wat worden.
Zeg ik dat dat niet zou kunnen dan?quote:Op zondag 4 december 2011 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat dus, je kan niet een nieuw team bouwen en meteen kampioen worden. Waar is dat gelukt?
Nee Sanders heeft het duidelijk gemaakt aan het begin van dit seizoen eerst opbouwen!quote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat was het ook tot Mertens zijn grote vorm verdween en de resultaten in zijn algemeen ook minder werden. Als het niet lukt is het geen ramp en kan je het altijd nog gooien op het niet zijn van een team door de vele aankopen, maar als je zelfs nu jezelf niet als nummer 1 kandidaat ziet of iig zag dan zit het ook niet goed in het moraal.quote:Op zondag 4 december 2011 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
PSV die moet 'opbouwen'.quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dat niet zou kunnen dan?
[..]
Nee Sanders heeft het duidelijk gemaakt aan het begin van dit seizoen eerst opbouwen!
Misschien komt het niet door vorm maar door Pieters?quote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was het ook tot Mertens zijn grote vorm verdween en de resultaten in zijn algemeen ook minder werden. Als het niet lukt is het geen ramp en kan je het altijd nog gooien op het niet zijn van een team door de vele aankopen, maar als je zelfs nu jezelf niet als nummer 1 kandidaat ziet of iig zag dan zit het ook niet goed in het moraal.
Je vergeet topsspits Berg.quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kijk Ruttens contract loopt af, het is niet zo dat we hem ontslaan.
Als je gewoon kijkt wat hij in drie jaar bij PSV heeft gedaan.
1. geen titels
2. Afellay positie veranderd en kapitaal vernietigd
3. Engelaar boven talenten kiezen
4.Bouma boven Derijck kiezen
5. Tamata links half laten spelen(hij is gewoon recht back)
Dat is alleen maar een manier om zich in te dekken tegen teleurstelling en hoon van buitenaf.quote:Op zondag 4 december 2011 21:24 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar zijn jullie serieus tevreden als jullie dit seizoen geen kampioen worden?
Heel vreemd hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 21:22 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dat niet zou kunnen dan?
[..]
Nee Sanders heeft het duidelijk gemaakt aan het begin van dit seizoen eerst opbouwen!
Als we netjes 2e worden ben ik tevreden, waarom, omdat Rutten, omdat nieuwe spelers (niet meteen goed elftal), omdat afgelopen jaren niks gewonnen hebben, omdat AZ het goed doet.quote:Op zondag 4 december 2011 21:24 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel schokkend dat sommige Psv'ers zich ineens niet meer als nummer 1 kandidaat zien na 1 verlies partij terwijl ze al met al toch nog tweede staan op 3 punten (wellicht 6) van Az. Daarbij is Pieters wel een verlies ja, maar om daar nou je verlies op af te schuiven. Zo is Lazovic ook een keer dusdanig gehyped en als excuus gebruiktquote:Op zondag 4 december 2011 21:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien komt het niet door vorm maar door Pieters?
Pieters wordt onderschat, maar hij speelde wel solide.
Gaat ook om het manier. Als het net als vorig jaar gaat niet.quote:Op zondag 4 december 2011 21:24 schreef Chase_Utley het volgende:
Sinds ze aan een faillissement ontsnapt zijn en bijna een heel nieuw team gekocht hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV die moet 'opbouwen'.Sinds wanneer is dat aan de orde bij een kampioenskandidaat?
Vind ik wel meevallen als je kijkt naar de reden waarom die veranderingen er waren.quote:
Maar het betekent wel dat PSV al 4 jaar geen titel meer heeft. Is voor jullie toch een hele lange tijd. Sorry voor mijn captain obviousheid.quote:Op zondag 4 december 2011 21:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als we netjes 2e worden ben ik tevreden, waarom, omdat Rutten, omdat nieuwe spelers (niet meteen goed elftal), omdat afgelopen jaren niks gewonnen hebben, omdat AZ het goed doet.
Bedoelde meer vorm van Mertens.quote:Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel schokkend dat sommige Psv'ers zich ineens niet meer als nummer 1 kandidaat zien na 1 verlies partij terwijl ze al met al toch nog tweede staan op 3 punten (wellicht 6) van Az. Daarbij is Pieters wel een verlies ja, maar om daar nou je verlies op af te schuiven. Zo is Lazovic ook een keer dusdanig gehyped en als excuus gebruikt
Sinds ze 30 miljoen aan dragende spelers hebben kunnen investeren bedoel je?quote:Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Sinds ze aan een faillissement ontsnapt zijn en bijna een heel nieuw team gekocht hebben.
Klopt, maar ik ga niet 2 en half jaar zeggen dat Rutten niet geschikt en dan nu roepen we worden kampioen.. we maken een reele kans met deze ploeg .. maar ik verwacht niks, ik hoop op de 2e plek.quote:Op zondag 4 december 2011 21:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar het betekent wel dat PSV al 4 jaar geen titel meer heeft. Is voor jullie toch een hele lange tijd. Sorry voor mijn captain obviousheid.
Dat geld komt van spelers die ze verkocht hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinds ze 30 miljoen aan dragende spelers hebben kunnen investeren bedoel je?
Nu maar hopen dat die instelling er ook bij de selectie insluiptquote:Op zondag 4 december 2011 21:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga niet 2 en half jaar zeggen dat Rutten niet geschikt en dan nu roepen we worden kampioen.. we maken een reele kans met deze ploeg .. maar ik verwacht niks, ik hoop op de 2e plek.
Mensen vergeten ook dat 20 miljoen euro geïnvesteerd werd door bedrijven.quote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Dat geld komt van spelers die ze verkocht hebben.
Met geleend geld konden ze de schulden van de club wegwerken prima naar mijn mening.
Je hebt inkomsten en uitgaven. Er is een hoop (geleend) geld extra binnengekomen. Interne "labeling" van inkomsten is niet relevant voor het verhaal.quote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Dat geld komt van spelers die ze verkocht hebben.
Met geleend geld konden ze de schulden van de club wegwerken prima naar mijn mening.
Nee is ook niet gek, en zijn er genoeg die verwachten of zeggen dat we kampioen gaan worden.quote:Op zondag 4 december 2011 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat die instelling er ook bij de selectie insluipt, maar zonder gekheid met deze stand van zaken is er toch niks mis mee als supporter om gewoon te stellen dat kampioen worden de enige doelstelling is. Natuurlijk begrijp ik dat een tweede plek ook enige tevredenheid bied, maar dat kan toch niet je streven zijn met maar 3 punten achterstand op de nummer 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |