Nee, puur voor z'n streetcredibility.quote:Op zondag 4 december 2011 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft Schaken een snor voor het goedoel?
Guidetti een 6 is echt belachelijk. Die gast die dat cijfer gaf heeft echt niet zitten opletten. Ook als je niet scoort kun je belangrijk zijn. Je zag het gelijk terug toen hij gewisseld werd.quote:
Niet overdrijven, speelde gewoon een hoge 8. Geen reden om onrealistisch te oordelen over Schaken.quote:
Wat zit je nou te haten op Schaken man, heb je iets tegen hem ofzo?quote:Op zondag 4 december 2011 17:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet overdrijven, speelde gewoon een hoge 8. Geen reden om onrealistisch te oordelen over Schaken.
Nee, dat niet, maar ik weet gewoon dat hij beter kan dan wat hij vandaag heeft laten zien.quote:Op zondag 4 december 2011 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zit je nou te haten op Schaken man, heb je iets tegen hem ofzo?
Dank. Die moet naar een ander topic.quote:
Ik vond dat wel mooi hoor, brengt wat kleur in de ploegquote:Op zondag 4 december 2011 17:48 schreef Happel het volgende:
Die Guidetti ging weer helemaal los aan het eind, toen ze het publiek gingen bedanken. Wat een mannetje is het.
Cissé, Schaken, Leerdam, Biseswar, Nelom, Martins Indi, Cabral, Mokotjo doen dat toch ook?quote:Op zondag 4 december 2011 17:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vond dat wel mooi hoor, brengt wat kleur in de ploeg
Inkoppertje.quote:Op zondag 4 december 2011 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cissé, Schaken, Leerdam, Biseswar, Nelom, Martins Indi, Cabral, Mokotjo doen dat toch ook?
Ik gaf 'm wel erg mooi voor hequote:Op zondag 4 december 2011 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cissé, Schaken, Leerdam, Biseswar, Nelom, Martins Indi, Cabral, Mokotjo doen dat toch ook?
Stond daar linksonder sowieso heletijd een groepje lekker irritant aan het doen. Moesten de tweede helft ook opschuiven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |