abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 december 2011 @ 21:43:53 #201
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105185703
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:38 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Ik wil al die nieuwe aankopen wel eens kopen en welk belang zij hebben in het team.
Aan de andere kant denk ik dat dit zo ook wel genoeg zegt.
AZ: Sightorson, Romero, Schaars, Moreno.
Twente: Janssen, Ruiz

Alleen bij Ajax valt het nog wel mee. Ook bij PSV is eigenlijk alleen Doedzak vertrokken. En dan ook nog eens 30 miljoen erin pompen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105185752
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Joker89 het volgende:

[..]

PSV is op dit moment een team in opbouw dat meedoet om de titel dat is heel iets anders. Verder heb ik volgens mij geen reactie van je overgeslagen als dat wel zo is laat het weten.
Over onze discussie over het middenveld: het enige waar je mee aan kunt komen is dat Strootman een geweldige middenvelder is. Dat ben ik met je eens, al vind ik wel dat hij redelijk gehyped wordt. Daarnaast bestaan een middenveld uit meer dan 1 speler, dus vind ik het argument 'Strootman' niet volstaan.

En als PSV een team in opbouw is, waarom is Rutten dan ineens de geslagen hond?
  zondag 4 december 2011 @ 21:45:26 #203
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105185805
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Er is een complete herstructurering qua financien. Ik weet niet precies hoe die eruit ziet. Ik weet alleen dat Sanders heeft gemeld dat we door de inkomsten helemaal opgelucht adem kunnen halen, spelers hebben kunnen halen en de stand op de uiteindelijke ranglijst geen invloed heeft op deze herstructurering. Het is wel de wens van heel veel mensen, lijkt het wel. Maar dit jaar hoeft er dus geen CL te worden gehaald. Vanuit financieel opzicht dan, sportief is een ander verhaal.
Dat geloof ik ook wel, maar als PSV geen CL haalt, dan sluit ik niet uit dat (zonder het verkopen van spelers) er geen ruimte is voor versterkingen. Ik ben geen financieel expert, maar het lijkt me gewoon niet kunnen dat PSV op het ene moment bijna failliet is, en na wat magie van Sanders PSV ineens geld als water heeft en alle zorgen als sneeuw voor de zon verdwenen zijn, ongeacht de prestaties. Dat kan gewoon niet.

Misschien hoeft PSV dit jaar geen CL te halen, maar het structureel mislopen van CL (wat natuurlijk niet hoeft te gebeuren met deze selectie) kan denk ik echt wel desastreus zijn.
2000 light years from home
pi_105185844
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Is voetbal uberhaupt leuk als je alles zo afdoet? Dit is niet realistisch dit is jezelf voor de gek houden.
Ik vind voetbal prima zoals het is, in het stadion kan je onder meer lekker emotioneel zijn, en hier bijvoorbeeld iets meer rationeel. Ik denk dat jij op dit moment niet realistisch post, ik beweer niet dat PSV geen kampioenskandidaat is of niet mee moet doen om de titel, ik stel slechts dat PSV een team in opbouw, een club in heropbouw, en dat stabiliteit dit seizoen voorop staat.
Haha
  zondag 4 december 2011 @ 21:46:58 #205
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105185900
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel, maar als PSV geen CL haalt, dan sluit ik niet uit dat (zonder het verkopen van spelers) er geen ruimte is voor versterkingen. Ik ben geen financieel expert, maar het lijkt me gewoon niet kunnen dat PSV op het ene moment bijna failliet is, en na wat magie van Sanders PSV ineens geld als water heeft en alle zorgen als sneeuw voor de zon verdwenen zijn, ongeacht de prestaties. Dat kan gewoon niet.
Geen magie, herstructurering. En die herstructurering en alle miljoenen inkomsten hebben ervoor gezorgd dat een CL geen verplichting is, dit seizoen.
Dit, dus.
  zondag 4 december 2011 @ 21:48:27 #206
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105186000
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Geen magie, herstructurering. En die herstructurering en alle miljoenen inkomsten hebben ervoor gezorgd dat een CL geen verplichting is, dit seizoen.
Noem het hoe je het noemen wilt, maar ik vind het naïef om te geloven dat PSV geen enkele financiële noodzaak heeft om CL te halen.
pi_105186015
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Ik vind voetbal prima zoals het is, in het stadion kan je onder meer lekker emotioneel zijn, en hier bijvoorbeeld iets meer rationeel. Ik denk dat jij op dit moment niet realistisch post, ik beweer niet dat PSV geen kampioenskandidaat is of niet mee moet doen om de titel, ik stel slechts dat PSV een team in opbouw, een club in heropbouw, en dat stabiliteit dit seizoen voorop staat.
Ik ben dat om de pot heen draaien van je een beetje beu, dus even in 1 of 2 zinnen: wat beweer je dan wél concreet gezien?
pi_105186039
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Maar is de herstructurering zodanig gelukt dat PSV in de toekomst ook zonder de eenmalige verkoop van de grond rond kan komen? De loonkosten waren volgens mij veel minder gedaald dan verwacht.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zondag 4 december 2011 @ 21:50:45 #209
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105186145
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef Merkie het volgende:

[..]

Noem het hoe je het noemen wilt, maar ik vind het naïef om te geloven dat PSV geen enkele financiële noodzaak heeft om CL te halen.
Dan check je de begroting toch gewoon? Daar staat het zwart op wit.
Dit, dus.
pi_105186166
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:43 schreef Caland het volgende:

[..]

AZ: Sightorson, Romero, Schaars, Moreno.
Twente: Janssen, Ruiz

Alleen bij Ajax valt het nog wel mee. Ook bij PSV is eigenlijk alleen Doedzak vertrokken. En dan ook nog eens 30 miljoen erin pompen.
Spelers die vertrekken hebben minder invloed dan spelers die er in het team bijkomen.
Richt je daar maar eens op en kom dan terug, Twente is niet veel anders, AZ evenmin.

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Over onze discussie over het middenveld: het enige waar je mee aan kunt komen is dat Strootman een geweldige middenvelder is. Dat ben ik met je eens, al vind ik wel dat hij redelijk gehyped wordt. Daarnaast bestaan een middenveld uit meer dan 1 speler, dus vind ik het argument 'Strootman' niet volstaan.

En als PSV een team in opbouw is, waarom is Rutten dan ineens de geslagen hond?
Ja, ik ben niet gestopt met die discussie ik reageer op jouw posts als dat onderwerp verwaterd is dan is dat denk ik niet mijn schuld, en volgens niet mijn bedoeling daar. Volgens mij heb ik wel wat meer gezegd over zowel het middenveld van PSV als dat van Feyenoord, als jij slechts een aspect opmaakt, dan is dat jouw manier van selectief lezen en selectief reageren. Ik zie slechts in dit topic voor het eerst sinds lange tijd wat gezeik terugkomen wat betreft Rutten verder zie ik niet zoveel gezeik. Het vorige gebash zijn kant op had meer betrekking op het vorige seizoen en het seizoen daarvoor, naar mijn mening niet geheel onterecht, maar nu gaat het al heel wat beter als je het mij vraagt.
Haha
  zondag 4 december 2011 @ 21:51:33 #211
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105186190
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dan check je de begroting toch gewoon? Daar staat het zwart op wit.
Link :6?
  zondag 4 december 2011 @ 21:52:24 #212
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_105186250
Ik dacht dat er een topic was over de gemeentedeal van PSV? Deze vervelende eindeloze discussie heb ik nou al 15 keer voorbij zien komen.
pi_105186258
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik ben dat om de pot heen draaien van je een beetje beu, dus even in 1 of 2 zinnen: wat beweer je dan wél concreet gezien?
Het staat er zo'n beetje letterlijk in de zin van die post die je aanhaalt in de quote die ik aanhaal.
Doe niet zo raar met jouw manier van posten.
Haha
  zondag 4 december 2011 @ 21:52:32 #214
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105186259
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef Merkie het volgende:

[..]

Link :6?
Ja, lees ik het daarna wel voor.
Dit, dus.
pi_105186283
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Spelers die vertrekken hebben minder invloed dan spelers die er in het team bijkomen.
Richt je daar maar eens op en kom dan terug, Twente is niet veel anders, AZ evenmin.

[..]

Ja, ik ben niet gestopt met die discussie ik reageer op jouw posts als dat onderwerp verwaterd is dan is dat denk ik niet mijn schuld, en volgens niet mijn bedoeling daar. Volgens mij heb ik wel wat meer gezegd over zowel het middenveld van PSV als dat van Feyenoord, als jij slechts een aspect opmaakt, dan is dat jouw manier van selectief lezen en selectief reageren. Ik zie slechts in dit topic voor het eerst sinds lange tijd wat gezeik terugkomen wat betreft Rutten verder zie ik niet zoveel gezeik. Het vorige gebash zijn kant op had meer betrekking op het vorige seizoen en het seizoen daarvoor, naar mijn mening niet geheel onterecht, maar nu gaat het al heel wat beter als je het mij vraagt.
Nee hoor, je hebt het alleen over Strootman gehad. Dus komop: waarom vind jij het middenveld van PSV beter dan dat van Feyenoord? Feyenoord heeft belangrijke wedstrijden op het middenveld gedomineerd, nu jij.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2011 21:54:21 ]
  zondag 4 december 2011 @ 21:53:11 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105186292
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:51 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Oké, als die Strootman, Mertens en Matavz echt zulke geweldenaren waren als hier constant wordt beweerd (vandaag wederom niet gezien), hadden jullie dan al niet stijf bovenaan moeten staan? _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105186336
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Het staat er zo'n beetje letterlijk in de zin van mijn vorige post.
Doe niet zo raar met jouw manier van posten.
Nee, je bent net een PvdA-er. Je zegt iets, maar komt daar weer op terug met allerlei kanttekeningen met als gevolg dat je jezelf uiteindelijk niet expliciet hebt uitgesproken over de situatie.

Is PSV nu een titelkandidaat ja of nee?
  zondag 4 december 2011 @ 21:54:33 #218
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_105186388
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Allicht niet. Het is November, puntje of 6 achter. Dit is over en sluiten.
Dit, dus.
pi_105186413
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee hoor, je hebt het alleen over Strootman gehad. Dus komop: waarom vind jij het middenveld van PSV beter dan dat van Feyenoord?
Ik heb echt tig keer meer gezegd, het enige wat jij hebt gezegd is dat Strootman de enige redelijke middenvelder van PSV is, haha kortom je leest nauwelijks wat ik heb geschreven.

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Oké, als die Strootman, Mertens en Matavz echt zulke geweldenaren waren als hier constant wordt beweerd (vandaag wederom niet gezien), hadden jullie dan al niet stijf bovenaan moeten staan? _O-
Het team gaat steeds beter presteren dus dat komt allemaal echt wel goed. Dit was een mindere wedstrijd in een lange reeks van goede wedstrijden naar mijn mening.
Haha
  zondag 4 december 2011 @ 21:54:58 #220
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_105186416
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, lees ik het daarna wel voor.
Thanks.
pi_105186467
Buitendam spotted! He is alive!
pi_105186471
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, je bent net een PvdA-er. Je zegt iets, maar komt daar weer op terug met allerlei kanttekeningen met als gevolg dat je jezelf uiteindelijk niet expliciet hebt uitgesproken over de situatie.

Zoals ik al zei in die post is PSV een titelkandidaat en dat jij dat weigert te begrijpen ligt niet aan mij haha. Ik heb niet iets anders beweerd in tegenstelling tot jij hier.
Haha
pi_105186490
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Ik heb echt tig keer meer gezegd, het enige wat jij hebt gezegd is dat Strootman de enige redelijke middenvelder van PSV is, haha kortom je leest nauwelijks wat ik heb geschreven.

Ik ben benieuwd, wie je voor de rest beter vindt dan de middenvelders van Feyenoord?
  zondag 4 december 2011 @ 21:56:24 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105186512
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef Joker89 het volgende:
Het team gaat steeds beter presteren dus dat komt allemaal echt wel goed. Dit was een mindere wedstrijd in een lange reeks van goede wedstrijden naar mijn mening.
Oké. De vorige keer dat ik PSV heb gezien was tegen De Graafschap, en ook toen vond ik het al erg matig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105186551
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:55 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei in die post is PSV een titelkandidaat en dat jij dat weigert te begrijpen ligt niet aan mij haha. Ik heb niet iets anders beweerd in tegenstelling tot jij hier.
Ok, dan de volgende vraag: Moet PSV dit jaar de titel winnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')