Hadden het inderdaad pittig met de storm van PSVquote:Op zondag 4 december 2011 14:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
De tweede helft was Feyenoord minder. Maar de eerste 60 minuten was Feyenoord de bovenliggende partij.
quote:Op zondag 4 december 2011 10:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Op naar De Kuip, vanmorgen sprong er een lampje in m'n slaapkamer, ik beschouw het als een teken dat ze vandaag weer eens he-le-maal niks te zoeken hebben in Rotterdam
Mulder heeft echt *alles* klemvast gehad. Hij keepte als een waardige Feyenoord-doelman.quote:Op zondag 4 december 2011 14:32 schreef Siyara het volgende:
Ik heb de hele wedstrijd zitten knijpen, maar Mulder, wat een geweldenaar deze wedstrijd. Daarnaast Schaken ook_0_
quote:Op maandag 28 november 2011 19:49 schreef Stevenzenl het volgende:
Eindelijk de kans om die grote-mondjes van die Rotterdammekes te snoeren, dit Feyenoord is natuurlijk gewoon kanonnen-voer voor PSV.
Gaat een simpele walk-over worden waar we wéér lekker aan het doelsaldo kunnen werken!
kweenie, die zien we voorlopig niet meer terug.quote:Op zondag 4 december 2011 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zou het met deze boer nu gaan?
[..]
Kapiteintje.quote:Op zondag 4 december 2011 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ben benieuwd of Caland nog zo over Schaken denkt na vandaag.
quote:Op zondag 4 december 2011 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
De eerste 60 minuten wel... Daarna was het billenknijpenquote:Op zondag 4 december 2011 14:40 schreef Bombshell het volgende:
Heerlijke wedstrijd!
Genoten van Feyenoord!!
Nee, want Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar sloeg dat fluitconcertje voor Van Haaren eigenlijk op. Het is toch logisch dat hij zijn contract niet verlengt als hij voornamelijk de tribune/bank warm moet houden.
Ach, Caland zijn motto is 'een dag niet gezeurd is een dag niet geleefd'. Hij zal vast en zeker weer een speler vinden waar hij zijn pijlen op kan richtenquote:Op zondag 4 december 2011 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ging idd nergens overquote:Op zondag 4 december 2011 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar sloeg dat fluitconcertje voor Van Haaren eigenlijk op. Het is toch logisch dat hij zijn contract niet verlengt als hij voornamelijk de tribune/bank warm moet houden.
Speelde ook geweldig inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2011 14:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]En trouwens, Cisse wordt ook steeds beter...
1 zwaluw maakt geen zomer he, blijft een beperkte speler.quote:Op zondag 4 december 2011 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
Willems was dan ook wel echt slecht, maar hij was iig gedreven. (Willems is pas 17 dus kan gebeuren)quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef eight het volgende:
[..]
Ach, Caland zijn motto is 'een dag niet gezeurd is een dag niet geleefd'. Hij zal vast en zeker weer een speler vinden waar hij zijn pijlen op kan richten
[..]
Ging idd nergens over
Nee natuurlijk niet, maar speelde gewoon geweldig en heeft meerdere goede wedstrijden gespeeld. Feit blijft dat het helemaal niet zo'n slechte zaak is om hem bij te laten tekenen, al is het maar voor de bank. Die verdedigers scheten in hun broek voor de snelheid van Schaken.quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
1 zwaluw maakt geen zomer he, blijft een beperkte speler.
Ik hoop wel dat Cisse nu blijft spelen. Wie weet krijgen we de investering er nog uit.
Het is gewoon een nuttige speler om in je selectie te hebben, zowel qua capaciteiten als karakter.quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
1 zwaluw maakt geen zomer he, blijft een beperkte speler.
Ik hoop wel dat Cisse nu blijft spelen. Wie weet krijgen we de investering er nog uit.
SCHAKEN MET SNOR DIE LACHT OM ZIJN DOELPUNTquote:Op zondag 4 december 2011 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar speelde gewoon geweldig en heeft meerdere goede wedstrijden gespeeld. Feit blijft dat het helemaal niet zo'n slechte zaak is om hem bij te laten tekenen, al is het maar voor de bank. Die verdedigers scheten in hun broek voor de snelheid van Schaken.
SCHAKEN![]()
SCHAKEN MET SNOR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb deel 1 van het wedstrijdtopic gelezen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:48 schreef Cara het volgende:
FEYENOORD!
Wat heb ik genoten. Bedankt.
Wat een sfeer.
Aan alle psvtrolls voor de wedstrijd:
HAHAHAHAHA
Laat ze idd allemaal maar lullen jongens. Net als al die boelers hier die weer zo pessimistisch liepen te doen voordat de wedstrijd überhaupt was begonnen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb deel 1 van het wedstrijdtopic gelezen.
Buitendam
Stevenze
Davy
SCHAKEN MET SNOR DIE MET PEP-OOGJES OP DE GROND LIGT NADAT HIJ OVER Z'N EIGEN POTEN STRUIKELDE.quote:Op zondag 4 december 2011 14:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
SCHAKEN MET SNOR DIE LACHT OM ZIJN DOELPUNT![]()
![]()
![]()
![]()
x oneindig.
quote:Op zondag 4 december 2011 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
SCHAKEN MET SNOR DIE MET PEP-OOGJES OP DE GROND LIGT NADAT HIJ OVER Z'N EIGEN POTEN STRUIKELDE.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Iedereen was weer geweldig.quote:
Dit. Hier zou ik wel een GIFje van willen zienquote:Op zondag 4 december 2011 14:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
SCHAKEN MET SNOR DIE LACHT OM ZIJN DOELPUNT![]()
![]()
![]()
![]()
x oneindig.
Paul89 is hier toch goed in?quote:Op zondag 4 december 2011 15:02 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Dit. Hier zou ik wel een GIFje van willen zien
Dit valt ook niet uit te leggen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom worden onze posts allemaal verwijderd? Van de week werden alle troll-posts van PSV-ers toegestaan en nu wij op beschaafde wijze die users op hun grootspraak aanspreken wordt alles ineens verwijderd. Wederom regeert hier de selectieve verontwaardiging.
Die vreselijke boeren blèren nu dat P$V van zichzelf verloren heeft, maar da's natuurlijk echt grote nonsens. Feyenoord had in de 1e helft het beste van het spel en troefde P$V gewoon af over het hele veld. Vooral het middenveld was van ons. Mulder speelde natuurlijk een superpot, maar die Zweedse gehaktballenvanger aan de andere kant moest ook 2 keer naar de kruising. P$V heeft echt niet veel meer kansen gekregen dan wij en wij hebben het gewoon veel beter uitgespeeld. Alleen zo'n 15-20 minuten na de 2-0 dacht ik dat we te ver terug gingen lopen, er werden te veel foutjes gemaakt en P$V leek wat meer in de wedstrijd te komen. Zonder enorme kansen, echter. Jammer dat die Willems z'n fout van de 2-0 herstelde, anders was het over en uit geweest. Da's het enige minpuntje van deze wedstrijd, dat we hem niet eerder volledig op slot hebben gegooid. Maar da's een beetje onder het mom van "Je moet toch wat te zeiken hebben".quote:
Belachelijk inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2011 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom worden onze posts allemaal verwijderd? Van de week werden alle troll-posts van PSV-ers toegestaan en nu wij op beschaafde wijze die users op hun grootspraak aanspreken wordt alles ineens verwijderd. Wederom regeert hier de selectieve verontwaardiging.
Of 4-4 maar het is uiteindelijk wel een terechte overwinning voor Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 15:10 schreef Merkie het volgende:
Helemaal mee eens voice. Het had ook zomaar 4-0 kunnen zijn.
Feyenoord heeft meer grote kansen gehad dan PSV. Feyenoord heeft Isaksson echt op de proef moeten stellen, terwijl Mulder een vrij makkelijke middag had.quote:Op zondag 4 december 2011 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of 4-4 maar het is uiteindelijk wel een terechte overwinning voor Feyenoord.
Laat ik deze discussien iet aangaan in het Feyenoord topic, maar in MIJN beleving heb je dan een hele andere wedstrijd gezien. Al blijf ik wel zeggen dat Feyenoord best verdiend heeft gewonnen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft meer grote kansen gehad dan PSV. Feyenoord heeft Isaksson echt op de proef moeten stellen, terwijl Mulder een vrij makkelijke middag had.
Noem eens één schot waarbij Mulder op de proef gesteld werd dan?quote:Op zondag 4 december 2011 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat ik deze discussien iet aangaan in het Feyenoord topic, maar in MIJN beleving heb je dan een hele andere wedstrijd gezien. Al blijf ik wel zeggen dat Feyenoord best verdiend heeft gewonnen.
Mee eens. Als alle grote kansen van beide clubs meteen goals waren wint Feijenoord nog met 2 of 3 doelpunten verschilquote:Op zondag 4 december 2011 15:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft meer grote kansen gehad dan PSV. Feyenoord heeft Isaksson echt op de proef moeten stellen, terwijl Mulder een vrij makkelijke middag had.
Ja, precies.quote:Op zondag 4 december 2011 15:15 schreef Dekatria het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)lijft-mijn-club.html
Dat we het weten
Bijna alle kansen, zeker in de tweede helft, kwamen voort uit kopballen/schoten uit de tweede lijn en opportunistisch voetbal. Dat noem ik niet echt kansen, aangezien geen Mulder nauwelijks op de proef is gesteld.quote:Op zondag 4 december 2011 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat ik deze discussien iet aangaan in het Feyenoord topic, maar in MIJN beleving heb je dan een hele andere wedstrijd gezien. Al blijf ik wel zeggen dat Feyenoord best verdiend heeft gewonnen.
Dat gezegd hebbende speelde Mulder een prima pot vandaag. Erg veel ballen klem, en ook overall een prima sluitpostquote:Op zondag 4 december 2011 15:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bijna alle kansen, zeker in de tweede helft, kwamen voort uit kopballen/schoten uit de tweede lijn en opportunistisch voetbal. Dat noem ik niet echt kansen, aangezien geen Mulder nauwelijks op de proef is gesteld.
Volwassen interview hoorquote:Op zondag 4 december 2011 15:15 schreef Dekatria het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)lijft-mijn-club.html
Dat we het weten
Vond het wel mooi dat hij dat zo nonchalant deed met één simpele beweging.quote:Op zondag 4 december 2011 15:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Toen El Ahmadi de bal van de lijn haalde zat ik ook wel fftjes te zweten hoor....
Het was nonchalanter geweest als hij het in 2 bewegingen had gedaan hoor: Eerst de bal doodleggen en vervolgens rustig doorpassen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vond het wel mooi dat hij dat zo nonchalant deed met één simpele beweging.
Schaken.quote:Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)-te-intimideren.html
Schaken moet gewoon z'n snor laten staan... opperbaasquote:Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)-te-intimideren.html
Realistische praat ook.quote:Op zondag 4 december 2011 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schaken.Wat een baas!
Wat een vlotte babbel heeft die kerel.
PSV ook genoeg kansen gehad, alleen Feyenoord troefde PSV op het middenveld af en was effectiever.quote:
Dit. We hadden wel de beste kansen vind ik, vooral Schaken.quote:Op zondag 4 december 2011 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV ook genoeg kansen gehad, alleen Feyenoord troefde PSV op het middenveld af en was effectiever.
"Als me tante een lul had was het me oom geweest"quote:Op zondag 4 december 2011 15:45 schreef eight het volgende:
Als Utrecht volgende week net zo speelt als nu wordt het een eenvoudige 3 punter.
Inderdaad zeg, die komt echt scherp, bescheiden en realistisch over. Nog een bonuspunt van mij voor die kerelquote:Op zondag 4 december 2011 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schaken.Wat een baas!
Op welke andere punten scoorde hij dan nog?quote:Op zondag 4 december 2011 15:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, die komt echt scherp, bescheiden en realistisch over. Nog een bonuspunt van mij voor die kerel
This PSV maar.quote:Op zondag 4 december 2011 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
Wie gaat er morgen mee naar de training om cupcakes uit te delen aan de spelers, om ze te bedanken voor deze wedstrijd?
Veel beter. Die gemeenschapsgeldmisbruikers bleken een maatje te klein voor onze arme doch eerlijke club.quote:
Dit dus. Heerlijke wedstrijd.quote:Op zondag 4 december 2011 15:49 schreef Muto het volgende:
Mulder
Leerdam
Vlaar
Indi
Nelom
Clasie
Karim
Bakkal
Schaken
Guidetti
Cisse
Mokotjo
Cabral
Hij was nog wel het meest te vinden op de tribunesquote:
Het viel allemaal heel erg mee.quote:Op zondag 4 december 2011 15:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij was nog wel het meest te vinden op de tribunes
"En laat je club maar in de steek"
"Hij is een nep Rotterdammer"
"Gini neem je rotzooi mee"
En de fluitconcerten natuurlijk, niet te vergeten
Je slaat maar een klein beetje door.... mag nu natuurlijk wel even hoor, als je daar morgen maar niet echt je zelfgebakken frutsels gaat staanquote:Op zondag 4 december 2011 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
Wie gaat er morgen mee naar de training om cupcakes uit te delen aan de spelers, om ze te bedanken voor deze wedstrijd?
Speelde best goed, hoor, maar wel als enig van PSVquote:
Eens ja... wat een sfeerquote:Op zondag 4 december 2011 15:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Het viel allemaal heel erg mee.
En de 12e minuut was prachtig.
Legioen
Idd, hij had een paar hele mooie kansen (om zeep geholpenquote:Op zondag 4 december 2011 16:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Speelde best goed, hoor, maar wel als enig van PSV
quote:
Jammer, als ik m'n eigen grappen moet gaan uitleggen zijn ze altijd een stuk minder leuk.quote:Op zondag 4 december 2011 15:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je slaat maar een klein beetje door.... mag nu natuurlijk wel even hoor, als je daar morgen maar niet echt je zelfgebakken frutsels gaat staan
Jammer, als ik m'n eigen grappen moet gaan uitleggen zijn ze altijd een stuk minder leuk.quote:Op zondag 4 december 2011 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Jammer, als ik m'n eigen grappen moet gaan uitleggen zijn ze altijd een stuk minder leuk.
Vooraf vond ik het een beetje kinderachtig, maar het was toch wel erg lekker.quote:Op zondag 4 december 2011 15:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En de fluitconcerten natuurlijk, niet te vergeten
Ook respect voor de PSV supporters wat dat betreft, mooie actie.quote:Op zondag 4 december 2011 15:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Het viel allemaal heel erg mee.
En de 12e minuut was prachtig.
Legioen
quote:Op zondag 4 december 2011 16:24 schreef Caland het volgende:
Schaken
Wat een inzicht, wat een vechtlust, wat mogen we blij zijn dat hij heeft bijgetekend.
Laatbloeiertjequote:Op zondag 4 december 2011 16:24 schreef Caland het volgende:
Schaken
Wat een inzicht, wat een vechtlust, wat mogen we blij zijn dat hij heeft bijgetekend.
Gewoon een filmpje van hem tegen PSV aan een of andere Russische club geven en hem verkopen voor 15 miljoen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:24 schreef Caland het volgende:
Schaken
Caland. Je boii Schaken heeft de pannen van 't dak gespeeld. Je reactie a.u.b..quote:Op zondag 4 december 2011 16:24 schreef Caland het volgende:
Schaken
Kapsones kun je 'm niet verwijten.quote:Op zondag 4 december 2011 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schaken.Wat een baas!
Winstquote:Op zondag 4 december 2011 16:28 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum die door de nooduitgang naar buiten ging na de wedstrijd
Maasgebouw inlopen na afloop
Op de foto gaan met Bombarda![]()
Boeren die je wel ziet maar niet hoort
Gini die zijn rotzooi meeneemt
Je noemt nergens Schaken?quote:Op zondag 4 december 2011 16:28 schreef Caland het volgende:
Ik heb ze anders wel eventjes come on PSV horen roepen hoorquote:Op zondag 4 december 2011 16:28 schreef Caland het volgende:
Wel een fractiequote:Op zondag 4 december 2011 16:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb ze anders wel eventjes come on PSV horen roepen hoor
Hij verdient een heel topic, naar aanleiding van vandaag.quote:Op zondag 4 december 2011 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo, ik heb 1 post helemaal aan deze held opgeofferd.
Ik zag ze aankomen met de bussen. Bus 1: de eerste vier rijen maakten gebaren naar buiten en hielden een wijnaldemsjaal voor het raam. Bus 2: iedereen keek naar buiten en praatte met de persoon naast hen. Bus 3: Geschrokken gezichten Bus 4: iedereen sliep.quote:Op zondag 4 december 2011 16:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb ze anders wel eventjes come on PSV horen roepen hoor
36ste minuut. Daarna werd Cisse nog geblokt door Manolevje.quote:
Bewust hands van Labyad en van Mertens zonder kaart....quote:
Fuk man, 4 bussen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zag ze aankomen met de bussen. Bus 1: de eerste vier rijen maakten gebaren naar buiten en hielden een wijnaldemsjaal voor het raam. Bus 2: iedereen keek naar buiten en praatte met de persoon naast hen. Bus 3: Geschrokken gezichten Bus 4: iedereen sliep.
Kortom, ze waren weer op hun best.
Toen ik over de Moulijnweg richting W liep stonden ze op de trappen nog te jouwen dat ze fluitend kampioen gingen worden ofzoiets.quote:Op zondag 4 december 2011 16:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zag ze aankomen met de bussen. Bus 1: de eerste vier rijen maakten gebaren naar buiten en hielden een wijnaldemsjaal voor het raam. Bus 2: iedereen keek naar buiten en praatte met de persoon naast hen. Bus 3: Geschrokken gezichten Bus 4: iedereen sliep.
Kortom, ze waren weer op hun best.
En de elleboog van Manolev.quote:Op zondag 4 december 2011 16:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bewust hands van Labyad en van Mertens zonder kaart....
Dus je bent al bezig?quote:Op zondag 4 december 2011 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij verdient een heel topic, naar aanleiding van vandaag.
Nee, het waren er 8 of 9 achterelkaar. Maar in die andere bussen was er ook niks spannends.quote:
En de klap van El Ahmadi vol met de vuist in het gezicht van De Rijckquote:
Ja joh. Niet normaal. Extra controles. Maar nu plaatst Feyenoord op haar site:quote:Op zondag 4 december 2011 16:34 schreef Caland het volgende:
Wat een gekanker trouwens zeg voor de wedstrijd, dikke rijen. Kwam ergens rond minuut 5 binnen
Maar ach, care. Wat een heerlijke middag. PSV middenveld werd eerste helft com-pleet overlopen.
Ik stond al om half 12 in een onwijs lange rij.quote:Voorafgaand aan het duel Feyenoord-Psv waren er bij alle toegangspoorten opvallend lange wachtrijden. Het leek er op dat veel supporters, mogelijk in verband met het vroege aanvangstijdstip, pas heel laat naar het stadion waren gekomen. Uiteindelijk was iedereen om 12.45 uur binnen, maar om herhaling te voorkomen verzoekt Feyenoord supporters op om bij volgende wedstrijden wat vroeger naar het stadion te komen.
Was Bakkal he.quote:Op zondag 4 december 2011 16:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En de klap van El Ahmadi vol met de vuist in het gezicht van De Rijck
Bij poort 7-12 was nog een vechtpartij tussen 2 riftapen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:34 schreef Caland het volgende:
Wat een gekanker trouwens zeg voor de wedstrijd, dikke rijen. Kwam ergens rond minuut 5 binnen
Maar ach, care. Wat een heerlijke middag. PSV middenveld werd eerste helft com-pleet overlopen.
Jammer, als ik m'n eigen grappen moet gaan uitleggen zijn ze altijd een stuk minder leuk.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 16:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jammer, als ik m'n eigen grappen moet gaan uitleggen zijn ze altijd een stuk minder leuk.
Had ook te maken met een domme manier van controleren. Normaliter wordt m'n tas altijd gecontroleerd door een tweede linie zodat mensen zonder tas door kunnen lopen, terwijl nu de fouilleerder ook de tas deed. Gevolg: rij achter mequote:Op zondag 4 december 2011 16:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja joh. Niet normaal. Extra controles. Maar nu plaatst Feyenoord op haar site:
[..]
Ik stond al om half 12 in een onwijs lange rij.
Vak X was er ook nog een matpartij. Maar toen kwam Zwarte Piet.quote:Op zondag 4 december 2011 16:38 schreef Cara het volgende:
[..]
Bij poort 7-12 was nog een vechtpartij tussen 2 riftapen.
Gelijk weer 2 van die paarden chargeren op de kassarij
Kankergezeik om niets, daardoor eerste paar mins gemist.
Ik zag iedereen daar ineens omgedraaid staan ja, waar ging dat over?quote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Vak X was er ook nog een matpartij. Maar toen kwam Zwarte Piet.
quote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Voorkruipen is niet echt collegiaal hequote:Op zondag 4 december 2011 16:40 schreef Happel het volgende:
Nergens last van met de controle. 12.30 in de rij. 12.32 binnen.
Jij was zeker die vent die aan het begin van de rij naast me kwam staan en even een praatje maakte, waarna ik hem bij binnenkomst vervolgens al vrolijk aan een gekochte hotdog zag knauwenquote:Op zondag 4 december 2011 16:40 schreef Happel het volgende:
Nergens last van met de controle. 12.30 in de rij. 12.32 binnen.
Dan was je iets eerder relaxt dan Koeman.quote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef Caland het volgende:
25 peuken in 90 minuten wegroken. Wat een spanning man
Was er tot minuut 85 nog van overtuigd dat het gelijk zou worden.
quote:'We waren zelf alleen in balbezit te slordig', vervolgt Koeman met een kritische kanttekening. 'PSV kreeg ook te veel ruimte, maar zij maakten gelukkig de kansen niet af. Wij hadden de wedstrijd na de 2-0 op slot moeten gooien. Nu duurde het tot de 88ste minuut voordat ik bijvoorbeeld echt kon genieten van de fantastische sfeer op de tribune. Pas op dat moment wist ik dat de overwinning binnen was.'
Dankje Calandquote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef Caland het volgende:
25 peuken in 90 minuten wegroken. Wat een spanning man
Was er tot minuut 85 nog van overtuigd dat het gelijk zou worden.
Helpmefok, je had gelijk. Ik ben zeer blij met je ZOVEELSTE goede voorspelling
Djee toch?quote:Op zondag 4 december 2011 16:51 schreef Dekatria het volgende:
Mooi trouwens dat ze een spandoek voor Dirk, die zieke supporter, tegenover de VIP-tribune hadden gehangen. Zette het geheel kracht bij.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:58 schreef JaafkeGB het volgende:
feyenoord![]()
denken dat ze gaan winnen omdat ze vorig jaar met veel geluk en een ontrechte rode kaart voor PSV wonnen.
Zondag 14:25 is het weer stil hier op fok.
Maakt je dag weer goed.quote:Op zondag 4 december 2011 16:42 schreef Muto het volgende:
Maar ik zag Coentje tokkelend naar beneden komen.
This ook stil, maar dan op de plekjes waar normaal PSV'ers zijn/quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 16:57 schreef Caland het volgende:
Er stapte trouwens net bij leuvehaven (waar ik eruit stapte) een mocro met een PSV-trainingspak de tram in.
Ik zei nog dattie volgens mij het verkeerde pakkie aan had, benieuwd of die nog een leuke reis heeft gehad.
Moest je 'm niet op z'n waffel slaan dan?quote:Op zondag 4 december 2011 16:57 schreef Caland het volgende:
Er stapte trouwens net bij leuvehaven (waar ik eruit stapte) een mocro met een PSV-trainingspak de tram in.
Ik zei nog dattie volgens mij het verkeerde pakkie aan had, benieuwd of die nog een leuke reis heeft gehad.
Geef de volgende twee uitslagen eens even.quote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens WEER goed voorspelt op Unibet. VEERTIEN wedstrijden van Feijenoord EXACT goed voorspelt, totaal 1300 euro winst!!!!!
Ik zeg een klein rondje van de zaak?quote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens WEER goed voorspelt op Unibet. VEERTIEN wedstrijden van Feijenoord EXACT goed voorspelt, totaal 1300 euro winst!!!!!
Wat wordt het volgende week?quote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef Helpmefok het volgende:
quote:
Ik had het geweest kunnen zijn, ja.quote:Op zondag 4 december 2011 16:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Jij was zeker die vent die aan het begin van de rij naast me kwam staan en even een praatje maakte, waarna ik hem bij binnenkomst vervolgens al vrolijk aan een gekochte hotdog zag knauwen
quote:Op zondag 4 december 2011 17:00 schreef Sportex het volgende:
[..]
Geef de volgende twee uitslagen eens even.
Het hangt héél erg af van de trainingen die ik zie komende week en of er nog blessures komen, maar PUUR op 'nu' gebaseerd heb ik dit in mijn hoofd:quote:
Als jij een andere benaming weet voor dat stuk verdriet (lees: nsb'er).quote:Op zondag 4 december 2011 17:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zelfs als we winnen, vliegen de 'mongolen' en de 'NSB-er' hier weer in het rond![]()
Kan je een keer je pilletjes nemen? Ik word een beetje moe van die emotionele rollercoasters waar je ons op trakteert.quote:Op zondag 4 december 2011 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Het hangt héél erg af van de trainingen die ik zie komende week en of er nog blessures komen, maar PUUR op 'nu' gebaseerd heb ik dit in mijn hoofd:
Utrecht uit - gelijk (Utrecht speelt ENORM kut vandaag, wij gaan in onze eforie onszelf weer voorbij lopen)
Twente thuis - Winst (wij winnen vanaf nu ALLE toppers thuisAZ, Twente en Ajax worden winstpotten).
En nou niet wéér reageren met ':')' smilies, want mijn geschiedenis met voorspellen tot nu toe laat zien dat ik het ERG goed bekijk allemaal.
DIT KAN DUS VERANDEREN DE KOMENDE WEEK, gebaseerd op de komende trainingen / blessures.
Ook dat is Feijenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 17:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zelfs als we winnen, vliegen de 'mongolen' en de 'NSB-er' hier weer in het rond![]()
Ik ga ze écht regelen morgenquote:
Je bent een visionair Helpmefok, een visionair zeg ik je.quote:Op zondag 4 december 2011 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Het hangt héél erg af van de trainingen die ik zie komende week en of er nog blessures komen, maar PUUR op 'nu' gebaseerd heb ik dit in mijn hoofd:
Utrecht uit - gelijk (Utrecht speelt ENORM kut vandaag, wij gaan in onze eforie onszelf weer voorbij lopen)
Twente thuis - Winst (wij winnen vanaf nu ALLE toppers thuisAZ, Twente en Ajax worden winstpotten).
En nou niet wéér reageren met ':')' smilies, want mijn geschiedenis met voorspellen tot nu toe laat zien dat ik het ERG goed bekijk allemaal.
DIT KAN DUS VERANDEREN DE KOMENDE WEEK, gebaseerd op de komende trainingen / blessures.
quote:Op zondag 4 december 2011 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En graag ook een foto van jou en je hardcore galatasaray mattie.
We waren te laatquote:Op zondag 4 december 2011 17:05 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens geen grote Turk gezien in Mike´s. Beetje jammer.
Kusjequote:Op zondag 4 december 2011 17:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan je een keer je pilletjes nemen? Ik word een beetje moe van die emotionele rollercoasters waar je ons op trakteert.
nope, ik sta op X. Jwz.quote:Op zondag 4 december 2011 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We waren te laat. We zaten in Z4 vandaag, er stond een gozer voor me van 2 meter tien ofzo
![]()
Die gozer zijn kop stak boven me uit terwijl hij een tree lager stond
WTF echt niet normaal. Was jij dat Caland? Brilletje en blond haar?
Die grap werkt de tweede keer misschien beter?quote:Op zondag 4 december 2011 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
Nog niet veel reacties gehad op m'n vraag wie er morgen mee cupcakes gaat uitdelen aan de spelers om ze te bedanken voor de prestatie van vandaag?
Wil gewoon graag de traditie in ere houden.quote:Op zondag 4 december 2011 17:13 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Die grap werkt de tweede keer misschien beter?
quote:Op zondag 4 december 2011 17:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zelfs als we winnen, vliegen de 'mongolen' en de 'NSB-er' hier alweer in het rond![]()
Ok, goed om te weten dat je 'bij Feijenoord' iemand voor moordenaar en verkrachter uit mag maken en dat je mensen met het Down-syndroom mag schofferen!quote:
Wees eens niet zo kleinzerig joh. nergens voor nodig.quote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
Ok, goed om te weten dat je 'bij Feijenoord' iemand voor moordenaar en verkrachter uit mag maken en dat je mensen met het Down-syndroom mag schofferen!
Je geeft je eigen uitleg aan de woorden.quote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[..]
Ok, goed om te weten dat je 'bij Feijenoord' iemand voor moordenaar en verkrachter uit mag maken en dat je mensen met het Down-syndroom mag schofferen!
Er werd op een gegeven moment een schreeuwende boer in het uitvak lamgelegd door een steward; klein blond meisjequote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef Muto het volgende:
[..]
O, ik ga wel mee hoor. Morgen om 9:00 uur verzamelen bij De Kuip?quote:Op zondag 4 december 2011 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil gewoon graag de traditie in ere houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
quote:Op zondag 4 december 2011 16:18 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Strootman.
(een maat van me kwam hiermee, wou 'm ff delen.)
quote:Op zondag 4 december 2011 17:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O, ik ga wel mee hoor. Morgen om 9:00 uur verzamelen bij De Kuip?Dit is een van de weinige spoilers, die echt een spoiler is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je nou eigenlijk wel wat je zegt? Niet hequote:Op zondag 4 december 2011 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Wees eens niet zo kleinzerig joh. nergens voor nodig.
Tijdens de warming-up wel een beetje.quote:Op zondag 4 december 2011 17:22 schreef Muto het volgende:
Maar die PSV'ers dus echt geen moment gehoord. Helemaal nul.
Sorry, ik kan morgen echt niet (nee echtquote:Op zondag 4 december 2011 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige spoilers, die echt een spoiler is.
Ja. Maar toen stond iedereen buiten voor de ingang in de rij te wachtne.quote:Op zondag 4 december 2011 17:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tijdens de warming-up wel een beetje.
Je moet het in een bepaalde context zien. Doe ik ook.quote:Op zondag 4 december 2011 17:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Weet je nou eigenlijk wel wat je zegt? Niet he
Inderdaad, ik moest ook achterlijk lang wachtenquote:Op zondag 4 december 2011 17:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Maar toen stond iedereen buiten voor de ingang in de rij te wachtne.
Ik moest mijn zakken legen en laten zien dat ik een pakje kauwgom en portemennee in mijn jaszak had zitten.quote:Op zondag 4 december 2011 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moest ook achterlijk lang wachtenWas wel al om 11.45 binnen though
1 zo'n fouilleerder voor 5 loketten ofzo
Z'n site al bekeken?quote:Op zondag 4 december 2011 17:26 schreef Caland het volgende:
Ik was Indi vergeten
Wat zei ik nou vorige keer, dat Indi wel iemand is die zich heerlijk in een tegenstander kan vastbijten.
Ik kijk uit naar het verslag op zijn website. Jalalala.quote:Op zondag 4 december 2011 17:26 schreef Caland het volgende:
Ik was Indi vergeten
Wat zei ik nou vorige keer, dat Indi wel iemand is die zich heerlijk in een tegenstander kan vastbijten.
Ik verwacht sowieso een bericht waarin staat dat zijn transfer naar Barca aanstaande is.quote:Op zondag 4 december 2011 17:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar het verslag op zijn website. Jalalala.
Moet je nagaan als 'ie straks echt 100% is.quote:Op zondag 4 december 2011 17:31 schreef Muto het volgende:
Guidetti speelde ook zo goed. Dat balletje op Schaken toen Willems die bal net op de lijn kon tegenhouden was facking geniaal. En al die lange ballen had Guidetti gewoon te pakken en zijn voortzetting was prima.
Voortzetting was idd goed, maar dat was ook gewoon te danken aan het geweldige spelinzicht dat Schaken had.quote:Op zondag 4 december 2011 17:31 schreef Muto het volgende:
Guidetti speelde ook zo goed. Dat balletje op Schaken toen Willems die bal net op de lijn kon tegenhouden was facking geniaal. En al die lange ballen had Guidetti gewoon te pakken en zijn voortzetting was prima.
quote:Cijfers Feyenoord: Mulder 8, Leerdam 7, Vlaar 8, Martins Indi 7, Nelom 8, El Ahmadi 7 (80' Mokotjo -), Clasie 7 (87' Van Haaren -), Bakkal 7, Cissé 7, Guidetti 6 ('70 Cabral 6), Schaken 8
Nee, puur voor z'n streetcredibility.quote:Op zondag 4 december 2011 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft Schaken een snor voor het goedoel?
Guidetti een 6 is echt belachelijk. Die gast die dat cijfer gaf heeft echt niet zitten opletten. Ook als je niet scoort kun je belangrijk zijn. Je zag het gelijk terug toen hij gewisseld werd.quote:
Niet overdrijven, speelde gewoon een hoge 8. Geen reden om onrealistisch te oordelen over Schaken.quote:
Wat zit je nou te haten op Schaken man, heb je iets tegen hem ofzo?quote:Op zondag 4 december 2011 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet overdrijven, speelde gewoon een hoge 8. Geen reden om onrealistisch te oordelen over Schaken.
Nee, dat niet, maar ik weet gewoon dat hij beter kan dan wat hij vandaag heeft laten zien.quote:Op zondag 4 december 2011 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zit je nou te haten op Schaken man, heb je iets tegen hem ofzo?
Dank. Die moet naar een ander topic.quote:
Ik vond dat wel mooi hoor, brengt wat kleur in de ploegquote:Op zondag 4 december 2011 17:48 schreef Happel het volgende:
Die Guidetti ging weer helemaal los aan het eind, toen ze het publiek gingen bedanken. Wat een mannetje is het.
Cissé, Schaken, Leerdam, Biseswar, Nelom, Martins Indi, Cabral, Mokotjo doen dat toch ook?quote:Op zondag 4 december 2011 17:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vond dat wel mooi hoor, brengt wat kleur in de ploeg
Inkoppertje.quote:Op zondag 4 december 2011 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cissé, Schaken, Leerdam, Biseswar, Nelom, Martins Indi, Cabral, Mokotjo doen dat toch ook?
Ik gaf 'm wel erg mooi voor hequote:Op zondag 4 december 2011 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cissé, Schaken, Leerdam, Biseswar, Nelom, Martins Indi, Cabral, Mokotjo doen dat toch ook?
Stond daar linksonder sowieso heletijd een groepje lekker irritant aan het doen. Moesten de tweede helft ook opschuiven.quote:
quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Feyenoord bestuur stemt in met herintroductie Broodje Kroket in spelershome.
Nul, Geen aboehoehoetaleb daar.quote:Op zondag 4 december 2011 18:21 schreef Muto het volgende:
Utrecht heeft ons verslagen. Bij hun zelfs waarschuwingsschoten. Bij ons 'slechts' getrokken wapens. Ben benieuwd hoeveel billboards er zullen hangen volgende week.
quote:Op zondag 4 december 2011 18:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
lol Feyenoord-PSV was ook niet zo lief als je denkt, Feyenoord gooide stukken hout, PVC buizen en vuurwerk naar het PSV vak.
whats geburt?quote:Op zondag 4 december 2011 18:21 schreef Muto het volgende:
Utrecht heeft ons verslagen. Bij hun zelfs waarschuwingsschoten. Bij ons 'slechts' getrokken wapens. Ben benieuwd hoeveel billboards er zullen hangen volgende week.
Ja, maakt het geheel wel erg geloofwaardig. Komt zeker van zo'n mofquote:
moffen gooien toch alleen met lood?quote:Op zondag 4 december 2011 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maakt het geheel wel erg geloofwaardig. Komt zeker van zo'n mof
Uiteraard. Terwijl juist zij ooit met vlaggen over de wanden gingen gooien.quote:Op zondag 4 december 2011 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maakt het geheel wel erg geloofwaardig. Komt zeker van zo'n mof
nee, ook met dit soort dingen.quote:Op zondag 4 december 2011 18:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
moffen gooien toch alleen met lood?
Lood met hout ja, sorryquote:Op zondag 4 december 2011 18:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
nee, ook met dit soort dingen.
[ afbeelding ]
hahaha ja die stonden de hele tijd zo te zuigen bij de psv supporters, dat er een complete verticale rij stewards in het midden kwam staanquote:Op zondag 4 december 2011 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Stond daar linksonder sowieso heletijd een groepje lekker irritant aan het doen. Moesten de tweede helft ook opschuiven.![]()
Ook weer als vanouds plexiglasrammen na de wedstrijd
Toen is er toch niet geschoten?quote:Het is de tweede keer dit seizoen dat de politie rond een voetbalwedstrijd waarschuwingsschoten lost. Eerder gebeurde dat bij Feyenoord - De Graafschap.
Daar probeerde een groep personen het Maasgebouw nabij het stadion te bestormen. Dit uit onvrede met het beleid van de club.
Jawel, waarschuwingsschoten ook.quote:
Oh ik wil heel graag die pep-oogjes van Schaken nadat hij over z'n eigen poten is gestruikeld. (Hij ligt dan op de grond en ze zoomen in op z'n gezicht)quote:Op zondag 4 december 2011 19:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zeg maar wat je moet hebben, met linkje van filmpje.
Als je het ergens tegenkomt pm je maar.quote:Op zondag 4 december 2011 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ik wil heel graag die pep-oogjes van Schaken nadat hij over z'n eigen poten is gestruikeld. (Hij ligt dan op de grond en ze zoomen in op z'n gezicht)Weet alleen niet of dat stukje ergens te vinden is.
Thanksquote:Op zondag 4 december 2011 19:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je het ergens tegenkomt pm je maar.
Je hebt gelijk, er waren alleen pistolen getrokken. Mijn malle neefje liep er ook rond (zeg ik zonder trots) en die zal wel weer wat dingen groter hebben gemaakt dan ze eigenlijk waren. Sorry.quote:
Be-lab-ber-de commentator, wat een grapquote:Op zondag 4 december 2011 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
Schaken wort in de NOS samenvatting streetwise genoemd.
Die commentator is sowieso een figuur dat het bloed vanonder m'n nagels haalt. Is dat niet Frank Snoeks?quote:Op zondag 4 december 2011 19:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Be-lab-ber-de commentator, wat een grap
Bingo,quote:Op zondag 4 december 2011 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die commentator is sowieso een figuur dat het bloed vanonder m'n nagels haalt. Is dat niet Frank Snoeks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |