Niet waar, want Strootman.quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Oké. De vorige keer dat ik PSV heb gezien was tegen De Graafschap, en ook toen vond ik het al erg matig.
Dan moet je vaker kijken.quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Oké. De vorige keer dat ik PSV heb gezien was tegen De Graafschap, en ook toen vond ik het al erg matig.
Ik had een zwaar middagje, maar alles weer boven waterquote:
nee dankje.quote:
Ik vind het spel ook vaak niet goed.quote:
Doe niet zo denigrerend. Dit Feyenoord heeft het ook Ajax en AZ bijzonder moeilijk gemaakt. Het is gewoon een goede ploeg, alleen relatief wisselvallig en onervaren.quote:Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik had een zwaar middagje, maar alles weer boven water
Nu maar hopen dat de morgentraining wordt overgeslagen en er even heel goed gereflecteerd gaat worden hoe we van dit Feyenoord kunnen verliezen.
Je gaat me vertellen wat ik moet en niet moet doen. Zulks een schattigheidquote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe niet zo denigrerend. Dit Feyenoord heeft het ook Ajax en AZ bijzonder moeilijk gemaakt. Het is gewoon een goede ploeg, alleen relatief wisselvallig en onervaren.
Dat is makkelijk: Baggerverdediging plus Wijnaldum en Matavz blijken geen killers voor de goal.quote:Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik had een zwaar middagje, maar alles weer boven water
Nu maar hopen dat de morgentraining wordt overgeslagen en er even heel goed gereflecteerd gaat worden hoe we van dit Feyenoord kunnen verliezen.
Zolang jij eerst een grote bek hebt en vervolgens niet mans genoeg bent om hier je ploeg te verdedigen/je ongelijk te erkennen na een verloren wedstrijd hoef ik jou al helemaal niet serieus te nemen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je gaat me vertellen wat ik moet en niet moet doen. Zulks een schattigheid
Allemaal en ik heb ze zelfs al aangehaald zoek maar terug ja.quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, wie je voor de rest beter vindt dan de middenvelders van Feyenoord?
Niet heel sterk nee, ook niet heel zwak, zoals ik al zei er moet een stabiel team komen en dat is nu in opbouw, we zijn goed op weg, maar vandaag bewijst het resultaat dat we er nog niet zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar ze moeten er wel voor gaan en ja dat zijn twee heel verschillende zaken. Volgend seizoen moet PSV wel kampioen gaan worden en er ook voor gaan.quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, dan de volgende vraag: Moet PSV dit jaar de titel winnen?
Matavz is juist wel een killer imo. Een soort Makaay, maar die miste ook wel eens.quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat is makkelijk: Baggerverdediging plus Wijnaldum en Matavz blijken geen killers voor de goal.
Ik zet mijn kritiek juist op middenvelders Toivonen en Strootman. Ongelofelijk dat spelers met mindere kwaliteiten hen de baas waren.quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat is makkelijk: Baggerverdediging plus Wijnaldum en Matavz blijken geen killers voor de goal.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang jij eerst een grote bek hebt en vervolgens niet mans genoeg bent om hier je ploeg te verdedigen/je ongelijk te erkennen na een verloren wedstrijd hoef ik jou al helemaal niet serieus te nemen.![]()
Wie vind je beter dan Clasie en El Ahmadi?quote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Allemaal en ik heb ze zelfs al aangehaald zoek maar terug ja.
Ok, dan snap ik het. Dat is inderdaad een verschil. Alsnog vind ik dat je met 30 miljoen investeringen in de Eredivisie kampioen moet worden, maar dat terzijde.quote:Nee maar ze moeten er wel voor gaan en ja dat zijn twee heel verschillende zaken. Volgend seizoen moet PSV wel kampioen gaan worden en dan maakt het niet uit wie komt en/of/ vertrekt.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop zo dat hij er zondag ene inschieten dan dat W'tje doet
Ik neem me voor de variatie eens een fototoestel mee. Schuimbekkende Feyenoorders die OEGABOEGA doen en wild worden, i like it
Matavz staat op een eiland. Die krijgt 1 tot 2 echte kansen per helft, terwijl ie dan wel laat zien dat het een echte spits is.quote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Matavz is juist wel een killer imo. Een soort Makaay, maar die miste ook wel eens.
Ik vind Matavz bij PSV nog tegenvallen. Mist te veel grote kansen, vaak door slap ingeschoten ballen. Maar dat komt nog wel goed denk ik.quote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Matavz is juist wel een killer imo. Een soort Makaay, maar die miste ook wel eens.
no shit, toen denummer10 dit voor het seizoen al riep werd hij nog voor troll uitgemaaktquote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Matavz staat op een eiland. Die krijgt 1 tot 2 echte kansen per helft, terwijl ie dan wel laat zien dat het een echte spits is.
Schijnbaarquote:
Bij Mertens moet erin worden geramt dat hij niet in vorm is, en Labydad stond ook liever op het middenveld dan maar op de flank een voorzet geven.quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Matavz staat op een eiland. Die krijgt 1 tot 2 echte kansen per helft, terwijl ie dan wel laat zien dat het een echte spits is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |