Die vreselijke boeren blèren nu dat P$V van zichzelf verloren heeft, maar da's natuurlijk echt grote nonsens. Feyenoord had in de 1e helft het beste van het spel en troefde P$V gewoon af over het hele veld. Vooral het middenveld was van ons. Mulder speelde natuurlijk een superpot, maar die Zweedse gehaktballenvanger aan de andere kant moest ook 2 keer naar de kruising. P$V heeft echt niet veel meer kansen gekregen dan wij en wij hebben het gewoon veel beter uitgespeeld. Alleen zo'n 15-20 minuten na de 2-0 dacht ik dat we te ver terug gingen lopen, er werden te veel foutjes gemaakt en P$V leek wat meer in de wedstrijd te komen. Zonder enorme kansen, echter. Jammer dat die Willems z'n fout van de 2-0 herstelde, anders was het over en uit geweest. Da's het enige minpuntje van deze wedstrijd, dat we hem niet eerder volledig op slot hebben gegooid. Maar da's een beetje onder het mom van "Je moet toch wat te zeiken hebben".quote:
Belachelijk inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2011 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom worden onze posts allemaal verwijderd? Van de week werden alle troll-posts van PSV-ers toegestaan en nu wij op beschaafde wijze die users op hun grootspraak aanspreken wordt alles ineens verwijderd. Wederom regeert hier de selectieve verontwaardiging.
Of 4-4 maar het is uiteindelijk wel een terechte overwinning voor Feyenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 15:10 schreef Merkie het volgende:
Helemaal mee eens voice. Het had ook zomaar 4-0 kunnen zijn.
Feyenoord heeft meer grote kansen gehad dan PSV. Feyenoord heeft Isaksson echt op de proef moeten stellen, terwijl Mulder een vrij makkelijke middag had.quote:Op zondag 4 december 2011 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of 4-4 maar het is uiteindelijk wel een terechte overwinning voor Feyenoord.
Laat ik deze discussien iet aangaan in het Feyenoord topic, maar in MIJN beleving heb je dan een hele andere wedstrijd gezien. Al blijf ik wel zeggen dat Feyenoord best verdiend heeft gewonnen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft meer grote kansen gehad dan PSV. Feyenoord heeft Isaksson echt op de proef moeten stellen, terwijl Mulder een vrij makkelijke middag had.
Noem eens één schot waarbij Mulder op de proef gesteld werd dan?quote:Op zondag 4 december 2011 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat ik deze discussien iet aangaan in het Feyenoord topic, maar in MIJN beleving heb je dan een hele andere wedstrijd gezien. Al blijf ik wel zeggen dat Feyenoord best verdiend heeft gewonnen.
Mee eens. Als alle grote kansen van beide clubs meteen goals waren wint Feijenoord nog met 2 of 3 doelpunten verschilquote:Op zondag 4 december 2011 15:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft meer grote kansen gehad dan PSV. Feyenoord heeft Isaksson echt op de proef moeten stellen, terwijl Mulder een vrij makkelijke middag had.
Ja, precies.quote:Op zondag 4 december 2011 15:15 schreef Dekatria het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)lijft-mijn-club.html
Dat we het weten
Bijna alle kansen, zeker in de tweede helft, kwamen voort uit kopballen/schoten uit de tweede lijn en opportunistisch voetbal. Dat noem ik niet echt kansen, aangezien geen Mulder nauwelijks op de proef is gesteld.quote:Op zondag 4 december 2011 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat ik deze discussien iet aangaan in het Feyenoord topic, maar in MIJN beleving heb je dan een hele andere wedstrijd gezien. Al blijf ik wel zeggen dat Feyenoord best verdiend heeft gewonnen.
Dat gezegd hebbende speelde Mulder een prima pot vandaag. Erg veel ballen klem, en ook overall een prima sluitpostquote:Op zondag 4 december 2011 15:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bijna alle kansen, zeker in de tweede helft, kwamen voort uit kopballen/schoten uit de tweede lijn en opportunistisch voetbal. Dat noem ik niet echt kansen, aangezien geen Mulder nauwelijks op de proef is gesteld.
Volwassen interview hoorquote:Op zondag 4 december 2011 15:15 schreef Dekatria het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)lijft-mijn-club.html
Dat we het weten
Vond het wel mooi dat hij dat zo nonchalant deed met één simpele beweging.quote:Op zondag 4 december 2011 15:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Toen El Ahmadi de bal van de lijn haalde zat ik ook wel fftjes te zweten hoor....
Het was nonchalanter geweest als hij het in 2 bewegingen had gedaan hoor: Eerst de bal doodleggen en vervolgens rustig doorpassen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vond het wel mooi dat hij dat zo nonchalant deed met één simpele beweging.
Schaken.quote:Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)-te-intimideren.html
Schaken moet gewoon z'n snor laten staan... opperbaasquote:Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)-te-intimideren.html
Realistische praat ook.quote:Op zondag 4 december 2011 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schaken.Wat een baas!
Wat een vlotte babbel heeft die kerel.
PSV ook genoeg kansen gehad, alleen Feyenoord troefde PSV op het middenveld af en was effectiever.quote:
Dit. We hadden wel de beste kansen vind ik, vooral Schaken.quote:Op zondag 4 december 2011 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV ook genoeg kansen gehad, alleen Feyenoord troefde PSV op het middenveld af en was effectiever.
"Als me tante een lul had was het me oom geweest"quote:Op zondag 4 december 2011 15:45 schreef eight het volgende:
Als Utrecht volgende week net zo speelt als nu wordt het een eenvoudige 3 punter.
Inderdaad zeg, die komt echt scherp, bescheiden en realistisch over. Nog een bonuspunt van mij voor die kerelquote:Op zondag 4 december 2011 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schaken.Wat een baas!
Wat een vlotte babbel heeft die kerel.
Op welke andere punten scoorde hij dan nog?quote:Op zondag 4 december 2011 15:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, die komt echt scherp, bescheiden en realistisch over. Nog een bonuspunt van mij voor die kerel
This PSV maar.quote:Op zondag 4 december 2011 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
Wie gaat er morgen mee naar de training om cupcakes uit te delen aan de spelers, om ze te bedanken voor deze wedstrijd?
Veel beter. Die gemeenschapsgeldmisbruikers bleken een maatje te klein voor onze arme doch eerlijke club.quote:
Dit dus. Heerlijke wedstrijd.quote:Op zondag 4 december 2011 15:49 schreef Muto het volgende:
Mulder
Leerdam
Vlaar
Indi
Nelom
Clasie
Karim
Bakkal
Schaken
Guidetti
Cisse
Mokotjo
Cabral
Hij was nog wel het meest te vinden op de tribunesquote:
Het viel allemaal heel erg mee.quote:Op zondag 4 december 2011 15:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij was nog wel het meest te vinden op de tribunes
"En laat je club maar in de steek"
"Hij is een nep Rotterdammer"
"Gini neem je rotzooi mee"
En de fluitconcerten natuurlijk, niet te vergeten
Je slaat maar een klein beetje door.... mag nu natuurlijk wel even hoor, als je daar morgen maar niet echt je zelfgebakken frutsels gaat staanquote:Op zondag 4 december 2011 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
Wie gaat er morgen mee naar de training om cupcakes uit te delen aan de spelers, om ze te bedanken voor deze wedstrijd?
Eens ja... wat een sfeerquote:Op zondag 4 december 2011 15:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Het viel allemaal heel erg mee.
En de 12e minuut was prachtig.
Legioen
Idd, hij had een paar hele mooie kansen (om zeep geholpenquote:Op zondag 4 december 2011 16:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Speelde best goed, hoor, maar wel als enig van PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |