PSV ook genoeg kansen gehad, alleen Feyenoord troefde PSV op het middenveld af en was effectiever.quote:
Dit. We hadden wel de beste kansen vind ik, vooral Schaken.quote:Op zondag 4 december 2011 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV ook genoeg kansen gehad, alleen Feyenoord troefde PSV op het middenveld af en was effectiever.
"Als me tante een lul had was het me oom geweest"quote:Op zondag 4 december 2011 15:45 schreef eight het volgende:
Als Utrecht volgende week net zo speelt als nu wordt het een eenvoudige 3 punter.
Inderdaad zeg, die komt echt scherp, bescheiden en realistisch over. Nog een bonuspunt van mij voor die kerelquote:Op zondag 4 december 2011 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schaken.Wat een baas!
Wat een vlotte babbel heeft die kerel.
Op welke andere punten scoorde hij dan nog?quote:Op zondag 4 december 2011 15:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, die komt echt scherp, bescheiden en realistisch over. Nog een bonuspunt van mij voor die kerel
This PSV maar.quote:Op zondag 4 december 2011 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
Wie gaat er morgen mee naar de training om cupcakes uit te delen aan de spelers, om ze te bedanken voor deze wedstrijd?
Veel beter. Die gemeenschapsgeldmisbruikers bleken een maatje te klein voor onze arme doch eerlijke club.quote:
Dit dus. Heerlijke wedstrijd.quote:Op zondag 4 december 2011 15:49 schreef Muto het volgende:
Mulder
Leerdam
Vlaar
Indi
Nelom
Clasie
Karim
Bakkal
Schaken
Guidetti
Cisse
Mokotjo
Cabral
Hij was nog wel het meest te vinden op de tribunesquote:
Het viel allemaal heel erg mee.quote:Op zondag 4 december 2011 15:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij was nog wel het meest te vinden op de tribunes
"En laat je club maar in de steek"
"Hij is een nep Rotterdammer"
"Gini neem je rotzooi mee"
En de fluitconcerten natuurlijk, niet te vergeten
Je slaat maar een klein beetje door.... mag nu natuurlijk wel even hoor, als je daar morgen maar niet echt je zelfgebakken frutsels gaat staanquote:Op zondag 4 december 2011 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
Wie gaat er morgen mee naar de training om cupcakes uit te delen aan de spelers, om ze te bedanken voor deze wedstrijd?
Eens ja... wat een sfeerquote:Op zondag 4 december 2011 15:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Het viel allemaal heel erg mee.
En de 12e minuut was prachtig.
Legioen
Idd, hij had een paar hele mooie kansen (om zeep geholpenquote:Op zondag 4 december 2011 16:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Speelde best goed, hoor, maar wel als enig van PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |