quote:
Jammer, als ik m'n eigen grappen moet gaan uitleggen zijn ze altijd een stuk minder leuk.quote:Op zondag 4 december 2011 15:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je slaat maar een klein beetje door.... mag nu natuurlijk wel even hoor, als je daar morgen maar niet echt je zelfgebakken frutsels gaat staan
Jammer, als ik m'n eigen grappen moet gaan uitleggen zijn ze altijd een stuk minder leuk.quote:Op zondag 4 december 2011 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Jammer, als ik m'n eigen grappen moet gaan uitleggen zijn ze altijd een stuk minder leuk.
Vooraf vond ik het een beetje kinderachtig, maar het was toch wel erg lekker.quote:Op zondag 4 december 2011 15:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En de fluitconcerten natuurlijk, niet te vergeten
Ook respect voor de PSV supporters wat dat betreft, mooie actie.quote:Op zondag 4 december 2011 15:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Het viel allemaal heel erg mee.
En de 12e minuut was prachtig.
Legioen
quote:Op zondag 4 december 2011 16:24 schreef Caland het volgende:
Schaken
Wat een inzicht, wat een vechtlust, wat mogen we blij zijn dat hij heeft bijgetekend.
Laatbloeiertjequote:Op zondag 4 december 2011 16:24 schreef Caland het volgende:
Schaken
Wat een inzicht, wat een vechtlust, wat mogen we blij zijn dat hij heeft bijgetekend.
Gewoon een filmpje van hem tegen PSV aan een of andere Russische club geven en hem verkopen voor 15 miljoen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:24 schreef Caland het volgende:
Schaken
Caland. Je boii Schaken heeft de pannen van 't dak gespeeld. Je reactie a.u.b..quote:Op zondag 4 december 2011 16:24 schreef Caland het volgende:
Schaken
Kapsones kun je 'm niet verwijten.quote:Op zondag 4 december 2011 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schaken.Wat een baas!
Wat een vlotte babbel heeft die kerel.
Winstquote:Op zondag 4 december 2011 16:28 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum die door de nooduitgang naar buiten ging na de wedstrijd
Maasgebouw inlopen na afloop
Op de foto gaan met Bombarda![]()
Boeren die je wel ziet maar niet hoort
Gini die zijn rotzooi meeneemt
Je noemt nergens Schaken?quote:Op zondag 4 december 2011 16:28 schreef Caland het volgende:
Ik heb ze anders wel eventjes come on PSV horen roepen hoorquote:Op zondag 4 december 2011 16:28 schreef Caland het volgende:
Wel een fractiequote:Op zondag 4 december 2011 16:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb ze anders wel eventjes come on PSV horen roepen hoor
Hij verdient een heel topic, naar aanleiding van vandaag.quote:Op zondag 4 december 2011 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo, ik heb 1 post helemaal aan deze held opgeofferd.
Ik zag ze aankomen met de bussen. Bus 1: de eerste vier rijen maakten gebaren naar buiten en hielden een wijnaldemsjaal voor het raam. Bus 2: iedereen keek naar buiten en praatte met de persoon naast hen. Bus 3: Geschrokken gezichten Bus 4: iedereen sliep.quote:Op zondag 4 december 2011 16:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb ze anders wel eventjes come on PSV horen roepen hoor
36ste minuut. Daarna werd Cisse nog geblokt door Manolevje.quote:
Fuk man, 4 bussen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zag ze aankomen met de bussen. Bus 1: de eerste vier rijen maakten gebaren naar buiten en hielden een wijnaldemsjaal voor het raam. Bus 2: iedereen keek naar buiten en praatte met de persoon naast hen. Bus 3: Geschrokken gezichten Bus 4: iedereen sliep.
Kortom, ze waren weer op hun best.
Toen ik over de Moulijnweg richting W liep stonden ze op de trappen nog te jouwen dat ze fluitend kampioen gingen worden ofzoiets.quote:Op zondag 4 december 2011 16:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zag ze aankomen met de bussen. Bus 1: de eerste vier rijen maakten gebaren naar buiten en hielden een wijnaldemsjaal voor het raam. Bus 2: iedereen keek naar buiten en praatte met de persoon naast hen. Bus 3: Geschrokken gezichten Bus 4: iedereen sliep.
Kortom, ze waren weer op hun best.
En de elleboog van Manolev.quote:Op zondag 4 december 2011 16:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bewust hands van Labyad en van Mertens zonder kaart....
Dus je bent al bezig?quote:Op zondag 4 december 2011 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij verdient een heel topic, naar aanleiding van vandaag.
Nee, het waren er 8 of 9 achterelkaar. Maar in die andere bussen was er ook niks spannends.quote:
En de klap van El Ahmadi vol met de vuist in het gezicht van De Rijckquote:
Ja joh. Niet normaal. Extra controles. Maar nu plaatst Feyenoord op haar site:quote:Op zondag 4 december 2011 16:34 schreef Caland het volgende:
Wat een gekanker trouwens zeg voor de wedstrijd, dikke rijen. Kwam ergens rond minuut 5 binnen
Maar ach, care. Wat een heerlijke middag. PSV middenveld werd eerste helft com-pleet overlopen.
Ik stond al om half 12 in een onwijs lange rij.quote:Voorafgaand aan het duel Feyenoord-Psv waren er bij alle toegangspoorten opvallend lange wachtrijden. Het leek er op dat veel supporters, mogelijk in verband met het vroege aanvangstijdstip, pas heel laat naar het stadion waren gekomen. Uiteindelijk was iedereen om 12.45 uur binnen, maar om herhaling te voorkomen verzoekt Feyenoord supporters op om bij volgende wedstrijden wat vroeger naar het stadion te komen.
Was Bakkal he.quote:Op zondag 4 december 2011 16:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En de klap van El Ahmadi vol met de vuist in het gezicht van De Rijck
Bij poort 7-12 was nog een vechtpartij tussen 2 riftapen.quote:Op zondag 4 december 2011 16:34 schreef Caland het volgende:
Wat een gekanker trouwens zeg voor de wedstrijd, dikke rijen. Kwam ergens rond minuut 5 binnen
Maar ach, care. Wat een heerlijke middag. PSV middenveld werd eerste helft com-pleet overlopen.
Jammer, als ik m'n eigen grappen moet gaan uitleggen zijn ze altijd een stuk minder leuk.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 16:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jammer, als ik m'n eigen grappen moet gaan uitleggen zijn ze altijd een stuk minder leuk.
Had ook te maken met een domme manier van controleren. Normaliter wordt m'n tas altijd gecontroleerd door een tweede linie zodat mensen zonder tas door kunnen lopen, terwijl nu de fouilleerder ook de tas deed. Gevolg: rij achter mequote:Op zondag 4 december 2011 16:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja joh. Niet normaal. Extra controles. Maar nu plaatst Feyenoord op haar site:
[..]
Ik stond al om half 12 in een onwijs lange rij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |